OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi vihaseuraajat keksii kokoajan pienempiä asioita oikeuttaakseen vihansa.
Vertaa sun ja mun viestejä mitä laitettiin toisillemme, ja sano sen jälkeen vakavalla naamalla, että minä olen meistä kahdesta se vihainen.

Tuo keskustelu meni niin että minä ihmettelin sinun toimintaasi, ja sinä et kestänyt sinun toimintasi ihmettelemistä ja hyökkäsit henkilöön.

Lol.
 
Viimeksi muokattu:
Vertaa sun ja mun viestejä mitä laitettiin toisillemme, ja sano sen jälkeen vakavalla naamalla, että minä olen meistä kahdesta se vihainen.

Tuo keskustelu meni niin että minä ihmettelin sinun toimintaasi, ja sinä et kestänyt sinun toimintasi ihmettelemistä ja hyökkäsit henkilöön.

Lol.
Mä en sentään seuraa sun elämää ja käytä siihen aikaani. Saati ala laittamaan sulle viestejä jossain, sä taas kyttäät mun tekemistä ja vielä rekkaat tänne purkamaan tota mitä lie katkeruttasi. Mee eteenpäin omassa elämässä, turhaan tuhlaat aikaasi, keksi jotain tekemistä.
 
Mä en sentään seuraa sun elämää ja käytä siihen aikaani. Saati ala laittamaan sulle viestejä jossain, sä taas kyttäät mun tekemistä ja vielä rekkaat tänne purkamaan tota mitä lie katkeruttasi. Mee eteenpäin omassa elämässä, turhaan tuhlaat aikaasi, keksi jotain tekemistä.
Mikä pointti pitää julkisia profiileja, jos niitä ei saisi seurata? Parhaiten seuraajia keräävät kummelisketsihahmot. Jotain tekee oikein, kun viihdyttää yleisöä.
 
Mikä pointti pitää julkisia profiileja, jos niitä ei saisi seurata? Parhaiten seuraajia keräävät kummelisketsihahmot. Jotain tekee oikein, kun viihdyttää yleisöä.
Mikä pointti seurata jotain joka aiheuttaa pahaa oloa?
 
Hetken pohdiskeltuani tulin siihen lopputulokseen, että Kävelevän Hesarin mielenlaatu on jokseenkin omituinen.

Ei pitänyt mennä enää ikinä suhteeseen, mentiin kuitenkin. Ei pitänyt syödä enää ikinä herkkuja, syötiin kuitenkin. Ei pitänyt ostaa ikinä sähköautoa, osti kuitenkin. Ei pitänyt ikinä ostaa "vajaavetoista" autoa, osti kuitenkin. Ei pitänyt ikinä enää nostaa painoa yli 93kg, nosti kuitenkin. Muutama päivä sitten uudet juomapullojen korkitkin olivat ihan fine, nyt ne olikin paskakorkkeja.
Sähän olet tosi tarkkaan seurannut Mikeä. Mä huomasin noista lähinnä vain tuon suhteeseen hyppäämisen vaikka muuta sanoi, tosin ei se yllätys ollu.

Sitä nyt vain huomaa asioita ja sitten on porukkaa jotka jämähtää niihin niin että itseäkin häiritsee ja tuputtaa niitä asianomaiselle jatkuvasti.

Toisaalta taas ei sais ottaa itteensä liian helposti jos on sosiaalisessa mediassa ja tekee sisältöä muille.
 
Toisaalta taas ei sais ottaa itteensä liian helposti jos on sosiaalisessa mediassa ja tekee sisältöä muille.
Jos katot yli 20 vuoden ajalta sitä infernaalista määrää paskaa musta, niin voitais sanoa etten nyt niin kovasti ole itseeni ottanut. Itseensä ottaneita kyllä riittää sitten näissä jotka näitä juttuja pakkomielteisesti hokee joka alustalla.
 
Kenelle tämä seuraaminen aiheuttaa pahaa oloa? Toivottavasti ei sinulle. Itse vaan silmäilen välillä jos on tylsää.
Ihmeellinen kysymys, meinaatko että negatiiviset tunteet on joku hyvä olotila? Jos sä seuraat jotain joka ärsyttää, niin pakkomielteinen sen seuraaminen lopettamisen sijaan ei todellakaan ole hyvä tila olla.
 
Ei kukaan nyt satunnaisella silmäilyllä huomaa esimerkiksi noita asioita, joita joku stalkkeri oli tohon listannut. Itse tsekkaan tämän Miken threadin lähes päivittäin, enkä ole kaikkia noita asioita huomannut, ja vielä vähemmän joku niistä olisi itseä häirinnyt...
 
Ei kukaan nyt satunnaisella silmäilyllä huomaa esimerkiksi noita asioita, joita joku stalkkeri oli tohon listannut. Itse tsekkaan tämän Miken threadin lähes päivittäin, enkä ole kaikkia noita asioita huomannut, ja vielä vähemmän joku niistä olisi itseä häirinnyt...
Tuu joskus striimiin katsoon, niin näät melkosta settiä. Ollaan vetämässä turpaan, haukutaan ties millä nimillä ja mä annan niiden olla koska kaikki silloin näkee että se viha on hyvin usein mt-potilaiden oireita vaan.
 
Tuu joskus striimiin katsoon, niin näät melkosta settiä. Ollaan vetämässä turpaan, haukutaan ties millä nimillä ja mä annan niiden olla koska kaikki silloin näkee että se viha on hyvin usein mt-potilaiden oireita vaan.
Pitäis melkeen tulla joskus. Tosin mulle tulee aina ihan aidosti jotenkin surullinen olo tuollaisesta. Enkä tarkoita mitään sääliä tai surua noiden ihmisten puolesta. Jotenkin vaan rupeaa vituttamaan some ja me ihmiset. Sellaista lievää misantropiaa 😭
 
Netti ja some voi olla pahimmillaan aivan helvetin huono asia psyykkeelle. Ennen nuorina lapsina tapeltiinkin vahan ja ego sai kolhuja. Lopussa ylpeys nieltiin ja jatkettiin kaverina oloa ja elama jatkui normaalisti. Nyt nuo mielensapahoittajat ja mielisairaat kiusaajat on saaneet sellaisen alustan jossa vai hairiokayttaytya aivan miten vaan ilman seuraamuksia. 30-40 vuotta sitten oli pelkokerroin, saattoi tulla turpaan jos kayttaytyi typerasti. Ja sen takia 99% perseilysta jai tekematta.
 
Ei kukaan nyt satunnaisella silmäilyllä huomaa esimerkiksi noita asioita, joita joku stalkkeri oli tohon listannut. Itse tsekkaan tämän Miken threadin lähes päivittäin, enkä ole kaikkia noita asioita huomannut, ja vielä vähemmän joku niistä olisi itseä häirinnyt...
Sama. Vaikea noita asioita on noin huomata jos ei varta vasten stalkkaa. Ja kuka edes pohtii tuollaista, että jos eron jälkeen kommentoi että nyt naiset saa jäädä ja kohta ollaan taas suhteessa, olisi jotain sanojen syömistä. Tuohan on varmasti aika normaalia. Suurin osa meistä on varmasti eron jälkeen pohtinut kaikkea tuollaista mutta niin vain kuitenkin uusiin suhteisiin päädytään. Veikkaan että toisten suhdekuvioihin eniten kiinnittää huomiota he joilla ei ole koskaan mitään suhteita. Sama kun köyhiä aina kiinnostaa varakkaiden rahat ja varsinkin varakkaiden epäonni raha-asioissa.
 
Pitäis melkeen tulla joskus. Tosin mulle tulee aina ihan aidosti jotenkin surullinen olo tuollaisesta. Enkä tarkoita mitään sääliä tai surua noiden ihmisten puolesta. Jotenkin vaan rupeaa vituttamaan some ja me ihmiset. Sellaista lievää misantropiaa 😭
Voin ottaa screenejä niistä viesteistä ens striimissä jotta näätte miten mielisairasta se on. Sama tyyppi koittaa keksiä vain entistä ala-arvoisempia herjoja mitä vain voi keksiä. Kun en reagoi, se menee mun lähipiiriä haukkumaan törkeästi.
 
Sama. Vaikea noita asioita on noin huomata jos ei varta vasten stalkkaa. Ja kuka edes pohtii tuollaista, että jos eron jälkeen kommentoi että nyt naiset saa jäädä ja kohta ollaan taas suhteessa, olisi jotain sanojen syömistä. Tuohan on varmasti aika normaalia. Suurin osa meistä on varmasti eron jälkeen pohtinut kaikkea tuollaista mutta niin vain kuitenkin uusiin suhteisiin päädytään. Veikkaan että toisten suhdekuvioihin eniten kiinnittää huomiota he joilla ei ole koskaan mitään suhteita. Sama kun köyhiä aina kiinnostaa varakkaiden rahat ja varsinkin varakkaiden epäonni raha-asioissa.
Joo ja kyllä mulla oli ajatuksena ihan tosissaan olla vuosia ilman suhdetta, koska puolet elämästäni olen elänyt suhteissa. Mutta mitä sitä ihminen sydämelleen voi ja jos elää tunteilla, niin se on äkkiä menoa ja hyvä niin, mä voin tosi hyvin.

Se, että huomiota kiinnitetään tommoiseen, tarkoittaa sitä että vartavasten etsitään jotain mistä sitten kirjoitella kaikkea paskaa. Striimitkin kestää usein parikin tuntia, joten näiden on pakko katsoa joka sekunti liveä, joka poistuu privaatiksi loputtuaan, että onnistuvat sitten levittämään ottamiaan clippejä milloin mistäkin, joka siten väkisin käännetään negatiiviseksi. Se on ihan päivätyötä monelle selkeesti.
 
Back
Ylös Bottom