OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kommenttikenttä on ihan kultaa tossa pätkässä. Mun mielestä tässä nykymaailmassa on liikaa kusipäitä ja muita runkkareita jotka eivät koskaan saa sitä mitä tilaa, mutta onneksi tossa äiti hoiti homman loppuun.

Istui 3 vuotta 6 vuoden tuomiosta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikesta päätellen oli vielä varmasti harjoitellut ampumista ennakkoon ettei varmasti ammu ohi. Sen verran nätisti nimittäin paahtoi.

Pistoolilla ei ole nimittäin ensikertalaiselle todellakaan helppo osua yläselän kokoiseen maaliin jostain 4-5 metrin päästä jos ei ole harjoitellut. Puhumattakaan siitä, että 7 napakkaa osuu ja vielä weaver asennossa yhdellä kädellä ammuttuna mikä ei ole helppoa.

Meilläkin oli intissä ensimmäisissä pistooliammunnassa ainakin yksi tyyppi joka ei osunut 5 metristä tauluun kerran yhtäkään osumaa.

Toisaalta tuo ei välttämättä ollut edes ysimillinen millä tuo nainen ampui, mutta silti vakuuttavasti ammuttu.
 
Viimeksi muokattu:
Turhaa paskaa ☝️. Ei ees vaikuttanu häiriintyneen toi toinen uimari.
Ei se siitä tullutkaan.
Rataa ei saa vaihtaa ennenkuin kisa on loppunut.
Eli jossain sivuradalla joku on vielä ollut tekemässä suoritusta kun tää kiipesi köyden päälle.
Ei varmasti häirinnyt näitä mitenkään.
Useinhan vastaavaa näkee, yleensä ilmeisesti tullaan tasaisemmassa nipussa maaliin?
 
Ei se siitä tullutkaan.
Rataa ei saa vaihtaa ennenkuin kisa on loppunut.
Eli jossain sivuradalla joku on vielä ollut tekemässä suoritusta kun tää kiipesi köyden päälle.
Ei varmasti häirinnyt näitä mitenkään.
Useinhan vastaavaa näkee, yleensä ilmeisesti tullaan tasaisemmassa nipussa maaliin?
Siis 0:45 halailustahan toi just tuli. Toi toinen uimari ainoa potentiaalinen uhri tässä rikoksessa ihmiskuntaa vastaan, eikä sillä näyttäny kauheen kiire olevan 😅 . Kaikki tietää kuka voitti, mut ahhhh... onneks on vammasia sääntöjä niinku toi, ni tekoäly ei mee hämilleen. Se olis kyllä 9000 ÄÖ peliliike, jos tällasia juttuja arvioitais järjellä 🤯. Tuleekohan diskaus jos huudat FUCK YEAH?
 
Käytännössä siis nopein diskattiin reilusti hitaampien takia, sen olis pitänyt odottaa, että häviäjät on maalissa, koska ei odottanut, niin häviäjät voittivat nopeimman.
Ois hyvä ku ens kerralla voittaa, ni mitalin saatuaan, käy laittaan sen häviäjän kaulaan ;D. Tai tuomarien! They the real dawgs 🥸.
Siit tulis kyllä jo vedenalaista vankilaa.
 
Ois hyvä ku ens kerralla voittaa, ni mitalin saatuaan, käy laittaan sen häviäjän kaulaan ;D. Tai tuomarien! They the real dawgs 🥸.
Siit tulis kyllä jo vedenalaista vankilaa.
Tai joku vois tehdä källin ja jäädä lotraamaan sinne radalle vaikka pariksi tuntia kelluen rauhassa, hyvällä tuurilla kaikki kyllästyy venaan ja hyppää altaasta pois ja diskataan, sitten tää kelluja rauhassa vetäis sammakkoo maaliin ja voittais ajalla 6 tuntia 20min.
 
Käytännössä siis nopein diskattiin reilusti hitaampien takia, sen olis pitänyt odottaa, että häviäjät on maalissa, koska ei odottanut, niin häviäjät voittivat nopeimman.
Näin just.

@Cuntslinger , se toisen häirintä on vaan se säännön sanamuoto. Sääntö itsessään on että ei saa vaihtaa rataa ennen kisan loppumista.
En edes muuten tietäisi mutta tossa videolla se mainitaan tekstitettynä.

Enkä mä tosiaan sano että toi meni oikein.
 
Onkos Mikellä kokemuksia Applen nappikuulokkeista? Kannattaako hommata?
On monista ja myös monesta muun merkkisestä. Vahva suositus Airpods Pro 2 ja niihin Complyfoam vanut. Sit mulla on myös Airpods max, jotka on leffoihin aivan kultaa.
 
Hetken pohdiskeltuani tulin siihen lopputulokseen, että Kävelevän Hesarin mielenlaatu on jokseenkin omituinen.

Ei pitänyt mennä enää ikinä suhteeseen, mentiin kuitenkin. Ei pitänyt syödä enää ikinä herkkuja, syötiin kuitenkin. Ei pitänyt ostaa ikinä sähköautoa, osti kuitenkin. Ei pitänyt ikinä ostaa "vajaavetoista" autoa, osti kuitenkin. Ei pitänyt ikinä enää nostaa painoa yli 93kg, nosti kuitenkin. Muutama päivä sitten uudet juomapullojen korkitkin olivat ihan fine, nyt ne olikin paskakorkkeja.
 
Hetken pohdiskeltuani tulin siihen lopputulokseen, että Kävelevän Hesarin mielenlaatu on jokseenkin omituinen.

Ei pitänyt mennä enää ikinä suhteeseen, mentiin kuitenkin. Ei pitänyt syödä enää ikinä herkkuja, syötiin kuitenkin. Ei pitänyt ostaa ikinä sähköautoa, osti kuitenkin. Ei pitänyt ikinä ostaa "vajaavetoista" autoa, osti kuitenkin. Ei pitänyt ikinä enää nostaa painoa yli 93kg, nosti kuitenkin. Muutama päivä sitten uudet juomapullojen korkitkin olivat ihan fine, nyt ne olikin paskakorkkeja.
Mitenkähän sä selviät nyt tästä kamalasta tapahtumasta? Jaksuhalit pikku pallerolle :D

Mieti, ettei mua kiinnosta yhtään seurata sua, jolla ei ole suhdetta, ei autoa, paino läskillä jossain 140kg, juomapullonkorkit lähinnä kossusta. Niin koitappa parannella sitä omaa elämää ekana, se ei parane mua stalkkaamalla.

Arvatkaa meneekö tää tolla luuserilla tunteisiin :D

Ja mitä mun mielenlaatuun tulee, niin se todellakin on omituinen, sitä en kiistä. Mutta että sulla se menee ihon alle, on vähän outoa.
 
Mitenkähän sä selviät nyt tästä kamalasta tapahtumasta? Jaksuhalit pikku pallerolle :D
Nuo muut mielenmuutokset nyt ovat jo jokseenkin selitettävissä ja inhimillisiä, mutta aidosta mielenkiinnosta haluan kysyä - miten tämä juomapullokorkki -gate meni? Missä vaiheessa teit sen johtopäätöksen, että nämä korkit ovatkin paskoja, kun ne jo testanneena muutama päivä sitten ne olivatkin ihan ok?

Lisäksi näiden viestien perusteella tunteisiin on mennyt sulla, ei mulla. Mä en missään vaiheessa ole haukkunut, tai sortunut argumentointivirheisiin jossa kommentoidaan vastapuolen ulkoisia ominaisuuksia, (ja nekin todellisuudesta poikkeavia.)
 
Viimeksi muokattu:
Nuo muut mielenmuutokset nyt ovat jo jokseenkin selitettävissä ja inhimillisiä, mutta aidosta mielenkiinnosta haluan kysyä - miten tämä juomapullokorkki -gate meni? Missä vaiheessa teit sen johtopäätöksen, että nämä korkit ovatkin paskoja, kun ne jo testanneena muutama päivä sitten ne olivatkin ihan ok?
Ei ne ole ollut ok missään vaiheessa, ainoa hyvä on että ne napsahtaa paikalleen. Mutta koska maitopurkeissa sama, niin niissä se on jo perseestä kun se sattuu kääntyyn just tielle ettei voi kaataa. Mutta kovin söpöä että olet huolissaan mun mielipiteistä pullonkorkeista. Onko toi sulle isokin asia ja oikeastiko mietit tollaisia? Ihan oikeesti, se on hullua elämän haaskaamista.

Mä olen muuttanut monessa asiassa mieltäni elämän mukana, ei se sen kummoisempaa ole.
 
Hulluintahan on se uskovaisten tyyli, päättää jotain ja pysyä siinä vaikka todistettaisiin toisin. Sitähän voi masiksessa olla sitä mieltä ettei halua suhteeseen kun edellinen suhde sattutti niin paljon, ihminen on kuitenkin yleensä laumaeläin ja kun se tuska häviää, sitä myös haluaa uusia kokemuksia ja ehkä uuden parisuhteenkin, en itse näe tässä kyllä mitään erikoista, korkkigatesta en tiedä mitään niin en osaa analysoida. Sähköautot tullessaan oli aivan vammasia ja paskoja, mutta kävin viime kesänä itsekkin koeajamassa muutamia ja ihan toimivalta peliltä se vaikutti, seuraava voi olla jo sähköauto mikä tähän huusholliin tulee. Olin itse aikoinaan videotykkiä ja valkokangasta vastaan, mutta nekin ovat parantuneet viime aikoina niin paljon että telkkaria ei varmaan tähän kämppään enää osteta.
 
Hulluintahan on se uskovaisten tyyli, päättää jotain ja pysyä siinä vaikka todistettaisiin toisin. Sitähän voi masiksessa olla sitä mieltä ettei halua suhteeseen kun edellinen suhde sattutti niin paljon, ihminen on kuitenkin yleensä laumaeläin ja kun se tuska häviää, sitä myös haluaa uusia kokemuksia ja ehkä uuden parisuhteenkin, en itse näe tässä kyllä mitään erikoista, korkkigatesta en tiedä mitään niin en osaa analysoida. Sähköautot tullessaan oli aivan vammasia ja paskoja, mutta kävin viime kesänä itsekkin koeajamassa muutamia ja ihan toimivalta peliltä se vaikutti, seuraava voi olla jo sähköauto mikä tähän huusholliin tulee. Olin itse aikoinaan videotykkiä ja valkokangasta vastaan, mutta nekin ovat parantuneet viime aikoina niin paljon että telkkaria ei varmaan tähän kämppään enää osteta.
Aika kuuma ote.
 
Back
Ylös Bottom