Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän se siitä lähde rauhoittumaan. Kova tälli kuitenkin ollut. Kuluneet paikat helposti äityvät kipeäksi kolhuista. Hyvä ettei säteilyoireita ollut, niin tuskin pullistumaa tullut. Välttelisin ehkä noita kurotteluja ja venyttelyjä ennenkuin on tullut kivuttomaksi. Mielummin muuten toteuttaa kevyttä liikkumista. Eiköhän sitä muutaman viikon päästä olla taas kyykkytreeneissä kiinniJa mä olen lordoosini kanssa pärjännyt ihan hyvin. Kivut tuli kun kaaduin eikä ole helpottanut. En voi oikealla kädellä kurottaa lattiaan.
Ei mee niinkuin yhtään parempaan suuntaan, ihan kuin tietyssä asennossa aina joku osuis hermoon ja iskee sitten sen kovan kivun pakaraan. Varasin kirolle ajan maanantaiksi, joka on 2 viikkoa sitten kaatumisesta. Oottelin vaan eka röngtenin, ettei ole vaan mitään rankamurtumaa. Muuten voin ihan hyvin toimia, mutta esim asennon vaihtaminen sängyssä nukkuen ja miksei hässiessäkin, tuottaa kipua tietyssä kohtaa kuten jos kurotan alaspäin oikealla kädellä vaikka kenkää laittaakseni. Pystyn kiertään ja tekeen täyden voiman fribaheitonkin, mutta siinä ei kallistuta oikealle missään kohtaa.Eiköhän se siitä lähde rauhoittumaan. Kova tälli kuitenkin ollut. Kuluneet paikat helposti äityvät kipeäksi kolhuista. Hyvä ettei säteilyoireita ollut, niin tuskin pullistumaa tullut. Välttelisin ehkä noita kurotteluja ja venyttelyjä ennenkuin on tullut kivuttomaksi. Mielummin muuten toteuttaa kevyttä liikkumista. Eiköhän sitä muutaman viikon päästä olla taas kyykkytreeneissä kiinni
Mulla oli joskus välilevyn pullistuma, ni oli villiä kun pääsi alas esim sitomaan ne kengännauhat kumartumalla, mutta siellä oltiin sitten, ylös ei päässyt kuin tikapuilla. Mikään ei sattunut normaaleissa toimissa mut sit jos joutu taivuttaa ni eipähän tullu mitään siitä ittensä suoristamisesta. Sirdaludeja meni aika pitkään, olin joku 16 tai 17 vuotias enkä ollut ennen vetänyt mitään päihteitä saatika mitään kovia lääkkeitä, olin 2 ekaa viikkoo ihan pöllyissä niistä, en ees tajunnut sitä ite kun ei tuntenut omaa kroppaansa/päihtymystä yleensäkään, jälkeenpäin miettinyt et miten sekaisin sitä on varmaan ollu koulussakin.Ei mee niinkuin yhtään parempaan suuntaan, ihan kuin tietyssä asennossa aina joku osuis hermoon ja iskee sitten sen kovan kivun pakaraan. Varasin kirolle ajan maanantaiksi, joka on 2 viikkoa sitten kaatumisesta. Oottelin vaan eka röngtenin, ettei ole vaan mitään rankamurtumaa. Muuten voin ihan hyvin toimia, mutta esim asennon vaihtaminen sängyssä nukkuen ja miksei hässiessäkin, tuottaa kipua tietyssä kohtaa kuten jos kurotan alaspäin oikealla kädellä vaikka kenkää laittaakseni. Pystyn kiertään ja tekeen täyden voiman fribaheitonkin, mutta siinä ei kallistuta oikealle missään kohtaa.
Toi on kyl jännä. Itel taas tulee edellee satunnaisesti päiviä ettei selässä op yhtään pitoja, pieni virheliike ja sit on taas viikon ihan paskana. Välillä taas kausia ettei mitää ropleemaa.Mulla oli joskus välilevyn pullistuma, ni oli villiä kun pääsi alas esim sitomaan ne kengännauhat kumartumalla, mutta siellä oltiin sitten, ylös ei päässyt kuin tikapuilla. Mikään ei sattunut normaaleissa toimissa mut sit jos joutu taivuttaa ni eipähän tullu mitään siitä ittensä suoristamisesta. Sirdaludeja meni aika pitkään, olin joku 16 tai 17 vuotias enkä ollut ennen vetänyt mitään päihteitä saatika mitään kovia lääkkeitä, olin 2 ekaa viikkoo ihan pöllyissä niistä, en ees tajunnut sitä ite kun ei tuntenut omaa kroppaansa/päihtymystä yleensäkään, jälkeenpäin miettinyt et miten sekaisin sitä on varmaan ollu koulussakin.
Jotenkin luulin, että vanhentuneita ei saisi enää myydä.
Saa parasta ennen päivän jälkeen myydä. Jos olisi viimeinen käyttöpäivä niin silloin ei. Tietääkseni...Jotenkin luulin, että vanhentuneita ei saisi enää myydä.
"Lyhyt päivämäärä 29-02-2024"
e: eihän nuo käytännössä miksikään mene, mutta...
Jotenkin luulin, että vanhentuneita ei saisi enää myydä.
"Lyhyt päivämäärä 29-02-2024"
e: eihän nuo käytännössä miksikään mene, mutta...
Vähän vanha nosto eikä multa kysytty, mutta kuriositeettina tein viime vuonna 3kk blokin jossa varastin habatreeniin voimistelijoilta näitä staattisia suoran käden juttuja. Helvetin raskaita ne on ja domsit tulee vaikkei yhtään kääntöä tekis, mut oli liian lyhyt kokeilu että vois puhua vaikutuksesta lihasmassaan mitenkään. Ainakin jänteet vahvistuu tuossa.Ootko miten hyödyntäny hauistreenissä suoran käden kuormitusta? Siinä asennossahan lihasjännitys on melkoinen.
Kuulostaa lupaavalta!Oi vitsi kun tuli tehtyä varmaan paras podcast mitä olen tehnyt. Huomenna julkaisuun.