OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

IMG_9137.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja mä olen lordoosini kanssa pärjännyt ihan hyvin. Kivut tuli kun kaaduin eikä ole helpottanut. En voi oikealla kädellä kurottaa lattiaan.
Eiköhän se siitä lähde rauhoittumaan. Kova tälli kuitenkin ollut. Kuluneet paikat helposti äityvät kipeäksi kolhuista. Hyvä ettei säteilyoireita ollut, niin tuskin pullistumaa tullut. Välttelisin ehkä noita kurotteluja ja venyttelyjä ennenkuin on tullut kivuttomaksi. Mielummin muuten toteuttaa kevyttä liikkumista. Eiköhän sitä muutaman viikon päästä olla taas kyykkytreeneissä kiinni
 
Eiköhän se siitä lähde rauhoittumaan. Kova tälli kuitenkin ollut. Kuluneet paikat helposti äityvät kipeäksi kolhuista. Hyvä ettei säteilyoireita ollut, niin tuskin pullistumaa tullut. Välttelisin ehkä noita kurotteluja ja venyttelyjä ennenkuin on tullut kivuttomaksi. Mielummin muuten toteuttaa kevyttä liikkumista. Eiköhän sitä muutaman viikon päästä olla taas kyykkytreeneissä kiinni
Ei mee niinkuin yhtään parempaan suuntaan, ihan kuin tietyssä asennossa aina joku osuis hermoon ja iskee sitten sen kovan kivun pakaraan. Varasin kirolle ajan maanantaiksi, joka on 2 viikkoa sitten kaatumisesta. Oottelin vaan eka röngtenin, ettei ole vaan mitään rankamurtumaa. Muuten voin ihan hyvin toimia, mutta esim asennon vaihtaminen sängyssä nukkuen ja miksei hässiessäkin, tuottaa kipua tietyssä kohtaa kuten jos kurotan alaspäin oikealla kädellä vaikka kenkää laittaakseni. Pystyn kiertään ja tekeen täyden voiman fribaheitonkin, mutta siinä ei kallistuta oikealle missään kohtaa.
 
Ei mee niinkuin yhtään parempaan suuntaan, ihan kuin tietyssä asennossa aina joku osuis hermoon ja iskee sitten sen kovan kivun pakaraan. Varasin kirolle ajan maanantaiksi, joka on 2 viikkoa sitten kaatumisesta. Oottelin vaan eka röngtenin, ettei ole vaan mitään rankamurtumaa. Muuten voin ihan hyvin toimia, mutta esim asennon vaihtaminen sängyssä nukkuen ja miksei hässiessäkin, tuottaa kipua tietyssä kohtaa kuten jos kurotan alaspäin oikealla kädellä vaikka kenkää laittaakseni. Pystyn kiertään ja tekeen täyden voiman fribaheitonkin, mutta siinä ei kallistuta oikealle missään kohtaa.
Mulla oli joskus välilevyn pullistuma, ni oli villiä kun pääsi alas esim sitomaan ne kengännauhat kumartumalla, mutta siellä oltiin sitten, ylös ei päässyt kuin tikapuilla. Mikään ei sattunut normaaleissa toimissa mut sit jos joutu taivuttaa ni eipähän tullu mitään siitä ittensä suoristamisesta. Sirdaludeja meni aika pitkään, olin joku 16 tai 17 vuotias enkä ollut ennen vetänyt mitään päihteitä saatika mitään kovia lääkkeitä, olin 2 ekaa viikkoo ihan pöllyissä niistä, en ees tajunnut sitä ite kun ei tuntenut omaa kroppaansa/päihtymystä yleensäkään, jälkeenpäin miettinyt et miten sekaisin sitä on varmaan ollu koulussakin.
 
Toivotaan nyt että kiro saa jotain takaisin paikalleen, koska jos ristiluukin oli mennyt vinoon, niin varmaan muutakin on paikaltaan. Levolla tää ei mihinkään lähde kun ei ole milliäkään parempi mitä kaatumispäivänä. Herään öisinkin kovaan vihlasuun kun vaihdan unissani asentoa.
 
Mulla oli joskus välilevyn pullistuma, ni oli villiä kun pääsi alas esim sitomaan ne kengännauhat kumartumalla, mutta siellä oltiin sitten, ylös ei päässyt kuin tikapuilla. Mikään ei sattunut normaaleissa toimissa mut sit jos joutu taivuttaa ni eipähän tullu mitään siitä ittensä suoristamisesta. Sirdaludeja meni aika pitkään, olin joku 16 tai 17 vuotias enkä ollut ennen vetänyt mitään päihteitä saatika mitään kovia lääkkeitä, olin 2 ekaa viikkoo ihan pöllyissä niistä, en ees tajunnut sitä ite kun ei tuntenut omaa kroppaansa/päihtymystä yleensäkään, jälkeenpäin miettinyt et miten sekaisin sitä on varmaan ollu koulussakin.
Toi on kyl jännä. Itel taas tulee edellee satunnaisesti päiviä ettei selässä op yhtään pitoja, pieni virheliike ja sit on taas viikon ihan paskana. Välillä taas kausia ettei mitää ropleemaa.
Sirdaludid eio kyl koskaa auttanut tai tehny muuta ku hämäriä unia.
 
Jotenkin luulin, että vanhentuneita ei saisi enää myydä.
"Lyhyt päivämäärä 29-02-2024"
e: eihän nuo käytännössä miksikään mene, mutta...

"Parasta ennen -päiväys​


Parasta ennen -päiväys tarkoittaa ajankohtaa, johon saakka elintarvike säilyy hyvänä ja käyttökelpoisena. Elintarviketta voi käyttää ja myydä kaupassa vielä parasta ennen -päiväyksen jälkeen, jos se on elintarvikkeeksi kelpaavaa. Jos elintarvike näyttää, tuoksuu ja maistuu normaalilta, elintarviketta voi edelleen käyttää, vaikka parasta ennen -päivämäärä on ylittynyt.


Viimeinen käyttöajankohta​


Viimeinen käyttöajankohta eli viimeinen käyttöpäivä tarkoittaa päivää, jonka jälkeen elintarviketta ei saa käyttää eikä myydä. Viimeinen käyttöpäivä merkitään tuotteisiin,
jotka ovat mikrobiologisesti helposti pilaantuvia tuotteita, kuten esimerkiksi jauheliha ja tuore kala."

Lähde: https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/ohjeita-kuluttajille/pakkausmerkinnat/paivaysmerkinnat/
 
Ootko miten hyödyntäny hauistreenissä suoran käden kuormitusta? Siinä asennossahan lihasjännitys on melkoinen.
Vähän vanha nosto eikä multa kysytty, mutta kuriositeettina tein viime vuonna 3kk blokin jossa varastin habatreeniin voimistelijoilta näitä staattisia suoran käden juttuja. Helvetin raskaita ne on ja domsit tulee vaikkei yhtään kääntöä tekis, mut oli liian lyhyt kokeilu että vois puhua vaikutuksesta lihasmassaan mitenkään. Ainakin jänteet vahvistuu tuossa.
 
Maanantaina alkaa sitten taas dieetti 8 viikkoa tällä kertaa.

Kaurapuuro
Whey80
Riisi
Kana
Kananmuna
Keväsipuli
Real majoneesi
Soijakastike

EAA
Dekstriini
Stim-free pwo
AAKG
S-malaatti
Glutamiini

4 viikon kohdalla Animal cuts.

98kg painosta lähden paremmasta kunnosta mitä viimeksi 96kg startissa.

Toivottavasti pian pääsee tekeen kuitenkin jalkoja ja selkää normaalisti.
 
Back
Ylös Bottom