Sanos hei muitakin, että kenellä on ollut livenä jotain todella poikkeuksellisen vaikuttavia lihasryhmiä? Kädet? Selkä? Yms yms.3 SR.
Sihvonen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanos hei muitakin, että kenellä on ollut livenä jotain todella poikkeuksellisen vaikuttavia lihasryhmiä? Kädet? Selkä? Yms yms.3 SR.
Sihvonen.
Kohosen tank topissa nähneenä luulen että Mike on kanssani samaa mieltä että olkapäät on jopa friikitSanos hei muitakin, että kenellä on ollut livenä jotain todella poikkeuksellisen vaikuttavia lihasryhmiä? Kädet? Selkä? Yms yms.
Kyllä vain, eikä nyt mikään tavallinen kaatuminen, vaan kunnon ilmalento oli. Sen verran kova tärsky. Ristiluu oli mennyt kenolleen, sen sai eilen osteopaatti kuntoon. Sairaalassa kävin ja lekuri katsoi kaikki liikkeet, vain 1 positiivinen joka viittaa pullistumaan, eli ei todennäköisesti pullistunut. Kuvattiin possulkeva kuvaus, katotaan mitä siellä on.Voi ei, oliko se sen kaatumisen takia?
Eiks magneetti ois tos kohtaa jo parempi ottaaKyllä vain, eikä nyt mikään tavallinen kaatuminen, vaan kunnon ilmalento oli. Sen verran kova tärsky. Ristiluu oli mennyt kenolleen, sen sai eilen osteopaatti kuntoon. Sairaalassa kävin ja lekuri katsoi kaikki liikkeet, vain 1 positiivinen joka viittaa pullistumaan, eli ei todennäköisesti pullistunut. Kuvattiin possulkeva kuvaus, katotaan mitä siellä on.
Ristiluu mennyt miten? Siis sen murtumaako haetaan? Nuo pullistuman oireet yleensä alkaa kehittyä enemmän vasta kun päiviä kuluu tapahtumasta. Voi olla pari viikkoakin vaan selkäkipua ennenkuin alkaa tulla iskiasoiretta. Ärsyttävä vaiva. Kokemusta noista piisaa.Kyllä vain, eikä nyt mikään tavallinen kaatuminen, vaan kunnon ilmalento oli. Sen verran kova tärsky. Ristiluu oli mennyt kenolleen, sen sai eilen osteopaatti kuntoon. Sairaalassa kävin ja lekuri katsoi kaikki liikkeet, vain 1 positiivinen joka viittaa pullistumaan, eli ei todennäköisesti pullistunut. Kuvattiin possulkeva kuvaus, katotaan mitä siellä on.
Poissulkevat isommat vammat röngtenillä ekana.Eiks magneetti ois tos kohtaa jo parempi ottaa
Ristiluu oli vähän kenollaan. Mulla iskiasoire alkoi välittömästi kun nousin ylös.Ristiluu mennyt miten? Siis sen murtumaako haetaan? Nuo pullistuman oireet yleensä alkaa kehittyä enemmän vasta kun päiviä kuluu tapahtumasta. Voi olla pari viikkoakin vaan selkäkipua ennenkuin alkaa tulla iskiasoiretta. Ärsyttävä vaiva. Kokemusta noista piisaa.
En halua olla pessimistinen mutta mulla oli tuo jonkun aikaa sitten ja meni vaatimattomat 10 viikkoa ennenkun parani. Pahinta on autoon istuminen, hitto se sattuuiskiasoire alkoi välittömästi kun nousin ylös.
Autoon pääsen, mä voin koskea lattiaan kahdella kädellä, mutta en vain oikealla. Jos oon selällään ja koitan nostaa oikeaa jalkaa suorana, sattuu salama pakaraan, mutta jos passiivisesti se jalka nostetaan, niin ei satu.En halua olla pessimistinen mutta mulla oli tuo jonkun aikaa sitten ja meni vaatimattomat 10 viikkoa ennenkun parani. Pahinta on autoon istuminen, hitto se sattuu
Kantapäillä kävelyä ne usein testaa, onnistuuko se?
Kuulostaa kyllä varsin hyvältä kun lukee."Alaraajojen lihasvoimat 5/5"
Teksti minkä jokainen bodari haluaa kuulla