OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi ei, oliko se sen kaatumisen takia?
Kyllä vain, eikä nyt mikään tavallinen kaatuminen, vaan kunnon ilmalento oli. Sen verran kova tärsky. Ristiluu oli mennyt kenolleen, sen sai eilen osteopaatti kuntoon. Sairaalassa kävin ja lekuri katsoi kaikki liikkeet, vain 1 positiivinen joka viittaa pullistumaan, eli ei todennäköisesti pullistunut. Kuvattiin possulkeva kuvaus, katotaan mitä siellä on.
 
Kyllä vain, eikä nyt mikään tavallinen kaatuminen, vaan kunnon ilmalento oli. Sen verran kova tärsky. Ristiluu oli mennyt kenolleen, sen sai eilen osteopaatti kuntoon. Sairaalassa kävin ja lekuri katsoi kaikki liikkeet, vain 1 positiivinen joka viittaa pullistumaan, eli ei todennäköisesti pullistunut. Kuvattiin possulkeva kuvaus, katotaan mitä siellä on.
Eiks magneetti ois tos kohtaa jo parempi ottaa
 
Kyllä vain, eikä nyt mikään tavallinen kaatuminen, vaan kunnon ilmalento oli. Sen verran kova tärsky. Ristiluu oli mennyt kenolleen, sen sai eilen osteopaatti kuntoon. Sairaalassa kävin ja lekuri katsoi kaikki liikkeet, vain 1 positiivinen joka viittaa pullistumaan, eli ei todennäköisesti pullistunut. Kuvattiin possulkeva kuvaus, katotaan mitä siellä on.
Ristiluu mennyt miten? Siis sen murtumaako haetaan? Nuo pullistuman oireet yleensä alkaa kehittyä enemmän vasta kun päiviä kuluu tapahtumasta. Voi olla pari viikkoakin vaan selkäkipua ennenkuin alkaa tulla iskiasoiretta. Ärsyttävä vaiva. Kokemusta noista piisaa.
 
Eiks magneetti ois tos kohtaa jo parempi ottaa
Poissulkevat isommat vammat röngtenillä ekana.
Ristiluu mennyt miten? Siis sen murtumaako haetaan? Nuo pullistuman oireet yleensä alkaa kehittyä enemmän vasta kun päiviä kuluu tapahtumasta. Voi olla pari viikkoakin vaan selkäkipua ennenkuin alkaa tulla iskiasoiretta. Ärsyttävä vaiva. Kokemusta noista piisaa.
Ristiluu oli vähän kenollaan. Mulla iskiasoire alkoi välittömästi kun nousin ylös.
 
En halua olla pessimistinen mutta mulla oli tuo jonkun aikaa sitten ja meni vaatimattomat 10 viikkoa ennenkun parani. Pahinta on autoon istuminen, hitto se sattuu
Autoon pääsen, mä voin koskea lattiaan kahdella kädellä, mutta en vain oikealla. Jos oon selällään ja koitan nostaa oikeaa jalkaa suorana, sattuu salama pakaraan, mutta jos passiivisesti se jalka nostetaan, niin ei satu.
 
Kantapäillä kävelyä ne usein testaa, onnistuuko se?

Mulla on kyllä välilevyongelmien kivut aina alkanu nimenomaan heti. Sit lievemmät tapaukset silleen et huomaa seisovansa ihan vinossa. Kai noita selkäoireita on yhtä paljon kuin ihmisiä.

Kunnon lipat kun vetää niin voi miettiä mitä tapahtuu pihville lihanuijalla. Kyllä se nyt saatana kipeä on jonkun aikaa kun vauriot ei ole enää pelkkää treenistä aiheutuvaa mikro-luokkaa.
 
Kantapäillä kävelyä ne usein testaa, onnistuuko se?
IMG_9079.jpg
 
Itelle työterveys merkkasi: Erittäin kookkaat lihakset.

Kyselihän se loppuun, että meneekö paljon kamaa, mutta hyvässä hengessä ilman mitään tuomitsemista ja asiallisesti ehdotti alan tunnetuinta lääkäriä Suomessa yhteydenottoon jos haluan lopettaa joskus. Se oli mukava hemmo.
 
Itellekin tt-lääkäri joskus merkkasi "ruumiinrakenne lihaksikas" 😎

Pitäis ehkä käydä terveystiedoista ottamassa kuvakaappaus tosta ja kehystää seinälle. Oikeasti yllättävän hyvä mieli tollaisesta pienestä jutustakin tuli. Varsinkin koska oikeasti olin alle 80kg ja melkoinen rimpula.
 
Back
Ylös Bottom