OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi on välillä koomisia videoita noi poliisipätkät. Siihen se mummo vaan ajelehtii sähkövehkeellään. 5:40 kohdassa.
Kovin yleistä toi lähes itsemurhan tasolla olevat jutut missä joka toinen lähtee poliiseja kohti puukon tai vastaavan kanssa.

View: https://youtu.be/zsBk_qjd3yw?si=qdWl_0GlUgSGZg_G&t=340
 
Screenshot 2023-12-13 at 15.53.19.jpg
 
Tubeen rantautunut botit kommentoimaan. Toivottavasti ei mee ihan kamalaksi ja että tube kehittäisi tohon jotain muuta kuin joku vahvistus että on ihminen kun kommentoi.
Mä oon pari KK tutkinut ylilautaa ja seurannut tätä sinuun kohdistuvaa loan heittoa niin kyse on todella pienestä porukasta jotka vaihtelevat nikkejään ,jos niitä edes on, heidät tunnistaa helposti kirjoitusasusta ja hokemista, todella pieni mutta aktiivinen ja äänekäs joukko. Helposti verbaalisesti myllytettävissä mutta tämmöistä tämä some aikakausi nyt ilmeisesti on. Ei kannata välittää ,kaikki lajissa pitkään mukana olleet arvostavat työtäsi, ja oikeastaan vain sillä on väliä ,ei huomion kipeillä luusereilla joista ei ole yhtään mihinkään, period.
 
Mä oon pari KK tutkinut ylilautaa ja seurannut tätä sinuun kohdistuvaa loan heittoa niin kyse on todella pienestä porukasta jotka vaihtelevat nikkejään ,jos niitä edes on, heidät tunnistaa helposti kirjoitusasusta ja hokemista, todella pieni mutta aktiivinen ja äänekäs joukko. Helposti verbaalisesti myllytettävissä mutta tämmöistä tämä some aikakausi nyt ilmeisesti on. Ei kannata välittää ,kaikki lajissa pitkään mukana olleet arvostavat työtäsi, ja oikeastaan vain sillä on väliä ,ei huomion kipeillä luusereilla joista ei ole yhtään mihinkään, period.
Kyllä se aika pieni mutta sitkee porukka on. Kertoo kyllä mentaalisesta tasosta, että koko päivä menee kytätessä mun instastoryjä ja striimejä.
 
Surullista porukkaa, jo tekstistä huomaa että näillä on ollut ankara happivaje sikiövaiheessa ,mille he eivät itse tietenkään voi mitään mutta miksi esim mun laji on ollut viimeiset 40v bodaus ja tulee olemaan kunnes omaiset laittaa penaaliin on vahva yhteisöllisyys. Raukkamaiset nimimerkkien takaa hyökkäykset kertovat paljon enemmän hyökkääjistä kuin hyökkäyksen kohteesta. Kehonrakennuksella menee lajina nyt lujempaa kuin koskaan aikaisemmin ,meillä on uskomattoman kovia urheilijoita , ihan maailmalle asti lähetettäväksi, tämä on mun mielestä hieno juttu, hienointa 80"s ensihuuman jälkeen joka sekin oli hienoa aikaa oli mahtavaa olla ns pioneereissa.
 
Kyllä se aika pieni mutta sitkee porukka on. Kertoo kyllä mentaalisesta tasosta, että koko päivä menee kytätessä mun instastoryjä ja striimejä.
Fanipoikia on, eivät vaan myönnä kun on niin kateellisia. Jos jonku naama oikeasti vituttaa itseä niin en todellakaan käy kurkkimassa kokoajan mitä tekee
 
Se on selva etta nuo ylilaudan vajakit olisivat hyvin kohteliasta ja arkaa jengia kasvotusten.
No älä. Jonkun aikaa jututin noita ja diagnoosi on seuraava, suurin osa epävarmoja teinejä, rikkinäinen lapsuus ym, nuoria aikuisia joilla epäonnistunut elämä eikä mitään elämässä muuta kuin heittää lokaa. Vanhanliiton sanonta; suu kirjoittaa shekkejä joita kroppa ei koskaan pysty lunastamaan pätee kaikkiin. Toinen vanha sanonta on se että kateus pitää ansaita, sitä ei tarjoilla.
 
Mike onkohan mitään mahdollisuuksia saada Raatikaisen Petriä joskus podcastiin. Melko uskomattomia treenijuttuja varmaan riittäis.
Helvetin hyvä ehdotus, onkohan Raatikainen miten tavoitettavissa?
 
Miksi pitäisi olla kisakunnossa jos ei ole kisoihin menossa?
Se että unet lähtee tossa vaiheessa kun rasvaprosentti on vielä kaukana epäinhimillisestä tasosta kertoo vaan siitä että asioita tehdään päin vittua. Kulutus liian suurta ja ruokamäärät liian pieniä.

Sen lisäksi toi on ihan käsittämätöntä ajatuksenjuoksua sulta. Missä vaiheessa mä totesin, että Miken kuuluisi olla kisakunnossa? Totesin, että Miken kuuluisi nukkua yönsä vielä hyvin, koska hän on kaukana kisakunnosta. Siinä asiassa Mike on kyllä oikeassa, että tää laji ei tosiaan vedä niitä fiksuimpia puoleensa.
 
Viimeksi muokattu:
Se että unet lähtee tossa vaiheessa kun rasvaprosentti on vielä kaukana epäinhimillisestä tasosta kertoo vaan siitä että asioita tehdään päin vittua. Kulutus liian suurta ja ruokamäärät liian pieniä.

Sen lisäksi toi on ihan käsittämätöntä ajatuksenjuoksua sulta. Missä vaiheessa mä totesin, että Miken kuuluisi olla kisakunnossa? Totesin, että Miken kuuluisi nukkua yönsä vielä hyvin, koska hän on kaukana kisakunnosta. Siinä asiassa Mike on kyllä oikeassa, että tää laji ei tosiaan vedä niitä fiksuimpia puoleensa.
Ei näytä tää foorumikaan vetävän fiksuja puoleensa
 
Mielestäni dieetti on silloin osaavasti/hyvin toteutettu, mitä kireämpään kuntoon pystyy pitämään elimistön ns. normaalissa toiminnassa. Mitä nopeammin alkaa ongelmat, niin silloin tehdään jotain pomminvarmasti epäoptimaalisesti. Tietenkin sitä dieettiä voi jatkaa eteenpäin ilman kunnollisia yöunia tai muiden probleemien kanssa, mutta ei se silloin ole optimaalisesti toteutettua ja vaatii huomattavasti enemmän pääkopalta.
 
Back
Ylös Bottom