OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä päättelet etten saa nukuttua ilman unilääkkeitä?
Etkös sä päivittele siitä kuinka stellaa menee? Tai ainakin meni jossain vaiheessa, anyway etsä missään vaiheessa ole vielä ollut siinä kireydessä että unien pitäisi mennä.

Diettaamisessa ei ihan toimi se sama raivolla hakkaaminen mitä reenaamisessa. Vedetään vitullisilla miinuksilla ja popsitaan unilääkkeitä ja sitten kehuskellaan kuinka ollaan kireämpiä kuin Nyyssölä ikinä kisoissa vaikka olis monta kiloa rasvaa vielä poltettavana.
 
Montako unilääke päivitystä oot tarkalleen nähnyt?
Olisinko muutaman, ja se montako päivitystä niistä teet, ei meinaa sitä paljonko niitä käytät. Mutta olenko siis ymmärtänyt väärin? Etkö siis olekaan käyttänyt missään vaiheessa unilääkkeitä vai mistä moinen kiertely ja kaartelu?
 
Olisinko muutaman, ja se montako päivitystä niistä teet, ei meinaa sitä paljonko niitä käytät. Mutta olenko siis ymmärtänyt väärin? Etkö siis olekaan käyttänyt missään vaiheessa unilääkkeitä vai mistä moinen kiertely ja kaartelu?
Mulle respassa laskettiin stellat marraskuun loppuun ja mulla on edelleen levyllinen jäljellä, käytän vaan kun oikeesti tarvin, en todellakaan kokoajan. Unilääkkeiden ja mielialalääkkeiden käyttö Suomessa on kovin yleistä, mä en ole elämäni aikana koskaan käyttänyt ennen tätä, mutta en mä ole koskaan ennen näin paljoa treenannutkaan.

En tee optimaalisesti asioita, enkä ole missään kunnossa, säkin oot heittämällä paremmassa kunnossa, mutta onko sillä mitään väliä oikeesti? Ei ole. Jokainen tehkööt itelleen mitä haluu.
 
Mun mielestä tää oli ihan asiallista kritiikkiä
Missä kohtaa se kritiikki oli? Sä sanoit etten voi nukkua ilman unilääkkeitä, voinhan. Et sä hyvä ihminen voi valheeseen perustaa sun "kritiikkiä".
 
Missä kohtaa se kritiikki oli? Sä sanoit etten voi nukkua ilman unilääkkeitä, voinhan. Et sä hyvä ihminen voi valheeseen perustaa sun "kritiikkiä".
Mä oon siinä käsityksessä että unilääkkeitä otetaan, jos ei saa ilman niitä unta. Voithan sä nyt nussia pilkkua sanomalla, että et sä niitä kokoajan käytä. Tai että et käytä enää. Kritiikki oli siinä että onko järkevää vetää niin suurella kulutuksella ja niin pienillä kaloreilla kuin sä olet vetänyt.
 
Eihän tuossa ollu kritiikkiä. Tosta ku ottaa paskanjauhannan pois ni ei jää ku suu auki
Tällä forumilla on kyllä oikeasti vähän kulttimeininki. Jos täällä taas haluaisi esittää sitä "kritiikkiä", niin se tulisi ilmeisesti muotoilla tyyliin: "Arvon Mike, sä oot paras treenaaja ja dieettaaja, mutta olen ehkä vähän eri mieltä tästä asiasta X." Toikin olisi varmaan negaamista ja vihaamista tän kultin jäsenten mielestä.
 
Mä oon siinä käsityksessä että unilääkkeitä otetaan, jos ei saa ilman niitä unta. Voithan sä nyt nussia pilkkua sanomalla, että et sä niitä kokoajan käytä. Tai että et käytä enää. Kritiikki oli siinä että onko järkevää vetää niin suurella kulutuksella ja niin pienillä kaloreilla kuin sä olet vetänyt.
Ei oo järkevää, mä en ole koskaan väittänyt niin, mutta mitä väliä sillä sulle on?
Tällä forumilla on kyllä oikeasti vähän kulttimeininki. Jos täällä taas haluaisi esittää sitä "kritiikkiä", niin se tulisi ilmeisesti muotoilla tyyliin: "Arvon Mike, sä oot paras treenaaja ja dieettaaja, mutta olen ehkä vähän eri mieltä tästä asiasta X." Toikin olisi varmaan negaamista ja vihaamista tän kultin jäsenten mielestä.
Tääkään ei pidä alkuunsakaan paikkaansa, saathan sinäkin siinä kirjoittaa etkä todellakaan ole kehumassa.
 
Mielestäni dieetti on silloin osaavasti/hyvin toteutettu, mitä kireämpään kuntoon pystyy pitämään elimistön ns. normaalissa toiminnassa. Mitä nopeammin alkaa ongelmat, niin silloin tehdään jotain pomminvarmasti epäoptimaalisesti. Tietenkin sitä dieettiä voi jatkaa eteenpäin ilman kunnollisia yöunia tai muiden probleemien kanssa, mutta ei se silloin ole optimaalisesti toteutettua ja vaatii huomattavasti enemmän pääkopalta.

Se että missä kireydessä kenelläkin alkaa tulla ongelmia esim unen kanssa on enemmän kiinni yksilöstä kuin siitä miten dietti on toteutettu.

Joku yksilö voi dietata 10% rasvoihin tekemällä kaiken niin optimaallisesti kuin vaan mahdollista. Ja kärsiä unettomuudesta, nälästä joka ei lähde syömällä jne. "Dietti ongelmista".

Toinen voi dietata 5% rasvoihin tekemällä asiat miten sattuu, ja silti nukkua hyvin jaksaa arjessa, ja nälänkin saa pois syömällä.

Meissä on valtavia yksilö kohtaisia eroja sen suhteen missä rasva prosentissa elimistö vielä toimii normaalisti ja missä ei, joten eri ihmisiä on todella huono tässä suhteessa verrata keskenään.
 
Mä luen nyt tommoista kirjaa unista ja unettomuudesta. Siellä tieteellisesti lähestytään asiaa ja on tutkittu, että on kahta ääripäätä ihmisistä olemassa. Toiset tarvii enemmän unta ja toiset tarvii vähemmän, osa siis normaalisti elää 5-7 tunnin unilla tosta vaan ja toiset tarvii ehdottomasti tyyliin 10 tuntia.
 
Kylla pienilla kaloreilla on vaikeampaa saada unenpaasta kiinni. Ei se tarkoita sita etta asiat tehtaisiin pain vittua.
Eikä vain kaloreista, vaan esim mun treenitahti on tosi kova, niin sekin saattaa vaikuttaa. Mutta nyt pitäis kaikkien jotka haluaa mua nyt jotenkin ärsyttää, ymmärtää, että mä en todellakaan harrasta tätä bodausta sen takia, että saisin nukuttua hyvin. Mä teen tätä siksi, että pysyn hyvässä lihasmassassa ja suht kireenä. Se kelle se on tärkeää, on mulle aivan sama, mulle se on osa elämää.
 
Ja sitten kysymys vain niille, jotka ärsyyntyy mun tekemisestä. Miksi, miksi mun tatuoinnit ottaa niin kovasti päähän, nehän on vain mun ihossa? Miksi mun dieetti tai lihasmassa tai sen katoaminen ottaa niin kovasti päähän, sehän on vain mun kroppa? Miksi mun parisuhteet, niiden alku ja loppu ottaa niin kovasti päähän, nehän on vain mun naisia?

Mä en ole tietääkseni ketään pakottanut ottamaan tatuointeja, dieettaamaan, kasvattamaan lihasmassaa tai ohjeistanut parisuhteissa. Enkä edes valmenna ketään.

Miksi mä triggeröin juuri sinua?
 
Se että unet lähtee tossa vaiheessa kun rasvaprosentti on vielä kaukana epäinhimillisestä tasosta kertoo vaan siitä että asioita tehdään päin vittua. Kulutus liian suurta ja ruokamäärät liian pieniä.

Sen lisäksi toi on ihan käsittämätöntä ajatuksenjuoksua sulta. Missä vaiheessa mä totesin, että Miken kuuluisi olla kisakunnossa? Totesin, että Miken kuuluisi nukkua yönsä vielä hyvin, koska hän on kaukana kisakunnosta. Siinä asiassa Mike on kyllä oikeassa, että tää laji ei tosiaan vedä niitä fiksuimpia puoleensa.
Ääh, perkele luin sun kommentin huolimattomasti. My bad
 
Back
Ylös Bottom