OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tässä Miken vihaamiskonseptissa on vähän samanlaista paradoksaalisuutta kuin juutalaisten syrjimisessä. Kummatkin on aina kovaan ääneen hokemassa että meitä vihataan, mutta sitten kun joku kysyy: "mutta miksi teitä vihataan?", niin tulee hiljaisuus.

Villi veikkaus että Mikeä vihataan koska se on mulkku, ja juutalaisia vihataan koska ne on parhaansa mukaan yrittäneet sortaa ja saada maailman kansat toisiaan vastaan.
Ei sun tarvi veikata, vaan kerrot suoraan miksi sinä vihaat? Miten mä olen sua kohtaan ollut mulkku? Vai et kai sinä nyt pahoita mieltäsi muiden puolesta?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sun tarvi veikata, vaan kerrot suoraan miksi sinä vihaat? Miten mä olen sua kohtaan ollut mulkku? Vai et kai sinä nyt pahoita mieltäsi muiden puolesta?
Aika outo ajatus että mun pitäisi pahoittaa mieleni perseilystä, vasta kun se kohdistuu minuun. Yhtä älykästä olisi kysyä tyyliin: "Miksi inhoat tota raiskaajaa, eihän se sinua raiskannut?" Olen mä muunmuassa ollut sun striimissä, ollut täysin asiallisesti ja olet alkanut vittuilemaan.

Hauskaa muuten, että myönnät epäsuorasti itsekin olevasi mulkku, toteamalla lauseen loppuosassa: "Vai et kai sinä nyt pahoita mieltäsi muiden puolesta?"

Etsä reppana pärjää vaan mulle älyllisessä debatissa. Oot liian tunteides ja intuition vietävissä ja tiedät sen itsekin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika outo ajatus että mun pitäisi pahoittaa mieleni perseilystä, vasta kun se kohdistuu minuun. Yhtä älykästä olisi kysyä tyyliin: "Miksi inhoat tota raiskaajaa, eihän se sinua raiskannut?" Olen mä muunmuassa ollut sun striimissä, ollut täysin asiallisesti ja olet alkanut vittuilemaan.

Hauska muuten, että myönnät epäsuorasti itsekin olevasi mulkku, toteamalla lauseen loppuosassa: "Vai et kai sinä nyt pahoita mieltäsi muiden puolesta?"

Etsä reppana pärjää vaan mulle älyllisessä debatissa. Oot liian tunteides ja intuition vietävissä ja tiedät sen itsekin.
Sä et tolla nimimerkillä ole ollut asiallisesti, vaan olet saanut bannit, ihan samanlaista päänaukomista sulla siellä, sen takia sä olet täällä kun et voi striimissä enää soittaa suutasi, mieti miten koukussa sä olet tohon vihaamiseen. Mä annan sun vaan täällä olla nyt sen takia, että kaikki näkee, aina se vika ei minussa ole, vaan näitä puhtaasti mielisairaita vihaseuraajia on, jotka eivät ole edes syntyneet kun Pakkotoisto perustettiin ja ne sitten vihaa asioilla, jotka on tapahtunut ennekuin ovat edes olleet tässä maailmassa.

Siis oikeesti, sä perustat sun vihan 10 vuotta vanhaan instastoryyn vai 20 vuotta vanhaan Pakkotoiston perustamiseen? Jos sä tolla perusteella vihaseuraat ihmisiä, et kerkee tekemään mitään muuta. Myönnä pois, sä vihaat oman elämäsi takia, ei kukaan aikuinen ihminen noilla sun perusteilla ala vihaamaan noin vahvasti, ei kukaan.

Tähän viestiin sä heität jotain liirumlaarumia kun et itsekään halua myöntää että eihän tossa sun perustelussa ole mitään järkeä. Ja sillä liirumlaarumilla sä vain vahvistat sitä faktaa, että sä vihaat koska sulla ei ole kaikki hyvin ja purat sitä muhun.
 
Viimeksi muokattu:
Sä et tolla nimimerkillä ole ollut asiallisesti, vaan olet saanut bannit, ihan samanlaista päänaukomista sulla siellä. Mä annan sun vaan täällä olla nyt sen takia, että kaikki näkee, aina se vika ei minussa ole, vaan näitä puhtaasti mielisairaita vihaseuraajia on, jotka eivät ole edes syntyneet kun Pakkotoisto perustettiin ja ne sitten vihaa asioilla, jotka on tapahtunut ennekuin ovat edes olleet tässä maailmassa.

Siis oikeesti, sä perustat sun vihan 10 vuotta vanhaan instastoryyn vai 20 vuotta vanhaan Pakkotoiston perustamiseen? Jos sä tolla perusteella vihaseuraat ihmisiä, et kerkee tekemään mitään muuta. Myönnä pois, sä vihaat oman elämäsi takia, ei kukaan aikuinen ihminen noilla sun perusteilla ala vihaamaan noin vahvasti, ei kukaan.

Tähän viestiin sä heität jotain liirumlaarumia kun et itsekään halua myöntää että eihän tossa sun perustelussa ole mitään järkeä. Ja sillä liirumlaarumilla sä vain vahvistat sitä faktaa, että sä vihaat koska sulla ei ole kaikki hyvin ja purat sitä muhun.
Oot elämäs roikkunut netissä ja et näe sellaista mahdollisuutta että samaista nimimerkkiä voisi käyttää joku muukin. Jos loogisesta näkökulmasta ajatellaan, niin kyllä se vika nimenomaan on sussa. Koska ei kukaan muu saa "paskaa" niskaan samoilla leveysasteilla kuin sinä. Ei se syy ole kateus, koska joku Vatanen on sua monin kerroin menestyneempi, eikä sitä kukaan vihaa koska Vatanen on mukava tyyppi.

Veikkaan että maailmassa on aika monta sataa miljoonaa ihmistä, joilla ei ole kaikki hyvin. Sun logiikkas mukaan niiden kaikkien pitäis olla sun vihaajia. Mikäli yksilön henkilökohtaiset ongelmat korreloi Mike Sirenin vihaamisen kanssa, niin maailmassa on loppujen lopuksi aika vähän kärsimystä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oot elämäs roikkunut netissä ja et näe sellaista mahdollisuutta että samaista nimimerkkiä voisi käyttää joku muukin. Jos loogisesta näkökulmasta ajatellaan, niin kyllä se vika nimenomaan on sussa. Koska ei kukaan muu saa "paskaa" niskaan samoilla leveysasteilla kuin sinä. Ei se syy ole kateus, koska joku Vatanen on sua monin kerroin menestyneempi, eikä sitä kukaan vihaa koska Vatanen on mukava tyyppi.
Siis onko toi sun peruste vihata? Siksi että saan eniten vihaa, niin vihaseuraat sen takia? Mieti nyt oikeasti miten mitättömät syyt sulla on jo olet jo nakuttanut 10 viestiä tänne, taitaa olla sulle tosi tärkee juttu tää että saat huomiota multa.

Ja mä en ole väittänyt, että sä vihaisit kateuden takia, joten toi Vataseen viittaaminen meni vähän ohi. Koita nyt perustella jotenkin järkevästi, miksi juuri sinä vihaat, mikä on se perimmäinen syy.

Tässä on vastaus, ei sulla ole syytä vihata oikeasti, mutta haluat vihata jostain syystä.

Että koitappa Kari perustella jotain henkilökohtaisia juttuja, miksi vihaat mua. Helvetti vr-jutusta on 17 vuotta, Pakkotoiston perustamisesta 22 vuotta. Elinkautisvangitkin helvetti armahdetaan aikaisemmin, mutta Kari ei unohda. Karin mielestä Mike on kusipää koska hänen mielestään varasti forumin yli 20 vuotta sitten ja koska muutkin vihaa, niin Karikin vihaa. Oikeesti, ei toi ole mikään peruste millekään vihalle. Sua vaivaa joku muu asia, koska mä en sulle henkilökohtaisesti ole tehnyt mitään niin vakavaa, että se sais sut purkamaan oloa 10 viestiä tänne.
 
Siis onko toi sun peruste vihata? Siksi että saan eniten vihaa, niin vihaseuraat sen takia? Mieti nyt oikeasti miten mitättömät syyt sulla on jo olet jo nakuttanut 10 viestiä tänne, taitaa olla sulle tosi tärkee juttu tää että saat huomiota multa.

Ja mä en ole väittänyt, että sä vihaisit kateuden takia, joten toi Vataseen viittaaminen meni vähän ohi. Koita nyt perustella jotenkin järkevästi, miksi juuri sinä vihaat, mikä on se perimmäinen syy.

Tässä on vastaus, ei sulla ole syytä vihata oikeasti, mutta haluat vihata jostain syystä.
Katsos kun sä olet mulkku, silleen niin kuin ikävä ihminen. Et oo kovin kiva tyyppi. Miten tän vielä voisi muotoilla? Oot sanonut muunmuassa että jos joku ylilaudalla kirjoittava tappaa itsensä niin se ei sua kiinnosta vittuakaan. Nää tällaiset ei anna kovin kivaa kuvaa ihmisestä.

Ja katsos kun ihmiset huomaa että joku tyyyppi ei ole kiva, niin nämä ihmiset ei välttämättä tykkää tästä ei-kivasta tyypistä. Sitten ne saattaa aloittaa sen niin kuuluisan "vihaamisen", josta säkin olet vuosi kausia puhunut.
 
Veikkaan että maailmassa on aika monta sataa miljoonaa ihmistä, joilla ei ole kaikki hyvin. Sun logiikkas mukaan niiden kaikkien pitäis olla sun vihaajia. Mikäli yksilön henkilökohtaiset ongelmat korreloi Mike Sirenin vihaamisen kanssa, niin maailmassa on loppujen lopuksi aika vähän kärsimystä.
Mitä sä selität? Tajuatko itsekään miten tyhmä toi sun viesti on? Noi kaikki monta sataa miljoonaa ei todellakaan ole pahoittanut musta mieleänsä, sä olet. Miten sä luulet, että jos sulla on huono olo ja sä purat sen muhun, tarkoittaisi sitä että kaikki joilla on huono olo, purkaa sen automaattisesti muhun?
 
Ja katsos kun ihmiset huomaa että joku tyyyppi ei ole kiva, niin nämä ihmiset ei välttämättä tykkää tästä ei-kivasta tyypistä. Sitten ne saattaa aloittaa sen niin kuuluisan "vihaamisen", josta säkin olet vuosi kausia puhunut.
No terve ihminen ei todellakaan ala piinamaan sitä, vaan ei seuraa missään. Ei normaali terveellä itsetunnolla oleva ihminen ala vihaamaan ketään joka ei miellytä. Noihan saa vihata jumalauta puolta planeettaa. Jos sulla olis pallit ja olisit omalla nimelläsi täällä ja sulla olis some-profiilit, niin arvaa mitä, mä en todellakaan seuraisi sua, koska ei kiinnostais tommoinen vihaava ihminen. Enkä todellakaan postais paskaa sun profiiliin, mä vain ohittaisin, en mä semmoiseen aikaani tuhlais. Sä taas tuhlaat.
 
No terve ihminen ei todellakaan ala piinamaan sitä, vaan ei seuraa missään. Ei normaali terveellä itsetunnolla oleva ihminen ala vihaamaan ketään joka ei miellytä. Noihan saa vihata jumalauta puolta planeettaa.
Joo, ihan sama. En tuu enää ikinä tänne uudestaan, ja toivottavasti en törmää naamaas enää ikinä missään.
 
Joo, ihan sama. En tuu enää ikinä tänne uudestaan, ja toivottavasti en törmää naamaas enää ikinä missään.
No niin, nyt se elämäkin paranee sulla, se on Kari ihan turhaa haaskaa elämäänsä ihmisiin jotka aiheuttaa negatiivisia olotiloja. Mä teen sitä koska toimii hyvänä esimerkkinä tämä keskustelu. Ja tuskin törmäät mun naamaan missään jos nyt et ehdointahdoin lähde hakemaan. Koita pitää toi ja muista mun sanat kun näät mut somessa, meet vaan ohi.
 
Vittu tää on absurdi väittely. Ei millään hyvällä, mut jos te oikeesti "vihaatte" yms. jtn ihmistä jota ootte korkeintaan ohimennen nähny tsägällä, ni käykää välillä ulkona 😆 . En kykene kuvitteleen suhtautuvani näin tunteikkaasti johki nimi vitun merkkiin netissä. "Mua loukattiin striimissä". Huutista. #1stworldproblems #babysfirstverbalabuse. Kari Taalasmaa älä oo noin pehmis. Käy vaikka sauvakävelylenkillä. Mut oo varovainen! Voit kohtaa matkallasi ihka oikeita ihmisiä in the flesh.
 
Toi että häntä on loukattu striimissä on niin vitun absurdia, tolla nimellä oleva käyttäjä ja monet monet muut, pyrkii loukkaamaan mua joka ikinen päivä netissä ja striimeissä alatyylin viesteillä, vuodesta toiseen. En minä silti niitä vihaa tai alkaisi käyttämään aikaani niiden piinaamiseen.
 
Villi veikkaus että Mikeä vihataan koska se on mulkku, ja juutalaisia vihataan koska ne on parhaansa mukaan yrittäneet sortaa ja saada maailman kansat toisiaan vastaan.

Tämähän kuulostaa ihan Musk-Twitterin tyypiltä, joka pauhaa WEF:istä, globalisteista, koronapiikeistä ja siitä, miten Venäjä on oikeassa
 
Jotku saa juutalaiset joka paikkaan, oikiastaan sää oot vain juutalaisten salaliitto inceleitä vastaan.
Mikähän noissa juutalaisissa edes on? Ainakin mulle ihan yhdentekevää porukkaa, tossa niillä on samalla kadulla koulu eikä mulla ole mitään mielipidettä koko possesta.
 
FB_IMG_1693177423050.jpg
FB_IMG_1693177423050.jpg
 
Mikähän noissa juutalaisissa edes on? Ainakin mulle ihan yhdentekevää porukkaa, tossa niillä on samalla kadulla koulu eikä mulla ole mitään mielipidettä koko possesta.

No ovathan ne todella yliedustettuina mediassa, finanssi-alalla ja varsinkin jenkeissä poltiikassa sekä huippuyliopistoissa. Suomessa ja Ruotsissakin erittäin pienestä lukumäärästä huolimatta ainakin suurimpien mediatalojen omistajia/perustajia. Siis yliedustettuina silloinkin, vaikka olettaisi heidän keskimääräisen ÄO:n epärealistisesti olevan vaikka 20 pistettä ns. normaalia 100 korkeampi.

Jostain syystä näitä on myös vihattu ihan antiikin ajoista lähtien, ja karkotettukin suunnilleen jokaisesta Euroopan maasta ainakin kertaalleen.

Kun tuosta ensimmäisestä ei sitten saa missään nimessä julkisesti puhua, kuten voi ihan Suomessakin todeta esim. Pertti Salolaisen kohdalla, niin herättäähän se villejä salaliittoteorioita. Tässäkin asiassa olisi fiksuinta antaa ihmisten puhua ja kumota vain väitteet fiksuilla argumenteilla.
 
Back
Ylös Bottom