OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mikäli olet vielä dieetillä (en siis ole varma kun nään tarinoitasi vain silloin kun kaverini jakaa niitä) niin näin sivustaseuranneena on kyllä ihmeteltävä, että on kyllä mielenkiintoisen toimiva dieetti siitä huolimatta, että unta ei tule ilman lääkkeitä ja nyt alkaa paikatkin pettämään. Joten homma kaiketi toimii mutta mietitkö ikinä kokonaiskuvaa, että meneeköhän kaikki nyt ihan putkeen kuitenkaan? Keep up the good work!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei paikat petä, vaan kun aloin tekeen rintaa takaisin, niin kun en voi punnertaa isoilla niin punnerran sitten tiheella frekvenssillä ja sen nyt tietää ettei kiertäjät välttämättä siitä tykkää. Toi vasen puoli on ollut ongelma siitä saakka kun 2016 rinta hajosi kunnolla, niin alitajuisesti varonut sitä monessa liikkeessä ja edelleenkin se siellä muistissa on, joten punnerruksissa vaikka kuinka yrittää, niin jotenkin sitä varoo ja vasen kiertäjä ei sitten tykkää. Ei se vaadi kun vähän aikaa tankopunnerruksista pois ja punnertaa vaan koneilla.

Unta tulee kyllä luontaisesti, mutta vähän eri rytmillä. Menin nukkumaan viiden aikaan, heräsin aamupuurolle 0930 ja menin takas nukkumaan ja heräsin 1245.

Kaveris taitaa jakaa valikoidusti niitä tarinoita, kannattais varmaan itse katsoa kaikki ennenkuin vetelee johtopäätöksiä. Älkää ikinä vetäkö johtopäätöksiä ihmisistä muiden puheiden perusteella, vaan todetkaa itse.
 
Ei paikat petä, vaan kun aloin tekeen rintaa takaisin, niin kun en voi punnertaa isoilla niin punnerran sitten tiheella frekvenssillä ja sen nyt tietää ettei kiertäjät välttämättä siitä tykkää. Toi vasen puoli on ollut ongelma siitä saakka kun 2016 rinta hajosi kunnolla, niin alitajuisesti varonut sitä monessa liikkeessä ja edelleenkin se siellä muistissa on, joten punnerruksissa vaikka kuinka yrittää, niin jotenkin sitä varoo ja vasen kiertäjä ei sitten tykkää. Ei se vaadi kun vähän aikaa tankopunnerruksista pois ja punnertaa vaan koneilla.

Mites muuten käsipainot, tuleeko niillä nyt tehtyä, ja pystyykö niillä tekemään paremmin, kun eivät venytä yhtä paljon kuin tangolla?
 
Mites muuten käsipainot, tuleeko niillä nyt tehtyä, ja pystyykö niillä tekemään paremmin, kun eivät venytä yhtä paljon kuin tangolla?
Se venytys ei kiertäjälle ole paha, vaan varsinainen punnertaminen ja about siinä 20cm rinnalta kun olkapää stabiloi.
 
Unettomuus on ongelma vasta siinä vaiheessa, jos itse kokee sen ongelmaksi. Kaikille ei se uni maistu niin paljoo, mut silti porskuttaa meneen niinku muutki. Ei kaikki oo samanlaisia. Jotkut menee vuosia tai vuosikymmenia muutaman tunnin unilla ja se on niille ihan normaalia.
 
Unettomuus on ongelma vasta siinä vaiheessa, jos itse kokee sen ongelmaksi. Kaikille ei se uni maistu niin paljoo, mut silti porskuttaa meneen niinku muutki. Ei kaikki oo samanlaisia. Jotkut menee vuosia tai vuosikymmenia muutaman tunnin unilla ja se on niille ihan normaalia.
Pitää paikkansa, toiset tarvii enemmän, toiset vähemmän.
 
Eikös Tommi Heinonen mennyt kanssa aika vähillä unilla sekä pystyi tekemään asiat aivan hyvällä tasolla, niin bodaamisen kuin duunin suhteen?
 
Unta tulee kyllä luontaisesti, mutta vähän eri rytmillä. Menin nukkumaan viiden aikaan, heräsin aamupuurolle 0930 ja menin takas nukkumaan ja heräsin 1245.
Kannattaa nukkua silloin kun nukuttaa, jos uniongelmaa on. Itsekin nukun vuorokauden unet muutamassa pätkässä, eikä se ole ongelma, kunhan riittävästi saa unta yhteensä. Yleensä nukun yöllä 24-04, ja aamulla teen urheilusuorituksen. Loput unet sitten milloin mitenkin sattuu aikaa tai vapaata olemaan. Kuitenkin vähintään 8h unta saan palloon vuorokaudessa. Jostain luin, että ennen teollista aikakautta olis ollut ihan luonnollistakin nukkua unet kahdessa osassa. Ja hyvältä se tuntuu minustakin.
 
Unettomuus on ongelma vasta siinä vaiheessa, jos itse kokee sen ongelmaksi. Kaikille ei se uni maistu niin paljoo, mut silti porskuttaa meneen niinku muutki. Ei kaikki oo samanlaisia. Jotkut menee vuosia tai vuosikymmenia muutaman tunnin unilla ja se on niille ihan normaalia.
Kyllä se on varma, että kukaan ei porskuta menemään muutaman tunnin unilla. Tottakai pitää ottaa huomioon elämäntilanne. Raskas duuni ja perhe-elämä vaatii varmasti enemmän kuin työttömänä sinkkuna eläminen.
 
Jos sun pitää olla 21.12. alle 90kg (kisa tms et kertonut tarkemmin), niin eikö kannattaisi jo hyvissä ajoin hiljalleen tiputella lähemmäs?
 
Onko suositella hyviä treeni kenkiä? Pitää olla leveä lesti, koska lättäjalka ja löytää vielä koko 46.5 tai 47. Miettinyt paljasjalkakenkiä🤔 osaako siihen ottaa Mike tai joku muu kantaa?
 
Jos sun pitää olla 21.12. alle 90kg (kisa tms et kertonut tarkemmin), niin eikö kannattaisi jo hyvissä ajoin hiljalleen tiputella lähemmäs?
En jaksa enää selitellä täällä tekemisiäni, ympäri vuoden kunnossa, sillä mennään. Predatori, viimeinen varotus sulle, lopeta.
 
Onko suositella hyviä treeni kenkiä? Pitää olla leveä lesti, koska lättäjalka ja löytää vielä koko 46.5 tai 47. Miettinyt paljasjalkakenkiä🤔 osaako siihen ottaa Mike tai joku muu kantaa?
Mä en ainakaan voi suositella omien kokemusten mukaan paljasjalkakenkiä, mun mielestä iso kusetus. Ei se ole normaalia, että pitää totuttaa itsensä kenkiin, jotta niillä voi kävellä, sillon kengässä on jotain vikaa. Mä sain Vivoilla helvetin kipeen alaselän fribakenkinä, kuukaudessa meni vaan pahemmaksi. Joten mulle ei toimi, sitten mulle perusteltiin että niihin pitää tottua, jossa taas ei ole mitään järkee.

Jos kyselet barefoot kengistä, niin muista huomioida se, että sen konseptin ymprärillä on semmoinen ihme kultti, joiden mielestä ne parantaa melkein syövän. Joka tyypillä on ollut joku polvi paskana, pää irti, olkapää sijoiltaan jne, ja kaikilla kaikki korjaantui, veromätkytkin niillä paljasjakakengillä. Että suhtaudu sitten vähän varauksella niihin jotka kehuu ne maasta taivaisiin.

Jalkaongelmat on perseestä ja itellä oli räätälinpatti, joka sitten korjaantui kun käytin kenkiä jotka antaa sivusuunnassa periksi ettei ahista niin helvetisti.
 
Back
Ylös Bottom