OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

On ja verrattain paljon.
Koska sihvosen kans podcast tulee ulos toivottavasti on pitkä podcast 2h vähintää 💪, Mikaa jaksaa kuunnella hyvin pitkään ja osaat todella hyvin haastatella jutella ja antaa vieraan kertoa rauhassa , Utti ei niinkää kiinnosta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisi mielenkiintoista nähdä hauistreeni josta palautuu 7 päivää?
Tai voihan tehdä 2h putkeen niin että saadaan hirveä tulehdus aikaan mutta niin että se olisi pitkällä aikavälillä kehittävää?
Leuanvedossa saan käteni helposti semmoiseen tilaan, että seuraavaa treeni tuntuu kehittävältä vasta viikon päästä. Tosin yritän olla ensisijaisesti siima juoksija, en iso kehonrakentaja.
 
Leuanvedossa saan käteni helposti semmoiseen tilaan, että seuraavaa treeni tuntuu kehittävältä vasta viikon päästä. Tosin yritän olla ensisijaisesti siima juoksija, en iso kehonrakentaja.
No tässä tapauksessa kyllä mutta tavoitteelliselle lihasmassaa kehittävälle viikon palautuminen vaikka hauistreenistä kuulostaa hullulta 😄
 
Eiköhän vähän siihen lisätty anaboliakin kiertoon dietille, muuten ei me vanhat saliukot saada juurikaan mitään kehitystä aikaiseksi
No usko mitä uskot, mutta ainoat isot muuttujat on treenimäärien nostaminen melkein triplatasolle ja ruokavalion ankara karsiminen. Ja enköhän mä tämän tiedä paremmin, joten ei asiasta enempää. Luuleeko joku, että mä olen vedellyt kaikki nää vuodet natikkana nää massat tauluun jotka dieetillä tuli esiin? Oon painanut aikanaan 117kg kamalilla lääkkeillä, mulla on melkoisesti lihasmuistia auttamassa tässä. Ei teistä kukaan saa tämmöistä kehitystä esim rintaan lyhyessä ajassa mitä mä saan nyt ja syy on ainoastaan lihasmuisti tuon lihasryhmän osalta. En saisi itsekään kun rintaa ei oikein voi nakuttaa samaa määrää mitä olkapäitä.

Olkapäät taas ovat kasvaneet vain koska aloin tekeen niitä aivan järjettömiä määriä, kaiken muun oon koittanut niille.

Muille lihasryhmille en voi tehdä tommoista määrää treeniä, olen koittanut tihentää, mutta ei vain onnistu. Selkä ja kädet menee aivan tukkoon nopeaan kiinnityskohtien osalta ja reisille nyt olen koittanut jo valtavia määriä treeniä ja siinä sain rasitusvammat.
 
En tiiä mitä sanonut, eikä edes kiinnosta. Älkää kertoko mulle.

katso liitettä 259946
Ei tietty mikään kisatilanne, mutta aika kovalta näyttää kunto todella kovan kaverin vierellä. Onko tullut edes leikiteltyä mielessä, että kerran kokeilisi huvikseen mitä tulosta nyt saisi jos laittaisi korvaushoitoannokset tuonne kisailijasuuntaan? Eipä toki siinä järkeä ole jos ei kisaa. Mutta monia juttuja on kiva tehdä vaikkei niissä järkeä olekaan.
 
Onko mitään mahdollisuutta saada Jari Leinoa joskus haastatteluun? Hänestä ei löydy kuin 80&90-luvulta muutama hassu pätkä ja tietysti se reenivideo missä ei ollut lähellekään parhaassa kunnossa. Onhan sinullakin jo 90-luvulta treeni kokemusta ois kiva kuulla sen ajan juttuja. Ois hauska vertailla esim Leinon vs Sihvosen kisa preppejä. Antaa nämä niin paljon enemmän kun haastattelijakin tietää asiasta eikä kysele aivan typeriä niinkuin valitettavan usein näkee.
 
Ei tietty mikään kisatilanne, mutta aika kovalta näyttää kunto todella kovan kaverin vierellä. Onko tullut edes leikiteltyä mielessä, että kerran kokeilisi huvikseen mitä tulosta nyt saisi jos laittaisi korvaushoitoannokset tuonne kisailijasuuntaan? Eipä toki siinä järkeä ole jos ei kisaa. Mutta monia juttuja on kiva tehdä vaikkei niissä järkeä olekaan.
Kyllä kuule monta kertaa, mutta mun paino nousis varmaan sinne 96-100kg, niin tiedän miltä tuntuu olla 100kg rasvaisemmassa kunnossa, niin lihaksikkaammassa isommat setit alla ei varmaan yhtään iisimpi olla. Että tuskin alan nostamaan painoa. Eikä mun tarttis kun mennä sinne 700mg paikkeille.
 
Mulle kuitenkin linkitettiin toi Takamaan juttu.

Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa nestekierron kanssa, mä vain huomasin Animal Cutsia käytettäessä, että se kierrätti nesteitä normaalia vikkelämmin ja jotenkin sen tuntui kropassa hyvältä kun illallakin oli kuivempi ja kevyempi lookki. Sitten aloin katsomaan Cutsin eri ainesosia, että josko eristäis vain sen nestekontrolli-kombon. 800mg siinä on neste-complex yhdistelmässä, josta 700mg on voikukkaa ja nokkosta, ihan tavallisia yrttejä.

Kyselin sitten instassakin tuota että tietääkö kukaan teetä jossa olisi noita kumpaakin, niin kun olen nyt alkanut teestä tykkäämään ja teekaupasta hakenut erikoisempaa camomila-teetä, niin voisin samalla juoda yhden Hibiskus teen, yhden voikukka/nokkosteen ja sitten illalla sen camomilla-teen. Hibiskus oli mielenkiintoista, laitoin ekalla kerralla aivan liikaa sitä ja uutin oikeassa lämpötilassa oikean ajan, mutta tuli todella stydiä. Mutta kun sen saa kohdalleen, on se varsin erikoisen makuista ja mukavaa lämmintä juomaa.

Camomilla yhdistelmä, joka oli kallimpaa iltateetä, omaa taas aivan hullun isoja siemeniä vai mitä onkaan ja siitä tulee herkullinen lämmin iltahuoma. Nyt vain sitten siihen iltapäivään yksi nesteitä hieman vilkastuttava voikukka/nokkostee, niin ottaa ihan tavaksi hörppiä koneella istuessa litkiä aina aikaan sopivan teen.

Vedenkeittimen meen kanssa hakemaan kun verkkokaupassa oli varsin hyvältä vaikuttava lämpösäädettävä keitin, osa teestä kun uutetaan alemmissa lämpötiloissa kuin 100 astetta.

Ja mä teen näitä juttuja vaan itselleni, en valmenna ketään enkä testaa kellään näitä, mitään haittaa tästä ei pitäisi kellekään kaiken järjen mukaan olla.
 
Takamaa on vässykkä, eritavoin yrittää pitää itseään pinnalla ja lyö aina asiaan kuin asiaan kiinni kun mahdollista on siitä jotenkin hyötyä. Perus some huoraaja tänä päivänä. Pahoittelut avautumisesta.
Tehdään sillai, ettei isketä takaisin ollenkaan, vaan antaa noiden puhua, varsinkin jos ne hyökkää vain mua vastaan. Lienee Tomilla vaan väärinkäsitys tossa. Tai jos joku halua tukea tai puolustaa mua, niin laittaa sitten viestiä ko. henkilölle.

Ajattelin vain, että jos kiellän kaikki negatiiviset hyökkäykset itseäni vastaan Pakkotoistolla niin voitais noudattaa samaa kaavaa muiden kohdalla. Jos täällä ei ole kirjoitettu, niin ei aleta ruotimaan täällä. Koitan itse parhaani mukaan antaa noiden vaan olla, sillai saan karsittua sitä negatiivista elämästäni, aloitin sellaisen projektin. Siihen liittyy vahvasti myös oma ulosanti, joka on vaikea keissi, mutta ainaskin tunnistan ongelman omalla kohdallani ja siihen voin vaikuttaa, siihen en voi vaikuttaa jos mua maalitetaan jossain muualla.
 
Tehdään sillai, ettei isketä takaisin ollenkaan, vaan antaa noiden puhua, varsinkin jos ne hyökkää vain mua vastaan. Lienee Tomilla vaan väärinkäsitys tossa. Tai jos joku halua tukea tai puolustaa mua, niin laittaa sitten viestiä ko. henkilölle.

Ajattelin vain, että jos kiellän kaikki negatiiviset hyökkäykset itseäni vastaan Pakkotoistolla niin voitais noudattaa samaa kaavaa muiden kohdalla. Jos täällä ei ole kirjoitettu, niin ei aleta ruotimaan täällä. Koitan itse parhaani mukaan antaa noiden vaan olla, sillai saan karsittua sitä negatiivista elämästäni, aloitin sellaisen projektin. Siihen liittyy vahvasti myös oma ulosanti, joka on vaikea keissi, mutta ainaskin tunnistan ongelman omalla kohdallani ja siihen voin vaikuttaa, siihen en voi vaikuttaa jos mua maalitetaan jossain muualla.
Selvä homma ja pahoittelut, viestini voi poistaa koska ei tuo lopulta mitään arvokasta tähän ketjuun, oma purkautuminen kyseessä vain.
 
Tehdään sillai, ettei isketä takaisin ollenkaan, vaan antaa noiden puhua, varsinkin jos ne hyökkää vain mua vastaan. Lienee Tomilla vaan väärinkäsitys tossa. Tai jos joku halua tukea tai puolustaa mua, niin laittaa sitten viestiä ko. henkilölle.

Ajattelin vain, että jos kiellän kaikki negatiiviset hyökkäykset itseäni vastaan Pakkotoistolla niin voitais noudattaa samaa kaavaa muiden kohdalla. Jos täällä ei ole kirjoitettu, niin ei aleta ruotimaan täällä. Koitan itse parhaani mukaan antaa noiden vaan olla, sillai saan karsittua sitä negatiivista elämästäni, aloitin sellaisen projektin. Siihen liittyy vahvasti myös oma ulosanti, joka on vaikea keissi, mutta ainaskin tunnistan ongelman omalla kohdallani ja siihen voin vaikuttaa, siihen en voi vaikuttaa jos mua maalitetaan jossain muualla.
Sillä on yllättävän iso merkitys miten itse päättää suhtautua asioihin. Ottaako kierroksia vai antaako olla. Jos kierroksia haluaa ottaa niin syitähän löytyy päivässä vaikka kuinka monta. Itselle se on lopulta vaan aika paljon helpompaa kun antaa olla ja keskittyy omaan juttuun.
 
aloitin sellaisen projektin. Siihen liittyy vahvasti myös oma ulosanti, joka on vaikea keissi, mutta ainaskin tunnistan ongelman omalla kohdallani ja siihen voin vaikuttaa, siihen en voi vaikuttaa jos mua maalitetaan jossain muualla.
Kuulostaa hyvältä Mike. Muutoksia pystyy elämässä tekemään niin kauan kuin elossa. Jokaisella ihmisellä on aina parannettavaa elämässään ja töitä niiden eteen voi tehdä niin kauan kuin henki kulkee. Tämä elämä on oppimista ja kasvamista monessa asiassa. Kaikilla meillä omat heikkoudet ja niiden kanssa joutuu enemmän tekemään töitä. Positiivinen elämän asenne. Siihen olisi hyvä kaikkien pyrkiä.
 
Back
Ylös Bottom