OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin on, tottakai. Aivan kun bikinikilpailijoitten stringeissa lavalla ollessa tilanne on taysin hetero ilman mitaan lesbousvihjailuita.
Eikä myöskään perseen esittely taka-asennossa tarkoita parittelukutsua, vaikka niin joku voisi olettaa joka saa homofiboja bodareistakin.
 
Vaikka näinkin kohua aiheuttaneen kuvan ja bi olen niin en kokenu mitään homoeroottista siinä enkä missään näissä dieettikuvissa ylipäätänsä. Saanut niistä omaankin tekemiseen lisää intoa salilla. Nämä 100% heterot (ja sehän on pakko aina mainita) tuntuvat silti niistä kovin häiriintyvän ja eroottisia tuntemuksia kokevan. Voisi olla hyvä pohtia mistä nämä tuntemukset johtuvat, ei se itsensä hyväksyminen itselläkään ihan vuodessa eikä kahdessa onnistunut.
 
Vaikka näinkin kohua aiheuttaneen kuvan ja bi olen niin en kokenu mitään homoeroottista siinä enkä missään näissä dieettikuvissa ylipäätänsä. Saanut niistä omaankin tekemiseen lisää intoa salilla. Nämä 100% heterot (ja sehän on pakko aina mainita) tuntuvat silti niistä kovin häiriintyvän ja eroottisia tuntemuksia kokevan. Voisi olla hyvä pohtia mistä nämä tuntemukset johtuvat, ei se itsensä hyväksyminen itselläkään ihan vuodessa eikä kahdessa onnistunut.

Niin no ei tässä tuosta puhuttu. Vaan että tälläiset kuvat olisivat juuri esim. linkin takana. Edelleenkin idea että kukin saisi itse päättää haluaako katsoa kuntokuvia ja milloin.

Tää on vaa että millasta linjaa foorumi haluaa pitää. Ei mitään sen kummempaa. Seksuaalisuutta ei mielestäni tähän itse asiaan pitäisi liittää. Vähän sama asia kuin että uimarannoilla pidetään uikkareita, stringejä tms. Ei sitä vaan sinne mennessä odota että joku mies/nainen onkin alasti. Tai esimerkiksi nainen ilman rintaliivejä ja mies pylly paljaana sukka munassa tms. En minä ensimmäisenä ainakaan mieti seksuaalista suuntautumista, vaan ottaisin esimerkiksi selvää mikä rannan yleinen käytäntö on. Nudistirannat on tottakai myös täysin ok.

Täällä vaan ei ole ollut käytäntönä postailla näitä alastonkuvia. En ole 20 vuoden aikana nähnyt ainuttakaan. Kuten Mikekin totesi, nyt vasta on alkanut laittaa ensimmäistä kertaa näitä.

Ja käytäntöähän saa tietenkin muuttaa. Jos suurinta osaa vaivaannuttaa ja ahdistaa avata Miken kuntokuvia linkin takaa, niin silloin varmasti parempi pitää tämä uusi linja että näkyvät samalla tapaa isoina suoraan selatessa.
 
Mä ymmärrän kyllä kakea ja muita tossa, saattaahan se olla, että tommoinen yksittäinen kuva herättää vähän negatiivistakin, vaikka Bottas laittaiskin alastonkuvia instaan ja 584 tuhatta tykkäis, niin on sielläkin omanlaista kauhistelua.

Screenshot 2023-10-18 at 8.33.48.jpg
Screenshot 2023-10-18 at 8.33.56.jpg
 
Täällä vaan ei ole ollut käytäntönä postailla näitä alastonkuvia. En ole 20 vuoden aikana nähnyt ainuttakaan. Kuten Mikekin totesi, nyt vasta on alkanut laittaa ensimmäistä kertaa näitä.
En tiedä kuinka paljon sä täällä olet aikaa viettänyt, mutta eihän sun tarvitse mennä kuin palstan aktiivisimpaan ketjuun (off-topic) ja siellä porukka postailee tisseistään kuvia.
Saati sitten VIP-puolen jääkaappiketjut yms.

This is the way.
 
En tiedä kuinka paljon sä täällä olet aikaa viettänyt, mutta eihän sun tarvitse mennä kuin palstan aktiivisimpaan ketjuun (off-topic) ja siellä porukka postailee tisseistään kuvia.
Saati sitten VIP-puolen jääkaappiketjut yms.

This is the way.
Miks en oo nähnyt yhtään tissikuvaa off topicissa😒
 

Tossa se takaapäin kuva on, ei kannata tosiaankaan klikkaa jos nyt jotain ongelmia siitä saa. Mutta näätte miten 6 viikkoa aika kuivattaa takaa kokonaan, etenee kyllä varsin hyvin tää. Jos te katotte mitä tahansa SM-kisan kuvaa, niin mä pääsin tommoiseen kuntoon joka ei siellä häpeis yhtään, vetelemällä tätä vaan rennosti, jotain porukka tekee kyllä väärin ja mä uskon vahvasti, että ne paskatankkaukset hidastaa sitä rasvan palamista porukalla.
 
Mun vastaus ei nyt kakelle ollut ja sen pointin ymmärsinkin jo ensimmäisistä viesteistä mutta sen jälkeen vaan oli jotain puhetta kun aiheuttaa joillain inhoreaktiota alaston mies että ei se mun mielestä ole heterouden merkki jos näin on.
 
En tiedä kuinka paljon sä täällä olet aikaa viettänyt, mutta eihän sun tarvitse mennä kuin palstan aktiivisimpaan ketjuun (off-topic) ja siellä porukka postailee tisseistään kuvia.
Saati sitten VIP-puolen jääkaappiketjut yms.

This is the way.

Aa joo en ole täällä lukenut kuin ketjuja kilpailijoista, treenaamisesta ja voimailujutuista
 
Mä ymmärrän kyllä kakea ja muita tossa, saattaahan se olla, että tommoinen yksittäinen kuva herättää vähän negatiivistakin, vaikka Bottas laittaiskin alastonkuvia instaan ja 584 tuhatta tykkäis, niin on sielläkin omanlaista kauhistelua.

katso liitettä 259738katso liitettä 259739
Tässä tiivistettynä nykyajan syöpä!
Kumpikin pelkää että joku toinen loukkaantuu kuvista.

Hevosmiehen äidillekin ensimmäinen paljas pylly elämässä…
Yleisesti uskomatonta kuinka paha paikka alastomuus voi olla niin älyttömän isolle osalle ihmisiä.
Äkkiä se täälläkin muuttuu. Vielä ’80-luvulla rakennettiin kylpylöihin ja uimahalleihinkin yhteissaunoja.

Aikoinaan paskoilla yhteyksillä toi linkki juttu olis ollu loistava. Kuvien lataaminen kesti niin kauan.
Ihan perus bodikuvahan tuo Miken laittama on. Vaikka kieltämättä omakin pää rekisteröi alastomuuden
vs persvakoon vedetyt lavakalsarit…

Ehkä siinä tulee se mielikuva kuvaustilanteesta? Eli studiossa kalsareissa vai munasilteen?
Jos kyseessä olis pimu niin miettisin mistä näen ne loput kuvat joita ei ole julkaistu 🙄😊
Mikehän ottaa(käsittääkseni) itse nuo kuvat eli tässä ei ole sitäkään.

Ihmettelen jos täälläkin siirrytään ennakkosensuuriin mutta toisaalta en näe tuota linkkivaihtoehtoa huonona.
 

Tossa se takaapäin kuva on, ei kannata tosiaankaan klikkaa jos nyt jotain ongelmia siitä saa. Mutta näätte miten 6 viikkoa aika kuivattaa takaa kokonaan, etenee kyllä varsin hyvin tää. Jos te katotte mitä tahansa SM-kisan kuvaa, niin mä pääsin tommoiseen kuntoon joka ei siellä häpeis yhtään, vetelemällä tätä vaan rennosti, jotain porukka tekee kyllä väärin ja mä uskon vahvasti, että ne paskatankkaukset hidastaa sitä rasvan palamista porukalla.
En olis niin huolissaan alaselästä.
Löysää nahkaa roikuu tuolla alaperseessä vinopino,vai onko tuo vaan pappanahkaa mitä viiskymppisillä on just tuolla kakkosen seutuvilla eli roikkuva perse vaikka muuten kireä? Itelläki alkanu tulee tässä +40v. makkarapersettä.Sama se on sullaki näköjän vaikka kunto on muuten tosi kova niin perse roikkuu nakuna. 5-10 kiloa pois niin persemakkarat lähtee.
 
En olis niin huolissaan alaselästä.
Löysää nahkaa roikuu tuolla alaperseessä vinopino,vai onko tuo vaan pappanahkaa mitä viiskymppisillä on just tuolla kakkosen seutuvilla eli roikkuva perse vaikka muuten kireä? Itelläki alkanu tulee tässä +40v. makkarapersettä.Sama se on sullaki näköjän vaikka kunto on muuten tosi kova niin perse roikkuu nakuna. 5-10 kiloa pois niin persemakkarat lähtee.
Ei kiloja lähde, vaan rasvaa, mulla ei roiku edessä mikään ja sama takaa kiristyy kun etenee. Mä pudotan rasvaa, en kiloja. !Vinopino" rasvaa pakaran alaosassa on kyllä sen luokan överikommentti ettei mitään :D Tuolla ole mitään kun aikaa on 6 viikkoa.
 
Back
Ylös Bottom