OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tässä taas yksi väsyneimmistä argumenteista tähän aiheeseen. Vaikuttaa muutenkin kommentoinnin perusteella siltä, että täällä voisi olla aidosti tilausta punttihomot-osastolle, jossa kaltaisesi rautaa rakastavat ja omasta seksuaalisuudestaan niin ihanan varmat gay-miehet voisivat pride hengessä voimaantua toistensa tiukoista pakaroista aivan rauhassa 😊
Sulla on ihan aidosti epävarmuutta itsestäsi, ei vahva mies noin kirjoita, sori vaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
” It’s only gay if you want it to be! ”

Kelatkaa kun ennen somea tehtiin 10kk duunia ja sit hyvällä tuurilla oli 2kk aikaa käydä esittelemässä kondista UimaStadionilla* tai Hietsun* uimarannalla. ( * liitä tilalle oman paikkakuntasi yleinen uimaranta tai vastaava alue )

Omasta mielestä kehokisat ei ole parantuneet yhtään siitä kun oli perseen kokonaan peittävät housut.
 
Mua jäi snadisti häiritsee, etten nähnyt tota kireyttä mitä kuvassa oli, ollut siisti proggis kummiskin ja seurannut mielenkiinnolla.
eiköhän se löydy yli laudalt kuitenkin
 
Jokuhan tuossa Miken touhussa triggeroi ja vituttaa, esim. Colemanista ja Pajulahdesta voi laittaa tallaisia kuvia eika kukaan narise patkaakaan

1ck9xuxgzd131.jpg


c302bdff-b6b9-4398-aaab-68e48fa00de4-jpeg.234595
 
Jokuhan tuossa Miken touhussa triggeroi ja vituttaa, esim. Colemanista ja Pajulahdesta voi laittaa tallaisia kuvia eika kukaan narise patkaakaan

1ck9xuxgzd131.jpg


c302bdff-b6b9-4398-aaab-68e48fa00de4-jpeg.234595
Kyllä se varmaan minä olen koska tuskin ketään nyt muiden perseet häiritsee. Mun ei tartte ku laittaa kuva irtokarkkihyllystä, niin pikku hinaajat on aivan sekaisin netissä. Mä hallitsen niin monen elämää tällä hetkellä etten edes tajua miten se on mahdollista.
 
Tässä taas yksi väsyneimmistä argumenteista tähän aiheeseen. Vaikuttaa muutenkin kommentoinnin perusteella siltä, että täällä voisi olla aidosti tilausta punttihomot-osastolle, jossa kaltaisesi rautaa rakastavat ja omasta seksuaalisuudestaan niin ihanan varmat gay-miehet voisivat pride hengessä voimaantua toistensa tiukoista pakaroista aivan rauhassa 😊
Ei se ole mikään väsynyt argumentti vaan puhdasta faktaa.
Sitä omaa heterouttaan pakottavilla on lähtökohtaisesti luurankoja kaapissa. Samassa kaapissa missä itsekin on.

Sun täytyy olla vaan rohkea 😘
 
Jos Mike olis vetäny vaikka kalsarit persvakoon siinä kuvassa ni ei varmasti ois tullu samanlaista haloota kun nyt. Ei Colemanikaan munasilleen keiku.
Sä vain kuvittelit ne munat siihen, ei ne näy takaapäin. Älä seuraa ja patologisesti tuu tänne jos harmittaa. Tee jotain muuta elämälläsi, jotain hyödyllistä lankojen sijaan. Ei mun eämä muutu mihinkään sanoit sä mitä tahansa, joten älä hyvä ihminen luule niin.
 
Sä vain kuvittelit ne munat siihen, ei ne näy takaapäin. Älä seuraa ja patologisesti tuu tänne jos harmittaa.
Ota vähän hiilaria, tuntuu nyt taas tulevan niin kiukunpuuskaista tekstiä jatkuvalla syötöllä. Esitin mielestäni asiani varsin asiallisesti mut eiköhän sun ole taas alettava keksimään satuja siitä kuinka jotakuta harmittaa tai patologisesti saapuu paikalle.
 
Ota vähän hiilaria, tuntuu nyt taas tulevan niin kiukunpuuskaista tekstiä jatkuvalla syötöllä. Esitin mielestäni asiani varsin asiallisesti mut eiköhän sun ole taas alettava keksimään satuja siitä kuinka jotakuta harmittaa tai patologisesti saapuu paikalle.
Eikun oikeesti, keksi jotain muuta elämääsi kuin minä. Ihan aidosti. Ei mua kiinnosta katsoa sua tässä ketjussa. Ei mee kauaa kun oot taas itkemässä jostain mun sanomisesta, niin annat vaan olla ja kipitä muualle tästä. Kun sä et hyvällä usko, niin mun on pakko sanoa näin, sun lässytystä ei täällä enää nähdä.

ps. eikä varmaan usko tälläkään
 
Eikun oikeesti, keksi jotain muuta elämääsi kuin minä. Ihan aidosti. Ei mua kiinnosta katsoa sua tässä ketjussa. Ei mee kauaa kun oot taas itkemässä jostain mun sanomisesta, niin annat vaan olla ja kipitä muualle tästä. Kun sä et hyvällä usko, niin mun on pakko sanoa näin, sun lässytystä ei täällä enää nähdä.
Mitä sä täällä kehotat poistumaan jostain tietystä ketjusta? Laita banni jos täällä ei saa keskustella asiallisesti ilman että mielistelee sua jatkuvasti.
 
No ihan varmaan on kuule talletettu joka serverille runkkumatskuksi pikku puppeleilla.
Niin sitähän mä tarkoitin :D Kävin kattelee joku viikko sitten taas siellä kun siitä täällä jatkuvasti mainitaan ni siellä fitness puolella tai mikä onkaan on puolet niistä langoista jotain sun lankoja se on vähän ku täällä foorumilla olis puolet otsikoista ylilauta, ei siellä fitness puolella vissiin puhuta muusta ku susta
 
Niin sitähän mä tarkoitin :D Kävin kattelee joku viikko sitten taas siellä kun siitä täällä jatkuvasti mainitaan ni siellä fitness puolella tai mikä onkaan on puolet niistä langoista jotain sun lankoja se on vähän ku täällä foorumilla olis puolet otsikoista ylilauta, ei siellä fitness puolella vissiin puhuta muusta ku susta
Mutta jos osa onkin Miken itsensä kirjoittamia? Ja saa sieltä enemmän liikennettä tänne ja sitä kautta enemmän mahdollisia mainostuloja?

Kyllähän esim YouTuben paras mainospaikka on laittaa linkki ylilaudalle niin saa sieltä liikennettä
 
Kyllä se varmaan minä olen koska tuskin ketään nyt muiden perseet häiritsee. Mun ei tartte ku laittaa kuva irtokarkkihyllystä, niin pikku hinaajat on aivan sekaisin netissä. Mä hallitsen niin monen elämää tällä hetkellä etten edes tajua miten se on mahdollista.

Tarkoitatko minua, kun ystävällisesti annoin palautetta? Kyllähän sinä foorumin omistajana saat päättää ja laittaa vaikka joka päivä alastonkuvia itsestäsi. Toin vaan esiin kolikon toista puolta.

Jos olet eri mieltä, etkä katso tätä kolikon toista puolta aiheelliseksi, niin senku laitat ja jatkat samalla draivilla tekemistä. Minunhan se kuuluu sitten siirtyä takavasemmalle eikä sinun. Sinä täällä päätät 👍
 
Back
Ylös Bottom