OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tarkoitatko minua, kun ystävällisesti annoin palautetta? Kyllähän sinä foorumin omistajana saat päättää ja laittaa vaikka joka päivä alastonkuvia itsestäsi. Toin vaan esiin kolikon toista puolta.

Jos olet eri mieltä, etkä katso tätä kolikon toista puolta aiheelliseksi, niin senku laitat ja jatkat samalla draivilla tekemistä. Minunhan se kuuluu sitten siirtyä takavasemmalle eikä sinun. Sinä täällä päätät 👍
En sua tarkoittanut tolla karkkijutulla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta jos osa onkin Miken itsensä kirjoittamia? Ja saa sieltä enemmän liikennettä tänne ja sitä kautta enemmän mahdollisia mainostuloja?

Kyllähän esim YouTuben paras mainospaikka on laittaa linkki ylilaudalle niin saa sieltä liikennettä
No ei mun tartte, ne tekee kaiken duunin mun puolesta eivätkä voi itselleen mitään.
 
850A2859.jpeg
 
Sitä saa mitä tilaa. :ROFLMAO:
Niin saa ja aika monta vuotta se sai pahoittaa mielensä mun sanomisista ennenkuin bannasin kun itse pyysi. Eiköhän se ole jo purkamassa muualla. Mä en mieti sitä tämän enempää, se miettii mua vuosia tästä eteenpäin.
 
Miten itse päädyit sinne? Potilaanahan sinun on täytyny vierailla, kun noin paljon sait muista infomaatiota,ja oli eka kerta eli "onhan tuolla tullu oltua useamminki"?

Kun olet kuollut,et tajua sitä koska olet kuollut,
mutta se on raskasta läheisillesi.
Sama juttu jos olet idiootti.
Käytin tarkoituksella sanaa vierailu, sillä olin tosiaan ulkopuolisena vierailemassa siellä.
 
Tykkään tatskakuvista ja bodauskuvista mutta noita homokuvia en pysty kattomaan.
Ihan sama ottaako homojengi itteensä vai otatko mike ittees.
Jos loukkaan ni bannaa mut myös.
No sulla on oman seksuaalisuuden kanssa ongelmia, yleensä kaappihomot on pahimpia homovihaajia ennenkuin tulevat kaapista ulos. Ei kukaan normaali nää noita homokuvina. Nehän on saatesanojen kera täysin niitattu 100% tähän dieettiin, niin kyllä se homous on sun silmässä.
 
No sulla on oman seksuaalisuuden kanssa ongelmia, yleensä kaappihomot on pahimpia homovihaajia ennenkuin tulevat kaapista ulos. Ei kukaan normaali nää noita homokuvina.
Nii elikkä sä laittaisit noita persekuvia himan tai salin seinälle?
Kuvaatsä kaikkien miesten perseitä vai pelkästään omaas?
Haluisitko seurata jonkun äijän perseen kiristymistä?
 
Miten te näette Miken perseen jonain homoiluna? Ootteko ikinä käyny saunassa jonkun muun kanssa vai aina vaan yksin? Ei paljas perse ole mitenkään erikoinen asia tossa jos laittaa kehityksestä kuvan? Mä olisin huolissani jos nähdessään paljaan pyrstön on se sitten mitä sukupuolta tahansa ajatukset ovat vain seksuaalisia. Mua ei vois vähempää kiinnostaa äijien perseet seksuaalisesssa mielessä, pystyn täysin ilman mitään värähdyksiä analysoimaan että onko rasva esim tässä tapauksessa lähtenyt. Jos ei pysty, niin kantsii miettiä juurikin niitä omia seksuaalisia haluja, ettei turhaan tukahduta niitä jossain huonossa heterosuhteessa jos kuitenkin haluaa miespuolisen kumppanin.
 
Nii elikkä sä laittaisit noita persekuvia himan tai salin seinälle?
Kuvaatsä kaikkien miesten perseitä vai pelkästään omaas?
Haluisitko seurata jonkun äijän perseen kiristymistä?
Miten toi nyt liittyy mihinkään? Katso ketjun otsikko, mä olen dieetillä ja kokoajan puhunut alaselän ja pakaran viimeisistä rasvoista, aika oleellista tässä dieetissä. Kisoissa myös aina puhutaan kun on jollain pakarat säikeillä ja se on ultimaalisen kireyden merkki. Asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että haluanko mä kuvata mitä. Varmaan näät noista mun ottamista valokuvista galleriassa mihin mä keskityn kun mallikuvia otan.
 
Pakko kysyä että minkä takia ateisti tatuoi itsensä täyteen kristinuskoon/helvettiin/jeesukseen ja saatanaan liittyviä tatuointeja?
Metafora, jumala edustaa mulle alistumista ja totaalista henkistä kuolemaa ja saatana edustaa elämää ja nautintoa. Eli tekstit on metafora näistä. Mutta omaa elämänkatsomusta on aika turha esittää sun kaltaiselle ihmiselle, joka vastaa tähän jotain helvetin lapsellista kuitenkin.

Uskovaiset, jotka triggeröityy tästä, tää on vain mun elämänkatsomus ja kunnoitan teidän, mä toivon että te noudatatte raamatun ohjetta ja suvaitsette mulle mun oman elämän.
 
Miten te näette Miken perseen jonain homoiluna? Ootteko ikinä käyny saunassa jonkun muun kanssa vai aina vaan yksin? Ei paljas perse ole mitenkään erikoinen asia tossa jos laittaa kehityksestä kuvan? Mä olisin huolissani jos nähdessään paljaan pyrstön on se sitten mitä sukupuolta tahansa ajatukset ovat vain seksuaalisia. Mua ei vois vähempää kiinnostaa äijien perseet seksuaalisesssa mielessä, pystyn täysin ilman mitään värähdyksiä analysoimaan että onko rasva esim tässä tapauksessa lähtenyt. Jos ei pysty, niin kantsii miettiä juurikin niitä omia seksuaalisia haluja, ettei turhaan tukahduta niitä jossain huonossa heterosuhteessa jos kuitenkin haluaa miespuolisen kumppanin.
Ja olis eri asia jos mä olisin esitellyt persettä kaikki nää vuodet, mutta nyt se vähän oleellisesti liittyy tähän dieettiin, mutta kuten sanoin, ei niitä kuvia enää laiteta tänne, mielensäpahoittajat pilaavat koko maailman.
 
Tykkään tatskakuvista ja bodauskuvista mutta noita homokuvia en pysty kattomaan.
Ihan sama ottaako homojengi itteensä vai otatko mike ittees.
Jos loukkaan ni bannaa mut myös.
@Japi muotoili asian hyvin. Sä itse seksualisoit itsellesi tuon kuvan, ja se seksuaalisuuden suunta on sitten homoseksuaalisuus.

Mä pystyn heteroseksuaalina katsomaan tuon kuvan ja miettimään dieetin näkökulmasta ilman seksuaalista ajatusta, tai jotain mystistä ahdistuksen tunnetta. Vastaava kuva hyvän naisvartalon kanssa, niin mukana on lisänä seksuaalista värinää.

Kumminpäin vaan, niin ei mitään väärää. Tai vaikka molemminpäin jos on moniruokaista sorttia 😁
 
Back
Ylös Bottom