Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisko jatkossa sellaisen varoituksen meille herkimmille? Ihan näin aamusta vielä valmiina tämmöisille kuville..Olin melko helvetin varma ettei pakarat ainakaan kuivaa, mutta kun tässä on 1,5kk aikaa ja vielä rajut keinot käyttämättä, niin mä alan uskomaan että joulukuun alussa mä olen oikeasti kisakunnossa. Pakara alkaa selkeesti näyttään merkkejä että sekin luovuttaa rasvat.
katso liitettä 259729
Alkoiko seisomaan?Saisko jatkossa sellaisen varoituksen meille herkimmille? Ihan näin aamusta vielä valmiina tämmöisille kuville..
Olin melko helvetin varma ettei pakarat ainakaan kuivaa, mutta kun tässä on 1,5kk aikaa ja vielä rajut keinot käyttämättä, niin mä alan uskomaan että joulukuun alussa mä olen oikeasti kisakunnossa. Pakara alkaa selkeesti näyttään merkkejä että sekin luovuttaa rasvat.
katso liitettä 259729
Tuleepa töissä kahvitauolla jutun aihetta.Ei todellakaan millään pahalla vaan ystävällisenä pyyntönä, että voisiko näitä kuvia laittaa esimerkiksi täällä foorumilla linkin taakse? Tykkään seurailla tätä sinun lankasi keskustelua ja dieettisi etenemistä, mutta tämä selailu ei ole täysin vaaratonta kun tällaiset kuvat tulee yllättäen näkyviin. Toisin sanoen esimerkkinä pitää tavallaan varautua ettei lapset ole selän takana tai toimistolla työkaverit kävele ohi tätä lankaa selatessa Linkin takaa voisi sitten itse päättää milloin avaa kuvan tai avaako ollenkaan.
Edit: caveeq kerkesikin kommentoida aiemmin tähän liittyen.
Ei todellakaan millään pahalla vaan ystävällisenä pyyntönä, että voisiko näitä kuvia laittaa esimerkiksi täällä foorumilla linkin taakse? Tykkään seurailla tätä sinun lankasi keskustelua ja dieettisi etenemistä, mutta tämä selailu ei ole täysin vaaratonta kun tällaiset kuvat tulee yllättäen näkyviin. Toisin sanoen esimerkkinä pitää tavallaan varautua ettei lapset ole selän takana tai toimistolla työkaverit kävele ohi tätä lankaa selatessa Linkin takaa voisi sitten itse päättää milloin avaa kuvan tai avaako ollenkaan.
Eikai siinä ettei saa. Itse en ainakaa jaksa pienelle muksulleni selvittää miksi sedän alaston kuva on ruudulla. Ei tosin itellä mahdollinen skenaario kun en muksun läsnäollessa muutenkaa selaile.Miksi ne lapset tai työkaverit ei saisi nähdä Miken selkää?
Miksi ne lapset tai työkaverit ei saisi nähdä Miken selkää?
Esim. helpompi vaan viettää kahvitaukoa kun ei tarvii selitellä työkaverille, että miksi mun ruudulla on jonkun lihaksikkaan miehen paljas perse.Miksi ne lapset tai työkaverit ei saisi nähdä Miken selkää?
Ja kyse oli muutenkin paljaasta takapuolesta. Et ymmärtänyt pointtia?
No onhan toi nyt homoa katella äijien perseitä.Joo En ymmärtänyt, tai siis ymmärrän kyllä että joitain ihmisiä järkyttää nähdä muita ihmisiä alasti (kuten tässä tällä viikolla olleessa espoolais naisen tapauksessa).
Mutta sitä en ymmärrä että miksi se toisen ihmisen alastomana näkeminen järkyttää, varsinkaan esim. Tässä tilanteessa jossa alasti oleva ihminen on hyvässä kunnossa.
No kuka syttyy mistäkin.No onhan toi nyt homoa katella äijien perseitä.
Ihan eriasia joku bodauskuva missä näytetään habaa kun joku ilman housuja kuva miehestä.
Niin siis toi on se raja minkä sinä vedät.No onhan toi nyt homoa katella äijien perseitä.
Ihan eriasia joku bodauskuva missä näytetään habaa kun joku ilman housuja kuva miehestä.
Postaa ihmeessä. Se ei siis ollut pointti (ainakaan itellä), että ei saisi tommosia laittaa. Kunhan olis jonkun linkin tai muun painalluksen takana, niin ei tarvii koko ajan pelätä selustaa.Ei hätää, en postaa enää.
Mut eihän kukaan sanonut että älä postaa ollenkaan niitä, vaan jos saa jonkun disclaimerin tai jonkun linkin taakse? Itseä ei henkilökohtaisesti paljaat perseet häiritse eikä pelota että homppeliksi muuttuu.Teidän pitää sitten uskoa jos sulataan sen alaselän ja perseen, mutta en mä nyt muutenkaan valehtele.
Et siis oikeesti ymmärrä pointtia tässä? puhuinko jotain järkyttymisestä? enkä ikävä kyllä tiedä mitään "espoolais naisen" tapausta.Joo En ymmärtänyt, tai siis ymmärrän kyllä että joitain ihmisiä järkyttää nähdä muita ihmisiä alasti (kuten tässä tällä viikolla olleessa espoolais naisen tapauksessa).
Mutta sitä en ymmärrä että miksi se toisen ihmisen alastomana näkeminen järkyttää, varsinkaan esim. Tässä tilanteessa jossa alasti oleva ihminen on hyvässä kunnossa.