OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuten olen sanonut, en kuuntele enää ikinä ketään, vain omaa kroppaa. Itse tää on saatava kireeksi.
Ymmärrän, sinänsä. Sä tunnet itse oman kroppasi parhaiten, niinkuin kuka tahansa joka on tätä hommaa tehnyt tarpeeksi pitkään ja kokeillut monet jutut.

Mutta. Tuo kirja _voisi_ antaa lisää tyäkaluja ja lyhentää sitä matkaa. En ole kirjaa lukenut itse, mutta Utin puheissa ne käytetyt konstit olivat treenillisiä, eivät dieettiohjeita. Ajoitusta yhdistettynä tietynlaiseen rasitusprofiiliin.

Kirja siis käsittelee juuri niitä viimeisiä rasvoja, joista kroppa voi pitää niin kovasti kiinni että polttaa jo ennemmin lihasta. Mitä tietysti säkin haluat välttää.

P.S. olipas avautuminen joltakulta. Rekkaa tunnukset ja tulee nettianonyyminä jauhamaan paskaa. Toivottavasti helpotti :ROFLMAO: ome veikkaus että peiliin katsominen on kaverilla vain entistä vaikeampaa.
 
Mä otin ekan tatskan 95 armeijassa enkä suomessa, nyt on kädet melkein täynnä.
Tekstejä ei tosin yhtään.
Mutta miettinyt aina että vitut muista.
Nykyään ei kuule mut aikoinaan sain kuulla mistä oot lusinu jne.
Jos olisin hakannut jokaisen ni ei riittäis kädet.

Heh sama, multaki on kyselty et oonko ollu lusimassa. Tatuointeja otetaanki ittensä takia, ei muiden. Mullakaa ei oo yhtään tekstiä. Ensimmäinen otettu 10v sitte ja suoraa sleeve
 
Mä otin ekan tatuoinnin joskus 1999 vuonna, niin sinä päivänä muutuin keskivertoa tyhmemmäksi. Niin onko sillä enää sitten väliä että vuonna 2023 otin lisää? Vai muuttuuko sitä aina tyhmemmäksi kun ottaa lisää?
Ei, tatuointien ja älykkyyden kohdalla ei ole kausaliteettiä vaan korrelaatio. Tarkoittaa että keskivertoa tyhmemmät ihmiset niitä ottaa. Kertoo siitä, että globaalisti mustat ottaa eniten leimoja. Oot käynyt itä-aasiassa, missä asuu keskimäärin maailman älykkäimmät ihmiset, paljonko näit leimoja?
 
"Here's a list of famous successful people with tattoos.

  • George Orwell
  • Thomas Edison
  • Franklin D. Roosevelt
  • Teddy Roosevelt
  • King George
  • Winston Churchill
  • Andrew Jackson
  • James Polk
  • Sarah Palin"
 
 
Ei, tatuointien ja älykkyyden kohdalla ei ole kausaliteettiä vaan korrelaatio. Tarkoittaa että keskivertoa tyhmemmät ihmiset niitä ottaa. Kertoo siitä, että globaalisti mustat ottaa eniten leimoja. Oot käynyt itä-aasiassa, missä asuu keskimäärin maailman älykkäimmät ihmiset, paljonko näit leimoja?
Pistäpä vähän dokumentoitua tutkimusdataa liitteeksi, niin ei jää niin vahva säälittävän anonyymin nettihuutelun maku sun toiminnasta.
 
Itse olen käsittämättömän tyhmä ihminen ja minulla on myös paljon tatuointeja. Joka kerta, kun olen väritettävänä käynyt, niin olen entistä vähemmän tajunnut ympäröivästä maailmasta.
 
Heh sama, multaki on kyselty et oonko ollu lusimassa. Tatuointeja otetaanki ittensä takia, ei muiden. Mullakaa ei oo yhtään tekstiä. Ensimmäinen otettu 10v sitte ja suoraa sleeve
Mulla on vaan sign of the hammer rinnassa mut voi pojat mitä tilanteita on sattunut kun on päissään ottanut paidan pois. Jengi ei ihan ymmärrä mitä eroa tuolla on hakaristin kanssa.
 
Kysytäämpä mikeltä.
Miksi tekstiä, miksei kuvaa?
Tämmönen huomio treenivideosta, ylätalja ei täys venytys. Vajaaksi jää.
Mutta vaakatasossa on.
Mikä juttu?
Oma mielipide, molemmissa venytys ja supistus.
Koska rinta sattuu jos venytän isommalla kuormalla, siksi en voi tehdä leuanvetojakaan. Jos osaat uskoa, että kyllä mä osaan treenata ja kaikelle on syynsä, usko oikeesti, ei sun tartte mua alkaa opettaan.
Ei, tatuointien ja älykkyyden kohdalla ei ole kausaliteettiä vaan korrelaatio. Tarkoittaa että keskivertoa tyhmemmät ihmiset niitä ottaa. Kertoo siitä, että globaalisti mustat ottaa eniten leimoja. Oot käynyt itä-aasiassa, missä asuu keskimäärin maailman älykkäimmät ihmiset, paljonko näit leimoja?
Mutta mitä sitten? Ollaan sitten tyhmiä, eniten ihmetyttää mitä sä siitä kilareita otat :D
 
Voin pistää aika ison summan kiinni sen puolesta et tatuointien määrä on yhteydessä pienempään älykkyysosamäärään. Ja pliis vähintään viis nollaa ei mitään pikkunappuloita

#rikkaatrikastuu
#porvari
#ylempikeskiluokka
#hiljaaköyhä
 
Mutta ei sillä ole väliä, ollaan tyhmiä sitten. Mut nyt on leimattu idiootiksi jopa lippalakin pitämisestä, niin en yhtään ihmettele että jotkut vähäosaiset suuttuu tatuoinneista. Ihan sama, ihmiset pahoittaa mielensä paljon pienemmistäkin asioista. Pääasia että päästään se mieli pahoittaan ja sitten purkaan omaa erinomaisuuttaan muita haukkumalla internetissä.
 
En omista yhtään tatuointia, mutta en kyllä ymmärrä hevon helvettiä esimerkiksi foorumin pyörittämisestä...

Ei kai täys pässi voi olla, jos tätä pakkista pitää kasassa, ja vissiin tienaakin ihan hyvin.
 
Sulla putois paino allw 100kg heittämällä jos tossa on semmoista selkeää ylimääräistä laardia. Vaniljakastike on ihan vaan sen takia, että se on mun ainoo herkku, kaatelen sitä puuron reunoille kun syön. Ja ainoo kastike joka iskee, on just toi Flora.
Katsotaan miten käy jos tästä aloitan jouluun asti inspired by Mike dieetin. 112.4 oli aamupaino. Läskiä on ja jotain pientä lihasta siellä alla niin näkee miten se kuoriutuu sieltä. Vyötärö 115 että siitä toivottavasti lähtee runsaasti. Otin lähtökuvat niin voi siitä katsoa myös mistä irtoaa. Yritän 90% soveltaa tuon mukaan lähinnä jos muutan jotain niin proteiinin lähteitä välillä.
 
Tatuoinnit ei tietenkään automaattisesti meinaa et oot vähä-älyinen. Jos oon ymmärtäny oikein sulla on mike ~ puolen megan varallisuus? Ehdotan et nyt vaan hymyillään leveesti ja katotaan ku kansa huutaa
 
No ei se varallisuuskaan ainakaan mun ajattelumallissa ihmistä määritä, ihmiset jotka kohtelee lähimmäisiään hyvin, on hienoja ihmisiä, oli rahaa ja tatuiointeja tai ei. Nää netissä muiden tekemisestä itsensä ylentävät on taas pelkkää ihmispaskaa joita en itse kaipaa elämääni.
 
Back
Ylös Bottom