OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Jos selkeästi asiattomia viestejä poistetaan, niihin liittyviä sinänsä positiivisia viestejä on imo aiemmin lähtenyt myös. Muuten keskustelu näyttää jälkikäteen varsin..ihmeelliseltä.
Se on vähän pakko poistaa jos liittyy siihen poistettuun viestiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hellurei kaikki homppelit eli tilannetiedotus: minä ja Mike ei päädytty kehään, vaan luurissa käytiin asiat läpi ns. miesten kesken. Eli asiat voi sopia kehässä, tai ihan vain luurilla puhumalla.
Ne parit vittuiluviestit oli kirjoitettu ns. vodkan avustamana eli hieman vittuillen ja trollaten samalla. Netti on täynnä ihmeellistä draamaa, mutta mun ja Miken välinen osio on nyt ohi. Ei olla edellenkään samaa mieltä kaikista nettitappeluista, mutta enpä ainakaan minä ole osallisena niissä.

Ja ylilaudan homoille tiedoksi: ei maikki ostanut mua hiljaiseksi, ei uhannut väkivallalla tai muitakaan kepulikonsteja, vaan lyötiin tyhmät päämme yhteen sovinnon merkiksi.
 
850A1986.jpg
 
Hellurei kaikki homppelit eli tilannetidotus: minä ja Mike ei päädytty kehään, vaan luurissa käytiin asiat läpi ns. miesten kesken. Eli asiat voi sopia kehässä, vai ihan vain luurilla puhumalla.
Ne parit vittuiluviestit oli kirjoitettu ns. vodkan avustamana eli hieman vittuillen ja trollaten samalla. Netti on täynnä ihmeellistä draamaa, mutta mun ja Miken välinen osio on nyt ohi. Ei olla edellenkään samaa mieltä kaikista nettitappeluista, mutta enpä ainakaan minä ole osallisena niissä.

Ja ylilaudan homoille tiedoksi: ei maikki ostanut mua hiljaiseksi, ei uhannut väkivallalla tai muitakaan kepulikonsteja, vaan lyötiin tyhmät päämme yhteen sovinnon merkiksi.

Liittyykö Kotka kuitenkin jotenkin tähän keissiin?

Hyvä että Wintikka saatiin takasin, mutta karma vielä sipasee sua sun syntien tähre, mieti mitä tapahtu anno domini 2022 ja MBM-ketjun lukitus.
 
Hellurei kaikki homppelit eli tilannetidotus: minä ja Mike ei päädytty kehään, vaan luurissa käytiin asiat läpi ns. miesten kesken. Eli asiat voi sopia kehässä, vai ihan vain luurilla puhumalla.
Ne parit vittuiluviestit oli kirjoitettu ns. vodkan avustamana eli hieman vittuillen ja trollaten samalla. Netti on täynnä ihmeellistä draamaa, mutta mun ja Miken välinen osio on nyt ohi. Ei olla edellenkään samaa mieltä kaikista nettitappeluista, mutta enpä ainakaan minä ole osallisena niissä.

Ja ylilaudan homoille tiedoksi: ei maikki ostanut mua hiljaiseksi, ei uhannut väkivallalla tai muitakaan kepulikonsteja, vaan lyötiin tyhmät päämme yhteen sovinnon merkiksi.
Näin ne asiat hoidetaan!
Arvostan
 
Kattilallinen riisiä kerralla 😮, sieltä seasta saa etsiä että välillä löytää kananpalan jos vain 300g kanaa seassa 😁.
Silläkö sitä kasvaa kun vetää kilon paketin riisiä päivässä 🤔🙂.
Jep😅 kyl tuo 300g kanaa on suhteessa muuhun ateriaan ihan riittävä, kun tosiaan heittää mukaan avokadoa, tomaattia ja kurkkua ihan reilusti. Laitan tuohon kanaan aina jonku hyvän kastikkeen kans matkaan, niin uppoo oikeen mukavasti. Ei tartte pelkkää riisiä puputtaa😁😁
 
Just tein painekeittimeen, otin nyt aluksi porkkanaa, lanttua ja kesäkurpitsaa. Isoja könttejä laitoin ja 8min steam. On kyl maukkaita, vaikka vähän sekaisin menikin eilisestä vatsa. Josko se tottuis.

Palsternakka on myös kokeilemisen arvoinen, paahdettuna uunissa melkosen hyvää myös.
 
Palsternakka on myös kokeilemisen arvoinen, paahdettuna uunissa melkosen hyvää myös.
Sitä oli siinä valmiissa ja otan sen ton kesäkurpitsan tilalle koska kurpitsa kypsyy liian nopeaan versus lanttu ja porkkana.
 
Back
Ylös Bottom