OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Aloitin kokonaan uuden elämän. Aion pitää itseni melko tiukassa suorituskykyisessä kunnossa läpi vuosien tästä eteenpäin. Syön myös ultraterveellisesti nyt myös kaikenlaista mahdollisesti auttavaa probiootit, entsyymit, joint supportit, maca-jauhe jne.

Kun ero tuli, niin mulla on sauma panostaa kaikki aika itseeni ja töihin.
Ainahan sinä olet ollut tiukassa kunnossa. Tiukassa ja välillä taas vielä tiukemmassa 👍.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut nyt vedellään next level omalta osalta.

IMG_4070.jpg
 
Yllātät meidät vielä 3km cooperilla?
Kyllä mä meen sitä koittaan jossain vaiheessa, juoksukengätkin löytyy. Tarttee vain todistajan paikalle kun ei sitä kukaan muuten usko että edes menisin.
 
Mitä juomaa treenien yhteyteen / jälkeen? Joku tollanen EAA vai sit perus palkkari?
Ei palkkaria, vaan intrajuoma.

Elikä nopea sokeri, joko nopein klusteridextriini, tai sitten väähn hitaampi Osmo.

EAA on nyt marraskuun loppuun päiväyksellä aivan törkeen halpa koodilla (alle 12€). Koodi pakkotoisto15 toimii dextriiniin ja EAA, jolla irtoo 15% lisäalennusta.

Mä käytän 30/30 suhteella noita.
 
Miten paljon meinasit veivata viikossa aerobista? Varmaan juoksumatolla ylämäkeen kävely on aika tehokas vaihtoehtoja? Tuohon, kun ottaa vielä esim. Synephrineä kylkeen.
Mä kulutan vielä marraskuun loppuun asti ihan riittävästi fribassa. Yksi kierros Äijänpeltoa on esim 550kcal. Ja tänään kävelin reippaaseen ylämäkeen ja 45min matolla polttaa 300kcal. Elikä mulla on 1000kcal raja jokaiselle päivälle kulutusta ja nakutan sen matolla täyteen sitten kun ei pääse enää pelaamaan.

Mulla on joka päivä synefriini ja Ripped hardcore stim-free käytössä. Niistäkin saa 15% alen koodilla pakkotoisto15.
 
Suhteellisen monelle varsinkin pidemmän suhteen jälkeen tullut yllättävä ero on melkoinen shokki ja siitä voi seurata masennus.

Toki eri asia jos olet autisti tai tunnepuolesi on hyvin köyhä
Voihan se myös olla, että pyritään lieventämään sitä huonoa oloa tai masennusta mieluummin liikunnan kuin mökäöljyn avulla. Mielestäni ihan fiksua.
 
Suhteellisen monelle varsinkin pidemmän suhteen jälkeen tullut yllättävä ero on melkoinen shokki ja siitä voi seurata masennus.

Toki eri asia jos olet autisti tai tunnepuolesi on hyvin köyhä
Tottakai se on shokki.

Mutta näkökantoja elämään on monenlaisia.

Itse ainakin ajattelen niin että jos vaikka oman alani työt yhtäkkiä loppuisi kokonaan, niin alkaisin etsiä muun alan töitä tai rupeaisin kouluttautumaan jollekin muulle alalle eli toimisin niin että mahdollisimman nopeasti pääsisin takaisin työ elämään.

Joku toinen varmasti alkaa ryyppäämään ja tällä tietoisesti vähentää mahdollisuuksia päästä takaisin työ elämään.

Jokainen toimii tyylillään.
Vaikeissa tilanteissa toiset pyrkii eteenpäin ja toiset jää paikalleen suremaan omaa kohtaloaan.
 
Suhteellisen monelle varsinkin pidemmän suhteen jälkeen tullut yllättävä ero on melkoinen shokki ja siitä voi seurata masennus.

Toki eri asia jos olet autisti tai tunnepuolesi on hyvin köyhä

Kyllä se silti menee luontaisesti siihen, että varsinkin miehet saa eron jälkeen motivaatiota lähteä salille enemmän tai sinne lenkille. Harvemmin toisinpäin.
 
Aloitin kokonaan uuden elämän. Aion pitää itseni melko tiukassa suorituskykyisessä kunnossa läpi vuosien tästä eteenpäin. Syön myös ultraterveellisesti nyt myös kaikenlaista mahdollisesti auttavaa probiootit, entsyymit, joint supportit, maca-jauhe jne.

Kun ero tuli, niin mulla on sauma panostaa kaikki aika itseeni ja töihin.

Millasia määriä ja mitä syöt nyt jatkossa päivässä?

Puuro + jauheliha + riisi/peruna?

Syötkö myös salaattia vai meneekö viherjauhetta tmv?
 
Tottakai se on shokki.

Mutta näkökantoja elämään on monenlaisia.

Itse ainakin ajattelen niin että jos vaikka oman alani työt yhtäkkiä loppuisi kokonaan, niin alkaisin etsiä muun alan töitä tai rupeaisin kouluttautumaan jollekin muulle alalle eli toimisin niin että mahdollisimman nopeasti pääsisin takaisin työ elämään.

Joku toinen varmasti alkaa ryyppäämään ja tällä tietoisesti vähentää mahdollisuuksia päästä takaisin työ elämään.

Jokainen toimii tyylillään.
Vaikeissa tilanteissa toiset pyrkii eteenpäin ja toiset jää paikalleen suremaan omaa kohtaloaan.
Joo en mä tarkoittanutkaan että se olisi ainoa tapa reagoida. Yleensä erosta voi seurata masennus ja se lamaannuttaa ihmistä aika tehokkaasti.
Vaikka joku kertoi että miehet luontaisesti saa motivaatiota treenaamiseen yms. eron jälkeen niin en kyllä usko vaan näkisin että nimenomaan harvemmin niin käy.

Edellisessä työssä kohtasin paljon masentuneita ihmisiä jonka syynä oli ollut ero.

Toki ilman tutkimusdataa kaikki nämä keskustelupalstan kommentit on yhtä merkityksettömiä kun jokainen vain heittää oman näkökantansa 😃
 
Back
Ylös Bottom