OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Siellä on ihan asiallisia samalla nimellä, sen vajakin tunnistaa kun alkaa pippelijutut. Mitenkähän kiero kasvatus tommoisilla lapsilla on ja mitä vahemmat sanois jos näkis mitä niiden ipana kirjoittelee?
Onko tää sitä vapaa kasvatusta :D Kävin kans just ekaa kertaa ylilaudalla. Hetken selailun jälkeen tajusin miten se toimii, ja pakko myöntää ettet liiottele kyllä yhtään näiden juttujen kans. Ei tarvinnut kehonrakennus puolella kauheasti scrollata ennen kun sun nimi tai naama oli tullut jo 10 kertaa vastaan. Käsittämätöntä kuinka jollakin jaksaa kiinnostaa muiden elämä noin kovasti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tää sitä vapaa kasvatusta :D Kävin kans just ekaa kertaa ylilaudalla. Hetken selailun jälkeen tajusin miten se toimii, ja pakko myöntää ettet liiottele kyllä yhtään näiden juttujen kans. Ei tarvinnut kehonrakennus puolella kauheasti scrollata ennen kun sun nimi tai naama oli tullut jo 10 kertaa vastaan. Käsittämätöntä kuinka jollakin jaksaa kiinnostaa muiden elämä noin kovasti.
Joo ja vaikka klikkaat ihan mitä tahansa muuta aihetta, niin se on musta kuitenkin. Sit ne huutelee moi mike kokoajan, ikäänkuin juttelee mun kanssa. Ne ylläpitää sitä vihaa kirjoittamalla itse jotain asteen positiivista ja sitten itse perään haukkuu mut. Se on mielisairasta siellä.
 
Onko mitään hajua montako noita täyskahjoja vihaajia on? Tuollaisella keskustelupalstalla helposti moni voi lähteä mukaan hölmöilyyn, mut ei kai noita superaktiivisia ääliöitä voi kovin montaa olla? Eihän?
 
Onko mitään hajua montako noita täyskahjoja vihaajia on? Tuollaisella keskustelupalstalla helposti moni voi lähteä mukaan hölmöilyyn, mut ei kai noita superaktiivisia ääliöitä voi kovin montaa olla? Eihän?
Youtuben alapeukkujen määrästä arvioin noin 10 mielisairasta patologista vihaajaa.
 
Youtuben alapeukkujen määrästä arvioin noin 10 mielisairasta patologista vihaajaa.
yksikin tommonen elämätön selviytyjä ehtii kyllä luoda kontenttia sua vastaan vaikka miten kun ei ole työvelvoitetta eikä tienaamisvelvoitetta, vain pahaa oloa ja päihteitä.
 
Kiitos kuvista Mike! Kirjavaa porukkaa. Jerry Ossi taitaa olla parempi kuin parilla viime kerralla. Tummalla miehellä kova lihaspyöreys niinku yleensä heillä onkin.
 
Kiitos kuvista Mike. Itselle kyllä pettymys tämä taso toki tankkaukset jne viimeistelyt voi parantaa monen kuntoa. Itse vaan ihmettelen kun kisaaja hehkuttaa että sain kiristelyn lopussa vetää 3500cal ja ei oo nälkä ees. No siltä kyllä kuvatkin näyttää. Vaikka Syöt joka aterian insun kanssa ni ei kunnossa olla. 80&90 luvulla oli tasokasta kisaajaa ja ne oli kunnossa! Tsemppiä kaikille kisaajille kova suoritus kun ees uskaltaa lavalle mennä.
 
Tuskin Mikekään kiristelee jollain 4000cal jos kulutus on kova niin voi kiristyä korkeillakin. Mistä tämä kuka syö eniten fanitus on alkanut? Lava kunto on se millä on merkitystä. Artturi ei vie raskasta vaikka hieno mies onkin.
 
Onko @Mike mitään hinkua tehdä noista cp- ja bb-sarjoista sellasta pätkää, missä käyt läpi "tuomarin silmin" kilpailijat ja pohdit, millä on ollut vaikutusta sijoitukseen?
Saattaa aiheuttaa peppukipua kun oon niin suorasanainen.
 
Tuskin Mikekään kiristelee jollain 4000cal jos kulutus on kova niin voi kiristyä korkeillakin. Mistä tämä kuka syö eniten fanitus on alkanut? Lava kunto on se millä on merkitystä. Artturi ei vie raskasta vaikka hieno mies onkin.
Mun kalorit lienee lähempänä 2k kun 4k.
 
Kiitoksia @Mike puntarikuvista! Tuli käytyä kisat katsomassa ja odotan innolla tuotoksia kisapäivästä. Hyvää työtä teet ja hienoa että Renne kun asiasta mainitsi niin kyllä sieltä aplodit irtos ja huomas että porukka arvostaa duunias. Koskas Allun kanssa jälkipuinnit :) ?
 
Back
Ylös Bottom