OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tuli tosta Miken ja Leskisen olkapäätreenistä mieleen kiinalaisten painonnostajien sivudeltsiliike levypainoilla. Huomatkaa, että anatomisesti käden on pakko kiertää jotta sen voi vetää käsi suorana suoraan ylös. Näkyy ao videosta


View: https://youtu.be/SUHmGWJSrfk?si=nUowfwbTpN4E1bVS


Muistan yhden pätkän, jossa sellainen 70kg painonnostaja pumppaili 20kg kiekoilla tota pitkää sarjaa ilman mitään ongelmia. Mutta se olikin maailman top nostajia, jotka tempaa pään päälle läsittmättömiä rautoja

Pakko päteä, mut ei oo kyllä pakko ainakaan olkapäiden kiertää ulos. Just kokeilin, ja ihan hirveessä epäluonnottomassa sisäkierrossa pysty nostaa kädet sivuille. Ei siis mitään järkee nostaa tietenkään tolleen, ja kiristäis niin maan perkeleesti edes 5kg levyillä. Mut täysin mahollista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tosta Miken ja Leskisen olkapäätreenistä mieleen kiinalaisten painonnostajien sivudeltsiliike levypainoilla. Huomatkaa, että anatomisesti käden on pakko kiertää jotta sen voi vetää käsi suorana suoraan ylös. Näkyy ao videosta


View: https://youtu.be/SUHmGWJSrfk?si=nUowfwbTpN4E1bVS


Muistan yhden pätkän, jossa sellainen 70kg painonnostaja pumppaili 20kg kiekoilla tota pitkää sarjaa ilman mitään ongelmia. Mutta se olikin maailman top nostajia, jotka tempaa pään päälle läsittmättömiä rautoja


Just katoin videon ja tuli kans mieleen tää Lu raises. Kannattaa ehdottomasti ottaa kokeiluun
 
ld-export-69dd84b8-09062023.jpeg
 
Siellä toksisessa kuplassa on nyt ollut multiorgasmikarnevaalit kun menin eroamaan. 6 vuotta ovat huutaneet eroa ja nyt se tuli. 6 vuotta ovat olleet yksin ja edelleen ovat. Nyt ne itkee kaikesta, kengistä, videoista, suhteista, mun syy on Allunkin kisakunnon kuseminen vaikka kisoja ei ole vielä ees käyty.

No pian saadaan akuankka tilaaja julkisuuteen. Kyllä mulle saa lehtiä tilata jos itse maksaa, mut jos mun nimellä tilataan ja lasku tulee mulle, niin no go, poliisisetä soittelee.
 
Siellä toksisessa kuplassa on nyt ollut multiorgasmikarnevaalit kun menin eroamaan. 6 vuotta ovat huutaneet eroa ja nyt se tuli. 6 vuotta ovat olleet yksin ja edelleen ovat. Nyt ne itkee kaikesta, kengistä, videoista, suhteista, mun syy on Allunkin kisakunnon kuseminen vaikka kisoja ei ole vielä ees käyty.

No pian saadaan akuankka tilaaja julkisuuteen. Kyllä mulle saa lehtiä tilata jos itse maksaa, mut jos mun nimellä tilataan ja lasku tulee mulle, niin no go, poliisisetä soittelee.
Suhteita tulee ja menee, tosin heille ei varmaan. Harvalla osuu arpa kohdalle ja saa elämänmittaisen parisuhteen
 
Suhteita tulee ja menee, tosin heille ei varmaan. Harvalla osuu arpa kohdalle ja saa elämänmittaisen parisuhteen
Niinhän se on. Mut kyllä on uskomatonta miten suunnaton onni tämmöinen joillekin on, vaikka aika tavallista ja elämää vain.
 
On kyllä jo oikeasti häiriintynyttä, jos siellä oikeasti fiilistellään toisen ihmisen parisuhteen päättymistä. Ei sitä oikein selitä kuin hyvin nuori ikä, jolloin ei yleensä ole vielä kokemusta siitä, millainen prosessi parisuhteesta eroaminen aina enemmän tai vähemmän on. Jos oikeasti joku +30v on tuolla messissä, niin on oikeasti aika kipeää touhua.
 
Eka tappouhkauskin nyt saatu. On tää hienoa hommaa. En mä tajuu miten voin mennä noin pahasti monella tunteisiin.
On kyllä käsittämätöntä. Ei voi ymmärtää. Meillä emäntä töissään pari tappouhkausta saanut. Yhden henkirikoksesta istuneelta joten ei niitä ihan olankohautuksellakaan voi sivuuttaa.
 
Siellä toksisessa kuplassa on nyt ollut multiorgasmikarnevaalit kun menin eroamaan. 6 vuotta ovat huutaneet eroa ja nyt se tuli. 6 vuotta ovat olleet yksin ja edelleen ovat. Nyt ne itkee kaikesta, kengistä, videoista, suhteista, mun syy on Allunkin kisakunnon kuseminen vaikka kisoja ei ole vielä ees käyty.

No pian saadaan akuankka tilaaja julkisuuteen. Kyllä mulle saa lehtiä tilata jos itse maksaa, mut jos mun nimellä tilataan ja lasku tulee mulle, niin no go, poliisisetä soittelee.
Kertoo kyllä jotain ihmisestä tai ihmisryhmästä jos elämän ainoa ilo on nauttia toisen ihmisen vastoinkäymisistä.
Kyllä, kai sitä itsekin kateuspäissään joskus sortuu siihen, että "jes, tollakin menee huonosti", mutta että tuolla tasolla.. mitä vittua oikeasti.

Tsemppiä eron keskelle sulle kuitenkin. Toivottavasti teit rikosilmoituksen tuosta tappouhkauksesta.

Yksi kaveri oli joutunut irtisanomaan koeajalla jonkun 18-vuotiaan nassikan, kun ei oikein töistä tullut mitään. Tappouhkauksia alkoi satelemaan sitten sähköpostilla perään. Kaveri oli soittanut pojan äidille, joka oli sitten pistänyt tämän ruotuun. Kyllähän noita uhkauksia välillä nyt kuuluu ihan varteenotettaviltakin tyypeiltä, jotka ehkä juuri ovat sen näköisiä että seuraukset eivät pahemmin kiinnosta, mutta eiköhän nämä netin mad maxit ole vähän eri ihmislajiketta melkein poikkeuksetta.
 
Tein toki, samoin siitä tein kanssa, jossa väitetään että mä olen Pitkäniemessä suljetulla osastolla. Siis mä olen mennyt niin pahasti tunteisiin, että noille ei enää riitä itkeä lippalakista tai frisbeekiekoista, joka uskomatonta, voi olla jollekin valtavan iso pahaa oloa tuottava asia.

Sillai ne vähän haittaa tekemistä kun ne striimeissä tulee aina huuteleen kaikkea levotonta, niin ne sotkee chatin, jos ne ignooraat, niin ne alkaa hokemaan samaa kunnon spämmillä. Jos taas bannaat, niin tubessa yhdellä accountilla voi olla 20 kanavaa ja sitten ne vaan tulee 10sec päästä takaisin. Ja sitten sulla voi olla useita accountteja ja jokaisella 20 kanavaa. Yhdellä ville nimimerkillä on lähes 100 bannattua, mutta aina se vaan tulee uudestaan ja se kyseinen nimimerkki puhuu aina pippelistä ja moloista. Ne siis sotkee vaan sitä asiallista chattia. Ignore ei siis auta mitään, kun ne vaan kiihottuu siitä.

Eli siellä ei ole mitään ihan täysipäisiä, vaan ainoa illan viete on vain tehdä uusia ja uusia nimimerkkejä tunteja ja hokea samaa tyhmää juttua. Sit ne kierosti oikeuttaa tavalla tai toisella sen huutelun, joko mulla meni tunteisiin kun en vastannut tai meni tunteisiin ja vastasin ja siksi sitten tekevät tota.

Ja se ignooraaminen saa ne vain isompaan kliimaksiin, ton eron jälkeen ylilautakin on räjähtänyt ja ne oikein hekumoi itseänsä siihen jatkuvaan vihaamiseen, ruokkiii sitä toksista kuplaa sisältä päin. Ja todellinen syy on jossain valtavassa huonossa olossa ja saamattomuudessa ja epäonnistuneessa elämässä, mutta ne koittaa hokea että ne vain huutistelee koska sitä ja tätä. Mutta kuka nyt jaksaa vuosikausia jostain frisbeegolffista tai figuureista, tai lippalakista nauraa? Mitä ylipäätänsä naurettavaa niissä on? Kyse ei ole siitä mitä mä vaan, vaan se että teen ja se niitä harmittaa.

Ja arvatkaa mikä on kaikista sairainta. Jos lopetan videoiden tekemisen vähäksi aikaa, eli niillä ei ole mitään itkettävää, ne itkee sitten siitä kun niitä ei tule, eli olen polttanut niiden mielestä kaikki sillat ja kiima kasvaa vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tein toki, samoin siitä tein kanssa, jossa väitetään että mä olen Pitkäniemessä suljetulla osastolla. Siis mä olen mennyt niin pahasti tunteisiin, että noille ei enää riitä itkeä lippalakista tai frisbeekiekoista, joka uskomatonta, voi olla jollekin valtavan iso pahaa oloa tuottava asia.
Tekisin kaikesta jutun, joiden haitat ylittää pelkän mielipahan. Siis ihan vaikka vaan vittuillakseni. Tappouhkaus=potentiaalisesti aito uhka. Lehtien tilailut, radikaalit syytöksetki(ei tosin toi että oot mielisairaalassa) yms. aiheuttaa myös muuta ku vitutusta. Eli tietenki vaatii rangaistuksen. Ois kiva kuulla jälkikäteen, väpättikö alaleuka näillä tyypeillä yms 😅. Vitun internet, ja sen myrkyttämät troglodyytit.
 
Joo ja jos lehtiä haluu tilata, niin maksakoot laskun, ei mua sitten haittaa. Elikä kukaan ei voi selittää että mitä pahaa jossain lehden tilaamisessa on, no se, että lasku tulee mulle ja joudun soittelemaan peruakseni sen ja selittämään etten ole tilannut. No Sanomalta ei voi enää tilaa mitään netissä, laittoivat eston, en itsekään voisi enää tilata netin kautta.
 
Yhdellä ville nimimerkillä on lähes 100 bannattua, mutta aina se vaan tulee uudestaan ja se kyseinen nimimerkki puhuu aina pippelistä ja moloista.
En ole hetkeen seurannut striimejä, tai edes avannut YouTubea, mutta muistan kun puhuit tästä ehkä puoli vuotta sitten jossain striimissä. En kehdannut sen jälkeen kommentoida enää striimiin kun ajattelin että yhdistät mut tohon sankariin 😄 Mulla on siis nimimerkki kans etunimi + sukunimi ja alkaa Villellä, mutta en ole mitään epäasiallista kirjoitellut
 
En ole hetkeen seurannut striimejä, tai edes avannut YouTubea, mutta muistan kun puhuit tästä ehkä puoli vuotta sitten jossain striimissä. En kehdannut sen jälkeen kommentoida enää striimiin kun ajattelin että yhdistät mut tohon sankariin 😄 Mulla on siis nimimerkki kans etunimi + sukunimi ja alkaa Villellä, mutta en ole mitään epäasiallista kirjoitellut
Siellä on ihan asiallisia samalla nimellä, sen vajakin tunnistaa kun alkaa pippelijutut. Mitenkähän kiero kasvatus tommoisilla lapsilla on ja mitä vahemmat sanois jos näkis mitä niiden ipana kirjoittelee?
 
Back
Ylös Bottom