Tein toki, samoin siitä tein kanssa, jossa väitetään että mä olen Pitkäniemessä suljetulla osastolla. Siis mä olen mennyt niin pahasti tunteisiin, että noille ei enää riitä itkeä lippalakista tai frisbeekiekoista, joka uskomatonta, voi olla jollekin valtavan iso pahaa oloa tuottava asia.
Sillai ne vähän haittaa tekemistä kun ne striimeissä tulee aina huuteleen kaikkea levotonta, niin ne sotkee chatin, jos ne ignooraat, niin ne alkaa hokemaan samaa kunnon spämmillä. Jos taas bannaat, niin tubessa yhdellä accountilla voi olla 20 kanavaa ja sitten ne vaan tulee 10sec päästä takaisin. Ja sitten sulla voi olla useita accountteja ja jokaisella 20 kanavaa. Yhdellä ville nimimerkillä on lähes 100 bannattua, mutta aina se vaan tulee uudestaan ja se kyseinen nimimerkki puhuu aina pippelistä ja moloista. Ne siis sotkee vaan sitä asiallista chattia. Ignore ei siis auta mitään, kun ne vaan kiihottuu siitä.
Eli siellä ei ole mitään ihan täysipäisiä, vaan ainoa illan viete on vain tehdä uusia ja uusia nimimerkkejä tunteja ja hokea samaa tyhmää juttua. Sit ne kierosti oikeuttaa tavalla tai toisella sen huutelun, joko mulla meni tunteisiin kun en vastannut tai meni tunteisiin ja vastasin ja siksi sitten tekevät tota.
Ja se ignooraaminen saa ne vain isompaan kliimaksiin, ton eron jälkeen ylilautakin on räjähtänyt ja ne oikein hekumoi itseänsä siihen jatkuvaan vihaamiseen, ruokkiii sitä toksista kuplaa sisältä päin. Ja todellinen syy on jossain valtavassa huonossa olossa ja saamattomuudessa ja epäonnistuneessa elämässä, mutta ne koittaa hokea että ne vain huutistelee koska sitä ja tätä. Mutta kuka nyt jaksaa vuosikausia jostain frisbeegolffista tai figuureista, tai lippalakista nauraa? Mitä ylipäätänsä naurettavaa niissä on? Kyse ei ole siitä mitä mä vaan, vaan se että teen ja se niitä harmittaa.
Ja arvatkaa mikä on kaikista sairainta. Jos lopetan videoiden tekemisen vähäksi aikaa, eli niillä ei ole mitään itkettävää, ne itkee sitten siitä kun niitä ei tule, eli olen polttanut niiden mielestä kaikki sillat ja kiima kasvaa vaan.