OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tulevissa uusissa Airpods pro-kuulokkeissa on kyllä kaivattu ominausuus, tekoälyyn perustuva automaattinen puheentarkkailu. Ei tartte enää nappia painaa kun joku tulee juttelemaan, vaan podsit tunnistaa automaattisesti keskustelut, ne ei pelkästään laita transparency modea päälle, vaan vahvistaa vielä dialogia ja vaimentaa taustamelua samalla. Kova ominaisuus jos toimii kuten luvattu.
Toisaalta sitten jossain salilla esim. jos poimii viereisen keskustelun ja vahvistaa sitä kun itse kuuntelee musiikkia sarjan aikana. Mutta saahan sen luultavasti pois päältä jos ei kunnolla toimi ja toimiessaan taas ihan kelpo ominaisuus.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisaalta sitten jossain salilla esim. jos poimii viereisen keskustelun ja vahvistaa sitä kun itse kuuntelee musiikkia sarjan aikana. Mutta saahan sen luultavasti pois päältä jos ei kunnolla toimi ja toimiessaan taas ihan kelpo ominaisuus.
Eiköhän Apple ole ton jotenkin keksinyt miten sekin ratkaistaan, muutenhan se julkisissa paikoissa kokoajan luulisi että olis keskustelu menossa. Jos et ite puhu, niin tuskin se asiaan reagoi.
 
Täky, Synerfriini 7,57€ koodilla pakkotoisto15

Screenshot 2023-09-01 at 12.50.11.jpg
 
Poliisista soittelivat, tein hyvän aikaa sitten rikosilmon identiteettivarkaudesta, niin vihaaja joka oli tilannut mulle lehden vuosikertaa mun nimellä, on jäänyt kiinni ja kyselivät miten haluan että edetään. :D

Suorastaan loistavaa saada vihaajalle kasvot nyt, minkähänlainen sankari sieltä paljastuu jolla on noin kovat antipatiat mua kohtaan.
 
Poliisista soittelivat, tein hyvän aikaa sitten rikosilmon identiteettivarkaudesta, niin vihaaja joka oli tilannut mulle lehden vuosikertaa mun nimellä, on jäänyt kiinni ja kyselivät miten haluan että edetään. :D

Suorastaan loistavaa saada vihaajalle kasvot nyt, minkähänlainen sankari sieltä paljastuu jolla on noin kovat antipatiat mua kohtaan.
Ai saakeli!! Kerro sit mistä yhteiskuntaluokasta kyseinen herrasmies on.
 
Poliisista soittelivat, tein hyvän aikaa sitten rikosilmon identiteettivarkaudesta, niin vihaaja joka oli tilannut mulle lehden vuosikertaa mun nimellä, on jäänyt kiinni ja kyselivät miten haluan että edetään. :D

Suorastaan loistavaa saada vihaajalle kasvot nyt, minkähänlainen sankari sieltä paljastuu jolla on noin kovat antipatiat mua kohtaan.
Teepä tyypin elämästä mahdollisimman vittumaista. Jos ei muuta niin varoittavaksi esimerkiksi muille.
 
Teepä tyypin elämästä mahdollisimman vittumaista. Jos ei muuta niin varoittavaksi esimerkiksi muille.
Mä kysyn vielä sitten poliiseilta että miten paljon voi roustaa laillisesti, koska nimenomaan varoittava esimerkki olis hyvä. Vihatkoon ihan rauhassa vaikka kuolemaan saakka, mutta noi rikolliset jutut vois jättää oikeesti pois. Nyt ne väittää, että olen Pitkäniemessä suljetulla osastolla, no kun kerran käskettiin viranomaisten toimesta, niin tein siitäkin sitten ilmon.
 
Tottuuko oikeelta ajettavaan autoon nopeasti? Ois yks pirssi kiikarissa mut eihän tämmönen sunnuntai bodari osaa vasemmalla vaihteita vaihtaa. Automaatti laatikolla vois mennä.
 
Mä kysyn vielä sitten poliiseilta että miten paljon voi roustaa laillisesti, koska nimenomaan varoittava esimerkki olis hyvä. Vihatkoon ihan rauhassa vaikka kuolemaan saakka, mutta noi rikolliset jutut vois jättää oikeesti pois. Nyt ne väittää, että olen Pitkäniemessä suljetulla osastolla, no kun kerran käskettiin viranomaisten toimesta, niin tein siitäkin sitten ilmon.
Ei vaan millään järki riitä ymmärtämään tuollaista toimintaa mitä noi harrastaa. On kyllä ihan helvetin pahoja haasteita varmasti oltava oman pään kanssa jos jaksaa suu vaahdossa jauhaa paskaa vuodesta toiseen ja nähdä noin paljon vaivaa aiheuttaakseen harmia ihmiselle jota ei tunne.
 
Tuli tosta Miken ja Leskisen olkapäätreenistä mieleen kiinalaisten painonnostajien sivudeltsiliike levypainoilla. Huomatkaa, että anatomisesti käden on pakko kiertää jotta sen voi vetää käsi suorana suoraan ylös. Näkyy ao videosta


View: https://youtu.be/SUHmGWJSrfk?si=nUowfwbTpN4E1bVS


Muistan yhden pätkän, jossa sellainen 70kg painonnostaja pumppaili 20kg kiekoilla tota pitkää sarjaa ilman mitään ongelmia. Mutta se olikin maailman top nostajia, jotka tempaa pään päälle läsittmättömiä rautoja
 
Back
Ylös Bottom