OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
unnamed-4.jpg
 
:D

Piiparisen kohtalon nähneenä voi olla vain ajankysymys milloin itse Mika Kalervo joutuu vastaavasti johonkin aidattuun laitokseen lepositeisiin jne. Varmaan jo pidempään ollut todella lähellä ettei Nina ole järjestänyt mikelle kerralla pidempiaikaista lepopaikkaa. Sota ylilautaa ja yleisesti kaikkia nettiritareita vastaan vuoskausia elle peräti vuosikymmeniä on todistettavasti vienyt miken miken mielenterveyden pohjalukemiin. Itse henkilökohtaisesti nauttisin aidosti nähdessäni mikin kärsivän vastaavassa sairaalassa sillä onhan mike oikeasti ihan vitun sysipaska jätkä ihmisenä. Tästä tuskin tarvitsee romaania alkaa erikseen kirjoittamaan sillä jokainen joka on kiken touhuja, raivoomista ja bannivasaran heiluttamista hiemankin pidempään seurannut tietää kyllä mistä on kyse.
 
Mitä helvettiä?😂
No älä muuta sano. On kyllä ihmeellistä miten pahasti mä menen joidenkin tunteisiin. Elämässä kannattais varmaan keksiä jotain sisältöä jos noin negatiivisia ajatuksia joku herättää itsessä.
 
Viittaan parin sivun takaiseen perusselkätreenin esimerkkiisi. Siinä toistot oli 8-10 luokkaa. Jaloissa käsittääkseni nykyään olet tuonut esiin keskeisenä tapana tehdä pidempiä sarjoja. Onko selkätreenin suhteen tullut mitään pidempää kautta että olisit tehnyt 15 toiston sarjoilla treenit? Muistanko väärin mutta tekiköhän Nyyssölä selkää pitkillä sarjoilla
 
Viittaan parin sivun takaiseen perusselkätreenin esimerkkiisi. Siinä toistot oli 8-10 luokkaa. Jaloissa käsittääkseni nykyään olet tuonut esiin keskeisenä tapana tehdä pidempiä sarjoja. Onko selkätreenin suhteen tullut mitään pidempää kautta että olisit tehnyt 15 toiston sarjoilla treenit? Muistanko väärin mutta tekiköhän Nyyssölä selkää pitkillä sarjoilla
En tartte selälle mitään erikoista, vastaa niin helposti eikä pitkät sarjat muutenkaan siinä mitään mukavia ole käsien osalta.
 
Pakko kyllä myöntää että nämä toistuvat avautumiset Mikestä jaksavat naurattaa. :D

Ja jotta näiden kirjoittajaa voisi ymmärtää, että miksi hän näitä kirjoittaa, niin voi olla että suurin motivaatio näille on juurikin Mikeltä saatava reaktio.

Itse lähes pari kymmentä vuotta enemmän ja vähemmän kuntosalilla treenanneena, en voi itse kun kiittää Mikeä kaikesta siitä mitä hän on skeneen tuonut.
 
Kysymys! Jos Starfield vaikuttaa lupaavalta peliltä ja se saa huippuarvosteluita. Aiotko hankki Xbox X:n, jotta pääsisit pelaamaan Starfieldia? Itse harkitsen vakavasti.
Vaikutti ihan tolkuttoman kovalta, joten harkintaan menee. Onko mitään muuta Xbox only pelejä ettei nyt sentään yhden takia osta?
 
Back
Ylös Bottom