Onkos tuo vielä kauhean buginen vai joko kannattaisi ostaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Baldur's Gate 3 on aivan huikea peli, yksi parhaista mitä olen pelannut.Ootkos Mike harkinnut Baldur's Gate 3:sta hommata? Saanut kehuja aivan vitusti.
Pelasin stadialla ekan version. Nyt uudestaan läpi ps5 ennenku toi uus lisäri tulee. Hyvin toimii.Onkos tuo vielä kauhean buginen vai joko kannattaisi ostaa
Katoin ja harkitsi Ehkä parempi hiirellä ja näppiksellä.Ootkos Mike harkinnut Baldur's Gate 3:sta hommata? Saanut kehuja aivan vitusti.
Geforce Now -palvelulla sitä pitäisi pystyä pelaamaan vaikka Macilla.Katoin ja harkitsi Ehkä parempi hiirellä ja näppiksellä.
Ps5 itsekkin pelaan täytyy varmaan kokeillaPelasin stadialla ekan version. Nyt uudestaan läpi ps5 ennenku toi uus lisäri tulee. Hyvin toimii.
Piiparisen kohtalon nähneenä voi olla vain ajankysymys milloin itse Mika Kalervo joutuu vastaavasti johonkin aidattuun laitokseen lepositeisiin jne. Varmaan jo pidempään ollut todella lähellä ettei Nina ole järjestänyt mikelle kerralla pidempiaikaista lepopaikkaa. Sota ylilautaa ja yleisesti kaikkia nettiritareita vastaan vuoskausia elle peräti vuosikymmeniä on todistettavasti vienyt miken miken mielenterveyden pohjalukemiin. Itse henkilökohtaisesti nauttisin aidosti nähdessäni mikin kärsivän vastaavassa sairaalassa sillä onhan mike oikeasti ihan vitun sysipaska jätkä ihmisenä. Tästä tuskin tarvitsee romaania alkaa erikseen kirjoittamaan sillä jokainen joka on kiken touhuja, raivoomista ja bannivasaran heiluttamista hiemankin pidempään seurannut tietää kyllä mistä on kyse.
Mitä helvettiä?
No älä muuta sano. On kyllä ihmeellistä miten pahasti mä menen joidenkin tunteisiin. Elämässä kannattais varmaan keksiä jotain sisältöä jos noin negatiivisia ajatuksia joku herättää itsessä.Mitä helvettiä?
En tartte selälle mitään erikoista, vastaa niin helposti eikä pitkät sarjat muutenkaan siinä mitään mukavia ole käsien osalta.Viittaan parin sivun takaiseen perusselkätreenin esimerkkiisi. Siinä toistot oli 8-10 luokkaa. Jaloissa käsittääkseni nykyään olet tuonut esiin keskeisenä tapana tehdä pidempiä sarjoja. Onko selkätreenin suhteen tullut mitään pidempää kautta että olisit tehnyt 15 toiston sarjoilla treenit? Muistanko väärin mutta tekiköhän Nyyssölä selkää pitkillä sarjoilla
Pakko kyllä myöntää että nämä toistuvat avautumiset Mikestä jaksavat naurattaa. :D
Tämä oli hyvä vinkki, kiitos!!Kovat alet menossa tukulla niin oli pakko poimia tää. 2kpl Off the hook stim-free alle 30 euroa koodilla pakkotoisto15
katso liitettä 254599
Vaikutti ihan tolkuttoman kovalta, joten harkintaan menee. Onko mitään muuta Xbox only pelejä ettei nyt sentään yhden takia osta?Kysymys! Jos Starfield vaikuttaa lupaavalta peliltä ja se saa huippuarvosteluita. Aiotko hankki Xbox X:n, jotta pääsisit pelaamaan Starfieldia? Itse harkitsen vakavasti.