44. & +7. Monta kiekkaa tuol pelataan?Laittakaa tulos samaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
44. & +7. Monta kiekkaa tuol pelataan?Laittakaa tulos samaan.
1 kierros.44. & +7. Monta kiekkaa tuol pelataan?
Erittäin osaavalle fyssarille tutkittavaksi onko jotain lihasheikkoutta tai liikkuvuusongelmaa jossain muualla? Squat universityn videoita kun on katsonut niin se on aika mielenkiintoista miten joku nilkkojen sun muiden heikko liikkuvuus voi aiheuttaa tollasia ongelmia.On kyllä paska ongelma mulla jaloissa. Vivoja ei voi käyttää, tekee kantakorotuksen puutteen takia helvetin kipeen alaselän 24/7. Eccot ja Addut sun muut on huonoja, koska olen onnistunut saamaan fribassa tukijalkaan räätälin patin. Nyt sattuu kaikki kengät paitsi Vivot, joita ei taas voi käyttää ollenkaan, lyhytkin aika alkaa tuntumaan heti selässä vaikka mulla on vahva selkä.
Räätälin patti on mun kohdalla vaan syy siitä, että heittojalassa jalka painuu kengän reunaa vasten.Erittäin osaavalle fyssarille tutkittavaksi onko jotain lihasheikkoutta tai liikkuvuusongelmaa jossain muualla? Squat universityn videoita kun on katsonut niin se on aika mielenkiintoista miten joku nilkkojen sun muiden heikko liikkuvuus voi aiheuttaa tollasia ongelmia.
Pikkuvarpaan tyvessä olevaa pattia kutsutaan räätälin patiksi, koska menneinä vuosisatoina räätälit istuivat jalat ristissä siten, että jalan ulkoreuna oli jatkuvasti painettuna maata vasten ja aiheutti räätäleille tuon varvasnivelen tulehduksen.
Se on jännä miten joskus pienikin muutos voi vaikuttaa noin paljon, hyvä että toi auttoi!Eccon kaupassa kävin ja kerroin ongelman ja sattui sen myyjän mies harrastamaan kanssa fribaa samoilla kengillä saman ongelman kanssa tukijalassa, se käski ottaan sen pohjallisen pois että tulee vähän tilaa lisää ja se auttoi heti.
Joo, olisin mennyt barefootseilla mutta koska se selkä ottaa kyllä kamalan osuman, niin ne on poissuljettu nyt. Ja mulla on akuutti tarve nyt hyville kengille ja se selviää kaikille ens viikolla miksi.Se on jännä miten joskus pienikin muutos voi vaikuttaa noin paljon, hyvä että toi auttoi!
Mulla nimenomaan (muun muassa) räätälinpatit tuli monta kertaa vuodessa niin kipeiksi, että "normaaleilla" kengillä ei pystynyt kävelemään ennen kuin oli käynyt jalkahoidossa hiomassa ne pois. "Lopullisesti" ongelma korjaantui vasta kun vaihdon pj-kenkiin - mikä nyt muista syistä ei ole sinulle mahdollista.
Voisi kuvitella että jos on yli 40 vuotta on kävellyt "tavallisilla" kengillä niin on aika shokki keholle kulkea jatkuvasti paljasjalkakengillä.Selkä ei ole enää jatkuvasti kipeä. Ei edes aamuisin, eli se oli paljasjalkakenkien vika. Samoin jalkapohjat alkaa olemaan normaalit. Älkää tervejalkaiset ja terveselkäiset uskoko suoraan niitä mainospuheita.
Aika erikoista, en tiedä onko tuo hyvä asia, sairasta vai vaan surullista@Mike On nää ainakin omistautuvia työssään jos ei muuta :Dkatso liitettä 252850
Mulle ehkä enemmän joku Vares leffojen pikku pahis.Mitäs toi "Kampin kyy" tossa sun käyttäjänimen alla tarkoittaa? Tulee lähinnä mieleen joku räppärin nimi
Kerros linkit hyvään AAKG, sitruliinimalaatti ja pwo samasta kauppaa? Ja vielä hera samasta paikkaa. Jos sitä laittas nyt tilaten.
Edit. Ja määrät paljon käytän pwossa?
Ylilautalaiset keksii mulle kaikkia hassuja nimiä. Sitten kun otan ne käyttöön ite, niin ne suuttuu siitä entisestään ja menee aivan suunniltaan :D Hauskaa. Nehän ei kestä laisinkaan että niiden kustannuksella pilaillaan, menee tunteisiin pahasti.Mitäs toi "Kampin kyy" tossa sun käyttäjänimen alla tarkoittaa? Tulee lähinnä mieleen joku räppärin nimi