OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä paska ongelma mulla jaloissa. Vivoja ei voi käyttää, tekee kantakorotuksen puutteen takia helvetin kipeen alaselän 24/7. Eccot ja Addut sun muut on huonoja, koska olen onnistunut saamaan fribassa tukijalkaan räätälin patin. Nyt sattuu kaikki kengät paitsi Vivot, joita ei taas voi käyttää ollenkaan, lyhytkin aika alkaa tuntumaan heti selässä vaikka mulla on vahva selkä.
Erittäin osaavalle fyssarille tutkittavaksi onko jotain lihasheikkoutta tai liikkuvuusongelmaa jossain muualla? Squat universityn videoita kun on katsonut niin se on aika mielenkiintoista miten joku nilkkojen sun muiden heikko liikkuvuus voi aiheuttaa tollasia ongelmia.
 
Voisko jotkut polkujuoksukengät olla hyvät? Menis urheiluliikkeeseen kyselee millaisia niillä on ja sovittelis parhaimmalta tuntuvat?
 
Erittäin osaavalle fyssarille tutkittavaksi onko jotain lihasheikkoutta tai liikkuvuusongelmaa jossain muualla? Squat universityn videoita kun on katsonut niin se on aika mielenkiintoista miten joku nilkkojen sun muiden heikko liikkuvuus voi aiheuttaa tollasia ongelmia.
Räätälin patti on mun kohdalla vaan syy siitä, että heittojalassa jalka painuu kengän reunaa vasten.

Pikkuvarpaan tyvessä olevaa pattia kutsutaan räätälin patiksi, koska menneinä vuosisatoina räätälit istuivat jalat ristissä siten, että jalan ulkoreuna oli jatkuvasti painettuna maata vasten ja aiheutti räätäleille tuon varvasnivelen tulehduksen.
 
Eccon kaupassa kävin ja kerroin ongelman ja sattui sen myyjän mies harrastamaan kanssa fribaa samoilla kengillä saman ongelman kanssa tukijalassa, se käski ottaan sen pohjallisen pois että tulee vähän tilaa lisää ja se auttoi heti.
 
Eccon kaupassa kävin ja kerroin ongelman ja sattui sen myyjän mies harrastamaan kanssa fribaa samoilla kengillä saman ongelman kanssa tukijalassa, se käski ottaan sen pohjallisen pois että tulee vähän tilaa lisää ja se auttoi heti.
Se on jännä miten joskus pienikin muutos voi vaikuttaa noin paljon, hyvä että toi auttoi!

Mulla nimenomaan (muun muassa) räätälinpatit tuli monta kertaa vuodessa niin kipeiksi, että "normaaleilla" kengillä ei pystynyt kävelemään ennen kuin oli käynyt jalkahoidossa hiomassa ne pois. "Lopullisesti" ongelma korjaantui vasta kun vaihdon pj-kenkiin - mikä nyt muista syistä ei ole sinulle mahdollista.
 
Se on jännä miten joskus pienikin muutos voi vaikuttaa noin paljon, hyvä että toi auttoi!

Mulla nimenomaan (muun muassa) räätälinpatit tuli monta kertaa vuodessa niin kipeiksi, että "normaaleilla" kengillä ei pystynyt kävelemään ennen kuin oli käynyt jalkahoidossa hiomassa ne pois. "Lopullisesti" ongelma korjaantui vasta kun vaihdon pj-kenkiin - mikä nyt muista syistä ei ole sinulle mahdollista.
Joo, olisin mennyt barefootseilla mutta koska se selkä ottaa kyllä kamalan osuman, niin ne on poissuljettu nyt. Ja mulla on akuutti tarve nyt hyville kengille ja se selviää kaikille ens viikolla miksi.
 
Selkä ei ole enää jatkuvasti kipeä. Ei edes aamuisin, eli se oli paljasjalkakenkien vika. Samoin jalkapohjat alkaa olemaan normaalit. Älkää tervejalkaiset ja terveselkäiset uskoko suoraan niitä mainospuheita.
Voisi kuvitella että jos on yli 40 vuotta on kävellyt "tavallisilla" kengillä niin on aika shokki keholle kulkea jatkuvasti paljasjalkakengillä.

Täytyy joskus kokeilla onko noilla mitään vaikutusta mihinkään, ihan jo tutkimusmielessä.
Mutta mukava kuulla että selkä ei enää vaivaa se on pääasia.
 
Kerros linkit hyvään AAKG, sitruliinimalaatti ja pwo samasta kauppaa? Ja vielä hera samasta paikkaa. Jos sitä laittas nyt tilaten.

Edit. Ja määrät paljon käytän pwossa?
 
Kerros linkit hyvään AAKG, sitruliinimalaatti ja pwo samasta kauppaa? Ja vielä hera samasta paikkaa. Jos sitä laittas nyt tilaten.

Edit. Ja määrät paljon käytän pwossa?


Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 antaa 15% alen osasta merkkejä

AAKG https://adtr.co/uo0pHB
Sitruliini https://adtr.co/Mx0TkR
Omasta mielestä paras PWO https://adtr.co/bZhD01
Mun eniten käyttämä Hera80, maku joko mansikka/maito tai vanilja https://adtr.co/iKb4Ej

PWO aina normaali annos ja sitten sen päälle skooppi AAKG + sitruliini. PWO respassa kun salille tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs toi "Kampin kyy" tossa sun käyttäjänimen alla tarkoittaa? Tulee lähinnä mieleen joku räppärin nimi
Ylilautalaiset keksii mulle kaikkia hassuja nimiä. Sitten kun otan ne käyttöön ite, niin ne suuttuu siitä entisestään ja menee aivan suunniltaan :D Hauskaa. Nehän ei kestä laisinkaan että niiden kustannuksella pilaillaan, menee tunteisiin pahasti.
 
Sit toi vastausvideojuttu on hauska. Käytännössä se menee niin, että mä teen sinne langan ja unohdan sen päiväksi, ne sitten tuottaa siellä kauheella raivolla mulle sen kontentin. Meen valitsemaan parhaat jutut, nauhotan 20min ja editoin. Sitten julkaisen videon. Mun ei tartte edes levittää sitä kun ne itse sitten levittää sen ylilaudalla mun puolesta ja nostaa sitä kokoajan ylös haukkuen lisää.

Se mitä mä siitä saan, on simppelisti vaan rahaa ja tilaajia kanavalle joka videosta. Ja se on sellainen lumipalloefekti, ne eivät pysty oleen katsomatta niitä, sitten ne suuttuu vastauksista ja menee nostamaan taas sen videon ylös. Tuun tekeen noita aina välillä ihan vain kun se on törkeen helppoa rahaa, ei tartte ees mennä salille kameran kanssa. Ja mikä parasta, noi markkinoi joka videon tosi hyvin mitä parhaimmassa paikassa, joka ruokkii taas seuraavaa videota. Ne hölmöt eivät tajua, että pahinta mitä ne vois tehdä, olis ignoorata mut kokonaan, mutta ne eivät yksinkertaisesti pysty siihen kun se on iso osa niiden elämää.

Screenshot 2023-06-09 at 10.52.31.jpg


Screenshot 2023-06-09 at 10.52.54.jpg


Screenshot 2023-06-09 at 10.53.14.jpg


Screenshot 2023-06-09 at 10.53.23.jpg
 
Back
Ylös Bottom