OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lauantaina on sitten ekat yksilökisat fribassa mulla. Kippasuon pro rata. Kisaajia on 72 kappaletta. Veikatkaa monesko olen.
Kaikki amatöörejä vai eri sarjoja? Vai kaikki amatöörejä yli 40v? Puuttuu aika paljon muuttujia tästä että pystyis arvioimaan.
Kävin kurkkaa metrixin, muutama tuttu nimi, olet top 40 tosta porukasta.
 
Lauantaina on sitten ekat yksilökisat fribassa mulla. Kippasuon pro rata. Kisaajia on 72 kappaletta. Veikatkaa monesko olen.
Kaikki amatöörejä vai eri sarjoja? Vai kaikki amatöörejä yli 40v? Puuttuu aika paljon muuttujia tästä että pystyis arvioimaan.
Heitän ihan hatusta tietämättä näitä detaljeja. 44. Oisko Vipit jos arvaa oikein 🙃?
 
Kukaan ei tunne ketään noista, parempi arvuuttelu olisi että minkä tuloksen heität radalle.
 
@Mike On nää ainakin omistautuvia työssään jos ei muuta :D
mikee2.png
 
Ilmaista markkinointia. Noi vastausvideot on tuottanut vajaa 500 euroa ja ne tekee kontentin ilmaiseksi.
Kyllä, ja täytyy nostaa hattua tuosta fanituksen tasosta. Et sä ihan turha jätkä näiden silmissä ole, mikäli hiusväri menee sen mukaan mitä Mikellä on muinoin ollut.
 
On kyllä paska ongelma mulla jaloissa. Vivoja ei voi käyttää, tekee kantakorotuksen puutteen takia helvetin kipeen alaselän 24/7. Eccot ja Addut sun muut on huonoja, koska olen onnistunut saamaan fribassa tukijalkaan räätälin patin. Nyt sattuu kaikki kengät paitsi Vivot, joita ei taas voi käyttää ollenkaan, lyhytkin aika alkaa tuntumaan heti selässä vaikka mulla on vahva selkä.
 
Back
Ylös Bottom