- Ikä
- 38
On siellä taustalla pakko olla jotain hyvin syvää katkeruutta omassa elämässä. Ehkä lapsuudesta juontava asia, vanhemmat eivät antaneet riittävästi huomiota tai on jäänyt elämässä aina viimeiseksi, eikä saavuttanut mitään mainittavaa?Olis kiva jos vastais, koska mua kiinnostaa hirveesti ajatusmaailma ton takana. Tossa ei voi enää edes mua syyttää, että itse olen aiheuttanut ton negatiivisen kun ei ollut edes mun kirjoittama. Kokiko tpower82 ettei mua voi noin kuvailla ja halusi jotenkin kurata sen viestin? Vai onko jotain Mikaa vastaan? Miettikö oikein tarkkaan mitä kirjoittaa ja miettikö hetkeekään että olisko parempi olla kirjoittamatta?
Mikä triggeröi aina tohon negatiiviseen, ikäänkuin se olisi jokin pakollinen juttu, jolla vedetään aina kaikki takaisin miinukselle? Kerro tpower82 mulle miksi noin kirjoitit, mikä oli viestin tarkoitus. Hetken vitutus kun joku erehtyy mua kehumaan? Hetken yleinen vitutus joka purkautui vaan vähän huonolla pelisilmällä kirjoitetulla viestillä? Yleinen vitutus mua kohtaan? Mikä?
Mahdollista on myös ihan oikeasti jonkinlainen persoonallisuushäiriö, sosiaalisesti vajaavainen ja syrjäytynyt yksilö, jolloin tuollainen pienikin positiivinen kirjoitus sinusta (ihmisestä jota pääosin aina haukutaan) triggeröi negatiivisen ja ilkeämielisen vastareaktion.
Kumpikaan meistä tuskin henkilökohtaisesti tuntee tätä henkilöä mutta hän on ilmiselvästi meitä seurannut sosiaalisessa mediassa, kun osasi tuoda esille meidän yhteistä historiaa. Voiko siellä olla jotain tyypillistä ja selittämätöntä kateutta, kun me ollaan värikkäitä persoonia ja paljon esillä?
En usko, että tämä henkilö osaisi mitenkään perustella ajatusmaailmaansa tuon heiton takaa, varmaan vaan koki hetkellisen ilkeyden tunteen ja halusi sen ääneen sanoa. Näitä ilkeitä ihmisiä on valitettavan paljon ja anonymiteetti jotenkin vapauttaa joissain ihmisissä pahamielisyyden, kun koetaan, ettei vastuuseen jouduta koskaan. Kadullahan tuollainen ilkeily aiheuttaisi välittömän syy-seurauksen, joten vittuilua ei esiinny kasvotusten koskaan, päinvastoin tullaan kehumaan ja juttelemaan aina.
Hirveän ristiriitaisia tunteita herättää kuitenkin tollanen. Kaveri voi olla todellinen kusipää luonteeltaan, jota tekis mieli läppäistä mutta samaan aikaan tulee sellainen säälin tunne, koska henkilö voikin olla ihan oikeasti vähän yksinkertainen reppana. Tuskin koskaan saamme selville kumpi tapaus siellä soittaa suutaan.
Viimeksi muokattu: