OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

siinä on jo vähä lahjoja penkkiin
Joo, muistan kun tein joka perjantai enkan penkissä, mulla oli semmoinen värikoodijuttu. Katoin ihan ihmetellen kun joku vanha patu teki 110kg:lla, eli sininen ja punainen päissä. No aloitin että pitää saada keltaiset 50kg. Sitten oli uskomaton tavoite, siniset kiekot, ne sain kuukauden treenin jälkeen. Sitten piti saada sininen ja keltainen. 2 sinistä oli sitten 100kg, älytön ajatus sillon, mutta sen sain 6kk jälkeen. Sitten mä halusin ehdottomasti 2 punaista, sitten 3 sinistä. Homma meni loppujen lopuksi siihen kun nostin 4 punaista päissä, eli 220kg.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, muistan kun tein joka perjantai enkan penkissä, mulla oli semmoinen värikoodijuttu. Katoin ihan ihmetellen kun joku vanha patu teki 110kg:lla, eli sininen ja punainen päissä. No aloitin että pitää saada keltaiset 50kg. Sitten oli uskomaton tavoite, siniset kiekot, ne sain kuukauden treenin jälkeen. Sitten piti saada sininen ja keltainen. 2 sinistä oli sitten 100kg, älytön ajatus sillon, mutta sen sain 6kk jälkeen. Sitten mä halusin ehdottomasti 2 punaista, sitten 3 sinistä. Homma meni loppujen lopuksi siihen kun nostin 4 punaista päissä, eli 220kg.
Etkö oo käynyt Mike kisaamassakin penkissä? Minkälaisia tuloksia ottanut kisoissa?
 
Itellä aina treenannu natuna ja penkistä tuli nuorena kloppina parhaimmillaan 160kg. Lähtötilanne muistaaksi 60kg ja 14v. Greatiinin vaikutus itsellä oli tosi suuri. Kovempi pumppi ja toistoja tuli enemmän. Paino myös nousi sen +3kg.
 
Etkö oo käynyt Mike kisaamassakin penkissä? Minkälaisia tuloksia ottanut kisoissa?
Seinäjoella avoimissa kisoissa 205 99.1kg painolla ja Wolfilla 210kg salikisoissa jonka voitin kahdella nostolla, sitten Wolfin kisoissa 217,5kg 108.1kg painoisena.
 
Seinäjoella avoimissa kisoissa 205 99.1kg painolla ja Wolfilla 210kg salikisoissa jonka voitin kahdella nostolla, sitten Wolfin kisoissa 217,5kg 108.1kg painoisena.
Minkälaisia sarjoja muistat että olisit ottanut tai mitkä omasta mielestä kovimmat sarjat penkissä?
Miten sulla meni Mike toi rinta, varottiko se yhtään? Jälkikäteen moni käy miettimään että olihan se ehkä pari viikkoa jo varoitellut mut ei sitten tajunnut. Mulla meni ihan varottamatta lämpöjä ottaessa piti 130 ottaa viiminen pidempi sarja ja tais olla 5 toiston kohdalla kun antautu rinta ja ääni oli kun keppi olis katkaistu.
Nythän sillä ei paljon voimailla tarvi samalla tavalla mut saa toki massan pidettyä mut ilman kovia punnerruksia tuntuu ettei uutta lihaa kunnolla tee
 
200x4 on ehdottomasti siistein sarja mitä olen ottanut. Ja se oli vielä kevyt. Rintaa tein ennenkun se meni, sairailla pudotussarjoilla 200-180-160-140-120. Siellä oli varmaan aikaisemmassa vammassa jo jotain pientä feilua ja siitä se sitten menikin.
Onko Mike yhtään perehtynyt tähän kantasolu hommaan? jenkeissä monet voimailualan urheilijat puhuu niin ylistävästi niiden toiminnasta, että jos on olkapäässä vaivaa niin on ollut valtavaa apua monella.
 
Onko Mike yhtään perehtynyt tähän kantasolu hommaan? jenkeissä monet voimailualan urheilijat puhuu niin ylistävästi niiden toiminnasta, että jos on olkapäässä vaivaa niin on ollut valtavaa apua monella.
En ole ite sen kummemmin tutustunut, mutta paljon kuullut, että on toimivaa, mutta valitettavasti levottoman hintaista ja toki ilmeisesti Suomessa annetaan mieluummin mielialalääkkeet polven kipuun kuin toimivaa hoitoa.
 
mistä mihin se nousi ja kuinka nopeaa? eihän esim. 60-110 nyt oo mikään ihme..
110 kilossa junnasi todella pitkään eikä millään tahtonut nousta sen yli vaikka sain useamman toiston. Tekniikka saatiin paremmaksi, ruvettiin Jukan kanssa tosissaan treenaamaan yhdessä ja oisko puolitoista vuotta niin sain 68 kiloisena 160 x 3 toistoa. Ei mikään kisanosto vaan salipenkkityylillä nuo tulokset.

Ja tosiaan 90-luvun lopulla kreatiinin hinnat kaupoissa tuli alaspäin roimasti jota syötiin niin että vatsa oli löysänä, mutta se kyllä potki. Mulla ei ollut mitään hajuakaan silloin mistään doping-aineista mutta kauhea into oli meillä penkata.

Tästä kerroin joskus blogissani ja mainitsin sanan veli ja kreatiini, jota kukaan ei uskonut ja se sanonta levis netissä niin, että se on ilmeisesti määritelmä roinan käytölle nykyään. 😂

Miettikää miten paljon mun sanoilla on merkitystä ja miten mun tekstejä ollaan luettu suurennuslasilla. Aika kova, eikö? Hauskinta tässä on se, että se tarina on totta.
 
110 kilossa junnasi todella pitkään eikä millään tahtonut nousta sen yli vaikka sain useamman toiston. Tekniikka saatiin paremmaksi, ruvettiin Jukan kanssa tosissaan treenaamaan yhdessä ja oisko puolitoista vuotta niin sain 68 kiloisena 160 x 3 toistoa. Ei mikään kisanosto vaan salipenkkityylillä nuo tulokset.

Ja tosiaan 90-luvun lopulla kreatiinin hinnat kaupoissa tuli alaspäin roimasti jota syötiin niin että vatsa oli löysänä, mutta se kyllä potki. Mulla ei ollut mitään hajuakaan silloin mistään doping-aineista mutta kauhea into oli meillä penkata.

Tästä kerroin joskus blogissani ja mainitsin sanan veli ja kreatiini, jota kukaan ei uskonut ja se sanonta levis netissä niin, että se on ilmeisesti määritelmä roinan käytölle nykyään. 😂

Miettikää miten paljon mun sanoilla on merkitystä ja miten mun tekstejä ollaan luettu suurennuslasilla. Aika kova, eikö? Hauskinta tässä on se, että se tarina on totta.

Kyllä minä uskon mitä Mika kertoo, ei tuossa edes ole mitään uskomatonta ja toisekseen jos mies sanoo, niin pitää miehen sanaan luottaa.
 
110 kilossa junnasi todella pitkään eikä millään tahtonut nousta sen yli vaikka sain useamman toiston. Tekniikka saatiin paremmaksi, ruvettiin Jukan kanssa tosissaan treenaamaan yhdessä ja oisko puolitoista vuotta niin sain 68 kiloisena 160 x 3 toistoa. Ei mikään kisanosto vaan salipenkkityylillä nuo tulokset.

Ja tosiaan 90-luvun lopulla kreatiinin hinnat kaupoissa tuli alaspäin roimasti jota syötiin niin että vatsa oli löysänä, mutta se kyllä potki. Mulla ei ollut mitään hajuakaan silloin mistään doping-aineista mutta kauhea into oli meillä penkata.

Tästä kerroin joskus blogissani ja mainitsin sanan veli ja kreatiini, jota kukaan ei uskonut ja se sanonta levis netissä niin, että se on ilmeisesti määritelmä roinan käytölle nykyään. 😂

Miettikää miten paljon mun sanoilla on merkitystä ja miten mun tekstejä ollaan luettu suurennuslasilla. Aika kova, eikö? Hauskinta tässä on se, että se tarina on totta.
Perkele Mika. -66 kg sarjan Suomen ennätys natuliitossa on 162,5kg.
Ennätys ollut näköjään voimassa jo 11 vuotta. Olisit käynyt napsimassa pois, oli tuo jo sen verran lähellä
 
No to Greatiini onkin astetta kovempaa kamaa, ei voi verrata kreatiiniin.
Onhan se jo nimessäkin: Great iini!

@Mike muistelenko väärin, vai parantelitkos rintaa aikanaan peptideillä? Vai onko väärä paikka puhua noista? Lähinnä kun tässä sivuttiin noita kantasoluhoitoja, ja mielestäni ne menee vähän samaan kategoriaan mitä tulee vammojen korjaamiseen.
 
Onhan se jo nimessäkin: Great iini!

@Mike muistelenko väärin, vai parantelitkos rintaa aikanaan peptideillä? Vai onko väärä paikka puhua noista? Lähinnä kun tässä sivuttiin noita kantasoluhoitoja, ja mielestäni ne menee vähän samaan kategoriaan mitä tulee vammojen korjaamiseen.
Kyllä, PEG-MGF peptidillä. Hurjia palautumisessa.

Mechano-growth factor (MGF) is an anabolic peptide found in muscle, bone, tendon, neural, and cardiac tissue following periods of increased stress. It is a split variant or isoform of insulin -like growth factor-1 (IGF-1), also known as IGF-1Ec. MGF functions to increase stem cell proliferation in given tissues, allowing for more rapid recovery.
Niin sanotut sateliittisolut aktivoituu harjoittelun traumasta ja alkaa korjaamaan vaurioita. Mutta peptidillä tämä efekti saadaan aikaan monta kertaa päivässä muutamassa minuutissa. MGF yksinään tais olla se, joka on muutamassa minuutissa toiminnassa ja PEG taas pidempi, joten välipäivinä PEG-MGF ja treenipäivinä MGF, koska ne solut aktivoituu treenissä kuitenkin ja sillon ei tartte sitä pitkäkestoista olla kierrossa.
 
110 kilossa junnasi todella pitkään eikä millään tahtonut nousta sen yli vaikka sain useamman toiston. Tekniikka saatiin paremmaksi, ruvettiin Jukan kanssa tosissaan treenaamaan yhdessä ja oisko puolitoista vuotta niin sain 68 kiloisena 160 x 3 toistoa. Ei mikään kisanosto vaan salipenkkityylillä nuo tulokset.

Ja tosiaan 90-luvun lopulla kreatiinin hinnat kaupoissa tuli alaspäin roimasti jota syötiin niin että vatsa oli löysänä, mutta se kyllä potki. Mulla ei ollut mitään hajuakaan silloin mistään doping-aineista mutta kauhea into oli meillä penkata.

Tästä kerroin joskus blogissani ja mainitsin sanan veli ja kreatiini, jota kukaan ei uskonut ja se sanonta levis netissä niin, että se on ilmeisesti määritelmä roinan käytölle nykyään. 😂

Miettikää miten paljon mun sanoilla on merkitystä ja miten mun tekstejä ollaan luettu suurennuslasilla. Aika kova, eikö? Hauskinta tässä on se, että se tarina on totta.

Onhan tuo huvittava keissi kaiken kaikkiaan, mutta eipä tuo "johtopäätös" nyt niin kaukaa haettu ollut. Tuon listauksen mukaan vuosien junnauksen jälkeen penkki oli vuonna 1998 70-kiloisena 110kg ja 1999 se olikin yhtäkkiä 160kg ja painokin tippunut pari kiloa. Tuon ohella suurin hyppy oli "vain" 170kg --> 180x4 vuodessa, jolloin painokin nousi.

Tuohuon kun vielä syyksi mainittu "aloitin kreatiinin käytön", niin sehän on vähän kuin laskisi 1+1, vaikka ei ilmeisesti tässä kohtaa edes ollut siitä kyse.
 
Back
Ylös Bottom