OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mike jauhotettiin niin totaalisesti, että kiire vaihtamaan puheenaihetta :DDDD
Pelkäätkö fribaporukoiden sulkevan sut pois porukoista, vai mistä tällainen soijavaihe? Frisbeegolf ei tee todistetusti ihmiselle hyvää.

"Kaikki ihmiset ovat yhtä älykkäitä ja menestyviä ihonväriin katsomatta" -Mike Siren 2023
"Mä oon rasisti, mitä vittu sitten?" -Mike Siren 2016

Ihminen kasvaa ja asenteet muuttuu. Huolestuttavampaa jos niin ei tapahdu minkään asian tiimoilta. Omat posket punottaisi, jos kehtaisin lukea omia kommenttejani vuosien takaa erinäisillä foorumeilla. Ikä monesti hioo terävimmät särmät asenteesta, kun henkilö ymmärtää että hänellä on kaksi korvaa ja yksi suu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo Kun itse ponnistelen naturaalina mutta ei todellakaan tosin tässä iässä ihmeitä tapahdu Vielä viisikymppisenä pääsi kuntoon ihan puntteja vilkaisemalla.
Tosin oli monta muuta lajia taustalla välillä niin oli suorastaan helppoa ruveta rakentamaan lihasta ja vielä onnistuinkin siinä ihan ilman kreatiiniakin.
Sitten tuli pari kolme vuotta taukoa ettei noussut sohvanpohjalta ja nyt silloin kasvatettu gutti ei edes pienene vaikka treena yöt ja päivät.
Niin kyllä tekis mieli vähän lisätä teston tuotantoa mutta laillisesti se ei julkisilla onnistu.
Tosin tässä iässä on jo vaaratekijöitä jos lähtee ominpäin sitä parantelemaan
Eturauhanen vaivaa välillä jo nytkin ja kolestorit on perintötekijöistä johtuen tapissa.
Käytännössä projisoit 🤷‍♂️ . Rajottuko tää natukatkeruus muuten vaan nimenomaan keharointiin, vai kaikkiin maailman lajeihin? Onko väite siis, ettei kukaan oo ikinä menestyny yhtään missään ilman hangaarin kokosta roinausainekokoelmaa?
 
Käytännössä projisoit 🤷‍♂️ . Rajottuko tää natukatkeruus muuten vaan nimenomaan keharointiin, vai kaikkiin maailman lajeihin? Onko väite siis, ettei kukaan oo ikinä menestyny yhtään missään ilman hangaarin kokosta roinausainekokoelmaa?
Ei perkele nyt Vagis elä mene kyselemään tolta tommosia, sieltä tulee kuitenkin taas sivutolkulla vaan paskaa.
 
Ihminen kasvaa ja asenteet muuttuu. Huolestuttavampaa jos niin ei tapahdu minkään asian tiimoilta. Omat posket punottaisi, jos kehtaisin lukea omia kommenttejani vuosien takaa erinäisillä foorumeilla. Ikä monesti hioo terävimmät särmät asenteesta, kun henkilö ymmärtää että hänellä on kaksi korvaa ja yksi suu.
Itse en ole todistanut yhtäkään sellaista tapausta, jossa niin sanottu "rasisti" muuttuisi suvakiksi. Monta suvakista "rasistiksi" kääntymistä olen todistanut, kun henkilön tietoisuus monista asioista on lisääntynyt. Olen itsekin ollut aikoinaan tuota rajat auki -jengiä. Pari vuotta asumista Britannian ja Ruotsin lähiöissä tosin sai omaakin ajattelua terveemmäksi. Tosiasia on se, että monikulttuuria (avoimia rajoja) kannattaa vain ne, jotka sitä eivät ole kokeneet, eivät tiedä mitä se on, tai eivät joudu tekemisiin sen kanssa.
 
Olet täysin oikeassa, että maahanmuutossa on pirusti haasteita, ettei Helsinki ole kohta Tukholman mallilla. Vältän kiusausta hypätä taas off topicin kelkkaan 😁

Kyllä mun lähipiiristä on leimattu monikin swastika piiloon omalähtöisistä syistä, ei vain duuninsaannin takia.
 
Mike jauhotettiin niin totaalisesti, että kiire vaihtamaan puheenaihetta :DDDD
Pelkäätkö fribaporukoiden sulkevan sut pois porukoista, vai mistä tällainen soijavaihe? Frisbeegolf ei tee todistetusti ihmiselle hyvää.

"Kaikki ihmiset ovat yhtä älykkäitä ja menestyviä ihonväriin katsomatta" -Mike Siren 2023
"Mä oon rasisti, mitä vittu sitten?" -Mike Siren 2016
Jauhota kätees jossain muualla jatossa, heippa.
 
Käytännössä projisoit 🤷‍♂️ . Rajottuko tää natukatkeruus muuten vaan nimenomaan keharointiin, vai kaikkiin maailman lajeihin? Onko väite siis, ettei kukaan oo ikinä menestyny yhtään missään ilman hangaarin kokosta roinausainekokoelmaa?
Tässä tulee sitä paskaa mutta ei sivutolkulla.
Kyllä toki on menestynyt monessakin lajissa jopa täysin naturaali.
Olen nähnyt natun esim.penkkaavan 220kg ja olen nähnyt natun joka oli jo salille tullessaan olisi kelvannut CCB:n
lavalle.
Natu ei kuitenkaan pysty saamaan niin paineisia lihaksia kuin bodareilla on.
 
Natu ei kuitenkaan pysty saamaan niin paineisia lihaksia kuin bodareilla on.
Ai ei vai.
a7ad320af7981da1270cee228881e75b614355f107d03b3a8102fbdb4537c8a0.jpg
 
Ero kuin yöllä ja päivällä natulla ja syklillä olevalla eihän siitä mihinkään pääse. Frendi söi ja reenasi helvetin kuriinalasesti joku 8 vuotta ja yhteistulos oli joku ~500kg. Sit paino 10 viikkoo testolla ja winsuilla ja massaa tulee parin koon verran ja yhteistulos lähemmäs 600kg. Ja parasta et söi sinä aikan suurimmaks osaks vaan kebuloissa ku oli reissuhommis ja reenit väheni 6 kerrast 3-4. Itellä vähän sama kokemus toki syöminen ja reenit oli natuna ja syklil mintissä.
 
Ero kuin yöllä ja päivällä natulla ja syklillä olevalla eihän siitä mihinkään pääse. Frendi söi ja reenasi helvetin kuriinalasesti joku 8 vuotta ja yhteistulos oli joku ~500kg. Sit paino 10 viikkoo testolla ja winsuilla ja massaa tulee parin koon verran ja yhteistulos lähemmäs 600kg. Ja parasta et söi sinä aikan suurimmaks osaks vaan kebuloissa ku oli reissuhommis ja reenit väheni 6 kerrast 3-4. Itellä vähän sama kokemus toki syöminen ja reenit oli natuna ja syklil mintissä.
Jos kaksi vaate kokoa turposi niin kehon painon nousu lienee ollut myös merkittävä?
 
Ero kuin yöllä ja päivällä natulla ja syklillä olevalla eihän siitä mihinkään pääse. Frendi söi ja reenasi helvetin kuriinalasesti joku 8 vuotta ja yhteistulos oli joku ~500kg. Sit paino 10 viikkoo testolla ja winsuilla ja massaa tulee parin koon verran ja yhteistulos lähemmäs 600kg. Ja parasta et söi sinä aikan suurimmaks osaks vaan kebuloissa ku oli reissuhommis ja reenit väheni 6 kerrast 3-4. Itellä vähän sama kokemus toki syöminen ja reenit oli natuna ja syklil mintissä.
Se menee just noin.

Mulla kävi aikanaan ryssäfemmojen kanssa samalla tavalla. 2 tai kolme ryssää/vrk riitti tuohon samansuuruinen kehitykseen kiloissa. 630 oli yt enne ekaa kokeilua ja äkkiä se pamahti +700 kiloon.
 
Back
Ylös Bottom