OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tasolla 1-10, kuinka älytön tämä kommentti on?

"Hyvää ruokaa ja lepoa, niin hyvin pärjää ilman Coca-Colaa?"
3? Jos kola on ollu joku palkinto ja energianlähde ja kun on elintavat korjattu, ei enää "tarvitse"?
Tai sit se on synonyymi kofeiinille
 
Hienon näköstä heittämistä! Ei mitään ylimääräistä riuhtomista.
Mä en koita heittää suoraan paremmin, vaan koitan etsiä virheet ja korjata ne, Jaani auttaa mua kovasti kun se katsoo noi heitot ja antaa kommentit. Tonkin jälkeen taas lisää korjattu, niin ens kesänä lentää jo aika hyvin.
 
Mä vedän sokerillista välillä pre/intrajuomana. Ihanteellinen siihen tarkoitukseen, skidisti kofeiiniakin mukana.

Eikös voimalegenda Benedikt Magnusson juonut kunnon sokerikolaa sarjojen välissä? En jaksa ettiä videota, mut jostain kahden litran pullosta se imeskeli maastavetosarjojen välissä. :puntti:
 
@Mike
Screenshot_20230207_101942_Chrome~2.jpg
Tollasta ilmoitusta näyttää androidilla (Samsung s21+), usein kun palaa ketjuista foorumin etusivulle.
 
Eikös voimalegenda Benedikt Magnusson juonut kunnon sokerikolaa sarjojen välissä? En jaksa ettiä videota, mut jostain kahden litran pullosta se imeskeli maastavetosarjojen välissä. :puntti:
Kyllä joi.
Saattais olla ikävää se hiilihappo treenissä.
Näin mäkin oon ajatellut kun esim supermass nutritionilla oli yhdessä vaiheessa hiilihapollista valmisintraa.
 
Back
Ylös Bottom