Jobae
VIP
Juu itelläki meni fontti aivan helvetin pieneksMeni samalla fontti niin pienelle että tarvii suurennuslasin. Vai onko mulla vaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu itelläki meni fontti aivan helvetin pieneksMeni samalla fontti niin pienelle että tarvii suurennuslasin. Vai onko mulla vaan
Oon itekki kattonu näitä, ja ihmetelly tota ulkokierron määrää. Tulin vähän siihen lopputulokseen, että nää kuvat, hidastetut videot yms. vääristää myös yllättävän paljo. Riippuen mistä kulmasta otettu.
Ei kai se aina kestäkään. Sama keihäänheittäjillä, on toki vähemmän heittoja mutta monta kertaa painavampi esine.
Kestää sen mitä kestää ja sitten loppuu ura, loppupuoli urasta menee yleensä kipujen ehdoilla.
Melko luonnoton asento ja varmaan vaan harvan liikkuvuus edes tohon venyy. Ollaan meinaan MMA:n lukotusotteessa jo, jossa kovimmatkin keskeyttää.Kestää sen mitä kestää ja sitten loppuu ura, loppupuoli urasta menee yleensä kipujen ehdoilla.
Ei noihin ole varaa kuin rikkailla mulkuilla