OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Upee keli stadissa.

unnamed-11.jpg
 
Ainoastaan 10% suomalaisista työikäisistä tienaa 60k tai yli. Eli käytännössä se on suurituloisuuden raja.

Kiitos. Luin sivukaupalla tätä vääntöä ja ihmettelin, et eikö kukaannyt hae faktaa pöytään. Nää rahaväännöt osottaa mun mielestä hyvin sen tosiasian, ettei raha tee tietyn pisteen jälkeen ketään onnellisemmaksi. Kireet persereiät huutelee toisilleen netissä, vaikka elämän pitäis olla kivaa :oujee:
 
Hyvä video!
Mitä itse olen tehnyt eritavalla?
Itse "oppinut" ja testannut Athlean X:n videolta nojaamaan hieman eteenpäin ja nostamaan PEUKALO edellä vipunostoja tehdessä.
Perusteena videolla annettu ettei tulisi "vääränlaista" kiertoa olkaniveleen.
En tarkoita, että Miken versio olisi väärä tai huono, mutta on tuossa Athlean X:n videolla ihan pointti, mutta jokainen tekee miten parhaiten saa perille :giggle:

View: https://www.youtube.com/watch?v=q5sNYB1Q6aM
 
Se neuvo oli niille, jotka tekee kiertäjiä antamalla kässärin mennä ulkokiertoon, sen liikeradan ymmärtää sitten paremmin kun tekee pikkurilli edellä kässärit edestä. Kun sen tajuaa, on helpompi tehdä kyynärpää edellä normaali ote. En itse missää nimessä voisi tehdä miten tuo tuossa, kiertäjät aivan tulessa jos annan mennä ulkokiertoon, joka taas kertoo miten erilaisia me kaikki ollaan liikkuvuuden osalta. Ei ole yhtä tapaa tehdä. Viparit kannatta aina tehdä kyynärpää mind connectionina. Kyynärpäätä liikuttaa, ei sitä kättä ja käsipainoa.
 
Vipunostojen kanssa tullut lyötyä päätä seinään. Ehkäpä juuri tässä on hyvin paljon vaihtelua mikä sopii kellekin.
Yrittänyt matkia eri liikeratoja ja tuntuu ettei millään saa itselle mieleiseksi.
Kunnes lopetin peilistä katsomisen ja keskityn vain siihen liikkeeseen ja miten saa parhaiten tuntumaan olkapään sivulihakseen.
Peilin kautta kun tein, tuntui että yritän nostaa aina liian korkealle ja rupean taivuttaa etu olkapäitä mukaan.
Virheistä oppii ja jatketaan pään hakkaamista seinään ;)
 
Mulla piti viparit opetella uusiksi fyssarin patistuksesta. Piti saaha lavat liikkuun vipareissa. Oli ihan vitun hankalaa aluksi ku yrittäny, ja nostanutkin vuosia pelkällä olkapäällä.

Hyviä tipsejä Miken videoissa!
 
Mike olikos sulla jotain G-Shock sponssihommia jossain välissä? Ootko katellu niitten älykelloja? Kävin Japanissa tuossa kuun alussa ja siellä paikallisessa Bic Camerassa kattelin nuita, ja alkoi kiinnostelemaan.
 
Mike olikos sulla jotain G-Shock sponssihommia jossain välissä? Ootko katellu niitten älykelloja? Kävin Japanissa tuossa kuun alussa ja siellä paikallisessa Bic Camerassa kattelin nuita, ja alkoi kiinnostelemaan.
Oli, mutta en saanut linkkien kautta myytyä niitä, niin lopetin itse sen yhteistyön.
 
Back
Ylös Bottom