Deleted member 133729
Tässä jo odoteltiin milloin äijä tulee vittuilemaan osallistumatta asialliseen keskusteluun mitenkään. Kunnon esimerkki miten raha tekee kusipääksi.Jaa taas köyhät aloittanu tän ikuisen kitinän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä jo odoteltiin milloin äijä tulee vittuilemaan osallistumatta asialliseen keskusteluun mitenkään. Kunnon esimerkki miten raha tekee kusipääksi.Jaa taas köyhät aloittanu tän ikuisen kitinän.
Mitenköhän mua on kusetettu, oon tehnyt 12v katkeamatonta vuorotyötä ja 50-53k saa tekemättä ylityötä.Hae prosessiteollisuuteen töihin joissa tehdään katkeamatonta 3-vuoro töitä niin pääsee noihin tuloisin. Mutta tarkoittaa sitä sitä että saatat olla joulut ja juhannukset töissä ja yöt tietenkin.
Prosessiteollisuuden koulutus jne on hyvä aloitus päästä noihin töihin.
Varmaan väärä firmaMitenköhän mua on kusetettu, oon tehnyt 12v katkeamatonta vuorotyötä ja 50-53k saa tekemättä ylityötä.
Onhan ne palkat kovia, mutta niin on tuottokin. En nyt tiedä nykypäivänä, mutta n. 15-vuotta sitten tein lopputyöni UPM:lle jossa sivuttiin koneen menoja ja tuloja. Silloin ainakin tuotto oli aikamoinen, joten kyllä niillä varaa on maksaakin.Onhan tuolla paperi alalla ihan törkeet palkat. Äitini miesystävä (oiskohan joku 58 vuotias ja ainaki 30 vuotta ollu samassa työssä) on UPM töissä. Ihan tarkkaan en työnkuvaa tiedä, mutta on siellä mihin rekat ja junat tuo sitä puutavaraa, tekee sit niille jotai. Ei oo mikään esimies tms vaan ihan duunari siellä. On 3-vuoro työssä ja näytti viime vuoden tulot olevan karvan alta 70K€ ylitöitä tossa iässä tekee niin vähän ku mahdollista.
Aina noista palkoista jaksetaan kitistä. Olisiko se sitten parempi, että nekin rahat maksettaisiin muutamalle johtoportaan henkilölle? Kateellisten mielestä varmaan joo.Jaa taas köyhät aloittanu tän ikuisen kitinän.
Olen kanssa ollut siellä muissa hommissa, jouduin oleen korkealla koneen päällä. Jumalauta miten kuumaTampereen Takon paperitehtaalla kävin muissa hommissa. Oli kyllä olot sen mukaiset etten menis kolmivuoro töihin sinne vaikka maksettais 100k€ vuosi. Karsea paikka
Joo, ei onnistu ihan helpolla :D Pitää mennä kohta tekeen video paperitehtaalta, niin se varmaan kiinnostaa enemmän mitä mun tekniikkavideot salilta :DMike koittaa kääntää keskustelua mutta porukka sitkeesti vääntää kättä jostain paperialan palkoista. Voi hesus sentään!
Ite ainakin kattoisin ja fiilistelisin, kun ei tarvi niihin enää astellaJoo, ei onnistu ihan helpolla :D Pitää mennä kohta tekeen video paperitehtaalta, niin se varmaan kiinnostaa enemmän mitä mun tekniikkavideot salilta :D
Joo, selostaisin tosi virallisella äänellä niitä laitteita, vaikka ei ole paskankaan käryä mitä mikäkin tekee. Hatusta vetäis vaan läppää.Ite ainakin kattoisin ja fiilistelisin, kun ei tarvi niihin enää astella
Siitä tulis meteliä, pääsis kaikki päteen kilpaa paperikoneistaJoo, selostaisin tosi virallisella äänellä niitä laitteita, vaikka ei ole paskankaan käryä mitä mikäkin tekee. Hatusta vetäis vaan läppää.
Jumalauta kun siellä olis tosiaankin kaikki vihaamassa ja pätemässä, eikä kukaan tajuais, että läppä koko homma.Siitä tulis meteliä, pääsis kaikki päteen kilpaa paperikoneista
Aikamoinen seppä oli äitisi miehen kaima.. Umpin pojat olivat lakossa suht hyvän ajan viime vuonna ja silti 70k... Alkaa nää jutut olemaan uskomattomia...Onhan tuolla paperi alalla ihan törkeet palkat. Äitini miesystävä (oiskohan joku 58 vuotias ja ainaki 30 vuotta ollu samassa työssä) on UPM töissä. Ihan tarkkaan en työnkuvaa tiedä, mutta on siellä mihin rekat ja junat tuo sitä puutavaraa, tekee sit niille jotai. Ei oo mikään esimies tms vaan ihan duunari siellä. On 3-vuoro työssä ja näytti viime vuoden tulot olevan karvan alta 70K€ ylitöitä tossa iässä tekee niin vähän ku mahdollista.
Kyllähän vanhemmat työntekijät ovat tosi kova palkkaisia vuorotöissä esim myös Nesteellä. Noihin ansioihin pääsee varmasti. Uudet työntekijät ei sitten enää pääsekkään noihin ansioihin, kun palkat taitaa mennä aika tarkkaan TES:in mukaan ja kokemuslisätkin jyvitetty palkkoihin mukaan. Tietysti jos puolet vuodesta on lakossa niin asia erikseen...Aikamoinen seppä oli äitisi miehen kaima.. Umpin pojat olivat lakossa suht hyvän ajan viime vuonna ja silti 70k... Alkaa nää jutut olemaan uskomattomia...