OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kiitos Mike!

Smith vinopenkki alussa aika jyrkkä kulma. Itse olen tehnyt pienemmällä kulmalla (abt 20-30 astetta), jos fokus pelkkä rinta. Jyrkkä smith-vinopena jos haluan osumaa olkapäihin.
Mitä lähemmäs meen penkin kulmaa, sitä pahemmalta tuntuu vauriokohdassa, niin teen aika pystyssä ja ihan kaulalle, osuu mulla hyvin ylärintaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Tämä oli hyvä. Sellainen kiinnostelee, että oletko koskaan treenannut punnerruksia Yates-tyyliin, jossa tuo kontrolli viedään ns. överiksi ja negatiivisesta otetaan mahdollisimman paljon irti. Toki siinä sitten joutuu tinkimään jonkin verran mekaanisesta kuormasta, mutta ihan maalaisjärjellä ajatellen, eikö tuo olisi tehokkain/turvallisin tapa. Ykkösiin ei ehkä optimaalisin, kun oletettavasti negatiivisen korostaminen syö räjähtävyyttä..
 
Tämä oli hyvä. Sellainen kiinnostelee, että oletko koskaan treenannut punnerruksia Yates-tyyliin, jossa tuo kontrolli viedään ns. överiksi ja negatiivisesta otetaan mahdollisimman paljon irti. Toki siinä sitten joutuu tinkimään jonkin verran mekaanisesta kuormasta, mutta ihan maalaisjärjellä ajatellen, eikö tuo olisi tehokkain/turvallisin tapa. Ykkösiin ei ehkä optimaalisin, kun oletettavasti negatiivisen korostaminen syö räjähtävyyttä..
Eikös Mikellä aika sama tahti ole mitä Yatesillä tuossa videossa? Hieman ehkä eri painotuksella missä eniten hidastaa mutta kokonaisuudessaan negatiivinen osuus yhtä hitaasti
 
Tämä oli hyvä. Sellainen kiinnostelee, että oletko koskaan treenannut punnerruksia Yates-tyyliin, jossa tuo kontrolli viedään ns. överiksi ja negatiivisesta otetaan mahdollisimman paljon irti. Toki siinä sitten joutuu tinkimään jonkin verran mekaanisesta kuormasta, mutta ihan maalaisjärjellä ajatellen, eikö tuo olisi tehokkain/turvallisin tapa. Ykkösiin ei ehkä optimaalisin, kun oletettavasti negatiivisen korostaminen syö räjähtävyyttä..
Mä olen käyttänyt todella hitaita penkissä vaan ylipainon negatiivisina.
 
Miken pitäis lukea ääneen jollekin meditaatiokasetille, ku tulee rauhallinen fiilis kuunnellessa 😄
Vaikka raamattua, koko vanha testamentti. :nolo:
 
Pitäskö Mikenki alkaa laajentamaan bisneksiä? Hullua tää meno kyllä :D
 

Liitteet

  • af73993dbd54933b.jpg
    af73993dbd54933b.jpg
    87,5 KB · Katsottu: 454
Pitäskö Mikenki alkaa laajentamaan bisneksiä? Hullua tää meno kyllä :D
Mä en toki sais myytyä yhtään, mut mä tiedän kenen pierua ostettais 70 euroa purkki, Vatanen.

Amourantti on sillä levelillä kanssa, että vois kuvata vaikka tunnin mustaa seinää ja jengi kattois 200k kertaa "tätä on odotettu".
 
Mä en toki sais myytyä yhtään, mut mä tiedän kenen pierua ostettais 70 euroa purkki, Vatanen.

Amourantti on sillä levelillä kanssa, että vois kuvata vaikka tunnin mustaa seinää ja jengi kattois 200k kertaa "tätä on odotettu".
Miksi muuten poistit artikkelin Se Tuupovaaran Kaveri ? Tämä se kuuluisa ylistyskirjoitus
 
Miksi muuten poistit artikkelin Se Tuupovaaran Kaveri ? Tämä se kuuluisa ylistyskirjoitus
Koska se aiheutti valtavasti pahaa oloa eikä ollenkaan positivisia fiboja ihmisille. Sä kyllä tiedät kun varmaan olet asiasta muualla kirjoittanut jo.
 
Mikäs mittaus tää on? Ois mielenkiintoista kokeilla kun pitkittynyt olkapäävamma ja nilkan murtuma saanut silminnähtävää epäbalanssia aikaiseksi
 
Mä en toki sais myytyä yhtään, mut mä tiedän kenen pierua ostettais 70 euroa purkki, Vatanen.

Amourantti on sillä levelillä kanssa, että vois kuvata vaikka tunnin mustaa seinää ja jengi kattois 200k kertaa "tätä on odotettu".

Vatasesta puheen ollen, onko Jooelin kanssa tulossa podcastia jossain vaiheessa? Edellisestä alkaa olemaan kohta jo vuosi.
 
Vatasesta puheen ollen, onko Jooelin kanssa tulossa podcastia jossain vaiheessa? Edellisestä alkaa olemaan kohta jo vuosi.
Jos se kysyy, niin joo, en viitti häiritä kun on kiireinen.
 
Back
Ylös Bottom