OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Hessun matkakuva.

Pakkotoisto_black_poodle_with_headphones_mount_everest_6287fe48-1b5a-41b2-8eb6-2ac7d3090598.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tilattua Apple tv ja olit ainut mieleen tullut Apple asiantuntija jolta kysyä apuja. Saako tota kuvailutulkkaus tyylistä tekstitystä vaihdettua tavalliseksi jotenkin?

On ainakin tälleen kun ei ole tuollaiseen tekstitykseen tottunut, todella rasittava ja sekava seurata.

Ja hyviä sarjavinkkejäkin voi heittää. Foundation nyt ensimmäisenä tuolta osui silmään mielenkiintoisena.
 
Tuli tilattua Apple tv ja olit ainut mieleen tullut Apple asiantuntija jolta kysyä apuja. Saako tota kuvailutulkkaus tyylistä tekstitystä vaihdettua tavalliseksi jotenkin?

On ainakin tälleen kun ei ole tuollaiseen tekstitykseen tottunut, todella rasittava ja sekava seurata.

Ja hyviä sarjavinkkejäkin voi heittää. Foundation nyt ensimmäisenä tuolta osui silmään mielenkiintoisena.
En osaa sanoa tosta tekstityksestä kun en ole itse mitenkään muutellut.

Hyviä sarjoja Applella on kyllä prosentuaalisesti perkeleen paljon, ne tekee timanttista tavaraa pienemmällä volyymilla.

1. Ted Lasso - Pitkään suorastaan välttelin, ei kiinnostanut yhtään, mutta ei ole suotta ylistetty, aivan loistava sarja.
2. Morning show - Törkeen kova.
3. Tehran - Iraniin ja Mossadiin keskittyvä piinaavan hyvä sarja.
4. For all mankind - Mielenkiintoinen visio vaihtoehtoisesta 60-luvusta kuun valloituksesa.
5. Defending Jacob - Loppuun asti tiukkaa lakitaistelua.

Applella on tuo näyttelijäkaarti aina kultaa myös.
 
Ihan vaan mietin.

Lionel Messi, who signed a four-year, $674 million contract with FC Barcelona in 2017.

Kuinka paljon hyvää maailmassa aiheuttaa Messin 674miljoonaa? Ehkä se saa suvulleen komeet asunnot ja autot ja sen semmoista ja jää yli vielä 600 miljoonaa. Entäs jos toi raha olis annettu vaikka lasten syöpäsairaaloille, paljonko se olis generoinut hyvää? Jos mä seuraisin jalkapalloa, niin en kyllä kannattais yhtään seuraa, joka on valmis noin mielisairaaseen touhuun. 600 miljoonaalla saa aika paljon jo aikaan hyvää.
 
Ihan vaan mietin.

Lionel Messi, who signed a four-year, $674 million contract with FC Barcelona in 2017.

Kuinka paljon hyvää maailmassa aiheuttaa Messin 674miljoonaa? Ehkä se saa suvulleen komeet asunnot ja autot ja sen semmoista ja jää yli vielä 600 miljoonaa. Entäs jos toi raha olis annettu vaikka lasten syöpäsairaaloille, paljonko se olis generoinut hyvää? Jos mä seuraisin jalkapalloa, niin en kyllä kannattais yhtään seuraa, joka on valmis noin mielisairaaseen touhuun. 600 miljoonaalla saa aika paljon jo aikaan hyvää.

Toisaalta jenkeissa jaettiin koronan aikana tasapuolisesti jokaiselle aikuiselle puhtaana käteen noin pari tonnia, eli yhteensä 817 miljardia. Afrikkaan on mennyt 60-luvulta lähtien puhtaasti avustuksina 1200 miljardia, eli 1 200 000 000 000 dollaria.

Eipä näistä kumpikaan ole ratkaissut käytännössä mitään.
 
Ihan vaan mietin.

Lionel Messi, who signed a four-year, $674 million contract with FC Barcelona in 2017.

Kuinka paljon hyvää maailmassa aiheuttaa Messin 674miljoonaa? Ehkä se saa suvulleen komeet asunnot ja autot ja sen semmoista ja jää yli vielä 600 miljoonaa. Entäs jos toi raha olis annettu vaikka lasten syöpäsairaaloille, paljonko se olis generoinut hyvää? Jos mä seuraisin jalkapalloa, niin en kyllä kannattais yhtään seuraa, joka on valmis noin mielisairaaseen touhuun. 600 miljoonaalla saa aika paljon jo aikaan hyvää.
Periaatteessa järjeton palkka, mutta samaan aikaan Messi on/oli tuottanut neljässä vuodessa barcalle 250miljoonaa yli palkkakulujen. Eise tietysti poista kysymystä mitä sillä olisi saannut ja vastaus tulikin ylempää. Ei oikein mitään loppupeleissä.
 
Ihan vaan mietin.

Lionel Messi, who signed a four-year, $674 million contract with FC Barcelona in 2017.

Kuinka paljon hyvää maailmassa aiheuttaa Messin 674miljoonaa? Ehkä se saa suvulleen komeet asunnot ja autot ja sen semmoista ja jää yli vielä 600 miljoonaa. Entäs jos toi raha olis annettu vaikka lasten syöpäsairaaloille, paljonko se olis generoinut hyvää? Jos mä seuraisin jalkapalloa, niin en kyllä kannattais yhtään seuraa, joka on valmis noin mielisairaaseen touhuun. 600 miljoonaalla saa aika paljon jo aikaan hyvää.
Eiväthän nuo potkupalloilijoiden liksat riitä edes elämiseen; kähmiä täytyy ja verottajalta jemmailla mahdollisimman paljon, jotta saa edes perheelle särvintä pöytään. Näiden Messien ja Ronaldojen puuhastelu antaa ihan uuden merkityksen termille "rakkaudesta lajiin".
 
En osaa sanoa tosta tekstityksestä kun en ole itse mitenkään muutellut.

Hyviä sarjoja Applella on kyllä prosentuaalisesti perkeleen paljon, ne tekee timanttista tavaraa pienemmällä volyymilla.

1. Ted Lasso - Pitkään suorastaan välttelin, ei kiinnostanut yhtään, mutta ei ole suotta ylistetty, aivan loistava sarja.
2. Morning show - Törkeen kova.
3. Tehran - Iraniin ja Mossadiin keskittyvä piinaavan hyvä sarja.
4. For all mankind - Mielenkiintoinen visio vaihtoehtoisesta 60-luvusta kuun valloituksesa.
5. Defending Jacob - Loppuun asti tiukkaa lakitaistelua.

Applella on tuo näyttelijäkaarti aina kultaa myös.
Ehdoton ykkönen puuttuu listalta. See - loistavaa Momoan settiä
 
Ihan vaan mietin.

Lionel Messi, who signed a four-year, $674 million contract with FC Barcelona in 2017.

Kuinka paljon hyvää maailmassa aiheuttaa Messin 674miljoonaa? Ehkä se saa suvulleen komeet asunnot ja autot ja sen semmoista ja jää yli vielä 600 miljoonaa. Entäs jos toi raha olis annettu vaikka lasten syöpäsairaaloille, paljonko se olis generoinut hyvää? Jos mä seuraisin jalkapalloa, niin en kyllä kannattais yhtään seuraa, joka on valmis noin mielisairaaseen touhuun. 600 miljoonaalla saa aika paljon jo aikaan hyvää.

On se varmasti hyväntekeväisyyteenkin laittanut. Ja tuommosilla rahasummilla sillä on sijoitettunakin pääomaa ihan helvetisti joka sitten välillisesti sekä suoraan työllistää ihan saatanasti ihmisiä.
 
Ihan vaan mietin.

Lionel Messi, who signed a four-year, $674 million contract with FC Barcelona in 2017.

Kuinka paljon hyvää maailmassa aiheuttaa Messin 674miljoonaa? Ehkä se saa suvulleen komeet asunnot ja autot ja sen semmoista ja jää yli vielä 600 miljoonaa. Entäs jos toi raha olis annettu vaikka lasten syöpäsairaaloille, paljonko se olis generoinut hyvää? Jos mä seuraisin jalkapalloa, niin en kyllä kannattais yhtään seuraa, joka on valmis noin mielisairaaseen touhuun. 600 miljoonaalla saa aika paljon jo aikaan hyvää.
Hurjia on summat kyl. Nyttenhän kun Messin soppari loppuu kesällä psg:ssa, on saudit yrittäny ostaa 300 miljoonalla€/ vuosi Messiä. Ei taida silti rahan perään olla kun ilmeisesti jatkaa psg:ssa jollain 30 miljoonan palkalla.

Ronaldohan sinne jo meni 200miljoonan palkalla, sisältää kyl pakolliset mainos hommelit sun muut.

Ja ihan älyttömästi nää laittaa hyväntekeväisyyteen rahaa, erityisesti just lasten sairaaloille, lasten ja nuorten jalkapalloon kellä ei olis ilman tukea mahdollisuutta harrastaa ym.

Tänää tuleekin ManU - ManCity peli.
 
Aika ihanteelliset paineet. Onko ollu aina noin hyvät vai ootko ylipäätään mittaillu miten aktiivisesti? Itellä huomannu, että paineet (ja sykkeet) paljon paremmat sillon kun ei käytä nuuskaa vs. kun käyttää.
Mulla on aina hyvät paineet jos pysyn alle 95 kilon, 100 kilossa tuntuu ainakin että nousee. Mittailen tasaisesti noita.
 
Ihan vaan mietin.

Lionel Messi, who signed a four-year, $674 million contract with FC Barcelona in 2017.

Kuinka paljon hyvää maailmassa aiheuttaa Messin 674miljoonaa? Ehkä se saa suvulleen komeet asunnot ja autot ja sen semmoista ja jää yli vielä 600 miljoonaa. Entäs jos toi raha olis annettu vaikka lasten syöpäsairaaloille, paljonko se olis generoinut hyvää? Jos mä seuraisin jalkapalloa, niin en kyllä kannattais yhtään seuraa, joka on valmis noin mielisairaaseen touhuun. 600 miljoonaalla saa aika paljon jo aikaan hyvää.
Mikehän on kans hyvätuloinen mitä joskus oli jossain jotku verotuloja nuuskinu niin etkös tienannu yli 60K/vuodessa joka on tuplat normaaliin duunariin,paljon olet itse laittanut hyväntekeväisyyteen?
Satanenki kuukaudessa auttaa vaikka hurstin ruoka-avussa paljon,sillä saa vaikka pari köyhää lapsiperhettä esim. jouluruokakassin saatika mitä saa 1200€/kk jos satasen vuodessa laittaa. Tai lapsisyöpäpotilaille. Tai mihin itse haluaa,mutta luulis että tuollasilla tuloilla laittaa jos "vaatii" muitakin laittamaan...Ronaldo ja Messihän kyllä tuuppa jopa miljoonia hyväntekeväisyyteen jos googlaa.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom