OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Sinua ne tuntuu todistetusti enemmän kiinnostavan. Lisäksi itse en tee podcasteja, joissa höpöttäisin dildoista ja miesten perserei'istä.
Sen sijaan anonyyminä puhut niistä jo monettako kertaa :D Ja kun sä et mitään muuta voi, niin anna palaa vaan. Podcastitkin kuuntelet niin tarkkaan :D Anna tulla nyt kaikki paha olo ulos, pura ihan suoraan sydämestä, kyllä mä kuuntelen enkä suutu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aho täältä Joensuusta... painaa ihan helevetisti hommia ja päivystystä niin kyllähän siinä kuuluu ollakkin jo painetta tilillä. Ja varmasti pätevimpiä ell Suomessa.

Ja mies tekee tuota työtä kyllä ihan täydestä sydämestä elukoita kohtaan. Hyvin jossain haastattelussakin tokaisi, ettei halua lähteä yksityiseksi eläinlääkäriksi kun kokee että kaikilla eläimillä on oikeus saada apua kun sen tarvis.
Jos on kuntapuolella paljon hommaa ja diggaa siitä, niin se ois toisaalta myös tyhmää lähteä yksityiseksi, koska kuntapuolella ei tarvitse maksaa laitteita, tiloja jne. koska noh, kunta maksaa. Yksityisenä pitäs itse hankkia ne tilat, röntgenit, labrakoneet tai vaihtoehtosesti lähettää ulkoiseen labraan josta tulee sit omat kustannuksensa.
 
Sinua ne tuntuu todistetusti enemmän kiinnostavan. Lisäksi itse en tee podcasteja, joissa höpöttäisin dildoista ja miesten perserei'istä.
Nämä on kyllä hassuja tapauksia. Mike on niin perseestä, mutta silti seurataan jokaikisessa somessa ,katsotaan jokanen video,striimi,podcast ensimmäisten joukossa. Eipä noi faneista eroa mitenkään, paitsi ehkä pakkomielteisempiä
 
Mihin se reppana katosi kun ei enää avaudu, on niin kiva huutistella noiden marmatuksille.

Asiaakin, 2 podcastia tein perjantain aikana.

Screenshot-2022-12-30-at-16.48.41.jpg
 
Varsin karua tekstiä mutta joukossa myös sellaista joka ihan yleisellä tasolla herättää keskustelua vaikka se erittäin herkkäaihe onkin että Nyyssölä olisi laittanut täyteainetta ojentajiinsa. Kuinka moni pakkiksen lukijoista on sitä mieltä että Nyyssölä on todennäköisesti laitattanut syntholit tms. ojentajiinsa tai kenen mielestä ne näyttävät ylipäätään sellaisilta että olisivat treenaamalla tuollaiseksi tulleet. Kun katsoo hieman vanhempia kuvia ja vertaa tuoreimpiin niin yhtäkkiä on erittäin iso ero havaittavista ojentajissa. Itse olen lajia kuitenkin jollainlailla seurannut reilut 20 vuotta niin luonnottomilta potkilta nuo nykyiset kädet näyttävät ja väitänkin että niihin on lykätty täyteaineita paljon todennäköisemmin kuin että ei olisi.
Onpas sulla kova kiinnostus mun ojentajia kohtaan kun niin monessa eri ketjussa pohdit niiden aitoutta? Kuten jo Kotipohjan ketjussa mainitsin, niin saat tulla puristelemaan ojentajia ihan milloin vain ja tutkia niiden aitoutta. Kun ilmeisesti vaikutat olevan asiantuntija, niin varmasti tiedät miltä oikea ja väärä lihas tuntuu. ☺️
 
@Mike Pelkkää rakkautta vaan Maikille, piis änd laav. Toivottavasti Hessu voi hyvin =)
Samoin, Hessu voi hyvin, tosin vähän totuttelua kun se painopiste muuttui, meni ihan hyvin kolmella kun oli vielä jalka siinä roikkumassa, mutta nyt se ei aina ymmärrä pissata vasemmalle puolelle, vaan oikealle ja toki sillon kun tukijalka on poissa, niin kaatuu. Ja tätä ei auta kyllä laisinkaan liukas keli kun se pomppii ja paino aina tulee yhdelle jalalle pienellä hypyllä. Sais nyt äkkiä toi haava parantua ja tikit pois, niin pääsee fyssarille vahvistamaan oikeaa jalkaa.
 
Aika perus settiä että seurataan jotain urheilijaa vain siksi että pääsee vittuilemaan someen. Etsimällä etsitään mtä ihminen "tekee väärin". Paulan ketjussa näitä vaikka kuinka paljon. Usein nämä tyypit ovat luonteeltaan muissakin asioissa kaikesta marmattavia neganiiloja. Ei mua ainakaan kiinnosta seurata ihmisiä jotka eivät kiinnosta positiivisessa mielessä. Ei tee elimistölle hyvää kun pää on täynnä negatiivista virtaa.
Lätkän puolella Patrik Laine hyvä esimerkki. Varmasti suomen seuratuin kiekkoilija. Näistä varmaan puolet seuraa vittuilun takia 😅
 
Aika perus settiä että seurataan jotain urheilijaa vain siksi että pääsee vittuilemaan someen. Etsimällä etsitään mtä ihminen "tekee väärin". Paulan ketjussa näitä vaikka kuinka paljon. Usein nämä tyypit ovat luonteeltaan muissakin asioissa kaikesta marmattavia neganiiloja. Ei mua ainakaan kiinnosta seurata ihmisiä jotka eivät kiinnosta positiivisessa mielessä. Ei tee elimistölle hyvää kun pää on täynnä negatiivista virtaa.
Lätkän puolella Patrik Laine hyvä esimerkki. Varmasti suomen seuratuin kiekkoilija. Näistä varmaan puolet seuraa vittuilun takia 😅
Pitää omassa elämässä olla paljon luppoaikaa ja tyhjyyttä, kun toisten vihaamiseen ja solvaamiseen elämäänsä tuhlaavat.
 
Tän skenen ympärille on kehittynyt semmoinen perskärpästen armeija, jotka työnkaltaisesti seuraa ja päivittelee mitä kukakin teki ja mitä sanoi ja jos ei sano, niin sitten vatvotaan yhdessä vuosien takaisia juttuja. Ja se on aivan patologisella tasolla ja selkeesti käy työstä, koska hyvin tarkkaan seurataan joka ikinen tuotos ja harmia aiheuttaa sitten aivan käsittämättömät jutut, jotka normaali ihminen ohittaa huomaamatta niitä laisinkaan.

Mä en ole sitä oikein ymmärtänyt, että mikseivät ne toteuta omaa mantraansa ja vain ignooraa jos joku ottaa päähän. Kuin helppoa. Mut ei, kaikki menee tunteisiin.
 
Voi olla myös yksinäisyyttä, sosiaalisia ongelmia, ainoa elämä on somessa ja mitä lie. Samaan aikaan kurjaa ja perseestä, riippuu miltä kantitla katsoi
 
Ihmetyttää myös toisten ihmisten elämäntyylin ja arki rutiinien haukkuminen vertaamalla niitä omiin. " Tuo ei syö koskaan herkkuja eikä käy baarissa. Elämästä puuttuu kaikki ilo ". Ihminen ei ole onnellinen jos tekee asioita joista tykkää? Pitäisi tehdä myös juttuja jotka eivät kiinnosta ? Miksi herkkuja pitäisi syödä jos ei kiinnosta ? Siksi koska muutkin syövät ? Eiköhän meistä jokainen meistä osaa rakentaa elämänsä asioista joista itse nauttii. Miksi ihmeessä pitäisi apinoida toisten tyyliä elää.
 
Aika perus settiä että seurataan jotain urheilijaa vain siksi että pääsee vittuilemaan someen. Etsimällä etsitään mtä ihminen "tekee väärin". Paulan ketjussa näitä vaikka kuinka paljon. Usein nämä tyypit ovat luonteeltaan muissakin asioissa kaikesta marmattavia neganiiloja. Ei mua ainakaan kiinnosta seurata ihmisiä jotka eivät kiinnosta positiivisessa mielessä. Ei tee elimistölle hyvää kun pää on täynnä negatiivista virtaa.
Lätkän puolella Patrik Laine hyvä esimerkki. Varmasti suomen seuratuin kiekkoilija. Näistä varmaan puolet seuraa vittuilun takia 😅
Ei vittu 🤦 luuletko oikeasti että joku sen takia seuraa että pääsee vittuilee 🤣
 
Back
Ylös Bottom