OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvät uudet vuodet Mikelle ja kiitokset tämän vuoden materiaalista! Kaikki on hyvin pitkälti tullut katseltua. Henkan kanssa tehty bodcast oli loistava. Hyvin teillä Henkan kanssa juttu kulkee! Mukava katsoa tuollaista paloa ja intoa tekemiseen! Tänks💪
 
Hyvät uudet vuodet Mikelle ja kiitokset tämän vuoden materiaalista! Kaikki on hyvin pitkälti tullut katseltua. Henkan kanssa tehty bodcast oli loistava. Hyvin teillä Henkan kanssa juttu kulkee! Mukava katsoa tuollaista paloa ja intoa tekemiseen! Tänks💪
Samoin sulle.
 
Hyvää uutta vuotta Mikelle! Kiitos, kun tarjoat tällaisen alusta jutteluun. Kiitos myös skenen kalluille, tuotte paljon iloa ja komiikkaa elämääni. Vuoden hupiukko -finaali on ilmeisesti ratkennut ja Niemi ilmeisesti voitti suvereenisti, onnittelut! Onnea myös muille, kakkossijalle oli uusiakin pyrkyreitä.
 
Tän skenen ympärille on kehittynyt semmoinen perskärpästen armeija, jotka työnkaltaisesti seuraa ja päivittelee mitä kukakin teki ja mitä sanoi ja jos ei sano, niin sitten vatvotaan yhdessä vuosien takaisia juttuja. Ja se on aivan patologisella tasolla ja selkeesti käy työstä, koska hyvin tarkkaan seurataan joka ikinen tuotos ja harmia aiheuttaa sitten aivan käsittämättömät jutut, jotka normaali ihminen ohittaa huomaamatta niitä laisinkaan.

Mä en ole sitä oikein ymmärtänyt, että mikseivät ne toteuta omaa mantraansa ja vain ignooraa jos joku ottaa päähän. Kuin helppoa. Mut ei, kaikki menee tunteisiin.

Pätee kaikkeen ja siinä on aina se hyvä puoli, että tulee ilmaista näkyvyyttä ja kuuluvuutta. Silloinen Elviksen managerikin aikoinaan teki päätöksen, kun fanipinssejä rupesivat painamaan, että myydään molempia I love Elvis ja Elvis sucks, tuplahyöty. Molemmat ruokkii toisiaan ja sitä kautta itseä.

Parasta on se, että ne länkyttäjät luulee, että ne saa negatiivista aikaan, mutta tosiasia on ettei sitä saa aikaan kuin olemalla antamatta huomiota ollenkaan ja siihen ne ei pysty. Täysin ilmaiseksi asut niiden päässä eikä ne pysty lopettamaan.
 
Hyvää uutta vuotta Mikelle! Kiitos, kun tarjoat tällaisen alusta jutteluun. Kiitos myös skenen kalluille, tuotte paljon iloa ja komiikkaa elämääni. Vuoden hupiukko -finaali on ilmeisesti ratkennut ja Niemi ilmeisesti voitti suvereenisti, onnittelut! Onnea myös muille, kakkossijalle oli uusiakin pyrkyreitä.
Mitä helvettiä? Melkoinen pettymys, mun pitäis automaattisesti voittaa koska olen minä ja olemassa, riippumatta mitä teen tai olen tekemättä. Vitun luuserit betat eivät enää osaa edes vihata kunnolla.
 
Parasta on se, että ne länkyttäjät luulee, että ne saa negatiivista aikaan, mutta tosiasia on ettei sitä saa aikaan kuin olemalla antamatta huomiota ollenkaan ja siihen ne ei pysty. Täysin ilmaiseksi asut niiden päässä eikä ne pysty lopettamaan.
Sehän tossa onkin ollut koomista, kun ne tosissaan luulee, että toi lapsellinen lässyttäminen ja teletappimainen samojen asioiden hokeminen muuttaisi mitään. Ne linkittää videoita sinne kokoajan ja sitten niistä puhutaan. Samoin käydään selaamassa Pakkotoistoa vuosia taaksepäin etsien jotain mitä olen sanonut jo ennen niiden syntymää. Se taas sataa tännepäin, ylilaudan ylläpito tajus jossain vaihessa ton ja estivät pakkotoiston linkityksen koska huomasivat että ovat ilmainen mainosalusta. Mutta ne eivät voi katkaista keskustelua musta kun se tappaa sen fit alueen kokonaan.
 
Täällä kun on ollut puhetta valheellisesta mainonnasta niin mitäs mieltä tästä

Etusivulla postaus aiheesta ylipäätänsä.

 
Jätän perseennuolennat, dildottelut sun muut homostelut sulle ja sun poikaystävilles.
Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan, ootko sä yhtä suulas tän safespacen ulkopuolellaki? Puhutko ihan vakiosti tälleen tuntemattomille ihmisille, joita et oo ikinä nähnyt, etkä ikinä tule näkemäänkään? Jos et, ni heikkoa esitystä, ja kaikki nää tilitykset on merkityksettömiä. Pitää olla konsistentti linja, eikä piilotella sen anonymiteetin takana selkärangattomana. Pahoittelen toki, jos oikeesti käyttäydyt tolleen kaikkialla. Kenenkään kommenteissa ei oo mitää vitun järkeä, jos te ootte niin kakkapyllyjä, ettei sama show jatku ruudun toisella puolella.
 
Teillä oli Artturin kanssa puhetta, että treenaisitte yhdessä selkää. Onko yhteistreeniä odotettavissa?

P.S. Hessulle pikaista paranemista!
 
Teillä oli Artturin kanssa puhetta, että treenaisitte yhdessä selkää. Onko yhteistreeniä odotettavissa?

P.S. Hessulle pikaista paranemista!
Ei oo asiaa palattu, Hessu kiittää ja itseasiassa hyvin palautunut, ens viikolla tikit pois.
 
Juuri piti tämän perään tulla kyselemään mutta täällähän se löytyi. Hyviä tipsejä, kiitos 👍 Se on jännä miten se itselläkin pysyy hyvin kontrollissa kaikissa muissa PAITSI siinä tanko penkissä. Siinä se tuppaa menemään aina ”egoiluksi” Käsipainoilla tai vipuvarsilaitteilla pysyy aina paremmin tekniikka kasassa 😅
Itsellä pitkäkätisenä sopinut aina Smith & vipuvarsilaitteet vapaata tankoa paremmin, mutta voishan tuolle vapaalle antaa vielä uudemman mahdollisuuden.
 
Ajatelkaa aktiivisesti sitä rintalihaksen maksimaalista venyttämistä kun teette tangolla. Älkää ajatelko alas/ylös liikettä. Teette noston sillai kuin jännittäisitte jousen, alussa nopeaan ja ääripäässä kun viritetään maksimiin, se on kiree.
 
Back
Ylös Bottom