Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelleilen vielä videolla mutta moni CBB kisaajista on entisiä käyttäjiä joilla lihasmuisti toimiessaan palauttaa lihaksiston. Eli jos on joskus aiemmin käyttänyt sitä ei näy testeissä tietenkään mutta lihasmuisti toimii.Laita nyt sitä todistetta siitä että CBB kisaajat eivät ole natikoita! Älä pelleile millään videoilla tai muulla paskalla.
CBB kisaajista on entisiä käyttäjiä joilla lihasmuisti toimiessaan palauttaa lihaksiston.
Missä sitä näyttöä on nyt? Oletko pelkkä jankkaava trolli, seuraava viestisi selvittää sen, löytyykö sitä näyttöä vai spämmäätkö vain videota millä ei ole mitään merkitystä?!
Missä sitä näyttöä on nyt? Oletko pelkkä jankkaava trolli, seuraava viestisi selvittää sen, löytyykö sitä näyttöä vai spämmäätkö vain videota millä ei ole mitään merkitystä?!
Sundel vahvistaa sen jonka jo kerroin.Niin nakot nyt todisteita siitä, että testaus toimii ja ei puhtaat jäävät nalkkiin.
Nyt kysyn taas tätä samaa mitä muutamalta muultakin olen kysynyt, oletko tyhmä vai trolli?
Aika paljon on fitneksen puolelta ja samoin CBB:nTrollihan se oli.
En enään ruoki keskustelua trollin kanssa, anteeksi muut foorumin lukijat, että alennuin taas tähän.
Jotenkin hullua, ettei ne tommoisessa pikku ihmismäärässä katso sieltä tiedoista, että tolla yhdellä on simppeli parin minsan homma, että hoidetaan se eka alta, että laittakaa rokote valmiiksi. Ihmekös tuolla on ruuhkaa jos noita hoidellaan aina tulojärjestyksessä, tosin kun rinta meni, niin mä olin siellä ekana, mut kaikki meni kyllä mun ohi 4 tuntia.Häiritsevän paljon kuullut noita tapauksia, että tolkuton odottaminen palkitaan muutaman minuutin kestävällä päin vittuja menneellä suorituksella. Mitenkään väheksymättä työskenteleviä henkilöitä jotka monesti tahtomattaan joutuvat osaamistaan isompaan rooliin. Kenkkuja hommia kyllä nuo eläimen puremat, muutaman kerran koira purrut ja hiton pitkään ollut pienen haavan ympärys kipeänä.
Typerimpänä esimerkkinä minkä tiedän, kaveri odotteli kipeän muksun kanssa päivystyksessä lupalappua töihin että lapsi on kipeänä, kuuden tunnin odottelun jälkeen kävi hoitaja pahoittelemassa tilannetta, mittasi lapsen lämmön odotusaulassa ja totesi että kipeä on, lappu tulee kohta. Sinänsä systeemi kusee jo siinä, että joissain työpaikoissa tuollainen käynti edes pitää tehdä. Mutta vahvasti sen jälkeen miettinyt, että riittäisi yksi kiertävä hoitaja mikä kävisi kaikki pikkuhommat rykimässä vaikkapa vartin välein aulassa ja saisi turhat jonottelijat muualle.Jotenkin hullua, ettei ne tommoisessa pikku ihmismäärässä katso sieltä tiedoista, että tolla yhdellä on simppeli parin minsan homma, että hoidetaan se eka alta, että laittakaa rokote valmiiksi. Ihmekös tuolla on ruuhkaa jos noita hoidellaan aina tulojärjestyksessä, tosin kun rinta meni, niin mä olin siellä ekana, mut kaikki meni kyllä mun ohi 4 tuntia.
Ylipäätään päivystyksiin ei saisi suoraan vaan kävellä. Pitäisi olla aina ennakkosoitto, jossa arvioidaan onko tarvetta sinne tulla. Joku saikkulapun kirjoittaminen ei ole tälläinen asia. Kun on selvä etukäteissoitto, niin samalla pystyy sinne jonotuslistalle laittamaan vaikka korostevärillä sellaisia jotka vaativat nopeaa huomiota tjspTyperimpänä esimerkkinä minkä tiedän, kaveri odotteli kipeän muksun kanssa päivystyksessä lupalappua töihin että lapsi on kipeänä, kuuden tunnin odottelun jälkeen kävi hoitaja pahoittelemassa tilannetta, mittasi lapsen lämmön odotusaulassa ja totesi että kipeä on, lappu tulee kohta. Sinänsä systeemi kusee jo siinä, että joissain työpaikoissa tuollainen käynti edes pitää tehdä. Mutta vahvasti sen jälkeen miettinyt, että riittäisi yksi kiertävä hoitaja mikä kävisi kaikki pikkuhommat rykimässä vaikkapa vartin välein aulassa ja saisi turhat jonottelijat muualle.
Haartmanin päivystyksessä n. 10 vuotta sitten oli 6 potilashuonetta joihin mahtuu xx määrä potilaita. Se odotusaula tosiaan saattaa näyttää olevan ihan kuollut, mut siellä hoitohuoneissa sit voi olla ihan eri meininki. Sairaalan toimintaa on ihan mahdotonta arvioida niistä kaikille avoinna olevista odotustiloista. Vähän sama kuin sanoisi, että baarissa on paska meininki kun on vasta jonottamassa sisään .Varmuuden vuoksi, MÄ KYLLÄ tiedän, että siellä on sydänkohtauspotilaita, ammuttuja, pää kainalossa jne jne, tosin ei tuona päivänä, että ei tartte taas alkaa vittuilemaan. Ne spurgut jotka siinä mun kanssa oli, ei vaikuttanut sen akuuteimmilta kuin minä.
11 vuotta tulee täyteen. Vaihtoehdot oli lopetus(ei vitussa), nivelen jäykistäminen ja amputaatio. Amputaatio ens viikon tiistaina raukalle. Mut Hessu on reipas ja pärjää kyllä kolmella tassulla.Paljo Hessulla oli ikää, harmillinen homma toi tassun kohtalo.
Juu, uskon et pärjää hyvin. Tolla iällä varmaa vähä on rauhottunu meno kuitenkin. Ja pienet taitaa pärjätä paremmin kolmella kuin isot.11 vuotta tulee täyteen. Vaihtoehdot oli lopetus(ei vitussa), nivelen jäykistäminen ja amputaatio. Amputaatio ens viikon tiistaina raukalle. Mut Hessu on reipas ja pärjää kyllä kolmella tassulla.