OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pelle
Laita nyt sitä todistetta siitä että CBB kisaajat eivät ole natikoita! Älä pelleile millään videoilla tai muulla paskalla.
Pelleilen vielä videolla mutta moni CBB kisaajista on entisiä käyttäjiä joilla lihasmuisti toimiessaan palauttaa lihaksiston. Eli jos on joskus aiemmin käyttänyt sitä ei näy testeissä tietenkään mutta lihasmuisti toimii.
Eikä CBB kisaajia testata muualla kuin Suomessa ja Virosssa joten käytännössä heidän pitäisi olla huomattavasti huonompikuntoisia kuin vastaavat muualla maailmassa.
Lisäksi CCB:n voittaja saa pro kortin joka oikeuttaa kisaamaan sitten kilpailuissa joissa joutuu roinaamaan Eli mikä päämäärä?
Kyllä noita käryjä on noidenkin osalta tapahtunut Osa ei ole kärynnyt moni sen lihasmuistin ansiosta.Kun yrittää tietyt lihaksikkuuden rajat ei yksinkertaisesti voi olla naturaali vaikka miten menisi testeistä läpi Jotain on tehty.
Lisäksi kuka CBB kisaaja edes näyttää miltään bodarilta ?

Tässä naturaali:

View: https://youtu.be/2ikCxcRi0RM

Missä sitä näyttöä on nyt? Oletko pelkkä jankkaava trolli, seuraava viestisi selvittää sen, löytyykö sitä näyttöä vai spämmäätkö vain videota millä ei ole mitään merkitystä?!

Trollihan se oli.

En enään ruoki keskustelua trollin kanssa, anteeksi muut foorumin lukijat, että alennuin taas tähän.
Aika paljon on fitneksen puolelta ja samoin CBB:n
Et tietenkään jatka koska sinulla ei ole perusteita väittää vastaan.
Mikäli noin moni käryää body lajissa niin miten muut kilpailijat voivat olla puhtaita koska näissä lajeissa anaboliset ovat ehto eivät poikkeus.

Striimissä perjantaina Hessu halus syliin, no Hopo aina kun Hessu otetaan syliin, ei tykkää siitä vaan koittaa vetää Hessua maahan. Nostin normaalisti mutta peukalo osui kipean jalan kainaloon ja vaihteeksi taas muljahti olkapää paikaltaan ja koira huusi todella pahasti. Jatkoi huutamista ja koitin tassua että sen sais takaisin, hädissään Hessu paniikissa puri mua peukaloon yläosaan, johon kaksi vekkiä joista tuli heti verta. Joo, paniikki koiralla, tuo ei koskaan tekisi tommoista muuten.

Striimi poikki ja koiraa hoitamaan, sitten omaoloon kysymys, että pitääkö ottaa jäykkäkouristusrokote kun edellisestä on aikaa melkein 30 vuotta. Sieltä soitettiin 30min päästä 2300 aikaan ja sanottiin, että mee 3 päivän sisään hakemaan se Kivelän asemalta. 10 min päästä soitti uudestaan, että uudet ohjeet on, että jos eläin puree käteen tai genitaalialueelle, pitää mennä välittömästi hakemaan rokote. No siitä sitten Hartmanniin, josta ikävät kokemukset. Asema oli melkein kuollut, 10 minsaa summeria sain painella ennenkuin päivystykseen pääsi. Sitten respaan jossa sanottiin, että meet tonne jonottamaan että kutsutaan sitten, sanoin että onkos tämä samanlainen keissi kuin viimeksi, että istuin 4 tuntia rinta poikki vaikka sanottiin että pääsen ekana kun lääkäri tulee. Se vannoi että pääsen kyllä.

2,5 tuntia siinä sitten meni ja toimitus 2minuuttia. Sama tyyppi joka oli respassa, tuli virolaisen lekurin ohjeiden mukaan tökkäämään rokotteen. Se ei aspiroinut eikä mitään, törkkäs vaan ja kun se kääntyi, mä sanoin että taisit osua verisuoneen kun verta valui jo sormenpäistä penkille. Se oli että "oho, harvoin näin käy". Sitten se pyyhki sitä haavaa ja ne veriset paperit lenteli mun syliin ja se keräili niitä sieltä.

Sitten kotiin. En tiedä millä mallilla tää meidän systeemi nykyään on, mutta siellä oli noin 4 ihmistä ja näin koko aikana yhden siivoojan, yhden vartijan, 1 lääkärin, respatyönteijän ja sairaanhoitajan. Mä vaan mietin, että mites jos kävis pahasti, niin olisko se vastaavanlaista odottelua? Mä oon mediasta antanut itseni ymmärtää, että sairaaloissa on totaalinen kaaos, toi näytti siltä että kaikki olis kotona chillaamassa.

Ja se joka aikoo nyt vihata tästä, niin vedä vittu päähän ja kellu norjaan, mä siis sanoin puhelimessa, että ei tämmöisen haavan takia nyt tartte lähteä, mutta se painosti kovasti tuon jäykkäkouristuksen takia. Että mä en ole tahallaan rasittamassa tätä järjestelmää veronmaksajana, vaan mä välttelen viimeiseen saakka tonne menoa.

Varmuuden vuoksi, MÄ KYLLÄ tiedän, että siellä on sydänkohtauspotilaita, ammuttuja, pää kainalossa jne jne, tosin ei tuona päivänä, että ei tartte taas alkaa vittuilemaan. Ne spurgut jotka siinä mun kanssa oli, ei vaikuttanut sen akuuteimmilta kuin minä.

ps. on muuten raskasta kun noi disclaimerit pitää laittaa jatkossa aina, koska oletus on, että pelkästään vittuilua tulee jos mitään tämmöistä kerron.

Nippelitietona, kissan purema on kuulemma hengenvaarallinen verenmyrkytyksen takia, toi tule uutena mulle.

Jatkakaa natuväittelyä.

Viimeksi muokattu:
Häiritsevän paljon kuullut noita tapauksia, että tolkuton odottaminen palkitaan muutaman minuutin kestävällä päin vittuja menneellä suorituksella. Mitenkään väheksymättä työskenteleviä henkilöitä jotka monesti tahtomattaan joutuvat osaamistaan isompaan rooliin. Kenkkuja hommia kyllä nuo eläimen puremat, muutaman kerran koira purrut ja hiton pitkään ollut pienen haavan ympärys kipeänä.

Häiritsevän paljon kuullut noita tapauksia, että tolkuton odottaminen palkitaan muutaman minuutin kestävällä päin vittuja menneellä suorituksella. Mitenkään väheksymättä työskenteleviä henkilöitä jotka monesti tahtomattaan joutuvat osaamistaan isompaan rooliin. Kenkkuja hommia kyllä nuo eläimen puremat, muutaman kerran koira purrut ja hiton pitkään ollut pienen haavan ympärys kipeänä.
Jotenkin hullua, ettei ne tommoisessa pikku ihmismäärässä katso sieltä tiedoista, että tolla yhdellä on simppeli parin minsan homma, että hoidetaan se eka alta, että laittakaa rokote valmiiksi. Ihmekös tuolla on ruuhkaa jos noita hoidellaan aina tulojärjestyksessä, tosin kun rinta meni, niin mä olin siellä ekana, mut kaikki meni kyllä mun ohi 4 tuntia.

Jotenkin hullua, ettei ne tommoisessa pikku ihmismäärässä katso sieltä tiedoista, että tolla yhdellä on simppeli parin minsan homma, että hoidetaan se eka alta, että laittakaa rokote valmiiksi. Ihmekös tuolla on ruuhkaa jos noita hoidellaan aina tulojärjestyksessä, tosin kun rinta meni, niin mä olin siellä ekana, mut kaikki meni kyllä mun ohi 4 tuntia.
Typerimpänä esimerkkinä minkä tiedän, kaveri odotteli kipeän muksun kanssa päivystyksessä lupalappua töihin että lapsi on kipeänä, kuuden tunnin odottelun jälkeen kävi hoitaja pahoittelemassa tilannetta, mittasi lapsen lämmön odotusaulassa ja totesi että kipeä on, lappu tulee kohta. Sinänsä systeemi kusee jo siinä, että joissain työpaikoissa tuollainen käynti edes pitää tehdä. Mutta vahvasti sen jälkeen miettinyt, että riittäisi yksi kiertävä hoitaja mikä kävisi kaikki pikkuhommat rykimässä vaikkapa vartin välein aulassa ja saisi turhat jonottelijat muualle.

Typerimpänä esimerkkinä minkä tiedän, kaveri odotteli kipeän muksun kanssa päivystyksessä lupalappua töihin että lapsi on kipeänä, kuuden tunnin odottelun jälkeen kävi hoitaja pahoittelemassa tilannetta, mittasi lapsen lämmön odotusaulassa ja totesi että kipeä on, lappu tulee kohta. Sinänsä systeemi kusee jo siinä, että joissain työpaikoissa tuollainen käynti edes pitää tehdä. Mutta vahvasti sen jälkeen miettinyt, että riittäisi yksi kiertävä hoitaja mikä kävisi kaikki pikkuhommat rykimässä vaikkapa vartin välein aulassa ja saisi turhat jonottelijat muualle.
Ylipäätään päivystyksiin ei saisi suoraan vaan kävellä. Pitäisi olla aina ennakkosoitto, jossa arvioidaan onko tarvetta sinne tulla. Joku saikkulapun kirjoittaminen ei ole tälläinen asia. Kun on selvä etukäteissoitto, niin samalla pystyy sinne jonotuslistalle laittamaan vaikka korostevärillä sellaisia jotka vaativat nopeaa huomiota tjsp

Tekee kyllä pahaa lukee näitä, kun on itse töissä päivystyksessä. Jokainen aina luulee, että se oma asia on kaikista akuutein. Hoitajista on lähes jatkuvaa vajetta. Turhia jonottelijoita on oikeasti todella paljon, jotka voisivat hoitaa asiansa seuraavana arkipäivänä omassa terv. keskuksessaan, tai mennä vaikka yksityiselle.

Varmuuden vuoksi, MÄ KYLLÄ tiedän, että siellä on sydänkohtauspotilaita, ammuttuja, pää kainalossa jne jne, tosin ei tuona päivänä, että ei tartte taas alkaa vittuilemaan. Ne spurgut jotka siinä mun kanssa oli, ei vaikuttanut sen akuuteimmilta kuin minä.
Haartmanin päivystyksessä n. 10 vuotta sitten oli 6 potilashuonetta joihin mahtuu xx määrä potilaita. Se odotusaula tosiaan saattaa näyttää olevan ihan kuollut, mut siellä hoitohuoneissa sit voi olla ihan eri meininki. Sairaalan toimintaa on ihan mahdotonta arvioida niistä kaikille avoinna olevista odotustiloista. Vähän sama kuin sanoisi, että baarissa on paska meininki kun on vasta jonottamassa sisään 😅.

Onhan toi tilanne surkea jos tetanusrokotteen takia pitää odotella tunteja ja jos sitten vielä jää huono kuva siitä tekemisen laadusta.

Paljo Hessulla oli ikää, harmillinen homma toi tassun kohtalo.
11 vuotta tulee täyteen. Vaihtoehdot oli lopetus(ei vitussa), nivelen jäykistäminen ja amputaatio. Amputaatio ens viikon tiistaina raukalle. Mut Hessu on reipas ja pärjää kyllä kolmella tassulla.

11 vuotta tulee täyteen. Vaihtoehdot oli lopetus(ei vitussa), nivelen jäykistäminen ja amputaatio. Amputaatio ens viikon tiistaina raukalle. Mut Hessu on reipas ja pärjää kyllä kolmella tassulla.
Juu, uskon et pärjää hyvin. Tolla iällä varmaa vähä on rauhottunu meno kuitenkin. Ja pienet taitaa pärjätä paremmin kolmella kuin isot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom