OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sekoitin tuon aswandaganin tähän aineeseen jota kyllä tekisi mieli kokeilla mutta saatavuus Suomessa heikko Sinällään testo-Timo ja Dorian Yates on kyseistä kokemusta kehuneet https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca

Juu kannattaa kokeilla, suosittelen shamaanin ammattia amazonin sademetsässä. Varmaan siellä valaistut huumeiden avustuksella ja saat käsityksen natuuden oikeasta luonteesta.

Sää oot kyllä ihan täys trolli, vähän aikaa sitten hormonit oli sama asia kuin huumeet ja nyt haluat vetää huumeita ja horkkaa...
 
Juu kannattaa kokeilla, suosittelen shamaanin ammattia amazonin sademetsässä. Varmaan siellä valaistut huumeiden avustuksella ja saat käsityksen natuuden oikeasta luonteesta.

Sää oot kyllä ihan täys trolli, vähän aikaa sitten hormonit oli sama asia kuin huumeet ja nyt haluat vetää huumeita ja horkkaa...
Ymmärrän kyllä miksi haluaa vetää huumeita ja horkkaa jos hän on saavuttanut natumaksimin. Seuraavaksi pitäisi saavuttaa roinamaksimit.
 
Juu kannattaa kokeilla, suosittelen shamaanin ammattia amazonin sademetsässä. Varmaan siellä valaistut huumeiden avustuksella ja saat käsityksen natuuden oikeasta luonteesta.

Sää oot kyllä ihan täys trolli, vähän aikaa sitten hormonit oli sama asia kuin huumeet ja nyt haluat vetää huumeita ja horkkaa...
Dorian Yates sanoi tuon Ayahuasca tripin muuttaneen koko hänen ajattelunsa elämään.
Eiköhän riitä että Testo-Timo on siellä shamaanina ja uskon kyllä siellä useampiakin shamaani olevan joten eivät ne ehkä ihan ensikertalaista sellaiseksi hyväksyisi vaikka ihan kiinnostavaa siellä varmaan jokin aika olisi oleilla.

No joo Joskus -90 luvulla kyllä tunsin bodareita jotka veti vähän jäykempää treeniboosteria ja sitä kyllä meni sitten salin ulkopuolellakin ja dieetillä vissiinkin auttoi koska dieettilääkkenä sitä muinoin markkinointiinkin Eräs kuuluisakin kehonrakentaja sotkeutui siihen ja sai vähän vaikeuksiakin. Nykytilannetta en tiedä koska treenaan salilla jossa ei kummoisia kehonrakentajia käy eikä tuttavapiiriini kuulu.
Sinällään kyllä tiedän pari kehonrakentajaa jotka ainakin tekivät bisnestä sillä.
Eli arvelen että jotkut ovat läheisissä tekemisissä vieläkin.
Hormonit nyt eivät ole huumeita sanan varsinaisessa merkityksessä mutta vaikutuksia aivokemiaan on niilläkin.

 
Viimeksi muokattu:
Ymmärrän kyllä miksi haluaa vetää huumeita ja horkkaa jos hän on saavuttanut natumaksimin. Seuraavaksi pitäisi saavuttaa roinamaksimit.
Vissiin tässä iässä ei enää kestä roinaa kuten nuoremmat joten ne maksimit saattavat jäädä aika alhaisiksi En tiedä miten se sitten ilmenee ?
Potkaiseeko vain tyhjää kun sen saavuttaa ?
 
Jotain tutkimustakin asiasta on tehnyt
No kaikkihan on näitä friikkejä jotka ylittävät mahdolliset rajat.

 
Jotain tutkimustakin asiasta on tehnyt
No kaikkihan on näitä friikkejä jotka ylittävät mahdolliset rajat.


Ei kiinnosta vittuakaan.
 
Ja onko nää nyt niin kovin paljon Hytöstä kummosempia?


View: https://youtu.be/w4vcMj5Mhro

Jos Hytösellä olis paksummat käsivarret niin ihan tasavertaisenahan se seisoisi tuolla noiden ukkojen rinnalla.

Ihmettelen suuresti mikä tässä natumaksimissa niin ottaa hermon päälle
Kun ihan tosiasia on että saa treenata ihan miten pitkään tahansa ja syödä mitä lisäravinteita hyvänsä niin naturaalina ei valitettavasti kehity sellaiseen kuntoon että monikaan edes huomaisi että salilla on käyty ja kun dieettaa niin naturaalina kyllä suurin osa lihaksista sanoo Good bye! Näin se vain valitettavasti on.
Kaikkitietävät että natubodareista suurin osa käyttää.
Miksi kannattaa haloota nostaa koska roinalla on kuitenkin nykyään edullinen hintataso ja se käytännössä kaikkien saatavilla ja käyttö tukee halvemmaksi kuin nykyisellään kalliit lisäravinteet.
 
Jos Hytösellä olis paksummat käsivarret niin ihan tasavertaisenahan se seisoisi tuolla noiden ukkojen rinnalla.

Ihmettelen suuresti mikä tässä natumaksimissa niin ottaa hermon päälle
Kun ihan tosiasia on että saa treenata ihan miten pitkään tahansa ja syödä mitä lisäravinteita hyvänsä niin naturaalina ei valitettavasti kehity sellaiseen kuntoon että monikaan edes huomaisi että salilla on käyty ja kun dieettaa niin naturaalina kyllä suurin osa lihaksista sanoo Good bye! Näin se vain valitettavasti on.
Kaikkitietävät että natubodareista suurin osa käyttää.
Miksi kannattaa haloota nostaa koska roinalla on kuitenkin nykyään edullinen hintataso ja se käytännössä kaikkien saatavilla ja käyttö tukee halvemmaksi kuin nykyisellään kalliit lisäravinteet.
Oot sinä kyllä huumormies 😂 Siis Hytönen, jonka jalat on biljardikepin paksuiset. Kyllä kaikki varmasti tajuaa, että roinan avulla pääsee isommaksi. Ei minulla ainakaan ota hermon päälle, lähinnä vaan huvittaa että Hytönen 60 kiloa on sinun mielestä natumaksimi. Mutta joo, en jaksaa enää tästä asiasta vääntää koska se on täysin hyödytöntä. Taidan lähteä salille ja toivoa, että pääsisin joskus Hytösen massoihin 💪
 
Ihmettelen suuresti mikä tässä natumaksimissa niin ottaa hermon päälle

Edelleen sinä käyt jengin hermon päälle, kun jankkaat samaa asiaa kuin trollit tekevät. Mikset sääki voi pysyä siellä ylilaudalla, sielä onkin tapana jankata samaa aivotonta paskaa tunnista ja päivästä toiseen.
 
Edelleen sinä käyt jengin hermon päälle, kun jankkaat samaa asiaa kuin trollit tekevät. Mikset sääki voi pysyä siellä ylilaudalla, sielä onkin tapana jankata samaa aivotonta paskaa tunnista ja päivästä toiseen.
Mitä aivotonta paska minä täällä jankkaan?
Totuus vaan on se että naturaalilla ei ole kehitysmahdollisuuksia niin lihaksikkaaksi että häntä voisi pitää jonkin asteisena bodarin.
Eikä suurimmasta osasta natutreenaajista edes kukaan ulkopuolinen huomaa että nämä ovat käyneet salilla vaikka olisivat tehneet kaiken mahdollisen miten oikein hyvänsä
Sitten nuo natu kisaajat kyllä varmasti aiheuttavat suupielet ylöspäin menoa kaikilla
No nykyään monet heistä ovat paremmassa kunnossa koska....
Rohkenen vaan esittää mielipiteen josta yleensä vaietaan.
Kuka olisi aloittanut roinaamaan jos olisi kehittynyt natuna?
Moni kuitenkin roinaa ihan vain itsensä takia eikä kilpaillakseen,miksi?
 
Moniko heistä on oikeesti natikka ?
Koska hyvin moni kuntoilijakin roinaa ja he ovat näitä lihaksikkaampia joka ei käytännössä ole mahdollista.
Mitä aivotonta paska minä täällä jankkaan?

Taas palataan tähän jankkamiseen, jos sulla on jotain näyttöä siitä että ei ole natikoita, niin tuot sen esille. Mulla on näyttöä siitä että ovat natikoita, ovat testattuja ja testauksen piirissä.

Jos sulla on vain jonkun kurttusen vaarin kuvia niin pidä ne omana tietonasi, niillä ei ole paskankaan merkitystä tähän keskusteluun.
 
26 vuotiaat kundit kertoo että ovat natumaksimissa,enää ei voi mitään,kaikki on ohi,Elämäki.
Ovat alottaneet kovan treenin parikymppisinä ja ovat nyt siinä mistä ei ole enää jatkoa tiedossa.Teoriassa.Koska eihän kundit ole vielä edes miehiä vaan poikia.Ja mistä 26 vuotiaana tietää ettei voi kehittyä enää jatkossa? Joku ennustaja?

ai saatana.Laita wärkkäri lisää hassuja videoita.
Jätkät vasta syntyny mutta tietää ettei enää tule tapahtumaan mitään. Ite alotin treenin 1998,olen nyt 46 ja kehityn edelleen enemmän kuin 200g vuodessa,itse asiassa olen tällä hetkellä voimiltanikin vahvempi kuin koskaan ennen enkä tosiaan usko että tämä oli tässä.Ja aina natu. Toki jos itse uskoo ettei kehity niin eihän sitä sitten kehity,mieli on semmonen että jos ei itse usko itseensä, niin harvoin sitä onnistuukaan enää koska mieli on jo antanut periksi.
En oo pahoillani, mut nyt pakko rantata vähäsen:
Ihan vitun säälittäviä, lapsellisia, puolueellisia, YLIMIELISIÄ, & kaikin puolin vammasia nää natumaksimisekoilut. Missään muussa lajissa et tuu tavisten suusta kuuleen moisia väitteitä, koska se on niin selkee todeta, että ei Henrik Huorajärveltä... sä et ole olympiatason uimari käsipohjatyylilläsi, ja tästä ei edes väitellä. Korkki kiinni, ja mene nukkumaan 😆. Kuntosaleilu on niin perus, all-around laji(jos sitä voi edes mikskään lajiks sanoa), et tavallaan ymmärrän miks taviksilla menee puurot ja vellit sekasin. Harrastat 40 vuotta tennistä, etkä etene mihkään suuntaan harrastelupohjalta--->et oo saavuttanu edes natuminimiä LOL. Harrasta 40 vuotta kuntosaleilua, ja saavuta joko ihan A) paskat tulokset koska et osaa, tai B) Ihan hyvät, ellei jopa kovat tulokset--->johtopäätösten veto hankalaa, koska vaikeempi määritellä vertailupohja.

Kuinka moni oikeesti täältä Pakkikseltaki(kuntosaleiluun vahvasti keskittyvä sivusto, jonka käyttäjistä ''monet'' on asiaan jopa panostanutkin keskivertoa enemmän) kehtaa väittää saavuttaneensa ''natumaksimin'', tai täyttäneensä oman luontasen potentiaalinsa? Osilla on eritasosia, erilaisia valmentajiaki yms. mut mä oon silti pahoillani: teistä 99,9% ei oo tehny kaikkea oikein, ettekä tuu ikinä saavuttaan tätä tarunhohtoista maksimia. Natuna tai ei. Haluisin viel tähän sanoo että nää on vaan mun mielipiteitä, mut ei pysty. Kyl mä koen et tää menee jo faktan puolelle. Ihan jo senkin vuoks, että sen maksimin määrittely on aivan vitun haastavaa. Pakkislainen#6456 treenas 40 vuotta, & nosti X liikkeissä XXX. Kärsi tuona aikana mm. 40 eri vammaa, jotka saatto johtua omista paskoista valinnoista matkan aikana--->olet juuri tuhonnut omia mahdollisuuksiasi saavuttaa maksimisi--->kokonaiskuva tästä syystä, ja miljoonasta muusta tekijästä johtuen on sumentunut liikaa, eikä voida enää ikinä tietää totuutta. Prove me i'm wrong.
 
Back
Ylös Bottom