26 vuotiaat kundit kertoo että ovat natumaksimissa,enää ei voi mitään,kaikki on ohi,Elämäki.
Ovat alottaneet kovan treenin parikymppisinä ja ovat nyt siinä mistä ei ole enää jatkoa tiedossa.Teoriassa.Koska eihän kundit ole vielä edes miehiä vaan poikia.Ja mistä 26 vuotiaana tietää ettei voi kehittyä enää jatkossa? Joku ennustaja?
ai saatana.Laita wärkkäri lisää hassuja videoita.
Jätkät vasta syntyny mutta tietää ettei enää tule tapahtumaan mitään. Ite alotin treenin 1998,olen nyt 46 ja kehityn edelleen enemmän kuin 200g vuodessa,itse asiassa olen tällä hetkellä voimiltanikin vahvempi kuin koskaan ennen enkä tosiaan usko että tämä oli tässä.Ja aina natu. Toki jos itse uskoo ettei kehity niin eihän sitä sitten kehity,mieli on semmonen että jos ei itse usko itseensä, niin harvoin sitä onnistuukaan enää koska mieli on jo antanut periksi.
En oo pahoillani, mut nyt pakko rantata vähäsen:
Ihan vitun säälittäviä, lapsellisia, puolueellisia, YLIMIELISIÄ, & kaikin puolin vammasia nää natumaksimisekoilut. Missään muussa lajissa et tuu tavisten suusta kuuleen moisia väitteitä, koska se on niin selkee todeta, että ei Henrik Huorajärveltä... sä et ole olympiatason uimari käsipohjatyylilläsi, ja tästä ei edes väitellä. Korkki kiinni, ja mene nukkumaan
. Kuntosaleilu on niin perus, all-around laji(jos sitä voi edes mikskään lajiks sanoa), et tavallaan ymmärrän miks taviksilla menee puurot ja vellit sekasin. Harrastat 40 vuotta tennistä, etkä etene mihkään suuntaan harrastelupohjalta--->et oo saavuttanu edes natuminimiä LOL. Harrasta 40 vuotta kuntosaleilua, ja saavuta joko ihan A) paskat tulokset koska et osaa, tai B) Ihan hyvät, ellei jopa kovat tulokset--->johtopäätösten veto hankalaa, koska vaikeempi määritellä vertailupohja.
Kuinka moni oikeesti täältä Pakkikseltaki(kuntosaleiluun vahvasti keskittyvä sivusto, jonka käyttäjistä ''monet'' on asiaan jopa panostanutkin keskivertoa enemmän) kehtaa väittää saavuttaneensa ''natumaksimin'', tai täyttäneensä oman luontasen potentiaalinsa? Osilla on eritasosia, erilaisia valmentajiaki yms. mut mä oon silti pahoillani: teistä 99,9% ei oo tehny kaikkea oikein, ettekä tuu ikinä saavuttaan tätä tarunhohtoista maksimia. Natuna tai ei. Haluisin viel tähän sanoo että nää on vaan mun mielipiteitä, mut ei pysty. Kyl mä koen et tää menee jo faktan puolelle. Ihan jo senkin vuoks, että sen maksimin määrittely on aivan vitun haastavaa. Pakkislainen#6456 treenas 40 vuotta, & nosti X liikkeissä XXX. Kärsi tuona aikana mm. 40 eri vammaa, jotka saatto johtua omista paskoista valinnoista matkan aikana--->olet juuri tuhonnut omia mahdollisuuksiasi saavuttaa maksimisi--->kokonaiskuva tästä syystä, ja miljoonasta muusta tekijästä johtuen on sumentunut liikaa, eikä voida enää ikinä tietää totuutta. Prove me i'm wrong.