OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Oon varmaan sitten sokea tai sekaisin mutta tässä pojat treenaavat parhaassa iässään ja saavuttavat sen maksimin jonka jälkeen lihasta kertyy parhaimmillaan 200g per vuosi jos sitäkään ja jossain vaiheessa sekin kehitys loppuu.
Mikäli he vetävät rasvat alle 10% niin eivät kyllä ole huimasti Hytöstä parempia.


View: https://youtu.be/Qpo5qzD9QPw

26 vuotiaat kundit kertoo että ovat natumaksimissa,enää ei voi mitään,kaikki on ohi,Elämäki.
Ovat alottaneet kovan treenin parikymppisinä ja ovat nyt siinä mistä ei ole enää jatkoa tiedossa.Teoriassa.Koska eihän kundit ole vielä edes miehiä vaan poikia.Ja mistä 26 vuotiaana tietää ettei voi kehittyä enää jatkossa? Joku ennustaja?

ai saatana.Laita wärkkäri lisää hassuja videoita.
Jätkät vasta syntyny mutta tietää ettei enää tule tapahtumaan mitään. Ite alotin treenin 1998,olen nyt 46 ja kehityn edelleen enemmän kuin 200g vuodessa,itse asiassa olen tällä hetkellä voimiltanikin vahvempi kuin koskaan ennen enkä tosiaan usko että tämä oli tässä.Ja aina natu. Toki jos itse uskoo ettei kehity niin eihän sitä sitten kehity,mieli on semmonen että jos ei itse usko itseensä, niin harvoin sitä onnistuukaan enää koska mieli on jo antanut periksi.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
26 vuotiaat kundit kertoo että ovat natumaksimissa,enää ei voi mitään,kaikki on ohi,Elämäki.
Ovat alottaneet kovan treenin parikymppisinä ja ovat nyt siinä mistä ei ole enää jatkoa tiedossa.Teoriassa.Koska eihän kundit ole vielä edes miehiä vaan poikia.Ja mistä 26 vuotiaana tietää ettei voi kehittyä enää jatkossa? Joku ennustaja?

ai saatana.Laita wärkkäri lisää hassuja videoita.
Jätkät vasta syntyny mutta tietää ettei enää tule tapahtumaan mitään. Ite alotin treenin 1998,olen nyt 46 ja kehityn edelleen enemmän kuin 200g vuodessa,itse asiassa olen tällä hetkellä voimiltanikin vahvempi kuin koskaan ennen enkä tosiaan usko että tämä oli tässä.Ja aina natu. Toki jos itse uskoo ettei kehity niin eihän sitä sitten kehity,mieli on semmonen että jos ei itse usko itseensä, niin harvoin sitä onnistuukaan enää koska mieli on jo antanut periksi.
Tässä hassu video
Itse aloitin treenaamaan joskus vuonna -82 tosin kotona ja paskoilla välineillä ja 130 kg piti punnertaa ennenkuin uskalsin edes uimahallin kuntosalille kaupallisesta salista puhumattakaan Oon vasta syntynyt eli vuonna 1962 ja 60 vuotias ja en ole koskaan treenannut näin intensiivisesti ja syönyt hyvin mutta mitään ei tapahdu
Kyllä Tosin liikuntakeskuksen painot taljoissa alkavat loppua eivätkä käsipainotkaan riitä Mittaa on 178 cm ja painoa 103,5 kg ja ihan kohtalainen gutti kuten oikeilla bodareilla mutta eipä mitään muuta olekkaan tapahtunut.


View: https://youtu.be/MtH_ToJEdXk
 
Kertoi että vedettiin. Mahdollista ettei natuja?
Eivät olleet mutta eipä ollut kiellettyjä aineitakaan ennen kuin KOK kielsi anaboliset 1974.
Joo Ei niistä silloin melua pidetty Eikä tiedetty Muistan että kertoiko Nevala että niitä ryssännappeja syötiin 2 päivää ja pidettiin 2 taukoo ja tietty kaikki niitä käytti.
En tiedä mitä ja Kangasniemi käytti ennen Mexikon olympialaisia mutta kertoi että oli niin kovassa kunnossa että vaikka olisi herätetty keskellä yötä niin olisi nostanut maailmanennätyksen. No siihen aikaan ne ei olleet kiellettyjä ja Kangasniemi on kyllä aika paljon valittanut niistä miten ne rampauttivat hänet jne.mutta edeleenhän tuo vielä treenaa ja on todella kovassa kunnossa ikäisekseen vaikka monet saman ikäiset ovat jo haudassa.
 
Joo Ei niistä silloin melua pidetty Eikä tiedetty Muistan että kertoiko Nevala että niitä ryssännappeja syötiin 2 päivää ja pidettiin 2 taukoo ja tietty kaikki niitä käytti.
En tiedä mitä ja Kangasniemi käytti ennen Mexikon olympialaisia mutta kertoi että oli niin kovassa kunnossa että vaikka olisi herätetty keskellä yötä niin olisi nostanut maailmanennätyksen. No siihen aikaan ne ei olleet kiellettyjä ja Kangasniemi on kyllä aika paljon valittanut niistä miten ne rampauttivat hänet jne.mutta edeleenhän tuo vielä treenaa ja on todella kovassa kunnossa ikäisekseen vaikka monet saman ikäiset ovat jo haudassa.

Kangasniemi käytti ashwagandhaa ja tribulusta kuureina.
 
Kangasniemi käytti ashwagandhaa ja tribulusta kuureina.
Kyllä ne ryssännappeja siihen aikaan oli ja vissiin saatiin Venäläisiltä suhteellisen halvalla Lisäksi Pekka Peltokallio oli urheilu maajoukkueen lääkäri ja tiesi miten se homma kulkee On kertonut myöhemmin että oli lääkitys kunnossa.
 
Kyllä ne ryssännappeja siihen aikaan oli ja vissiin saatiin Venäläisiltä suhteellisen halvalla Lisäksi Pekka Peltokallio oli urheilu maajoukkueen lääkäri ja tiesi miten se homma kulkee On kertonut myöhemmin että oli lääkitys kunnossa.

Juu tribulusta oli ja aswandaganaa pyramidi settinä oli siihen aikaan tapa ottaa.
 


Usko mitä haluat, minä tiedän kyllä totuuden.
 
No mites Wärkkäri?
Varsinainen luokan "neropatti" jutuissaan
Tietysti minun älykkyydestäni voidaan olla ihan mitä mieltä tahansa
Voin kuitenkin reilusti haastaa epäilijän testaamaan oman älykkyytensä minua vastaan vaikkapa mensan testillä tai ihan millä vastaavalla tahansa puolueettomissa oloissa.
Jos vastustaja voittaa niin sitten hänellä on oikeus epäillä älykkyyttäni,

No eipä näitä nyt näin vakavasti kannata ottaa että repeää joka räkänokan kommentista
Pahempaankin olen keskustelupalstoilla joutunut tottumaan


Jollekin vaan tämä natumaksimin pohtiminen tuntuu olevan hyvin kova paikka koska on ottanut minut tähtäimeensä kahdellakin foorumilla

Ehkä minun " pieni" ironiani asian ympärillä on jollekin vähän liian vaikeaa ymmärtää.
 
Tietysti minun älykkyydestäni voidaan olla ihan mitä mieltä tahansa
Voin kuitenkin reilusti haastaa epäilijän testaamaan oman älykkyytensä minua vastaan vaikkapa mensan testillä tai ihan millä vastaavalla tahansa puolueettomissa oloissa.
Jos vastustaja voittaa niin sitten hänellä on oikeus epäillä älykkyyttäni,

No eipä näitä nyt näin vakavasti kannata ottaa että repeää joka räkänokan kommentista
Pahempaankin olen keskustelupalstoilla joutunut tottumaan


Jollekin vaan tämä natumaksimin pohtiminen tuntuu olevan hyvin kova paikka koska on ottanut minut tähtäimeensä kahdellakin foorumilla

Ehkä minun " pieni" ironiani asian ympärillä on jollekin vähän liian vaikeaa ymmärtää.
Nii ja oikeestaan ihan kiva jos jutuilleni nauretaan muuten niin totisessa asiassa kuin mitä bodauksesa on kysymys on pieni naurukin joskus paikallaan😀
 
Back
Ylös Bottom