Oon varmaan sitten sokea tai sekaisin mutta tässä pojat treenaavat parhaassa iässään ja saavuttavat sen maksimin jonka jälkeen lihasta kertyy parhaimmillaan 200g per vuosi jos sitäkään ja jossain vaiheessa sekin kehitys loppuu.
Mikäli he vetävät rasvat alle 10% niin eivät kyllä ole huimasti Hytöstä parempia.
View: https://youtu.be/Qpo5qzD9QPw
26 vuotiaat kundit kertoo että ovat natumaksimissa,enää ei voi mitään,kaikki on ohi,Elämäki.
Ovat alottaneet kovan treenin parikymppisinä ja ovat nyt siinä mistä ei ole enää jatkoa tiedossa.Teoriassa.Koska eihän kundit ole vielä edes miehiä vaan poikia.Ja mistä 26 vuotiaana tietää ettei voi kehittyä enää jatkossa? Joku ennustaja?
ai saatana.Laita wärkkäri lisää hassuja videoita.
Jätkät vasta syntyny mutta tietää ettei enää tule tapahtumaan mitään. Ite alotin treenin 1998,olen nyt 46 ja kehityn edelleen enemmän kuin 200g vuodessa,itse asiassa olen tällä hetkellä voimiltanikin vahvempi kuin koskaan ennen enkä tosiaan usko että tämä oli tässä.Ja aina natu. Toki jos itse uskoo ettei kehity niin eihän sitä sitten kehity,mieli on semmonen että jos ei itse usko itseensä, niin harvoin sitä onnistuukaan enää koska mieli on jo antanut periksi.
Viimeksi muokattu: