Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla joku klo 0500 melkein jokaisena arkipäivänä.En tiedä onko tätä kysytty, mutta mikä on foorumin hiljaisin päivä ja tunti? Joskus miettinyt että mikä aika viikosta on se hiljaisin.
Ihan mielenkiinnosta, ostitko uutena tuon ja kuinka paljon hinta on tippunut? Jossain 7 sarjan bemarissa tippuu yli kymppitonnin vuodessa hinta..RS3 tuli nyt myyntiin. Tarkennetaan, että mä olen jo rahani saanut tosta.
Audi RS3 - 47990€ - Auto Nordic
www.autonordic.fi
Maksoin 60k siitä 3 vuotta vanhana.Ihan mielenkiinnosta, ostitko uutena tuon ja kuinka paljon hinta on tippunut? Jossain 7 sarjan bemarissa tippuu yli kymppitonnin vuodessa hinta..
Uusia kenkiä Gazozilla, koodilla pakkotoisto -10%
En tykkää nahan väristä yhtään, mut jotenkin iski nää salikengiksi.
katso liitettä 248536
Ihan tosissani ajattelin etten salilla käyttäis tota värii vaan kesällä casualina. Mulla on kuitenkin kaikki värit anyways.Nuohan on siistit. Ite tykkään taas ton värisistä töppösistä mustan ohella
Tulee jos tulee.Haluuks lapsia?
Mielipide muuttunut hieman? Aiemminhan oli vahva ei?Tulee jos tulee.
So? Eikö elämässä saa muuttua mielipiteet?Mielipide muuttunut hieman? Aiemminhan oli vahva ei?
Tottakai saa. Ei ollut negatiivinen viesti, siksi kysymysmerkit, aattelin jos oisit avannu asiaa enemmän.So? Eikö elämässä saa muuttua mielipiteet?
Toi on niin iso asia, ettei se hetkessä muutu, mutta ajan kanssa saattaa lieventyä ajatus vaan.Itekkin olin pitkään varma, etten missään nimessä halua enempää lapsia, mut nykyään en läheskään niin ehdoton asian suhteen
?Kun on tuhti korvaushoito paalla vahinkoja ei paase syntymaan ellei mukana ole reilua hosseliannosta
Oli itsellä se vauvavuosi niin rankka, että eiss enää ikinä, mut niin se alkaa unohtuaToi on niin iso asia, ettei se hetkessä muutu, mutta ajan kanssa saattaa lieventyä ajatus vaan.
Jumankauta on iso klapi.Taitaa Gazosin kengät loppua kokoon 46 niin ei taida mahtua jalkaan
Juu ja vielä isompi jalkaJumankauta on iso klapi.