OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä video! Olisko mahdollista saada pohkeille jotain videota jossain vaiheessa? Tai jos ei, niin hyvää ideointia on aina ilo vastaanottaa myös 👍
Sen ku tietäis miten niitä pitäis treenaa, veikkaan että pohkeet on ainoa massiivisesti geeneihin nojaava lihasryhmä. Ne joko on tai sitten hyvin vaikea kasvattaa.
 
Sen ku tietäis miten niitä pitäis treenaa, veikkaan että pohkeet on ainoa massiivisesti geeneihin nojaava lihasryhmä. Ne joko on tai sitten hyvin vaikea kasvattaa.
Eikös forkut ole myös aika vahvasti samaa kastia? Ei ehkä ihan yhtä pahasti mut kuitenkin.
Kun miettii että jokainen reenaja rasittaa niitä kokolailla joka treenissä ja osalla ne ei juuri silti kasva
 
Pohje on sellanen itsepäinen lihas. Mikä vaatii paljon toistoja ja usein. Toki osalla ne on tullut ihan lahjana. Itse saanut niitä hieman paremmaksi treenaamalla niitä 3 kertaa viikossa kovaan polttoon asti. Ja joka sarjan välillä venyttänyt niitä. Mutta ei niistä huono geeninen ikinä kovia saa. Näin itse uskon ainakin.
 
Sen ku tietäis miten niitä pitäis treenaa, veikkaan että pohkeet on ainoa massiivisesti geeneihin nojaava lihasryhmä. Ne joko on tai sitten hyvin vaikea kasvattaa.
Joo ei ole helppoa kyllä. Tuntuu, että eri frekvenssit, intensiteetit, sarjapituudet, sarjapainot, venytykset/supistukset, volyymimäärät ja erikoistekniikat on pyritty käymään läpi, mutta aika samoin tuloksin. Noora Allosen pohkeet nyt viimeisimpänä aiheuttivat kateutta 😁
 
3cn712jho5841.jpg
 
Eikös forkut ole myös aika vahvasti samaa kastia? Ei ehkä ihan yhtä pahasti mut kuitenkin.
Kun miettii että jokainen reenaja rasittaa niitä kokolailla joka treenissä ja osalla ne ei juuri silti kasva
Kyllä forkut helpompi on kasvattaa, niissä vaan on hirveen tärkeetä genetiikan osalta hyvät kiinnityskohdat.
 
Kyllä forkut helpompi on kasvattaa, niissä vaan on hirveen tärkeetä genetiikan osalta hyvät kiinnityskohdat.
Sinä kun tykkäsit Dante Trudell nimeämistä metodeista ainakin widowmakeria kokeilla kyykyssä niin oletko kokeillut hänen tyyliään tehdä pohkeita?

Doggcrapp treenisysteemin osia kumpikin. Pohkeille tiivistetysti 1 kova sarja per treeni. 3 eri liikettä mitä kierrättää treenistä toiseen.

- Joka toistolla hidas negatiivinen vaihe. 5sek ohje aika mutta riittää että hitaasti hallitusti. Ei tarvitse laskea aikaa tälle.
- Pidetään ala-asennossa venytyksessä 10-15sek. Monesti ohjeistettu laskemaan päässä 15 sekuntia, joka sattuu käytännössä tuohon väliin.
- Räjähtävästi ylös.

Tuommoinen on 1 toisto. Tavoite tehdä 12 toistoa. Joka treeniin aina pieni painon lisäys. Tavoite siis sarjapaino progressio treenistä toiseen niin pitkään kun onnistuu.

Alkuperäinen treeni systeemi oli 2 jakoinen ja tehtiin 3 treeniä viikossa. Jossain erikoistilanteissa taidettu pohje spesiaalina tehdä jopa 3 pohje treeniä viikossa tuolla metodilla, jolloin kaikki 3 valittua liikettä tulee tehtyä kerran viikkoon. Halutaan tehdä erittäin kova kehittävä sarja ja karsia kaikki muu rasite (muut työsarjat) pois. Maksimoidaan palautuminen seuraavaa vastaavaa sarjaa varten. Isompi sarja määrä söisi palautumista ja halutaan tehdä tiuhaan tuota yhtä kovaa sarjaa per treeni.


"Some years back for about 6 months I read every hyperplasia theory i could get my hands on and read thru the bird wing stretch parameters repeatedly until something clicked with me (extreme stretching under loading protocols).....and I applied it to training calves in different ways (trust me many different ways until this one came to produce the best results for trainees).....I was training 2 black guys at the time who had very troublesome calves (as alot of blacks do) and my calves have also been the hardest bodypart to develop also......of course this didnt turn their calves (or mine) into Nasser's calves but it did pretty incredible things in the shortest time possible which is what Im always after. After training calves for a decade with every type of methodology with crap results, with over 2 years of using this method I finally got them up to respectability and Ive been using it ever since"

 
Toi on muuten vittumaisempi pohjetreeni kuin mitä äkkiä voisi kuvitella. Suosittelen kokeilemaan ihan vaikka muuten vaan.

Egopainot voi unohtaa tuossa.
 
Aloitan nyt treenaan rintaa sen minkä voin ja samoin pohkeita. Katon sitten ensi vuoden aikana mitä saan kehitystä aikaan. Rintaa jos voin edes sinnepäin treenata lähelle failurea, auttaa siinä lihasmuisti mua. Mutta nyt on silti kovin vaikeaa treenata kun vasen kramppaa heti kun ollaan edes lähellä failurea. Sitten ensi vuoden aikana katotaan onko musta lavalle. Samalla ensi vuoden aikana aika iso määrä euroja pitää laittaa rasvapattien poistoon kun niitä on vähän siellä täällä kroppaa. Iho on muuten tosi fressi eikä mitenkään löysä. Mutta mä haluaisin lavalle tuoda hienon paketin noin 90-95 kiloisena. Olen äärettömän kriittinen itseäni kohtaan kaikessa, myös fysiikassa, niin todennäköisesti idea kuivuu kasaan kun en ole tyytyväinen siitä mitä peilistä näkyy.
 
Aloitan nyt treenaan rintaa sen minkä voin ja samoin pohkeita. Katon sitten ensi vuoden aikana mitä saan kehitystä aikaan. Rintaa jos voin edes sinnepäin treenata lähelle failurea, auttaa siinä lihasmuisti mua. Mutta nyt on silti kovin vaikeaa treenata kun vasen kramppaa heti kun ollaan edes lähellä failurea. Sitten ensi vuoden aikana katotaan onko musta lavalle. Samalla ensi vuoden aikana aika iso määrä euroja pitää laittaa rasvapattien poistoon kun niitä on vähän siellä täällä kroppaa. Iho on muuten tosi fressi eikä mitenkään löysä. Mutta mä haluaisin lavalle tuoda hienon paketin noin 90-95 kiloisena. Olen äärettömän kriittinen itseäni kohtaan kaikessa, myös fysiikassa, niin todennäköisesti idea kuivuu kasaan kun en ole tyytyväinen siitä mitä peilistä näkyy.
Onko mitään hajua paljon lipoomien poisto yksityisellä maksaa?
 
Ite saan todella helposti pohkeet treenattua sellaseen jumiin, ettei niillä rehellisesti pysty kolmeen päivään kivuitta edes kävelemään, mutta silti ne on ihan herneen kokoiset ja kiinnityskohta on vielä niin ylhäällä pitkässä sääressä, että jalat näyttää suoralta pilliltä:ROFLMAO:
 
Back
Ylös Bottom