OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää pohdintaa. Mutta toki mä tässä puntaroin asioita terveyden näkökulmasta. Minkään somenäkyvyyden ja tuben takia en missään nimessä lähtisi tuohon ralliin. Mutta kun mä katsoin 50v sarjan lineuppia jo puntarilla, niin väistämättä tuli mieleen, että koska siellä ei ole edes painorajoja, niin valitettavasti mä olisin voinut hypätä vaa-alle enkä olis ollut viimeinen. Sitten mietin, että mitäs jos mä tosissani tähtään fribassa sm-kisaan samassa ikäluokassa, niin yhdistäisin nämä kaksi lajia ja dieettaisin samalla kovaa kun se tuossa heittelyssä onnistuu huomaamatta.

Mutta sitten taas, mä olen tehnyt valtavan duunin LDL:n laskemiseen 3.1 tasolle 10 vuoden naturaalikeekoilun 5.6 arvosta. Mulla ei ole mitkään parhaat geenit kolesteroleissa, niin ne ei kestäis ainakaan akuutisti kunnon runnomista, mutta ei ne kroonisest huonoksi jäisi. Mutta se on varmaa että sinne mentäis kieli vyön alla oikeesti rajusti duunia tehden minimoiden terveyshaitat ja toki labraseurantakin tulisi sitten. Mut katotaan ens vuoden sm-kisan jälkeen mikä fiilis asian suhteen.

Jos sama tunne on ens vuonna, niin 2024 tammikuusta toukokuuhun paukutan suht hyvissä rasvoissa semmoisen 100-105kg tauluun ja alan friban avulla sitten polttamaan rasvaa kovaa vauhtia.
Fiksua pohdintaa terveyden suhteen, arvostan.
 
Mites frisbiin SM kisoissa onko testejä 😁 .?!
Mutta olisi kyllä pitkästä aikaa jotain todella mielenkiintoista seurata matkaasi kehonrakennus kilpailuihin 👍.
 
Mulla tuli tänään ekaa kertaa vakavasti mieleen semmoinen asia, että mitäs jos mä koittaisin voittaa 2024 samana vuonna SM-kultaa fribassa ja bodauksessa 50+ sarjassa. Mä katon bodauksen osalta ainakin nyt tässä vuoden sisään mitä saan tolle rinnalle tehtyä, että jos pystyis treenaan kunnolla ainakin ylärintaa, että oliskos se vamma paha sitten enää.

Nyt kun mä tän sanon, saan järkyttävän määrän vihaa niskaan, en luule itsestäni mitään, mutta jos mä kisaan, niin totta vitussa mä lähden voittamaan, muuten siinä ei mitään järkeä edes olis.

Mut vielä silti mä ajattelen järkevästi asioita, mä olen todella terve, niin olisko fiksua rääkätä kroppaa semmoinen 8 kuukautta putkeen kovaa, että saattaa siihen kaatua. Mut jos sinne olis menossa, niin all-in, jos mä oon tässä kunnossa nyt, niin mitä kun otan kässärin pois ja pistän nitrometaanit koneeseen.
No nyt oli asiapostaus! Ja vitut jostain vihaajista, noinhan se pitääkin ajatella että voitto on ainoa tavoite jos kerran kisaamaan lähtee.

Mä ajattelisin ton niin, että sä olet suuren osan elämästäsi hionut omaa veistostasi mahdollisimman hyväksi, niin kyllä se tuon elämäntavan kruunaisi viemällä homma kerran loppuun asti, ja katsomalla miltä se kisalavalla näyttää. Onhan siinä omat riskinsä, mutta jos järkevästi teet niin tuskin kovin merkittävät kuitenkaan. Otat vielä jonkun fiksun ja kokeneen valmentajan monitoroimaan hommaa. Olisi tuo sitten sellainen kokemus, ettet varmasti kiikkustuolissa kadu. Uskallan väittää että henkisen pääoman suhteen jäisit tuosta roimasti plussan puolelle. Eiköhän koko pakkis ja suurin osa bodykansasta olisi helvetin innoissaan nähdessään sut lavalla.

Puhuit muuten joskus ettet pohkeita treenaa ollenkaan? Sen mitä ne on joskus vilahtaneet, niin siihen nähden vaikuttavat melko hyviltä. Mutta jos kisaproggikseen lähdet, niin kannattaisikohan niitäkin alkaa vähitellen rankaisemaan? Nyt vielä ehtisi saada tulostakin, jos meinaat 2024 lavalle. Pohkeet kun lähtökohtaisesti varsin verkkaisesti kehittyvät.

Ps. Kisoihin valmistautumisestasi saisit varmasti todella kiinnostavia videoita, treenien mutta varsinkin dieetin osalta. Niin ja se valmentaja, Utti tietenkin! Miettikää, Utti valmentamassa Mikeä lavalle, ja proggiksesta tasaisesti videomatskua eetteriin. Siinä olis hunajata bodykansalle.
 
En ottaisi ketään valmentajaa, vaan tämä projekti olisi täysin mun oma. Mun osaamista ei arvosteta Pakkotoistolla laisinkaan, joten se olisi kiva näytönpaikka monelle. Toki tuokin kuitattaisiin vain "koska lääkkeet, kyllä mäkin". Että sikäli häviäisin alkuunsa tuossa.
 
Mun osaamista ei arvosteta Pakkotoistolla laisinkaan
Onko tuo nyt kuitenkin vähän liioittelua? Mä ainakin olen jo vuosia ajatellut, että sulla on varmasti etenkin treenaamisen suhteen aivan helvetin laaja käytännössä toteutettu osaaminen. Ja kondiksesta nyt näkee sokeakin, että syömisten on oltava aika pirun hyvin hanskassa.

Lisäksi sen mitä nyt on jotain kuvia tullut (en kyllä muista, että olisi mitään koko kropan kuvia näkynyt), on rakenne ainakin monilta osin vähintäänkin hyvä.
 
että sulla on varmasti etenkin treenaamisen suhteen aivan helvetin laaja käytännössä toteutettu osaaminen
On, mutta se dumataan sanoin "parhaat jääkiekkovalmentajatkaan eivät ole pelaajia". Se on monta kertaa nähty, että se jolla on lihaksia, ei voi tietää niiden tekemisestä mitään, mutta jos ei ole lihaksia, niin tietää kaiken treenaamisesta. Mä siis en voi mitenkään opastaa täällä nuorempia, koska se dumataan aina samoin perustein. Siksi en pahemmin ole enää osallistunut treenikeskusteluihin, pitäkööt ennalta määrättyjä välipäiviä ja vältelkööt failurea ihan rauhassa. Mitä mä olen Suomen huippujen kanssa treenannut, niin siellä vedetään aina päätyyn asti sarjat. Jokainen mestari on treenannut ku mielipuoli, mutta sekin dumataan täällä sanoin "kyllä mäkin jos lääkkeet". Että se siitä osaamisesta.

Mut mun omaa tekemistä ei kukaan ole uskaltanut kyseenalaistaa, se sentään on jätetty rauhaan. Ja sikäli se oma projekti lavalle oliskin ihan ok.
 
Meni tänään muuten taas rengas ja auto hinattiin Talin kentältä Espooseen. Continentalin toinen hajoaminen, samasta kohtaa, sisäreunasta iso repeämä. Mahtaako olla jo paikallaan ottaa yhteyttä Continentaliin, että onko näissä joku vika. Viimeksi meni samalla tapaa motarilla oikea rengas samasta kohtaa, nyt se laukes vasemmalta puolelta enkä mielestäni ajanut minkään päältä. Parkkiin tulin ja kauhee sihinä.
 
Meni tänään muuten taas rengas ja auto hinattiin Talin kentältä Espooseen. Continentalin toinen hajoaminen, samasta kohtaa, sisäreunasta iso repeämä. Mahtaako olla jo paikallaan ottaa yhteyttä Continentaliin, että onko näissä joku vika. Viimeksi meni samalla tapaa motarilla oikea rengas samasta kohtaa, nyt se laukes vasemmalta puolelta enkä mielestäni ajanut minkään päältä. Parkkiin tulin ja kauhee sihinä.
Kyllä nyt kuulostaa jo vialliselta renkaalta. Ois varmaan hyvä olla yhteydessä Continentaliin voi olla että tullut joku viallinen erä kun ei noi kuuluis tolleen repeillä.
 
niin sulle on nyt saatu liikaa syötettyä tätä sateenkaari paskaa sun muuta, nyt et enää tiedä ootko lintu tai kala :LOL:

joo kiinnostaa jossain määrin bodaus mutta en näkis itseäni kisoissa katsojana.. samaten en lähtis kyllä missikisojakaan varta vasten kattoo
Narinari vain kaapin saranoista kuuluu, tule jo! 😉
 
38B65035-136E-47D1-AEBE-8109680F066A.jpeg
 
Jos kroppa ja sisuskalut hyvässä kunnossa niin vaatii huonoa tuuria että saisi pilattua ne yhdellä kisalla. Riippuu toki siitä lähteekö jo nyt all in tyylillä. Eiköhän riitä jos treenaa niin kuin nytkin ja panostaa 4-5 kk ennen kisaa
 
Kyllä se bodauksessa on määrät + aika mitkä tekevät lajista "epäterveellisen". Jos järkeä käyttää eikä ole sydän tai muita ongelmia niin riski että tuhoaa kropan tuolla aikavälillä on aika pieni
 
Kyllä mä sanon, että harmittaa myöhemmin jos ei tota fysiikkaa vie kertaakaan lavalle. Toki pitkäaikaisena seuraajana katson asiaa varmasti ns. "fanilasit" silmillä, mut kuitenkin. Oishan se nyt hienoo nähdä äijä helvetin revittynä siellä heittämässä poseja!
 
Kävin heinäkuussa testaa kippasuon, se on loistava rata, saatte vikalta väylältä komeeta videoo jos joku kuvaa korilta kun avaatte sinne. En tiedä onko teillä ylimääräistä kaveria kuvaamaan.
 
Back
Ylös Bottom