OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

itse en kyllä ymmärrä näin hetero miehenä että minkä takia lähteä ajelee jonnekin että näät ku äijä keikistelee pikkuhousuissa.. no meitä on moneen lähtöön ja kai jotkut siitä jotain kiksejä saa

Samasta syystä miksi urheilua seurataan ylipäätään, kehonrakennuksessa se suoritus on äärimmilleen viety kroppa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tota noin, aika iso viite sun epävarmasta seksuaalisuudesta on jos näät bodauksen miehinä jotka keikistelee pikkuhousuissa. Normaali treenaaja ymmärtää noi kisat aivan normaalisti, ei noin. Ja kun vielä painotat heterouttasi, niin haisee aika pahasti. Eikä siinä toki mitään vikaa ole, mutta ei sitä ehkä kannata alkaa purkamaan tolla tapaa.

Mä en tiedä, mutta miten joku voi nähdä esim tämän jotenkin homoseksuaalisena?


View: https://youtu.be/FHH4sV0jOGg


en oo kyllä seksuaalisesti mitenkään epävarma, ihan 100 prosenttinen hetero. En vaan itse nää mitään mielenkiintoa kattoa ku äijät pullistelee.
 
Mun mielestä toi kortti kannattaisi katsoa, @Mike , kun selkeästi se kiinnostaa ja sulla kompetenssia löytyy. Nyt tai ei koskaan. Ei tarvitse sitten jossitella, että olisiko siihen pystynyt.
Siis itsehän sitten tiedät että kestääkö terveys ja onko järkevää, mutta jos tuo on sellainen mikä mielenperukoilla kytee, niin miksi ei?
 
Se että ei oo mielenkiintoa on ihan ok, joku toinen ei tykkää katsoa jalkapalloa. Mutta sä rupesit jauhaa jotain heteroläppää joka ei pitäis liittyä asiaan mitenkään
Enhän jauhanut, kunhan vaan ihmettelin että miten tämä kiinnostaa niin paljon joitain että ajavat paikan päälle kattoo
 
itse en kyllä ymmärrä näin hetero miehenä että minkä takia lähteä ajelee jonnekin että näät ku äijä keikistelee pikkuhousuissa.. no meitä on moneen lähtöön ja kai jotkut siitä jotain kiksejä saa

Enhän jauhanut, kunhan vaan ihmettelin että miten tämä kiinnostaa niin paljon joitain että ajavat paikan päälle kattoo
 
Ehdottomasti Mike kisaamaan. Sijoituksella ei mielestäni mitään merkitystä. Vaikka uskon kyllä et mitalleilla varmasti olisit tolla tietotaidolla, jos vaan halu ja tahto tila kestää dieetin. Itse pystyn hyvin sanomaan, että oma pää olisi niin kovilla, etten sitä perheelle haluaisi aiheuttaa 😃
Jokainen alasta ymmärtävä ja dieetin tehnyt ymmärtää, että lavalle nousu on jo itsessään saavutus.
Kateellisia paskahousuja se lisäisi varmasti mutta niistä pitää oppia vain nauttimaan.
 
en oo kyllä seksuaalisesti mitenkään epävarma, ihan 100 prosenttinen hetero. En vaan itse nää mitään mielenkiintoa kattoa ku äijät pullistelee.
Kuten sanottua, yleensä heterouttaan pakottavat henkilöt ovat sisimmässään epävarmoja seksuaalisesta suuntautumisestaan. Ei bi-seksuaalisuudessa ole mitään väärää, tervetuloa joukkoomme 😘:pano:

Kuitenkin olet täällä bodaus alueella kirjoittelemassa niin jokuhan tässä kuitenkin kiinnostaa?
 
Kuten sanottua, yleensä heterouttaan pakottavat henkilöt ovat sisimmässään epävarmoja seksuaalisesta suuntautumisestaan. Ei bi-seksuaalisuudessa ole mitään väärää, tervetuloa joukkoomme 😘:pano:

Kuitenkin olet täällä bodaus alueella kirjoittelemassa niin jokuhan tässä kuitenkin kiinnostaa?
niin sulle on nyt saatu liikaa syötettyä tätä sateenkaari paskaa sun muuta, nyt et enää tiedä ootko lintu tai kala :LOL:

joo kiinnostaa jossain määrin bodaus mutta en näkis itseäni kisoissa katsojana.. samaten en lähtis kyllä missikisojakaan varta vasten kattoo
 
niin sulle on nyt saatu liikaa syötettyä tätä sateenkaari paskaa sun muuta, nyt et enää tiedä ootko lintu tai kala :LOL:

joo kiinnostaa jossain määrin bodaus mutta en näkis itseäni kisoissa katsojana.. samaten en lähtis kyllä missikisojakaan varta vasten kattoo
Voisi siis yhtälailla sanoa että "Itse en kyllä ymmärrä näin hetero miehenä että minkä takia ajaa katsomaan missikisoja"
 
niin sulle on nyt saatu liikaa syötettyä tätä sateenkaari paskaa sun muuta, nyt et enää tiedä ootko lintu tai kala :LOL:

joo kiinnostaa jossain määrin bodaus mutta en näkis itseäni kisoissa katsojana.. samaten en lähtis kyllä missikisojakaan varta vasten kattoo
Niin tämäkään ei taas minulle kuulu
ja mikähän vääntö tästä taas alkanee🙄
Kuitenkaan tuskinpa kenenkään seksuaalisuus muuttuu vaikka mitä "sateenkaaripaskaa" tulisi tuutin täydeltä.
Eihän kaikki olla uskovaisiakaan vaikka senkin tuputus alkaa jo viimeistään koulun eka luokalla.

Itse en näe kyllä heavy bodaria kovinkaan homoseksuaalisena ilmiönä mutta kun meitä on moneksi niin jotkut varmaan näin näkevät.
Samoin kuin jotkut naisetkin ainakin sanovat inhoavansa mutta jotkut kyllä tykkäävätkin.
Itse vain ihmettelen miten jotkut saavat bodattua itsensä niin yli-inhimillisen näköisiksi .
Ihailen kyllä fysiikkaa mutta mitään seksuaalisuutta se ei ainakaan minussa herätä vaikka mitä sateenkaarta tuputettaisiin.

Missikisat ovat jotenkin muuten enemmän seksuaalis virittäisiä vaikkapa taitaa olla niissäkin niin että harvemman miehen tai naisen ihannevartalo on se mitä missit edustavat.

Mikäs siinä jos Mike mielii lavalle koska kunto näyttää jo nytkin olevan hyvä ja varmasti riskit ja haittatekijät tiedostaa.
Vähän hiipumaan päin kun tuntuu bodaus tällä hetkellä ainakin Suomessa olevan.
Ei kovin paljon nuoria uusia kykyjä taida olla tulossa.
No tästä vois sitten jo tehdä oman topiccinsa.
 
Mulla tuli tänään ekaa kertaa vakavasti mieleen semmoinen asia, että mitäs jos mä koittaisin voittaa 2024 samana vuonna SM-kultaa fribassa ja bodauksessa 50+ sarjassa. Mä katon bodauksen osalta ainakin nyt tässä vuoden sisään mitä saan tolle rinnalle tehtyä, että jos pystyis treenaan kunnolla ainakin ylärintaa, että oliskos se vamma paha sitten enää.

Nyt kun mä tän sanon, saan järkyttävän määrän vihaa niskaan, en luule itsestäni mitään, mutta jos mä kisaan, niin totta vitussa mä lähden voittamaan, muuten siinä ei mitään järkeä edes olis.

Mut vielä silti mä ajattelen järkevästi asioita, mä olen todella terve, niin olisko fiksua rääkätä kroppaa semmoinen 8 kuukautta putkeen kovaa, että saattaa siihen kaatua. Mut jos sinne olis menossa, niin all-in, jos mä oon tässä kunnossa nyt, niin mitä kun otan kässärin pois ja pistän nitrometaanit koneeseen.
Olet ilmeisesti aika pitkälle pohtinut osallistumistasi kisoihin. Et varmaankaan muuten pohdintojasi tälle palstalle kirjoittaisi. Olet hyvin fiksusti puntaroinut myös mahdollisia kisaamisen aiheuttamia terveysvaikutuksia.

Muutama näkökanta asiaan.

Tavallisesti ihminen katuu enemmän niitä asioita, joita jättää tekemättä, kuin niitä asioita, joita on tehnyt. Ajattelen niin, että jos ihmisellä on intohimo johonkin asiaan, niin sitä kohden olisi hyvä mennä. Lisäksi hiekka tiimalasissa valuu. Hyviä vuosia ei ole enää loputtomasti jäljellä. Käytä siis hetkesi nyt, niin ei tarvitse kiikkustuolissa katua.

Sinä olet bodauksessa kokenut paljon. Treenannut Suomen huippujen kanssa. Kokeillut kaikki mahdolliset treenivariaatiot etc. mutta omakohtaista kokemusta kilpailuista sinulla ei ole. Se on kokemus, jota ei kannata jättää kokematta! Kaikki ne hikipisarat, joita olet salilla vuosien varrella vuodattanut vain odottavat sitä, että hiot timantin loppuun ja asetat tehdyn työn parrasvaloihin.

Lisäksi kisaprojektista tulisi hieno road to Masters 2024 videosarja, joka seuraisi matkaasi kohti kisoja. Mikä sen parempaa sisällöntuottoa Pakkikselle! Tuohon videosarjaan, kun lisäisi treenien, ravinnon yms normijuttujen lisäksi terveystilan seurannan säännöllisten labrojen kautta, niin olisi aika vaikuttava paketti kasassa. En tiedä onko kukaan koskaan tehnyt julkista seurantaa siitä, että miten kehonrakennuksen kisadieetti vaikuttaa veriarvoihin? Natikkapuolella kisaproggiksissa on raportoitu laskeneita testoarvoja, mutta kehonrakennus on toinen tarina.

Täältä siis vahva peukutus Miken kisaamiselle
 
Enhän jauhanut, kunhan vaan ihmettelin että miten tämä kiinnostaa niin paljon joitain että ajavat paikan päälle kattoo
Niinno tietysti jos ei kehonrakennuskilpailut lainkaan muuten kiinnosta, mutta Miken takia lähtisi katsomaan niin ehkä vähän kummaa. Mutta kai se on vaan truefanin merkki, mitä enemmän idolistaan näkee sen parempi!
 
Vaikka uskon kyllä et mitalleilla varmasti olisit tolla tietotaidolla, jos vaan halu ja tahto tila kestää dieetin.
Tämä pitää varmasti paikkansa.
Sääli vaan että arvostelulajissa kaikki on aina subjektiivista.
Olen ennenkin sanonut että tämä olis mulle bodikisassa se vaikein asia. Tai vaikka taitoluistelussa jos sitä harrastaisin.
 
Olet ilmeisesti aika pitkälle pohtinut osallistumistasi kisoihin. Et varmaankaan muuten pohdintojasi tälle palstalle kirjoittaisi. Olet hyvin fiksusti puntaroinut myös mahdollisia kisaamisen aiheuttamia terveysvaikutuksia.

Muutama näkökanta asiaan.

Tavallisesti ihminen katuu enemmän niitä asioita, joita jättää tekemättä, kuin niitä asioita, joita on tehnyt. Ajattelen niin, että jos ihmisellä on intohimo johonkin asiaan, niin sitä kohden olisi hyvä mennä. Lisäksi hiekka tiimalasissa valuu. Hyviä vuosia ei ole enää loputtomasti jäljellä. Käytä siis hetkesi nyt, niin ei tarvitse kiikkustuolissa katua.

Sinä olet bodauksessa kokenut paljon. Treenannut Suomen huippujen kanssa. Kokeillut kaikki mahdolliset treenivariaatiot etc. mutta omakohtaista kokemusta kilpailuista sinulla ei ole. Se on kokemus, jota ei kannata jättää kokematta! Kaikki ne hikipisarat, joita olet salilla vuosien varrella vuodattanut vain odottavat sitä, että hiot timantin loppuun ja asetat tehdyn työn parrasvaloihin.

Lisäksi kisaprojektista tulisi hieno road to Masters 2024 videosarja, joka seuraisi matkaasi kohti kisoja. Mikä sen parempaa sisällöntuottoa Pakkikselle! Tuohon videosarjaan, kun lisäisi treenien, ravinnon yms normijuttujen lisäksi terveystilan seurannan säännöllisten labrojen kautta, niin olisi aika vaikuttava paketti kasassa. En tiedä onko kukaan koskaan tehnyt julkista seurantaa siitä, että miten kehonrakennuksen kisadieetti vaikuttaa veriarvoihin? Natikkapuolella kisaproggiksissa on raportoitu laskeneita testoarvoja, mutta kehonrakennus on toinen tarina.

Täältä siis vahva peukutus Miken kisaamiselle
Peukku tälle. 👍

Olisi mielenkiintoista seurata prosessia; varsinkin jos kaikki avataan proggiksen aikana avoimesti. Näin ajatuksena, jos mahdollista. Ainakin tähän asti Mike on tuonut asiat selville.

Valitusten määrään - Kummelia lainaten: ”Aina joku läski valittaa.” eli ihan sama.
 
Niinno tietysti jos ei kehonrakennuskilpailut lainkaan muuten kiinnosta, mutta Miken takia lähtisi katsomaan niin ehkä vähän kummaa. Mutta kai se on vaan truefanin merkki, mitä enemmän idolistaan näkee sen parempi!
Tuskin kukaan joka ei bodausta seuraa, ostaa tikettiä tuonne. Itsellä ainakin tulee muutenkin seurattua ja se että lähteekö paikanpäälle määrittyy tietysti monella kriteerillä joista yksi on tietysti osallistujat. Outoa jos osallistujat eivät vaikuttaisi ollenkaan siihen kiinnostaako kisat miten paljon
 
Niin tämäkään ei taas minulle kuulu
ja mikähän vääntö tästä taas alkanee🙄
Kuitenkaan tuskinpa kenenkään seksuaalisuus muuttuu vaikka mitä "sateenkaaripaskaa" tulisi tuutin täydeltä.
Eihän kaikki olla uskovaisiakaan vaikka senkin tuputus alkaa jo viimeistään koulun eka luokalla.

Itse en näe kyllä heavy bodaria kovinkaan homoseksuaalisena ilmiönä mutta kun meitä on moneksi niin jotkut varmaan näin näkevät.
Samoin kuin jotkut naisetkin ainakin sanovat inhoavansa mutta jotkut kyllä tykkäävätkin.
Itse vain ihmettelen miten jotkut saavat bodattua itsensä niin yli-inhimillisen näköisiksi .
Ihailen kyllä fysiikkaa mutta mitään seksuaalisuutta se ei ainakaan minussa herätä vaikka mitä sateenkaarta tuputettaisiin.

Missikisat ovat jotenkin muuten enemmän seksuaalis virittäisiä vaikkapa taitaa olla niissäkin niin että harvemman miehen tai naisen ihannevartalo on se mitä missit edustavat.

Mikäs siinä jos Mike mielii lavalle koska kunto näyttää jo nytkin olevan hyvä ja varmasti riskit ja haittatekijät tiedostaa.
Vähän hiipumaan päin kun tuntuu bodaus tällä hetkellä ainakin Suomessa olevan.
Ei kovin paljon nuoria uusia kykyjä taida olla tulossa.
No tästä vois sitten jo tehdä oman topiccinsa.
Hyvää pohdintaa. Mutta toki mä tässä puntaroin asioita terveyden näkökulmasta. Minkään somenäkyvyyden ja tuben takia en missään nimessä lähtisi tuohon ralliin. Mutta kun mä katsoin 50v sarjan lineuppia jo puntarilla, niin väistämättä tuli mieleen, että koska siellä ei ole edes painorajoja, niin valitettavasti mä olisin voinut hypätä vaa-alle enkä olis ollut viimeinen. Sitten mietin, että mitäs jos mä tosissani tähtään fribassa sm-kisaan samassa ikäluokassa, niin yhdistäisin nämä kaksi lajia ja dieettaisin samalla kovaa kun se tuossa heittelyssä onnistuu huomaamatta.

Mutta sitten taas, mä olen tehnyt valtavan duunin LDL:n laskemiseen 3.1 tasolle 10 vuoden naturaalikeekoilun 5.6 arvosta. Mulla ei ole mitkään parhaat geenit kolesteroleissa, niin ne ei kestäis ainakaan akuutisti kunnon runnomista, mutta ei ne kroonisest huonoksi jäisi. Mutta se on varmaa että sinne mentäis kieli vyön alla oikeesti rajusti duunia tehden minimoiden terveyshaitat ja toki labraseurantakin tulisi sitten. Mut katotaan ens vuoden sm-kisan jälkeen mikä fiilis asian suhteen.

Jos sama tunne on ens vuonna, niin 2024 tammikuusta toukokuuhun paukutan suht hyvissä rasvoissa semmoisen 100-105kg tauluun ja alan friban avulla sitten polttamaan rasvaa kovaa vauhtia.
 
Mikäs se etu oli muistelisin että oli jotai tyylii 200e/kk ja yrittäjä sen sai ilmasta rahaa siis. Allun kans joku podcast tästä puhuitte?
 
Back
Ylös Bottom