OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli muuten mieleen kun puhuit Bettinan kans videolla, että on ongelmallista kun kattoikkunoista tulevan valon lämpö vaihtuu jatkuvasti ja sisällä valoja ei oikein saa mätsäämään. Meidän yhdellä asiakkaalla on kattoikkunat ja ledien järjestelmä mätsää lämmön ulkoa tulevaa valoon. Lähinnä vaan, että tuollaisia systeemeitä on olemassa, vaikkei ehkä kuntosalin tärkein asia?
 
Ens viikolla taas Henkan luokse forkkujuttuja tekemään. Tällä kertaa vedän kokonaisen forkkutreenin oikeasti siellä Henkan ohjeistamana. Viikonloppuna tulee SM-kisoista perjantaina puntarikuvat sekä puntarivideo. Sunnuntaina SM-kisan kuvat ja perjantaina Antti Vähä tulee kuvaamaan kierroksen Centterissä fribaa. Sille videolle pääsee yksi seuraaja mukaan, eli joku joka tuntee radan sekä on suht kokenut heittäjä pääsee mukaan kierrokselle. Konaa on mun kanssa heittämässä. Mailia mulle jos kiinnostaa lähtee messiin.
 
850A9481.jpg
 
Onko tämä nyt lähin mihin päästään, kun bodykansa haluaa Miken lavalle? Hieno fysiikka sulla kiistatta on, niin mene nyt perkele ainakin kerran sinne speedoissa patsastelemaan. Kerran täällä eletään, tulisipahan kisadieettikin koettua. Vaikka 2024 kun täytät 50 vuotta?? Lupaan ostaa lipun kyseiseen skabaan, ja varmaan aika moni muukin.
 
Mulla tuli tänään ekaa kertaa vakavasti mieleen semmoinen asia, että mitäs jos mä koittaisin voittaa 2024 samana vuonna SM-kultaa fribassa ja bodauksessa 50+ sarjassa. Mä katon bodauksen osalta ainakin nyt tässä vuoden sisään mitä saan tolle rinnalle tehtyä, että jos pystyis treenaan kunnolla ainakin ylärintaa, että oliskos se vamma paha sitten enää.

Nyt kun mä tän sanon, saan järkyttävän määrän vihaa niskaan, en luule itsestäni mitään, mutta jos mä kisaan, niin totta vitussa mä lähden voittamaan, muuten siinä ei mitään järkeä edes olis.

Mut vielä silti mä ajattelen järkevästi asioita, mä olen todella terve, niin olisko fiksua rääkätä kroppaa semmoinen 8 kuukautta putkeen kovaa, että saattaa siihen kaatua. Mut jos sinne olis menossa, niin all-in, jos mä oon tässä kunnossa nyt, niin mitä kun otan kässärin pois ja pistän nitrometaanit koneeseen.
 
Mulla tuli tänään ekaa kertaa vakavasti mieleen semmoinen asia, että mitäs jos mä koittaisin voittaa 2024 samana vuonna SM-kultaa fribassa ja bodauksessa 50+ sarjassa. Mä katon bodauksen osalta ainakin nyt tässä vuoden sisään mitä saan tolle rinnalle tehtyä, että jos pystyis treenaan kunnolla ainakin ylärintaa, että oliskos se vamma paha sitten enää.

Nyt kun mä tän sanon, saan järkyttävän määrän vihaa niskaan, en luule itsestäni mitään, mutta jos mä kisaan, niin totta vitussa mä lähden voittamaan, muuten siinä ei mitään järkeä edes olis.

Mut vielä silti mä ajattelen järkevästi asioita, mä olen todella terve, niin olisko fiksua rääkätä kroppaa semmoinen 8 kuukautta putkeen kovaa, että saattaa siihen kaatua. Mut jos sinne olis menossa, niin all-in, jos mä oon tässä kunnossa nyt, niin mitä kun otan kässärin pois ja pistän nitrometaanit koneeseen.
Mut sähän oot 28 v?
 
Mike saisi varmaan paskaa vaikka voittaisikin :cautious:

Mutta vakavasti ottaen. Oletko kokeillut vetää ns. kisadieettiä tai ylipäätään todella alhaisiin rasvoihin? Miten kroppa pelittää ja saatko tarvittavan/vaadittavan kireyden?
 
Mike saisi varmaan paskaa vaikka voittaisikin :cautious:

Mutta vakavasti ottaen. Oletko kokeillut vetää ns. kisadieettiä tai ylipäätään todella alhaisiin rasvoihin? Miten kroppa pelittää ja saatko tarvittavan/vaadittavan kireyden?
Eihän sinne löysänä mennä, se näkis sitten. Mut kyllä sinne ite pitää haluta valtavasti, koska miinukselle siitä jää joka osa-alueella joka tapauksessa.
 
Mulla tuli tänään ekaa kertaa vakavasti mieleen semmoinen asia, että mitäs jos mä koittaisin voittaa 2024 samana vuonna SM-kultaa fribassa ja bodauksessa 50+ sarjassa. Mä katon bodauksen osalta ainakin nyt tässä vuoden sisään mitä saan tolle rinnalle tehtyä, että jos pystyis treenaan kunnolla ainakin ylärintaa, että oliskos se vamma paha sitten enää.

Nyt kun mä tän sanon, saan järkyttävän määrän vihaa niskaan, en luule itsestäni mitään, mutta jos mä kisaan, niin totta vitussa mä lähden voittamaan, muuten siinä ei mitään järkeä edes olis.

Mut vielä silti mä ajattelen järkevästi asioita, mä olen todella terve, niin olisko fiksua rääkätä kroppaa semmoinen 8 kuukautta putkeen kovaa, että saattaa siihen kaatua. Mut jos sinne olis menossa, niin all-in, jos mä oon tässä kunnossa nyt, niin mitä kun otan kässärin pois ja pistän nitrometaanit koneeseen.
Toi mahdollinen terveyden kärsiminen täytyy vaan laittaa vaakakuppiin sen kanssa miten paljon kisaus itelle antaa. Toisinajattelijoiden mielipiteet kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Seuraajana liputan ehdottamasti kisauksen puolesta jos sulla vaan vetoa sinne on, eipähän jäis jossiteltavaa . Aamulla kun luin ton sun viestin niin tuli kyl sellanen spontaani ilon tunne mitä ei usein täällä viestit aiheuta. Kisoihin jos lähdet niin pitää varmaan karauttaa itsekkin paikanpäälle .
 
Toi mahdollinen terveyden kärsiminen täytyy vaan laittaa vaakakuppiin sen kanssa miten paljon kisaus itelle antaa. Toisinajattelijoiden mielipiteet kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Seuraajana liputan ehdottamasti kisauksen puolesta jos sulla vaan vetoa sinne on, eipähän jäis jossiteltavaa . Aamulla kun luin ton sun viestin niin tuli kyl sellanen spontaani ilon tunne mitä ei usein täällä viestit aiheuta. Kisoihin jos lähdet niin pitää varmaan karauttaa itsekkin paikanpäälle .

itse en kyllä ymmärrä näin hetero miehenä että minkä takia lähteä ajelee jonnekin että näät ku äijä keikistelee pikkuhousuissa.. no meitä on moneen lähtöön ja kai jotkut siitä jotain kiksejä saa
 
itse en kyllä ymmärrä näin hetero miehenä että minkä takia lähteä ajelee jonnekin että näät ku äijä keikistelee pikkuhousuissa.. no meitä on moneen lähtöön ja kai jotkut siitä jotain kiksejä saa
Tota noin, aika iso viite sun epävarmasta seksuaalisuudesta on jos näät bodauksen miehinä jotka keikistelee pikkuhousuissa. Normaali treenaaja ymmärtää noi kisat aivan normaalisti, ei noin. Ja kun vielä painotat heterouttasi, niin haisee aika pahasti. Eikä siinä toki mitään vikaa ole, mutta ei sitä ehkä kannata alkaa purkamaan tolla tapaa.

Mä en tiedä, mutta miten joku voi nähdä esim tämän jotenkin homoseksuaalisena?


View: https://youtu.be/FHH4sV0jOGg
 
Back
Ylös Bottom