OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Käsi ylös kuka näkee tossa viestissä jotain Applen ylivertaisuuden mainostamista? Mä en edes verrannut mihinkään muuhun kun Applen omiin toisiin halvempiin malleihin. Voitko tarkentaa siis miten tuo nyt triggeröi sutkin?
En vaan pysty ymmärtämään miksi tuo Apple on niin hirveä triggeri osalle ihmisistä, ihan hienoja vehkeitä tekevät.

Eikä minulla ole ollut mitään Applen laitteita iPhone 4s jälkeen, että turha kenenkään huudella fanboyksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En vaan pysty ymmärtämään miksi tuo Apple on niin hirveä triggeri osalle ihmisistä, ihan hienoja vehkeitä tekevät.

Eikä minulla ole ollut mitään Applen laitteita iPhone 4s jälkeen, että turha kenenkään huudella fanboyksi.
En mäkään oikein tajua, ja tää uusin kello nyt oli vähän niinkuin mulle mielenkiintoinen kun Applen kello itellä on ja mun ketju vielä. Mut niin se vain triggeröi nuo taas.

1000 euroa ei noin pääsääntöisesti kellosta ole paljoa, mut kun ei olla missään varsinaisissa merkkikelloissa, niin tonni alkaa olemaan jo melko hinta kun tää nykyinen mikä on itellä, on sen 500. Mut sit taas oon kokoajan odottanut että Apple tekis vähän isomman kellon ja toi olis. Hiukka liian pieni tää perusversio.

Mut tää on nyt hyvän aikaa ollut eikä tää ole hajonnut mihinkään vaikka joskus johonkin osuukin. Että en mä mitään kestävyyttä tartte, akkukestonkin kanssa on käytännössä ihan iisi mennä. Mut silti, toi on aika siisti IMO.
 
Hyvin on tuotteistettu, ennen kun ostettiin vaikka satasen kello, sen kanssa pärjäs 20 vuotta, nyt ostetaan monta kertaa kalliimpi ja se pitää vaihtaa vuosittain että saa hienommat Whatsapp toiminnot.
Joo, kaikki kehittäminen pitäis lopettaa ja vain eka kello kaikille. Japi, jos sua Apple hiertää, niin pliis, älä tuu tänne asiasta itkemään, en mä sulle ole sitä ostamassa.

katso liitettä 247794

Käsi ylös kuka näkee tossa viestissä jotain Applen ylivertaisuuden mainostamista? Mä en edes verrannut mihinkään muuhun kun Applen omiin toisiin halvempiin malleihin. Voitko tarkentaa siis miten tuo nyt triggeröi sutkin?
Kuka näkee tossa Japin viestissä maininnan että kaikki kehittäminen pitäisi lopettaa, itkua tai Applehiertoa. Käsi ylös?
Ite olin lukevinaan, että tuotteistettu hyvin.
 
En vaan pysty ymmärtämään miksi tuo Apple on niin hirveä triggeri osalle ihmisistä, ihan hienoja vehkeitä tekevät.

Eikä minulla ole ollut mitään Applen laitteita iPhone 4s jälkeen, että turha kenenkään huudella fanboyksi.
monestihan applen käyttäjät mainostavat ja kehuvat kuinka hyviä vehkeitä, suorastaan pakottavat näitä muille.. en oo muiden laitteiden käyttäjiltä sellaista kuullut
 
Kuka näkee tossa Japin viestissä maininnan että kaikki kehittäminen pitäisi lopettaa, itkua tai Applehiertoa. Käsi ylös?
Ite olin lukevinaan, että tuotteistettu hyvin.
Näin itsekkin ajattelin, ja itselle jä kuva että tarkoitettiin ihan myös yleisellä tasolla tätä ilmiötä.
Täähän koskee myös puhelimia yms. ja kaikkia merkkejä.

En itsekkään sano että tuotteiden kehitys olisi pahasta, mutta luuritkin maksaa nykyään ihan saatanasti ja silti kun kysyt kadulla ihmisiltä että kuinka vanha luuri sulla on nii vastaus on tyyliin 1-2 vuotta.
 
monestihan applen käyttäjät mainostavat ja kehuvat kuinka hyviä vehkeitä, suorastaan pakottavat näitä muille.. en oo muiden laitteiden käyttäjiltä sellaista kuullut
Mulla on täysin päinvastaisia kokemuksia. Usein kun joku työkaveri/puolituttu huomaa mun apple tuotteet niin alkaa tenttaus miksi en käytä paljon kustannustehokkaampia androidin vehkeitä tai PC:tä. En ole netin ulkopuolella tavannut Apple käyttäjää joka niitä tuotteita kovaan ääneen mainostaisi, mutta niitä on näkynyt joiden on pakko päästä arvostelemaan näitä valintoja. Tää on vähän sama kun vegaaneista puhutaan että ne tuputtaa ruokavaliotaan muille, vaikka usein (ääripää aktivistit poislukien) se on niin päin että he joutuvat lounaspöydässä perustelemaan valintojaan ja kuunteleen "heh heh, enemmän lihaa minulle"-juttuja.
 
@Mike mites tuo uus iPhone 14 Pro? Herättikö mitään fiiliksiä edistyneempi kamera ja muut toiminnot? Itellä ainakin kuume nousi heti, kun olen yhä iPhone X:n onnellinen omistaja. Nyt vaan pitkästä aikaa tulossa jotain hienompaa tekniikkaa mukaan.
 
@Mike mites tuo uus iPhone 14 Pro? Herättikö mitään fiiliksiä edistyneempi kamera ja muut toiminnot? Itellä ainakin kuume nousi heti, kun olen yhä iPhone X:n onnellinen omistaja. Nyt vaan pitkästä aikaa tulossa jotain hienompaa tekniikkaa mukaan.
Jos X:n kohdalta päivittää niin varmasti herätti mielenkiintoa, 13 jos päivittää niin aika kevyet päivitykset.
 
@Mike mites tuo uus iPhone 14 Pro? Herättikö mitään fiiliksiä edistyneempi kamera ja muut toiminnot? Itellä ainakin kuume nousi heti, kun olen yhä iPhone X:n onnellinen omistaja. Nyt vaan pitkästä aikaa tulossa jotain hienompaa tekniikkaa mukaan.
Mä ostan vasta ens vuonna seuraavan iPhonen, yleensä vaihdan aina joka toisen kohdalla
 
Eli aloitat keskustelun Applesta ja joku ei jaa näkemystäsi sen ylivertaisuudesta niin se on itkemistä?
PS. Apple on kyllä onnistunut siinä missä kaikki yritykset haluaisi eli markkinoinnissa ja se on huomattu vakuutusyhtiössäkin koska aina kun tulee uusi malli alkaa edelliset kummasti hajoilemaan
Tämäkö on "itkemistä ylivertaisuudesta " kun Mike sanoo ettö "Applen uus Ultra kello on kyl makee"?

Ainako joku puhuu,tai edes mainitsee,applen niin siihen tulee kasa jengiä vinkumaan että kallis on,kallis on,ei kannata,ootko vähän tyhmä,aina kehut applea?
Mitä helvettiä se muille kuuluu mihin joku laittaa rahansa tai että siitä pitää alkaa rutisemaan ja suorastaan käydään päälle aggressiivisesti?
Olen kuullu että joku ostaa mersun 200,000€ ja toiselle riittää töissä kulkemiseen 2000€ Moskovich ihan hyvin.
Ja se että joku kehuu jotain josta pitää,niin niinhän teet itsekin,sun mielestä muut on ylivertaisesti parempia kuin apple joka on vaan kallis eikä muuta...?
Miten olis andoid miesten sony experia X5,nyt vain 2499€ tai samsungin Z 1999€?

Teillä joillaki on jumalaton katkeruus ja suoranainen viha applen omistajia kohtaa vaikka monella teistä ei ole koskaan applea ollutkaan? Ja usemmiten juurikin ne aloittaa tuon aina joilla ei ole kokemusta merkistä.
Kaverilla on kohtuu uus porsche niin "toyota" miehet näyttää keskisormea kun porsche tulee vastaan eikä autossa olet kovat äänetkään,muttakko se on porsche..
Sano ettei ole tienny että sillä on niin paljon vihamiehiä,että isät näyttää keskisormea kun lapset Saabin takapenkillä sanoo innoissaan liikennevaloissa että
"Isi kato porsche!!"
Sama se on applen omistajilla.
Ei varmaa ole helppo elää semmosen merkki vihan ja katkeruuden kans mikä tulee toisen omistamasta tavarasta mikä ei liity sinun elämään millään tavalla.
Samako vihaa Seppo nimisiä miehiä..

PS: en ole apple miehiä, olin vuosikausia mallit Iphone3--->Iphone6 ajan mutta sitten on ollu reilun satasen androidia vaan koska ei ole silleen tarvetta erikoistoiminnoille.
 
Kuka näkee tossa Japin viestissä maininnan että kaikki kehittäminen pitäisi lopettaa, itkua tai Applehiertoa. Käsi ylös?
Ite olin lukevinaan, että tuotteistettu hyvin.
Sä et ole katsonut vuosia, miten Japi on joka kerta kommentoimassa kun Apple jotain julkaisee, aina negatiiviseen sävyyn. Olit lukevinasi väärin. Muutenkin toi lause on niin rakennettu, että miten vitussa joku voi lukea ton Applen kannalta positiivisesti. Sehän nimenomaan dissasi niitä jotka ostaa Applen vehkeitä joka vuosi.
 
monestihan applen käyttäjät mainostavat ja kehuvat kuinka hyviä vehkeitä, suorastaan pakottavat näitä muille.. en oo muiden laitteiden käyttäjiltä sellaista kuullut

Menkääs huvikseen lukemaan Apple iPhone ketjua missä Japi, jolla ei ole edes iPhonea, spammaa tota Androidia joka välissä. Oli se sitten tietokone, iPad, Watch tai iPhone, niin Japi on paikalla valittamassa.

Japi on kirjoittanut sanan Apple 168 kertaa eikä sillä ole ainuttakaan Applen laitetta, mutta kova on into keskustella siitä puhelimesta, sitä vaan harmittaa kun porukka ostaa sen.
 
Sä et ole katsonut vuosia, miten Japi on joka kerta kommentoimassa kun Apple jotain julkaisee, aina negatiiviseen sävyyn. Olit lukevinasi väärin. Muutenkin toi lause on niin rakennettu, että miten vitussa joku voi lukea ton Applen kannalta positiivisesti. Sehän nimenomaan dissasi niitä jotka ostaa Applen vehkeitä joka vuosi.
No joo, en ole kyllä seurannut Japin viestejä Appleen liittyen, tai muuhunkaan. Mutta miten tuon voi negatiivisesti lukea? Hyvin neutraali minusta. Kumpaa tuossa nyt sun mielestä dissattiin, eka oli Apple ja nyt Applea ostavia ihmisiä? Vaikuttaisiko tuo, että sulla on mielessä aiempien vuosien dissaavat viestit, niin neutraalitkin kommentit kääntyy mollivoittoiseksi omassa päässä? Tuossahan ei esim mainittu edes Applea, yleisesti muotoiltu ja voisi hyvin päteä myös muihin merkkeihin. Toki muut eivät ole ihan yhtä hyvin tuotteistettuja.
 
No joo, en ole kyllä seurannut Japin viestejä Appleen liittyen, tai muuhunkaan. Mutta miten tuon voi negatiivisesti lukea? Hyvin neutraali minusta. Kumpaa tuossa nyt sun mielestä dissattiin, eka oli Apple ja nyt Applea ostavia ihmisiä? Vaikuttaisiko tuo, että sulla on mielessä aiempien vuosien dissaavat viestit, niin neutraalitkin kommentit kääntyy mollivoittoiseksi omassa päässä? Tuossahan ei esim mainittu edes Applea, yleisesti muotoiltu ja voisi hyvin päteä myös muihin merkkeihin. Toki muut eivät ole ihan yhtä hyvin tuotteistettuja.
No katoppa toi linkki Japin viesteistä niin eiköhän aukea sullekin, se Apple on se triggeri Japilla. Se ei paljoo kommentoinut kun G-Shockia mainostin.
 

Menkääs huvikseen lukemaan Apple iPhone ketjua missä Japi, jolla ei ole edes iPhonea, spammaa tota Androidia joka välissä. Oli se sitten tietokone, iPad, Watch tai iPhone, niin Japi on paikalla valittamassa.

Japi on kirjoittanut sanan Apple 168 kertaa eikä sillä ole ainuttakaan Applen laitetta, mutta kova on into keskustella siitä puhelimesta, sitä vaan harmittaa kun porukka ostaa sen.

no sairaus se on kai toikin..
 
no sairaus se on kai toikin..
No ei ihan, mutta ohan toi aika selkee keissi, että se triggeröityy pahasti tosta merkistä, vaikea ymmärtää miksi. Tuolla on Android ketjuja, en ole varmaan eläissäni niihin kirjoittanut sanaakaan. Ei vaan kiinnosta.
 

Menkääs huvikseen lukemaan Apple iPhone ketjua missä Japi, jolla ei ole edes iPhonea, spammaa tota Androidia joka välissä. Oli se sitten tietokone, iPad, Watch tai iPhone, niin Japi on paikalla valittamassa.

Japi on kirjoittanut sanan Apple 168 kertaa eikä sillä ole ainuttakaan Applen laitetta, mutta kova on into keskustella siitä puhelimesta, sitä vaan harmittaa kun porukka ostaa sen.
12 vuoden ajalta viestejä applesta 168 kappaletta. Kyllä varmaan joo on apple joka triggeröi, suurin osa tuolla suuri puhelinkeskusteluthreadissa vuosien 2009-2014 välillä, silloin noita puhelimia vertailtiin enemmän ja varmaan on apple mainittuna siellä kun kyseisessä ketjussa mulla on varmaan useampi sata viesti ellei jopa tuhat. Niinkuin tuossa joku sanoikin niin neutraalisti kommentoin ja kehuin että hyvin tuotteistettu homma, mutta kyllä sen pystyy näköjään kääntämään päänsä sisällä vihaksi. Tässä tuli taas ainakin 4 kertaa mainittua sana apple niin kasvaa tuo hakutulos sitten hienosti.

Ja en muista onko täällä android ketjua, apple ketju on, ja sitten on toi suuri älypuhelinkeskustelu, ei android miehillä ole tarvetta omaan ketjuun.
 
12 vuoden ajalta viestejä applesta 168 kappaletta. Kyllä varmaan joo on apple joka triggeröi, suurin osa tuolla suuri puhelinkeskusteluthreadissa vuosien 2009-2014 välillä, silloin noita puhelimia vertailtiin enemmän ja varmaan on apple mainittuna siellä kun kyseisessä ketjussa mulla on varmaan useampi sata viesti ellei jopa tuhat. Niinkuin tuossa joku sanoikin niin neutraalisti kommentoin ja kehuin että hyvin tuotteistettu homma, mutta kyllä sen pystyy näköjään kääntämään päänsä sisällä vihaksi. Tässä tuli taas ainakin 4 kertaa mainittua sana apple niin kasvaa tuo hakutulos sitten hienosti.

Ja en muista onko täällä android ketjua, apple ketju on, ja sitten on toi suuri älypuhelinkeskustelu, ei android miehillä ole tarvetta omaan ketjuun.
Kaikki valmistajat tekee joka vuosi usean malli. Ainoa merkki jossa asiaan puutut, on Apple.
 
Kaikki valmistajat tekee joka vuosi usean malli. Ainoa merkki jossa asiaan puutut, on Apple.
Ainoa mitä täällä hehkutetaan kuin jeesuksen uutta tulemista, kuten sanoin hyvin tuotteistettu, käyttäjänsä puffaavat sitä ihan ilmaiseksi. Se oli vaan huomio, jos menet ton sun oman linkkaamasi hakuhistorian vikalle sivulle näet että puhun siellä applen puolesta, kävin ihan mielenkiinnosta kurkkaamassa. En muistanut enää 13 vuotta vanhoja keskusteluja, tuskin sinäkään.

En mä jaksaisi tästä riidellä, mä heitin vaan aamukahvin lomassa huomion tuosta kellosta ja siitä tuli nyt mehevä perjantairiita, annetaanko olla?
 
Back
Ylös Bottom