Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olipa hyvä podcasti! Ei ollut onneksi niitä "miten pakkotoisto sai alkunsa" ja "milloin aloit käymään salilla" kysymyksiä. Arttu haastaa sopivasti kysymyksillä ja Mike perustelee hyvin. Ois voinut kuunnella helposti vielä tunnin lisää.

Tuli toi hyper mass perille tänää, on muuten paksua tavaraa ainakin maitoon sekoitettuna. Kuuluuks sen olla noin paksua, vai onko juoksevampaa veteen sekoitettuna? 🤔 Testaamallahan toi selviäis, mutta en oo ikinä digannu sekotella veteen tollasia jauheita.

Tuli toi hyper mass perille tänää, on muuten paksua tavaraa ainakin maitoon sekoitettuna. Kuuluuks sen olla noin paksua, vai onko juoksevampaa veteen sekoitettuna? 🤔 Testaamallahan toi selviäis, mutta en oo ikinä digannu sekotella veteen tollasia jauheita.
Se on sakeempaa, koska siinä on hidasta kaseinaattia. Kaseinaatin ominaisuus on paksumpi koostumus. Mä laitan maitoon kanssa aina, mutta sitten kylmää vettä perään vielä desi. Mä korvaan nyt päivässä yhden aterian Hyper massilla, joten ei sitten tartte kreatiiniakaan otella erikseen.

ootko haudannut täysin haaveet moottoripyörästä vai onko kuume noussut nyt kun asfaltit sulaa ja alkaa taas näkyy pyöriä liikenteessä?
Ei tee enää yhtään mieli, ahdistaa koko ajatus. Mulla oli ihan väärä kuva koko hommasta. Se on kaikkea muuta kuin kätevää liikkumista. Äärimmäisen hankalaa ja vaikeaa. Ja kun en omaa mitään tarvetta ajella vaan ilman syytä, niin ei kiitos.

Ei tee enää yhtään mieli, ahdistaa koko ajatus. Mulla oli ihan väärä kuva koko hommasta. Se on kaikkea muuta kuin kätevää liikkumista. Äärimmäisen hankalaa ja vaikeaa. Ja kun en omaa mitään tarvetta ajella vaan ilman syytä, niin ei kiitos.
no ei kai sen ny äärimmäisen hankalaa ja vaikeaa oo?

aattelin ekaa matkaa Norjaan tehdä, onko suosituksia minne ilman muuta kantsii lähtee?

E309815A-74AA-4208-B1A8-ECA0B513C799.webp

Mimmone runko ruokailuissa täl hetkellä?
Aamuisin kaurapuuroa. Sen kanssa aina Whey 80 noin 50 grammaa maitoon tehtynä.

Sitten muut ateriat on pitkälti vaan riisiä, kanaa ja parsakaalia. EAA ja dextriini intrana. Whey80 heradrinkkejä sitten tuntuman mukaan.

Back
Ylös Bottom