Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en tarkoita sammakoita, vaan yleistä ulosantia. Ja kuten kirjoitin, niin itselleni ihan sama, mutta eihän tuota voi olla huomaamatta. Et ole kamala vaan huono keskustelija, ainakin netissä.Kirjoita sä 90 tuhatta viestiä ilman sammakoita. Kyllä taas Mike on niin kamala, voi herranjestas.
No eiköhän sun pointti ole jo selvä.Itse en tarkoita sammakoita, vaan yleistä ulosantia. Ja kuten kirjoitin, niin itselleni ihan sama, mutta eihän tuota voi olla huomaamatta. Et ole kamala vaan huono keskustelija, ainakin netissä.
Samaa mieltä, tuli selväksi ja vahvistetuksi. Jatkamme. Sen haluan lisätä vielä, että omissa kommenteissa kyseessä ei ollut missään nimessä haukkuminen.No eiköhän sun pointti ole jo selvä.
Iso kiitos, toivottavasti pitkä vähintään parin tunnin jakso1300 tänään tehdään.
Täällä kun jää kaikki ilmeet ja äänensävyt näkemättä niin silloin kannattaisi kirjoittaa vähemmän provosoivasti, jos haluaa että ihmiset eivät "hyökkää" takaisin. Tottakai sinun tekstisi kiinnittää enemmän ihmisten huomion verrattuna vaikka jonkun sepon tekstiin. Tai jos ptvatanen kirjottaisi täällä aktiivisesti niin hänen tekstinsä olisi samalla tavalla suurennuslasin alla. Se on ihan luonnollista, kun se kiinnostaa ihmisiä enemmän.Vituttaa oikeasti tää jatkuva mielensäpahoittaminen joka saatanan asiasta. Toki ei muiden kirjoituksista, muna kädessä kytätään mitä mä sanon ja ite ollaan niin vitun täydellisiä että heikottaa.
Melkein 2h tuli.Iso kiitos, toivottavasti pitkä vähintään parin tunnin jakso
Mitenkä luotettavia noi SSD SATA III 2,5" levyt yleensä on versus normaali HDD?
Elikä nyt on siis 5400 rpm Time Machine HDD, se on aivan ok, se ei konetta hidasta kun manuaalisesti kuittaan kerran päivässä backupin. Mutta toi kuvalevy, jossa on siis raakakuvat, jotka sitten kaikki uppaa iDriveen pilveen, eli ne on tuplavarmistettu, hidastaa kaikkea tekemistä aina kun jotain hakee, uppaa liitteitä tai avaa ohjelmia jotka skannaa mediatiedostoja. Sain kuristettua kuvalevyn kokoa 1.5T paikkeille deletoimalla esim kaikki historian kisakuvien raakaversiot ja kaikenlaista muuta mitkä vaan on säilössä eikä niitä juurikaan tartte kaivella. Sitten riittäis 2 tai 4 teraa tohon kelkkaan kiinni joka varmasti nopeuttais kaikkea ja 4 teran kovoa vois vielä käyttää Final cutin apuna kun ei hirveen monta projektia tartte olla päälekkäin kun ne väliaikaistiedostot, backupit ja muut nappaa teran.Itellä 8 vuotta vanha kyseisenlainen levy ja diskinfo näyttää kunnoksi 93% eikä ole mitään virheitä ollut. Toki sulla ammattikäytössä on datan varastoiminen ja käyttäminen aivan eri luokkaa, niin voi kulahtaa vähän nopeammin.
Näin ne valmistajista lähtien on SSD:n heikkoudet listannu, toki kehitys kehittyy ja muistipiirit ja ohjaimet paranee, joten eiköhän nykylevyjä saa kurittaa ihan huolella, että ongelmat tulee esille. Sama lienee tilanne perinteisten kovojen kanssa.En mä usko tota, että ssd levy hajoaa helpommin jos sinne kirjoitetaan. Edellinen tais kestää 6 vuotta ja ehjä myydessä. Sinnehän kirjoitetaan kokoajan kun nykykoneet omaa sisäisen ssd:n. Muutenhan kaikki olis edelleen hdd kovoja läppäreissä jne.
Mulla tosin tuplavarmistus, että jos laukeaa, ei paniikkia.Näin ne valmistajista lähtien on SSD:n heikkoudet listannu, toki kehitys kehittyy ja muistipiirit ja ohjaimet paranee, joten eiköhän nykylevyjä saa kurittaa ihan huolella, että ongelmat tulee esille. Sama lienee tilanne perinteisten kovojen kanssa.
Tsihhihih.Mulla tosin tuplavarmistus, että jos laukeaa, ei paniikkia.
Senkin pervoTsihhihih.