Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
21:10 menossa tänään. Ehän mää katsonut että se on kuulemma 3h leffa, voi munat.Joko uusi Batman tullut käytyä kattomaan?
Lopeta provoominen, varoitin jo kerran. Jos sä ymmärtäisit, niin Tapella on ollut jo 2019 pumpun kanssa ongelmia ja sairaalassa maannut sen takia. Ja sä rupeet vittuilemaan mulle tuollaEli jos sanoo saman asian minkä olet itse juuri sanonut niin se on väärin?
Tulee muuten seuraava Mac Pro olemaan hurja laite.Joo, enemmän katsonut niit kampoja joille oma kotelo. Meen nyt läppärillä pari vuotta ainakin, koska olen niin kauan omistanut pöytäkoneen, 4 Mac prota peräkkäin.
Itse sen provoamisen ja vittuilun aloitit haukkumalla ihmisen jota et edes tiedä miten se syö tai treenaa joten koita nyt vaan kestää se sama mitä itsekkin annatLopeta provoominen, varoitin jo kerran. Jos sä ymmärtäisit, niin Tapella on ollut jo 2019 pumpun kanssa ongelmia ja sairaalassa maannut sen takia. Ja sä rupeet vittuilemaan mulle tuolla
Elikä kun sanon "kannattaa urheilla ja syödä terveellisesti", niin se on sun mielestä provoamista ja vittuilua? Ja hulluksi tämä menee siinä vaiheessa kun tätä ei ole edes sulle tarkoitettu, mutta sä pahoita mielen jonkun toisen puolesta ja valitat toisessa ketjussa. Oikeesti, ootko tosissasi? Mä en ketään ole haukkunut edes. Joten nyt vähän jäitä hattuun. Jos sulla on joku isompi ongelma, niin kerro se suoraan, ei nyt tartte väkisin vääntää.Itse sen provoamisen ja vittuilun aloitit haukkumalla ihmisen jota et edes tiedä miten se syö tai treenaa joten koita nyt vaan kestää se sama mitä itsekkin annat
1300 tänään tehdään.Oliko @Mike Allun kanssa tulossa podcast nyt tänä viikonloppuna? Teillä on aina niin hyvät jutut, että mielellään kuuntelee
Tota noin. Alkaa riittää toi Batmanin tarina mulle. Mua hitsaa jo liikaa se, että lepakkomies kyllä ajaa ihmisten päälle autolla ja heittelee katolta alas, mutta ei suostu käyttämään aseita. Hirvee mukilointi aina yhden kanssa ja loput odottaa vieressä aseiden kanssa ja yksitellen sitten tulee kimppuun. Kuinka yksinkertaista olis vaan vippaa siihen lössiin kranaatti ja kaikki kuolis, lepis myös.Mitä mieltä olit Batmanista. Itellä jäi vähän ristiriitaset fiilikset, yritin ehkä liikkaa verrata sitä nolanin versioihin.
No nykyään kaikki on niin saatanan herkkänahkaisia että joka asia menee ihon alle. Ja joo, tonni vetoa niin sillä potilaalla oli, kuten Tapella, jotain taustalla."Joo ja sano terveisiä, että syö terveellisemmin ja urheilee, niin korona ei tunnu missään."
Kyllä tuo nyt kieltämättä menee hiukan vittuilun / loukkaavan puheen puolelle, kun ei ole mitään käsitystä kyseisestä henkilöstä tai hänen elintavoistaan.
No nykyään kaikki on niin saatanan herkkänahkaisia että joka asia menee ihon alle. Ja joo, tonni vetoa niin sillä potilaalla oli, kuten Tapella, jotain taustalla.
Oikeesti tommoinen on vittuilua, mutta kun mua haukutaan autistiksi ja miksi, niin et sinä ole puolustamassa.
Mikä tää juttu on, että omalla forumilla osa odottaa hiljaa ja kun pääsee kuittaamaan, niin kaikki tulee piilosta vittuilemaan ja pahoittamaan mielensä muiden puolesta?
Sanokaa nyt suoraan miksi tää meno on muuttunut tämmöiseksi? Tää ei ole missään linjassa siihen mitä ihmiset täällä toisilleen kirjoittaa, mutta ethän sä siitä välitä, kuhan pääsee etsimään mun sanomisista jotain valittamista. Outoa.
No kun suoraan pyydetään sanomaan, niin sanotaan valtaosin sinun takia. Monesti kirjoitat asiaa ja olen ihan samoilla linjoilla, mutta ulosantisi on usein aivan karmivaa. Sellaista, johon moni reagoi. Niin se vaan on, vaikka tavallaan perseestä onkin.Sanokaa nyt suoraan miksi tää meno on muuttunut tämmöiseksi? Tää ei ole missään linjassa siihen mitä ihmiset täällä toisilleen kirjoittaa, mutta ethän sä siitä välitä, kuhan pääsee etsimään mun sanomisista jotain valittamista. Outoa.
Oletin, että ihmettelit sinuun ja sinun kommentteihin kohdistuvaa reagointia. Toki surkeaa ulosantisi on netti täynnä. Ei sitä huoli erikseen kytätä.No voi herranjumala. Alkakaa nyt kyttään muidenkin sanomisia. Ihan naurettavaa. Se on aivan sama mitä sanon, niin joku täällä ei tykkää ja alkaa valittamaan.
Sanoin joskus 16 vuotta sitten etten tykkää kissoista, niin joku Iivili tai muu nimimerkki tuli sanomaan että on kissaihminen eikä enää osta meidän kaupasta mitään.
Oikeesti. Ihan vitun naurettavaa tää on.
Kirjoita sä 90 tuhatta viestiä ilman sammakoita. Kyllä taas Mike on niin kamala, voi herranjestas.Oletin, että ihmettelit sinuun ja sinun kommentteihin kohdistuvaa reagointia. Toki surkeaa ulosantisi on netti täynnä. Ei sitä huoli erikseen kytätä.