OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli jos sanoo saman asian minkä olet itse juuri sanonut niin se on väärin?
Lopeta provoominen, varoitin jo kerran. Jos sä ymmärtäisit, niin Tapella on ollut jo 2019 pumpun kanssa ongelmia ja sairaalassa maannut sen takia. Ja sä rupeet vittuilemaan mulle tuolla
 
Lopeta provoominen, varoitin jo kerran. Jos sä ymmärtäisit, niin Tapella on ollut jo 2019 pumpun kanssa ongelmia ja sairaalassa maannut sen takia. Ja sä rupeet vittuilemaan mulle tuolla
Itse sen provoamisen ja vittuilun aloitit haukkumalla ihmisen jota et edes tiedä miten se syö tai treenaa joten koita nyt vaan kestää se sama mitä itsekkin annat
 
Itse sen provoamisen ja vittuilun aloitit haukkumalla ihmisen jota et edes tiedä miten se syö tai treenaa joten koita nyt vaan kestää se sama mitä itsekkin annat
Elikä kun sanon "kannattaa urheilla ja syödä terveellisesti", niin se on sun mielestä provoamista ja vittuilua? Ja hulluksi tämä menee siinä vaiheessa kun tätä ei ole edes sulle tarkoitettu, mutta sä pahoita mielen jonkun toisen puolesta ja valitat toisessa ketjussa. Oikeesti, ootko tosissasi? Mä en ketään ole haukkunut edes. Joten nyt vähän jäitä hattuun. Jos sulla on joku isompi ongelma, niin kerro se suoraan, ei nyt tartte väkisin vääntää.

Elikä mä kirjoitan ton jutun koronaketjuun, sulla menee jostain syystä tunteisiin. Sä alat soittamaan suuta Tape Valkosen ketjussa, poistan sen, että älä aloita, niin sitten sä siirryt tänne mun ketjuun.

Joten kerroppa ihan omin sanoin, mikä nyt hitsaa? Mä koitan sitten auttaa.
 
"Joo ja sano terveisiä, että syö terveellisemmin ja urheilee, niin korona ei tunnu missään."
Kyllä tuo nyt kieltämättä menee hiukan vittuilun / loukkaavan puheen puolelle, kun ei ole mitään käsitystä kyseisestä henkilöstä tai hänen elintavoistaan.
Kuitenkin ihan huippu-urheilijoitakin saanut vakavia oireita vaikka liikkuminen ja syömiset todennäköisesti kunnossa.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä mieltä olit Batmanista. Itellä jäi vähän ristiriitaset fiilikset, yritin ehkä liikkaa verrata sitä nolanin versioihin.
Tota noin. Alkaa riittää toi Batmanin tarina mulle. Mua hitsaa jo liikaa se, että lepakkomies kyllä ajaa ihmisten päälle autolla ja heittelee katolta alas, mutta ei suostu käyttämään aseita. Hirvee mukilointi aina yhden kanssa ja loput odottaa vieressä aseiden kanssa ja yksitellen sitten tulee kimppuun. Kuinka yksinkertaista olis vaan vippaa siihen lössiin kranaatti ja kaikki kuolis, lepis myös.

Joo, se on sarjakuva, mutta en enää kestä sitä kun se on niin saatanan mysteerinen ukko, ilmestyy tyhjästä vain tuijottaakseen kaukaisuuteen. Pari sanaa siellä täällä ja kaikki pitää tehdä vaikeamman kautta.

Ja päänäyttelijä nyt vain ei sopinut tohon.
 
"Joo ja sano terveisiä, että syö terveellisemmin ja urheilee, niin korona ei tunnu missään."
Kyllä tuo nyt kieltämättä menee hiukan vittuilun / loukkaavan puheen puolelle, kun ei ole mitään käsitystä kyseisestä henkilöstä tai hänen elintavoistaan.
No nykyään kaikki on niin saatanan herkkänahkaisia että joka asia menee ihon alle. Ja joo, tonni vetoa niin sillä potilaalla oli, kuten Tapella, jotain taustalla.

Oikeesti tommoinen on vittuilua, mutta kun mua haukutaan autistiksi ja miksi, niin et sinä ole puolustamassa.

Mikä tää juttu on, että omalla forumilla osa odottaa hiljaa ja kun pääsee kuittaamaan, niin kaikki tulee piilosta vittuilemaan ja pahoittamaan mielensä muiden puolesta?

Sanokaa nyt suoraan miksi tää meno on muuttunut tämmöiseksi? Tää ei ole missään linjassa siihen mitä ihmiset täällä toisilleen kirjoittaa, mutta ethän sä siitä välitä, kuhan pääsee etsimään mun sanomisista jotain valittamista. Outoa.
 
No nykyään kaikki on niin saatanan herkkänahkaisia että joka asia menee ihon alle. Ja joo, tonni vetoa niin sillä potilaalla oli, kuten Tapella, jotain taustalla.

Oikeesti tommoinen on vittuilua, mutta kun mua haukutaan autistiksi ja miksi, niin et sinä ole puolustamassa.

Mikä tää juttu on, että omalla forumilla osa odottaa hiljaa ja kun pääsee kuittaamaan, niin kaikki tulee piilosta vittuilemaan ja pahoittamaan mielensä muiden puolesta?

Sanokaa nyt suoraan miksi tää meno on muuttunut tämmöiseksi? Tää ei ole missään linjassa siihen mitä ihmiset täällä toisilleen kirjoittaa, mutta ethän sä siitä välitä, kuhan pääsee etsimään mun sanomisista jotain valittamista. Outoa.

Itseasiassa olen kyllä ollut monesti sun "puolella" ja kirjoittanut vain positiiviseen sävyyn, tuo nyt vain "särähti korvaan", kun sairaalle ihmiselle osoitetaan kuittailua. Ja joo, eihän asia mulle sinänsä kuulu. Mutta jos katsot mun lähettämät viestit niin taitaa olla ainoa negatiivinen viesti ikinä, ja muut pelkkää positiivista koskien tuottamassa sisältöä ym mitä arvostan suuresti/mistä olen oikeasti erittäin kiitollinen, ja ymmärrän kyllä että turhauttaa jatkuva kritiikki ja välillä tulee sanottua takaisin ikävästi. Enkä kyllä loukkaantunut kenenkään puolesta, vaikka tuo viesti mielestäni meni hiukan yli.
 
Sanokaa nyt suoraan miksi tää meno on muuttunut tämmöiseksi? Tää ei ole missään linjassa siihen mitä ihmiset täällä toisilleen kirjoittaa, mutta ethän sä siitä välitä, kuhan pääsee etsimään mun sanomisista jotain valittamista. Outoa.
No kun suoraan pyydetään sanomaan, niin sanotaan 😃 valtaosin sinun takia. Monesti kirjoitat asiaa ja olen ihan samoilla linjoilla, mutta ulosantisi on usein aivan karmivaa. Sellaista, johon moni reagoi. Niin se vaan on, vaikka tavallaan perseestä onkin.

Et voi muuttaa ihmismielen toimintaa ja perusreagointia, mutta ehkä voit omaa toimintaa. Jälkimmäinen on siis ainoa keino, koska eka on mahdoton. Mutta ihan miten haluaa, itelle aika sama.

Jos haluat oikeasti muutosta, niin ihan perus keskustelutaitoja haltuun. Näkemystä ja kantaa eri asioihin ei tietenkään tarvitse muuttaa. Tai sitten jatkat omalla polulla ja sama meno jatkuu.
 
No voi herranjumala. Alkakaa nyt kyttään muidenkin sanomisia. Ihan naurettavaa. Se on aivan sama mitä sanon, niin joku täällä ei tykkää ja alkaa valittamaan.

Sanoin joskus 16 vuotta sitten etten tykkää kissoista, niin joku Iivili tai muu nimimerkki tuli sanomaan että on kissaihminen eikä enää osta meidän kaupasta mitään.

Oikeesti. Ihan vitun naurettavaa tää on.

Podcastit on pahimpia, siellä poistetuissa kommenteissa joka jaksossa pahoitetaan mieli jostain.
 
Viimeksi muokattu:
No voi herranjumala. Alkakaa nyt kyttään muidenkin sanomisia. Ihan naurettavaa. Se on aivan sama mitä sanon, niin joku täällä ei tykkää ja alkaa valittamaan.

Sanoin joskus 16 vuotta sitten etten tykkää kissoista, niin joku Iivili tai muu nimimerkki tuli sanomaan että on kissaihminen eikä enää osta meidän kaupasta mitään.

Oikeesti. Ihan vitun naurettavaa tää on.
Oletin, että ihmettelit sinuun ja sinun kommentteihin kohdistuvaa reagointia. Toki surkeaa ulosantisi on netti täynnä. Ei sitä huoli erikseen kytätä.
 
Oletin, että ihmettelit sinuun ja sinun kommentteihin kohdistuvaa reagointia. Toki surkeaa ulosantisi on netti täynnä. Ei sitä huoli erikseen kytätä.
Kirjoita sä 90 tuhatta viestiä ilman sammakoita. Kyllä taas Mike on niin kamala, voi herranjestas.
 
Back
Ylös Bottom