OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piti silkasta uteliaisuudesta käydä lukemassa viestejä tuolla toisaalla. Alkaa yheltä jos toiselta karata mopo siihen tahtiin käsistä että olis varmaan kaikille suotuisaa paiskata kättä päälle. Ei tommosia GYMWAREJA hevillä unohda mutta sais ainakin clousattua keissin. Se että tuohon kykenee mitataan jo hiukan pippelin pituutta.

Totuuksista mitään tietämättä tuntuu että tuo on mennyt paskanpuhumiseksi puolin ja toisin. Onkohan muiden urheilulajien sisällä samanlaista kuohuntaa? Tämä nyt ei kuitenkaan bodyscenessä ole ensimmäinen laatuaan, enkä nyt tarkoita välttämättä että Mike ois ollu osallisena tai tämä toinenkaan.

Sairaaksi on eniveis mennyt nuo lääkäri ja pizzahommat. Jossain muistan Miken kirjoittaneen/sanoneen et miksi ihmiset (pennut) tekee jotain tollaista. Siihen tuskin on mitään järkevää syytä, kakarat tekee niin paljon asioita nykypäivänä missä ei ole pienintäkään tolkkua. Se että poltetaan autoja, paskotaan ikkunoita jne niin eiköhän se ole kavereille osittain esittämistä. Nyky-yhteiskunta on raju paikka jossa lasten on haettava omaa paikkaansa tekemällä typeryyksiä.
 
Piti silkasta uteliaisuudesta käydä lukemassa viestejä tuolla toisaalla. Alkaa yheltä jos toiselta karata mopo siihen tahtiin käsistä että olis varmaan kaikille suotuisaa paiskata kättä päälle. Ei tommosia GYMWAREJA hevillä unohda mutta sais ainakin clousattua keissin. Se että tuohon kykenee mitataan jo hiukan pippelin pituutta.
Kyllähän se vaatii paljon oman ylpeyden nielemistä, että pystyisi lyömään kättä päälle. Oli sitten oikeassa tai väärässä ei ole juurikaan väliä. Onhan tuo nyt vähän hölmön näköistä draamaa puolin ja toisin.
 
paskotaan ikkunoita jne niin eiköhän se ole kavereille osittain esittämistä. Nyky-yhteiskunta on raju paikka jossa lasten on haettava omaa paikkaansa tekemällä typeryyksiä.
Tämä tarttu silmään, tuotahan "me" nuorempana tehtiin myös vanhemmassa yhteiskunnassa; särettiin paikkoja ulkona ja tapeltiin kun jokin asia vitutti. Nykyään suurin osa tyhmyyksistä tehdään netissä turhana vittuiluna tai sama idiootti tilaa pitsan toiselle. Eli suuntaus sinäänsä on hyvä, nuoret on idiootteja tavalla tai toisella.
 
Iso mies, älä jaksa. Tää kaikki keskustelu sataa sun laariin, etkä ole mikään erillinen yksikkö näistä keskusteluista.

Hauku/moiti jotain muuta: jepa. Kritisoi Mikea: marttyyrivaihde päälle.
Ajattelitko montakin viestiä vielä jatkaa? Olisko vielä jotain miten voisit vähän nimitellä?
 
väärinymmärretty sankari
marttyyrivaihde

En mä ainakaan kovin positiivisena noita näe. Mutta antaa olla. Kelkkaa on mahdoton kääntää ja kaikkien vuosien aikana itsepä olen saanut tämän tilanteen aikaan. Eikä sille nyt enää mitään mahda kuin korkeintaan harmitella että näin pääs käymään. Vastasi sitten mitä tahansa, se ei kelpaa yleensä. Joko on marttyyri tai sitten ei kestä kritiikkiä. Hyväksyn tämän ja katon jatkossa taas tarkemmin mihin otan kantaa.

Sori kaikille. Koitetaan jatkaa etiäppäin.

Jotain positiivista sentään, sohvan toimimitukselle annettiin 2h aikaikkuna ja soittovarmistus 30min aikaisemmin.
 
Sori kaikille. Koitetaan jatkaa etiäppäin.
Sori Mike, pätkäsen sun viestiä kovalla kädellä. Tollasta mä vähän tarkoitin tolla marttyyriudella.

Vedät ihan turhaan tota asennetta, kun ei siihen olisi tarvetta. Kun kuitenkin teet sen, niin tulee se marttyyrifiilis (muna-kana efekti). Sinä olet sinä, älä pyytele sitä anteeksi. Mutta ymmärrä myös se, että joku on välillä eri mieltä kanssasi.

Mä olen todella old school pakkiksen seuraaja, myin sulle aikoinaan sen 36” Panasonicin Kalevankadun (muistaakseni) kauppaan. Välillä tunnarit unohtuneet ja sähköpostit vaihtuneet jota kautta historia palstalla kadonnut. En siis ole mikään vihaaja. Enemmänkin haluan kannustaa sua olemaan se Mike sieltä parinkymmenen vuoden takaa. Innokas ja avoin.

Edit: toki pakkis on nyt ihan eri tasolla toiminnan vaativuuden kannalta, eli sitä nuoruuden intoa voi enää kantaa, mutta meikäläisen kommentit koskivat nyt vaan tota Tomin tapausta eikä mitenkään yleisesti pakkista tai Mikea
 
Sori Mike, pätkäsen sun viestiä kovalla kädellä. Tollasta mä vähän tarkoitin tolla marttyyriudella.

Vedät ihan turhaan tota asennetta, kun ei siihen olisi tarvetta. Kun kuitenkin teet sen, niin tulee se marttyyrifiilis (muna-kana efekti). Sinä olet sinä, älä pyytele sitä anteeksi. Mutta ymmärrä myös se, että joku on välillä eri mieltä kanssasi.

Mä olen todella old school pakkiksen seuraaja, myin sulle aikoinaan sen 36” Panasonicin Kalevankadun (muistaakseni) kauppaan. Välillä tunnarit unohtuneet ja sähköpostit vaihtuneet jota kautta historia palstalla kadonnut. En siis ole mikään vihaaja. Enemmänkin haluan kannustaa sua olemaan se Mike sieltä parinkymmenen vuoden takaa. Innokas ja avoin.

Edit: toki pakkis on nyt ihan eri tasolla toiminnan vaativuuden kannalta, eli sitä nuoruuden intoa voi enää kantaa, mutta meikäläisen kommentit koskivat nyt vaan tota Tomin tapausta eikä mitenkään yleisesti pakkista tai Mikea
Olen ennenkin sanonut, että ihminen sitä ollaan ja kyllä mä olen sieltä huonoimmasta päästä näin internetin välityksellä ja se on oma vika, en syytä ketään muuta. Mutta se nyt vain ottaa itseä päähän, eikä sille oikein mitään voi. Videoilla olen koittanut enemmän tuoda sitä todellista minua esiin joka innostuu pienistä asioista, mutta vältellen sitä, joka taas menee alakuloiseksi myös pienistä asioista. Elämä on, mutta se mikä on nyt todella kivaa, on se, että treeni kulkee aivan tolkuttoman hyvin. Sain samalla tässä ison rupeaman jälkeen ekaa kertaa sisustettua jonkun tietyn idean mukaan, nyt siis 70-luvun mukaan ja se on tuottanut valtavasti kaikkea kivaa fiilistä.

Mä en mikään marttyyri ole, vaan semmoinen joka ei poskeaan käännä. Mutta tällä kertaa sanon suoraan, olen monilta osin netissä tosi surkea, mutta oikeassa elämässä mä en kuse ketään silmään. Tai no, en mä netissäkään ketään kusettamaan ala.

Edelleen, videoita tulee ja koitetaan kyykkää tässä tämä hullu idea taas loppuun saakka. Huomenna neljäs treeni ja ekaa kertaa tämä ei satu ollenkaan. Domssit ovat kadonneet nyt 3 treenin jälkeen, tää saattaa mennä hyvin nyt läpitte. Sisustuksesta teen siten videota kun kaikki kalusteet on saatu.

Mä en voi näillä sanoilla mitään mennyttä muuttaa, en niitä vuosia, en sitä kahtakymmentä vuotta netissä tämän palstan kärjessä. En mä voi poistaa vihaamista, vaan joka sanomisella se lisääntyy, kuten tämänkin viestin takia. Rehellisyys kaatuu aina paskana niskaan joka tapauksessa. Kusettajat ja pettäjät saa kunniaa.
 
Olen ennenkin sanonut, että ihminen sitä ollaan —-clip —/ En mä voi poistaa vihaamista, vaan joka sanomisella se lisääntyy, kuten tämänkin viestin takia. Rehellisyys kaatuu aina paskana niskaan joka tapauksessa. Kusettajat ja pettäjät saa kunniaa.
Juuri näin, me ollaan kaikki erehtyväisiä ihmisiä.

Mun juttu ei tosiaan ollut vihaamista, tiettyyn juttuun liittyvää kritiikkiä toki. Ymmärrän, että vuosikymmenien aikana kertyvä hyvälläkin tarkoitettu kritiikki kasaantuu, mutta niinhän se meillä kaikilla tuppaa käymään, so olet vain valinnut aika julkisen uran.

Musta ei ole sua tällä alalla neuvomaan, mutta näin vähän vanhempana gubbena ja omalla urallani burn outin kanssa flirttailleena annan kunnon kliseen evääksi: ilon kautta :oujee:
 
Mun juttu ei tosiaan ollut vihaamista
En viitannut tossa sun viesteihin, vaan ihan yleisesti siihen ultimaaliseen puhtaaseen vihaan jota netissä mua kohtaan joillain on. Se ei ole missään suhteessa siihen mitä olen tehnyt tai sanonut.
 
Olen ennenkin sanonut, että ihminen sitä ollaan ja kyllä mä olen sieltä huonoimmasta päästä näin internetin välityksellä ja se on oma vika, en syytä ketään muuta. Mutta se nyt vain ottaa itseä päähän, eikä sille oikein mitään voi. Videoilla olen koittanut enemmän tuoda sitä todellista minua esiin joka innostuu pienistä asioista, mutta vältellen sitä, joka taas menee alakuloiseksi myös pienistä asioista. Elämä on, mutta se mikä on nyt todella kivaa, on se, että treeni kulkee aivan tolkuttoman hyvin. Sain samalla tässä ison rupeaman jälkeen ekaa kertaa sisustettua jonkun tietyn idean mukaan, nyt siis 70-luvun mukaan ja se on tuottanut valtavasti kaikkea kivaa fiilistä.

Mä en mikään marttyyri ole, vaan semmoinen joka ei poskeaan käännä. Mutta tällä kertaa sanon suoraan, olen monilta osin netissä tosi surkea, mutta oikeassa elämässä mä en kuse ketään silmään. Tai no, en mä netissäkään ketään kusettamaan ala.

Edelleen, videoita tulee ja koitetaan kyykkää tässä tämä hullu idea taas loppuun saakka. Huomenna neljäs treeni ja ekaa kertaa tämä ei satu ollenkaan. Domssit ovat kadonneet nyt 3 treenin jälkeen, tää saattaa mennä hyvin nyt läpitte. Sisustuksesta teen siten videota kun kaikki kalusteet on saatu.

Mä en voi näillä sanoilla mitään mennyttä muuttaa, en niitä vuosia, en sitä kahtakymmentä vuotta netissä tämän palstan kärjessä. En mä voi poistaa vihaamista, vaan joka sanomisella se lisääntyy, kuten tämänkin viestin takia. Rehellisyys kaatuu aina paskana niskaan joka tapauksessa. Kusettajat ja pettäjät saa kunniaa.

Mitä nyt oon sivusta seurannut, niin paljolta välttyisit jos ennen postaamista someen miettisit useampaan otteeseen kannattaako tätä postata, kun tiedät varmaan itsekkin että seuraamuksia voi tulla. Esim nyt tämä Takamaa homma, haukut sen snapissa vitun pelleksi ja kusipääksi ja myöhemmin striimissä vielä lisää. Niin tottakai siihen vastataan samalla mitalla ja paskamyrsky on valmis. Toki se lisää liikennettä foorumille, mutta liekkö se sitten sen arvoista. En nyt meinaa ettei mitään saisi sanoa mutta mielipiteitä voi esittää myös vähemmän provokatiivisesti niin siitä voisi seuratakkin ihan viisasta keskustelua huutelun sijasta.

Videoillasi tosiaan välittyy into tekemiseen ja omiin hommiin ja niiden perusteella susta oon saanutkin sellaisen mukavan rennon ukon kuvan, joka varauksetta innolla ja mielenkiinnolla kokeilee uusia juttuja. Mutta täällä netissä sitten tuntuu että olet kireä,hyökkäävä ja että kanssasi on hankala olla erimieltä asioista,kun tunnelma on se sinä olet oikeassa ja muut väärässä ja kaikenlisäksi heitterinegaajia.

Toivottavasti mainitsemasi kiva fiilis jatkuu ja pystyt nauttimaan elämästä näiden somepaskamyrskyjen keskellä.Eikun vaan lasket kymmeneen tai sataan ennen postaamista niin sillä välttyy paljolta paskalta !
 
Back
Ylös Bottom