OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Saat kyllä turhan paljon paskaa niskaan somessa yms. mutta se mitä latelit striimissä Takamaasta oli ehkä pikkusen ylimääräistä turhaa dissausta. Jos haukkuu toisen eka suunnilleen paskakasaksi, niin ei sillon oikein ole oikeutettu sanomaan, että ”keskity omaan tekemiseen” jos toinen puolustaa itseään. Jos jättäisit tuommoset turhat dissaukset pois, niin säästyisit aika paljolta shaisselta. :unsure:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta btw on kyllä törkeetä häirintää tuo mitä sullekki satelee mitä nyt tuli tätä ketjua luettua muutama sivu.
Ohan toi vähän psykoottista kyllä varailla aikoja ja jätellä soittopyyntöjä. Whatsup viestien julkaisu on toki ihan ok, paitsi jos mä sen tekisin. Mut se on noloa semmoista tehdä, olis tosin koomista kun näkisitte miten se eka jankutti whatsupissa ja kun en vastannut, niin laittoi tekstiviestillä. Enkä vastannut siihenkään. Kun ei saanut huomiota, niin meni ja laittoi ne julkiseksi. Mutta se on ihan ok niinkauan kun mä en ala moista tekemään. Jumalauta mitkä kurat saisin niskaan semmoisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikkapa nykyihmisen arvopohjasta, sivistyksen taantumisesta ja yleisestä näköalattomuudesta.

Edit: Tämä ei siis liity Mikeen tai hänen kuviinsa, vaan siihen, mihin ihmiset mielenkiintonsa ja voimavaransa kohdistavat.
Okei. Itse muutaman kerran tota kuvaa katsoin ihan siitä syystä että se oli jotenkin hieno ja kiinnostava. Enkä silti pidä itseäni sivistyneesti taantuneena enkä yleisesti näköalattomana.
 
kun en vastannut, niin laittoi tekstiviestillä. Enkä vastannut siihenkään.
Miks et sit vastannut ? Tai kyllähän sä sen verran vastasit että kehoitit keskittyy omiin asioihin. Etkö osannut odottaa että Takamaa saattaisi laittaa viestiä kun ensin siitä puhut somessa "ei-niin-mukavasti" ? Luultavastihan säkin täällä samanlaisia postauksia tekisit jos roolit olis teillä toisinpäin tässä jutussa.
 
Miks et sit vastannut ? Tai kyllähän sä sen verran vastasit että kehoitit keskittyy omiin asioihin. Etkö osannut odottaa että Takamaa saattaisi laittaa viestiä kun ensin siitä puhut somessa "ei-niin-mukavasti" ? Luultavastihan säkin täällä samanlaisia postauksia tekisit jos roolit olis teillä toisinpäin tässä jutussa.
Se jatkoi sitä jankuttamista enkä enää vastannut, sitten se pisti tekstaria kun en vastannut. Mä en muiden parisuhteita ala ronkkimaan, ei kiinnosta.
 
Striimissä on nyt joku todella vihainen teini :D

Screenshot 2021-10-31 at 20.01.56.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.02.11.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.02.29.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.02.33.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.02.38.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.05.21.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.05.54.jpg
 
Riipasin tossa lauantaina ja tänään pari treeniä progee eteenpäin. Ei ollut paha tehdä viidettä treeniä vaikka päivä vain välissä.

Mitenkähän pitkälle sitä pääsis jos ens vuonna alkais tekeen tota joka päivä. 24 päivää olis se pituus ja viimeisenä viikkona kyykättäis 1295 kyykkyä. Keskimäärin 155 kyykkyä joka päivä tolla ajanjaksolla. Varmaan puolivälissä olis jo niin paskana ukko ettei mitään.
 
Mielenkiintoista, miten ihmiset käyttäytyvät nykyään. Olen suurehkossa yrityksessä esimiehenä ja lähialaisia minulle on reilu sata, kollegoja useita. Tällaisia juupas eipäs vääntöjä selvittelemme usein. Otamme osapuolet jutuille ja kerromme omat näkemyksemme ja tarkoituksena on lopuksi lyödä kättä päälle.

Asioista voi olla ja välillä pitääkin olla erimieltä, muuten asiat eivät ainakaan muutu. Se, että aletaan menemään henkilökohtaisuuksiin ja toisen kiusaamiseen ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Oli pakko käydä lukemassa Takamaan ketju sen foorumilla ja mielestäni hän suhtautuu asiaan ihan fiksusti. Joten olisiko ihan mahdotonta ottaa luuri käteen, kun tietää toisen numeron ja soittaa ja keskustella asiasta. Ei teidän tarvitse olla mitään kavereita, mutta ihan vain lopettaa tällaisen turhan draaman. Molemmat pyytää anteeksi ja asia jää tähän.

Itse käyn tällä foorumilla hakemassa hyvää mieltä ja lukemassa treeneihin vinkkejä. Minun mielenkiintoa syö kaikennäköiset vääntämiset, sillä kohtaan niitä työssäni ihan riittävästi. Pidä kuitenkin tyylisi Mike, itse pidän ihmisistä, joilla on mielipide ja tykkään keskustella tällaisten ihmisten kanssa, sillä itsellänikin on mielipide melkein joka asiaan. Mutta jos mielipiteet alkavat menemään henkilökohtaisuuksiin silloin on aika pyytää anteeksi.

Ja niille, jotka tekevät kiusaa Mikelle noiden tilausten muodossa, ei voi vain ymmärtää. Jos nettijutut varsinkin henkilöistä, joita tuskin tunnet henkilökohtaisesti kolahtaa noin kovasti, ehkä kannattaisi käydä ammattilaisen juttusilla, niin paha olo ehkä helpottaa. Ei ole häpeä käydä juttelemassa, tunnen montakin ihmistä, jotka käyvät, se saattaa jopa auttaa.
 
Mä nyt olen tota nettihuutelua katsellut jo melkein 20 vuotta, sitä samaa lässytystä se on vuodesta toiseen. Se vähän kyrpii, että saa soitella peruutuksia nyt joka paikkaan, syytetään rikolliseksi, mailataan sponsoreille ja muuta semmoista joihin mun pitää reagoida. En jaksais nähdä yhtään vaivaa jonkun vähänosaisen mielenvikaisuuden takia.

No saanpa jonkun kuukauden Aku Ankkaa ilmaiseksi ja Sanoma Media pisti eston ettei mun nimellä voi enää tilata netistä.
 
Back
Ylös Bottom