OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mä nyt olen tota nettihuutelua katsellut jo melkein 20 vuotta, sitä samaa lässytystä se on vuodesta toiseen. Se vähän kyrpii, että saa soitella peruutuksia nyt joka paikkaan, syytetään rikolliseksi, mailataan sponsoreille ja muuta semmoista joihin mun pitää reagoida. En jaksais nähdä yhtään vaivaa jonkun vähänosaisen mielenvikaisuuden takia.

No saanpa jonkun kuukauden Aku Ankkaa ilmaiseksi ja Sanoma Media pisti eston ettei mun nimellä voi enää tilata netistä.
Tiedä vaikka viä pääsisit aku ankkaan (siitähän se riemu repeäisi..)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta on jossain lehdessä hahmona Sike Miren. Vähän kuten oli Syrki Mukula :D
 
Olen suurehkossa yrityksessä esimiehenä ja lähialaisia minulle on reilu sata, kollegoja useita. Tällaisia juupas eipäs vääntöjä selvittelemme usein. Otamme osapuolet jutuille ja kerromme omat näkemyksemme ja tarkoituksena on lopuksi lyödä kättä päälle.
Toisten asioihinhan on aina helppo puuttua norsunluutornista, että kättä päälle vaan ja takaisin linjastolle. Tehdään porukalla tänä vuonna vielä oikein viimesen päälle kova tulos! Aikuiset ihmiset yleensä välinsä selvittää, tai sitten ei. Siihen ei pukumiestä tarvita leikkimään järjen ääntä.
 
Miettinyt tässä remontin aikana, että mitäs jos myis Audin pois ja kuittais asuntolainan kokonaan pois, olis sitten oma asunto. Sit ajelis jonkun aikaa jollain kevyemmällä kiesillä ja katselis mihin tää sähkötouhu ja bensatouhu nyt sitten menee. Mutta sitten taas pankista sanottiin, että 0.31 marginaalin laina on niin ilmainen, että melko sama maksaako kerralla vai ei.
 
Miettinyt tässä remontin aikana, että mitäs jos myis Audin pois ja kuittais asuntolainan kokonaan pois, olis sitten oma asunto. Sit ajelis jonkun aikaa jollain kevyemmällä kiesillä ja katselis mihin tää sähkötouhu ja bensatouhu nyt sitten menee. Mutta sitten taas pankista sanottiin, että 0.31 marginaalin laina on niin ilmainen, että melko sama maksaako kerralla vai ei.
Ei välttämättä huono idea. Nythän audin arvo vaan kokoajan laskee. Pääseepähän kuukausittaisesta lainanlyhennyksestä. Voi senkin budjetoida muualle
 
Ei välttämättä huono idea. Nythän audin arvo vaan kokoajan laskee. Pääseepähän kuukausittaisesta lainanlyhennyksestä. Voi senkin budjetoida muualle
Tää on kyllä maksettu pois tossa keväällä jo. Arvo ei hirveesti ole laskenut kun katsoo mitä noista pyydetään. Kilsat menee kyllä 90 tonniin kohta ja se ahdistaa vähän. Sit taas himottais toi oma asunto etuajassa.
 
Tää on kyllä maksettu pois tossa keväällä jo. Arvo ei hirveesti ole laskenut kun katsoo mitä noista pyydetään. Kilsat menee kyllä 90 tonniin kohta ja se ahdistaa vähän. Sit taas himottais toi oma asunto etuajassa.
Tarkotinkin sitä asuntolainan lyhennystä että jää se pois. Eikös se sama olisi maksaa pois. Laitat vaikka sitten uuteen autoon senkin lyhennysrahan
 
Tarkotinkin sitä asuntolainan lyhennystä että jää se pois. Eikös se sama olisi maksaa pois. Laitat vaikka sitten uuteen autoon senkin lyhennysrahan
Niin joo, sillai vois toki tehdä, että sama pätkä autoon sitten.
 
Eve sendas kiekon.

850A9205.jpg
 
Tää on kyllä maksettu pois tossa keväällä jo. Arvo ei hirveesti ole laskenut kun katsoo mitä noista pyydetään. Kilsat menee kyllä 90 tonniin kohta ja se ahdistaa vähän. Sit taas himottais toi oma asunto etuajassa.
Auton arvo menee autokaupoilla km mukaan 100tkm, 200tkm ja 300tkm. Kaveri joka autokauppias sanoo et heidän ohjelmallaan menee ainakin pykälät noin. Jännä kyllä et 110tkm ja 190tkm ajomäärän mukaan vielä saman hintaisia autoja
 
Auton arvo menee autokaupoilla km mukaan 100tkm, 200tkm ja 300tkm. Kaveri joka autokauppias sanoo et heidän ohjelmallaan menee ainakin pykälät noin. Jännä kyllä et 110tkm ja 190tkm ajomäärän mukaan vielä saman hintaisia autoja
Sit pitää kyl alle kymppi enää ajaa.
 
Itse ajatellut niin että olipa kuinka pienet lainan korot ja lyhennyserät, niin mukavampi se on vaan maksaa lainat mahdollisimman nopeasti pois ja elellä velattomasti. Sun tilanteessa kerta jos mahdollista niin maksaisin asunnon pois ja jos uus auto houkuttaa niin makselisi sitä sitten pätkällä pois
 
Itelle ero tulossa ja talo myyntiin..ollaan ainaki hetken aikaa velattomia ja mukavasti massia taskussa.. ite aattelin ehkä muuttaa vuokra-asuntoon ja ostaa ennemmin talviasuttavan huvilan.
 
Miettinyt tässä remontin aikana, että mitäs jos myis Audin pois ja kuittais asuntolainan kokonaan pois, olis sitten oma asunto. Sit ajelis jonkun aikaa jollain kevyemmällä kiesillä ja katselis mihin tää sähkötouhu ja bensatouhu nyt sitten menee. Mutta sitten taas pankista sanottiin, että 0.31 marginaalin laina on niin ilmainen, että melko sama maksaako kerralla vai ei.
Fiat Punto alle ja naapuriruudun autoa päin ovia paiskomaan.. Vitsi vitsi.
 
Back
Ylös Bottom