OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tän päivän saldo on sitten eläinsuojeluilmoitus, 2 aikaa lääkärille ja 1 pizzatilaus. Pizzamies oli saanut frendin maililla sen tilauksen ja noi lääkärijutut on vaatinut tunnistautimisen ja ne selvittää noilla asemilla nyt niitä. Mulla on onneksi tuttuja tuolla lain puolella, niin saan infoa miten kannattaa tää stopata heti alkuunsa.
 
Tän päivän saldo on sitten eläinsuojeluilmoitus, 2 aikaa lääkärille ja 1 pizzatilaus. Pizzamies oli saanut frendin maililla sen tilauksen ja noi lääkärijutut on vaatinut tunnistautimisen ja ne selvittää noilla asemilla nyt niitä. Mulla on onneksi tuttuja tuolla lain puolella, niin saan infoa miten kannattaa tää stopata heti alkuunsa.
Mitä helvettiä ihanko oikeasti? 🤬🤬🤬
 
Mitä helvettiä ihanko oikeasti? 🤬🤬🤬
Joo ja Takamaa piinaa whatsupissa ja julkaisee sitten ne viestit. Mä sanoin vain kokoajan että keskity omaan tekemisees. Että sattumoisin samana päivänä sitten alkaa tää ihme tilailuvimma. Nolo jätkä.
 
Joo ja Takamaa piinaa whatsupissa ja julkaisee sitten ne viestit. Mä sanoin vain kokoajan että keskity omaan tekemisees. Että sattumoisin samana päivänä sitten alkaa tää ihme tilailuvimma. Nolo jätkä.
Tähän teidän Tomin kuvioon minä en ota kantaa kun en asiasta mitään tiedä. Mutta nuo lääkäri pizza yms paska on röyhkeyden huippu ja oikeasti tarkoitus on tuottaa taloudellista ja henkistä haittaa. Mutta rikosilmoituksella lähtee homma etenemään. 👍🏼
 
Joo ja Takamaa piinaa whatsupissa ja julkaisee sitten ne viestit. Mä sanoin vain kokoajan että keskity omaan tekemisees. Että sattumoisin samana päivänä sitten alkaa tää ihme tilailuvimma. Nolo jätkä.
Vihjaatko, että nuo caset olisi Takamaalta peräisin?

E: siis nuo ilmot ja pizzatilaukset jne.
 
Heitin tossa kaksi kuukautta sitten yhden kiekon puuhun ja se on edelleen samalla radalla samassa puussa. Se on niin tehokkaasti siellä eikä sitä kukaan nää, niin olis hauska ens vuonna sitten tehdä video kun se vuoden jälkeen haetaan takas mulle.
Itellä kävi erikoisesti, kun meni samaan puuhun lyhyessä ajassa 2 kiekkoa, eikä kukaan hakenu pois. Kävin ampumassa ne sit ilmakiväärillä alas illalla pimeellä😅. Ei tullu kiekkoihin jälkeäkään ja kätevästi tipahti syliin.
 
Itellä kävi erikoisesti, kun meni samaan puuhun lyhyessä ajassa 2 kiekkoa, eikä kukaan hakenu pois. Kävin ampumassa ne sit ilmakiväärillä alas illalla pimeellä😅. Ei tullu kiekkoihin jälkeäkään ja kätevästi tipahti syliin.
Luulis pehmeempään kiekkoon ainakin tulevan lommoo.
 
Tän päivän saldo on sitten eläinsuojeluilmoitus, 2 aikaa lääkärille ja 1 pizzatilaus. Pizzamies oli saanut frendin maililla sen tilauksen ja noi lääkärijutut on vaatinut tunnistautimisen ja ne selvittää noilla asemilla nyt niitä. Mulla on onneksi tuttuja tuolla lain puolella, niin saan infoa miten kannattaa tää stopata heti alkuunsa.
On tuo kyllä ihan käsittämätöntä. Onkohan sitä tuommoisen jälkeen tyytyväinen elämäänsä ja vähän semmonen kova jätkä olo. Että nyt kyllä näytin sille. Toivottavasti jää kiinni ja joutuu vastuuseen teoistaan. Tuossa tuhlataan kaikkien aikaa ja resursseja
 
Ottamatta kantaa siihen kumman puheet striimiin Takamaa-luvusta on totta niin eikö tuo ole vähän ristiriitaista että puhut useamman minuutin Takamaasta striimissäsi ja sitten kun Takamaa laittaa vastapalloon, toteat että "keskity omaan tekemiseen" ?
No mä en ole puhunut tai avautunut mun 5-18 vuotta sitten olleista parisuhteista, että niiden kaivelu täysin älyttömiä keksien on ihme hommaa. Jos taas pettämisiä ja muita julkisesti puhuu, niin kantaa saa ottaa ja pettäjät on melko einareita kun laittaa syyt alkoholin, roinan ja muun syyksi. Mä en muiden parisuhteita netissä tongi, mutta tällä herralla se on oikein päätyö ollut aina. Jos herra nyt jostain on kovin katkera, niin kannattanee olla kuitenkin hyvin varovainen mitä tuolla netissä huutelee julkisesti. Kaveri nyt vihjailee rikollisia juttuja tuolla, mä en.
 
Kuriirit ylisuorittaa, Kaukokiito tuokin kaikki kamat kerralla huomenna. DHL:n näpit oli vain välikätenä Ruotsista Suomeen.
Oikasin vähän, se olikin toinen Noccoa, että sohvapöytä on jossain päin Ruotsia DHL:n kuljettamana, tv-taso tulee Kaukokiidolla.
 
Back
Ylös Bottom