OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Iomesiesoit
Voit anonyyminä ilmoittaa vaikka että sun naapuri pahoinpitelee koiraa ja sitten ne tekee soitolla tarkastuksen. Musta oli ilmoitettu että rääkkään mun koiraa. Sama pahempi homma on sitten lastensuojelu, sinnehän voi kanssa soittaa anonyyminä ja verottaja. Ja ihan sama mitä paskaa sinne laulat, niin vastuuseen et joudu.
Ilmeisesti soitto ois anonyymi? Sen mitä jotain nettilomaketta katoin, niin piti kyl kertoa kuka on.
En halua aloittaa sotaa niin olen toistaiseksi jättänyt tekemättä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iomesiesoit

Ilmeisesti soitto ois anonyymi? Sen mitä jotain nettilomaketta katoin, niin piti kyl kertoa kuka on.
En halua aloittaa sotaa niin olen toistaiseksi jättänyt tekemättä
Saahan sinne nettilomakkeeseen mitä haluu. Mun sponsorit sai Naapila Timo nimellä paskaa miten eivät osta enää tuotteita. Varmaan oli Testo joo.
 
Lastensuojeluilmoituksen voi tehdä anonyyminä. Ilmeisesti pointti on että se madaltais kynnystä tehdä se? Toki mahdollistaa sitten väärinkäytöksen
 
Joo ja en edes poista striimistä, jatkaa vaan, koska jos poistan, niin olen sitten mulkku. Sen pitää siis antaa huudella tommoista, vikahan on automaattisesti mussa joka tapauksessa. Tossa se mesoo, tulkaa katsomaan.


View: https://youtu.be/NfawUEhzoD0

Tollanen mt-ongelmaisen sairas huutelu nyt varmaan kannattaa bannailla, tuo ei ole mitään kritiikkiä nähnytkään. Mut jos bannivasara heilahtaa ihan normi kyssäreistä/kritiikistä niin toki saattaa tulla ihmettelyä.
 
Tollanen mt-ongelmaisen sairas huutelu nyt varmaan kannattaa bannailla, tuo ei ole mitään kritiikkiä nähnytkään. Mut jos bannivasara heilahtaa ihan normi kyssäreistä/kritiikistä niin toki saattaa tulla ihmettelyä.
Niitä on ennenkin nähty "Käytkö enää salilla" "Treenaatko hauista". Sehän on ilmiselvää ja liian usein seuraavat viestit on "Vuosia roinaa ja tommoiset siimat". Mä olen oppinut haistamaan noi ylilaudan vajakit aika hyvin.
 
Niitä on ennenkin nähty "Käytkö enää salilla" "Treenaatko hauista". Sehän on ilmiselvää ja liian usein seuraavat viestit on "Vuosia roinaa ja tommoiset siimat". Mä olen oppinut haistamaan noi ylilaudan vajakit aika hyvin.
No joo. Mulle pistit bannia, kun kysyin striimissä, että oliko nyt tarpeellista bannata se yks kysyjä. Sikäli harmi, et oon aika pitkään seurannu sun striimejä ja kommentoinut paljon kaikkea positiivista.

Niin ja lahjoittanut massiakin joskus striimis 😆

Mut onhan se vittumaista koittaa diilata noiden huutelijoiden kans. Ja väkisellä kai siinä sivussa menee sit sellasiakin, jotka ei oikeasti mitään vihaajia oo. Ei muutako tsemppiä, toivottavasti joku päivä helpottaa.
 
Viimeksi muokattu:
No joo. Mulle pistit bannia, kun kysyin striimissä, että oliko nyt tarpeellista bannata se yks kysyjä. Sikäli harmi, et oon aika pitkään seurannu sun striimejä ja kommentoinut paljon kaikkea positiivista.

Niin ja lahjoittanut massiakin joskus striimis 😆

Mut onhan se vittumaista koittaa diilata noiden huutelijoiden kans. Ja väkisellä kai siinä sivussa menee sit sellasiakin, jotka ei oikeasti mitään vihaajia oo. Ei muutako tsemppiä, toivottavasti joku päivä helpottaa.
Ne voi aina asiallisesti pyytää poistamaan. Samat säännöt on forumilla, moderoinnista ei valiteta, muuten se menee just tohon. Miksi mun viesti poistettiin, miksi ton viesti poistettiin, menikö tunteisiin. Jos poistan, niin siihen on mulla syy. Suurin osa poistetaan forumilla ja striimeissä kun asianomainen ottaa yhteyttä ja ymmärtää ettei sovi sitten jatkossa vastaavaa tehdä.
 
Ne voi aina asiallisesti pyytää poistamaan. Samat säännöt on forumilla, moderoinnista ei valiteta, muuten se menee just tohon. Miksi mun viesti poistettiin, miksi ton viesti poistettiin, menikö tunteisiin. Jos poistan, niin siihen on mulla syy. Suurin osa poistetaan forumilla ja striimeissä kun asianomainen ottaa yhteyttä ja ymmärtää ettei sovi sitten jatkossa vastaavaa tehdä.
Siis ei mulla nyt oo mitään tarvetta saada sitä bannia pois. Lukeeks noi säännöt jossain ylhäällä, esim striimin descissä? Ei jengi sit ihmettele jos tulee bannia.
 
Siis ei mulla nyt oo mitään tarvetta saada sitä bannia pois. Lukeeks noi säännöt jossain ylhäällä, esim striimin descissä? Ei jengi sit ihmettele jos tulee bannia.
Niitä sääntöjä ei lue kukaan ikinä. Se on huomattu kyllä. Ihmiset ei lue itseasiassa mitään. Vatasen striimissä jengi turhautui jatkuvaan hokemiseen mikä on Vatasen seuraava nosto. Laitoin koko ruudun kokoisilla kirjaimilla VATASEN SEURAAVA NOSTO 380KG. Ja silti jengi kyseli sitä. Sitten kun ne alkoi kyseleen sitä tahallaan, niin bannia vaan johon sitten tyyliin kuten sinä "kylläpä täällä saa helposti bannia". Kantsii joskus ite koittaa tota, se on aika haastavaa. Kohta taas live, niin tulkaa katsoon kun sinne täysin ilman mitään provosointia tulee peruspaskaa.
 
Kävin nyt ensimmäisen ja viimeisen kerran tuolla paljon puhutulla ylilaudalla.. siis vittu mitä paskaa. Ihmisillä on liikaa aikaa jos tuohon sitä käyttää. Montako Mike ketjuakin mahtoi olla..
 
Tässä kun on sisustellut nyt, tai siis yrittänyt, niin kyllä toi bisnes on melkoista. Juuri kellään ei ole varastoa ja ne myyvät kataloogia valmistajilta ja lähes kaikissa tuotteissa on naurettavat toimitusajat. Sohva voi pahimmillaan kestää tulla pidempään mitä uusi auto. Oikeasti noi sais viikossa, mutta ne kerää kasan tilauksia, laittaa tehtaalle ja ottaa sitten välistä x prosenttia. Kusisen 50 euron eteisen maton toimitus yli kuukausi. Tilasin kaksi tuotetta samasta kaupasta samasta tilauksesta, toinen tulee Ruotsista DHL:llä joskus sitten ja toinen Kaukokiidolla muualta joskus sitten.

Postnord on toimituksissa ykkönen, noissahan yleensä on aikaikkua tyyliin 12-18 tai pahimmillaan 08-21. Postnord antaa gps seurannan joka on törkeen kätevä. DHL ei soita ja se tulee olemaan vaikeaa saada autoon mahtumaton toimitus kotiin asti. Se venyy siis helvetisti ellet sitten odota koko päivää porttikongin ulkopuolella. DHL tosissaan ei soita, ne käy katsomassa että portti kiinni 08-21 aikana randomisti ja palaa Vantaalle. Pienemmissä paketeissa olen aina sanonut, että jättäkää Vantaalle, tuun hakemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Postnord on toimituksissa ykkönen, noissahan yleensä on aikaikkua tyyliin 12-18 tai pahimmillaan 08-21. Postnord antaa gps seurannan joka on törkeen kätevä. DHL ei soita ja se tulee olemaan vaikeaa saada autoon mahtumaton toimitus kotiin asti. Se venyy siis helvetisti ellet sitten odota koko päivää porttikongin ulkopuolella. DHL tosissaan ei soita, ne käy katsomassa että portti kiinni 08-21 aikana randomisti ja palaa Vantaalle. Pienemmissä paketeissa olen aina sanonut, että jättäkää Vantaalle, tuun hakemaan.
Ja jos on UPS asialla niin voi jo valmiiksi täyttää reklamaation kun ne tuo vaikka tyynyn rikkinäisenä.
 
Ja jos on UPS asialla niin voi jo valmiiksi täyttää reklamaation kun ne tuo vaikka tyynyn rikkinäisenä.
Totta, noi on kyllä aivan älyttömiä. Mun jakeluun ei mene, miksei ne anna luureja kuskeille, vaan ajelee 5 kertaa Vantaalta Kamppiin ja sitten tulee ilmoitus että paketti lähtee takas jos ei hae Vantaalta. Jos ilmastonmuutoksesta haluaa nillittää, niin tossa olis paikka. Mä en tosissaan tiedä miten saan sen tv-tason kotiin kun se ei Audiin mahdu ja ne mulkerot eivät soita. Lasipöytä mahtuu kyllä ja sen voin hakea.

Postnord taas ilmoittaa edellisestä päivästä lähtien melkein 30min tarkkuudella koska tulee ja vielä sen päälle näät netistä kartan missä auto menee ja montako asiakasta sillä on. Sitten kun tulee että "You are the next customer", sitten vaan katselee kun se ajelee ja menee ulos odottamaan. DHL ja UPS ajaa randomiin aikaan kadulle ja jatkaa matkaa kun portti on kiinni.
 
Totta, noi on kyllä aivan älyttömiä. Mun jakeluun ei mene, miksei ne anna luureja kuskeille, vaan ajelee 5 kertaa Vantaalta Kamppiin ja sitten tulee ilmoitus että paketti lähtee takas jos ei hae Vantaalta. Jos ilmastonmuutoksesta haluaa nillittää, niin tossa olis paikka. Mä en tosissaan tiedä miten saan sen tv-tason kotiin kun se ei Audiin mahdu ja ne mulkerot eivät soita. Lasipöytä mahtuu kyllä ja sen voin hakea.

Postnord taas ilmoittaa edellisestä päivästä lähtien melkein 30min tarkkuudella koska tulee ja vielä sen päälle näät netistä kartan missä auto menee ja montako asiakasta sillä on. Sitten kun tulee että "You are the next customer", sitten vaan katselee kun se ajelee ja menee ulos odottamaan. DHL ja UPS ajaa randomiin aikaan kadulle ja jatkaa matkaa kun portti on kiinni.
Itsellä sellainen kokemus että kuljetusliike ei käynyt ovella ollenkaan mutta osasi laittaa sähköisen viestin että yritettiin toimittaa mutta ei oltu kotona. Tiedän tämän koska tein autokatoksessa jossa ovi sijaitsee koko päivän töitä. Aikaa jo joten on nyt muista mikä se näistä firmoista oli.

Joten ihan mahdollista että väittäävät vaan että ovat yrittäneet kun eivät halua ajella.
 
DHL teki mulla sitä että ajat sovittu ja ovikoodit annettu. Kotona ihmisiä.
Soittavat ja kun en työaikana päässyt vastaamaan niin tekstiviesti jossa pyydetään sopimaan uusi aika.
 
Mulla kans DHL:ltä tosi "hyvä" kokemus. Tilasin t-paidan joka oli pakattu tosi pieneen pakettiin joka olisi mennyt heittämällä postiluukusta. Kaveri oli käynyt oven takana, ei edes soittanut vaan tuli tekstari että koska en ollut kotona niin paketin voi noutaa lähimmästä noutopisteestä. Ei vaan kerrottu että mistä :D Ja taisin siis olla vielä kotona sillon kun oli käynyt tossa rapussa/pihalla tms.
Lopulta se lähin piste löyty tosta parin sadan metrin päästä, mutta tästä himasta se paketti lähti vielä ilmeisesti johonkin ja meni pari päivää että se löysi tiensä tohon lähimpään noutopisteeseen. Aivan vitun pelleilyä.
 
Muutenkin ihmeellisiä nämä, että et saa etukäteen varmuudella tietää edes päivää milloin toimittavat vaan soittavat tuntia ennen, että olis pakettia tulossa. Toisaalta jos sen päivän saa tietoon, niin silloinkin se on joku 8-18 ja pitää ottaa päivä vapaaksi.
 
Back
Ylös Bottom